ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ!!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

DREAM CARS!!!

Autocarnet.gr: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

HOT!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

HOT NEWS!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

A U T O C A R N E T: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Roadster για λίγους...


50.000 ευρώ κοστολογείται το απεικονιζόμενο Μitsuoka Ηimiko Roadster, που βασίζεται στα μηχανικά μέρη και στο πάτωμα του Μazda ΜΧ-5. Η ιαπωνική μάρκα ειδικεύεται στην κατασκευή μοντέλων σε στυλ ρετρό, όπως το Ηimiko που παραπέμπει στα χειροποίητα, βρετανικά Μorgan.
Πάντως τα μηχανικά του μέρη κρίνονται άκρως επίκαιρα, αφού εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα 160 έως 170 ίππων, με εξατάχυτο χειροκίνητο σαζμάν (κατόπιν παραγγελίας και με αυτόματο), ενώ η μετάδοση κίνησης γίνεται κλασικά στους πίσω τροχούς. Όπως δηλαδή αρμόζει σε ένα γνήσιο ρόουντστερ.

SΜΑRΤ FΟRΤWΟ ΕD


Το 2010 θα αρχίσει η μαζική παραγωγή του Smart ΕD (Εlectric Drive). Το Smart ΕD- που βασίζεται στο γνώριμο Smart- θα προσφέρεται με μοτέρ 30 ΚW ή καλύτερα η ισχύς του θα αγγίζει τους 41 ίππους. Στα θετικά του σημειώστε ότι είναι αθόρυβο στη λειτουργία ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι μηδενικές. Η μπαταρία του οικολογικού Smart βρίσκεται τοποθετημένη στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Στα υπόλοιπα τεχνικά σημεία του θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι 30 κιλοβατώρες επαρκούν ώστε να προσφέρουν αυτονομία 115 χλμ., όσα δηλαδή διανύει ένας μέσος οδηγός στην πόλη, σε καθημερινή βάση. Είναι, επίσης, εφοδιασμένο με ένα σύστημα stop & start που σβήνει τον κινητήρα στα φανάρια και παίρνει μπροστά αυτόματα μόλις ο οδηγός αφήσει το φρένο. Για την ολική φόρτιση της μπαταρίας χρειάζονται το ανώτερο 8 ώρες, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία. Οι μπαταρίες έχουν ζωή έως και 1.000 επαναφορτίσεις, περίπου 115.000 χλμ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ- ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μοτέρ ισχύος 30 ΚW (41 ίππους). Προσφέρει αυτονομία 115 χλμ., χρειάζεται οκτώ ώρες για την πλήρη φόρτισή του, ενώ το 80% της φόρτισης μπορεί να επιτευχθεί σε 3,5 ώρες. Φορτίζει με οικιακό ρεύμα 220 V. Η τελική αγγίζει τα 120 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-60χλμ./ώρα έρχονται σε 5,7΄΄.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ MINI E


Το ηλεκτρικό μοντέλο της Μini παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Οι πρώτες σκέψεις των υπευθύνων της Μini ήταν η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του μικρού μοντέλου να περιοριστεί στα 500 αυτοκίνητα, όμως οι φήμες αναφέρουν ότι το οικολογικό αυτοκίνητο θα περάσει στην παραγωγή και το 2010 θα αρχίσει να πωλείται και στην ευρωπαϊκή αγορά. Σχεδιαστικά βασίζεται στο γνώριμο μοντέλο, ενώ χωροταξικά θα μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και 2 επιβάτες. Στη θέση των πίσω καθισμάτων θα υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου που θα φορτίζεται από το κοινό ηλεκτρικό δίκτυο μέσα σε 8 ώρες. Θα υπάρχει και ένα ειδικό σύστημα το οποίο αυξάνει την ένταση του ρεύματος και μπορεί να μειώσει την πλήρη φόρτισή του στις 2,5 ώρες.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ- ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα του οποίου η ισχύς φθάνει τους 204 ίππους και η ροπή τα 220 Νm. Η αυτονομία του αγγίζει τα 240 χιλιόμετρα, η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 152 χλμ./ώρα, ενώ σε επιτάχυνση χρειάζεται 8,5΄΄ από τα 0-100 χλμ./ώρα.




CHEVROLET VOLT


Ο οικολογικός χαρακτήρας του μοντέλου στηρίζεται σε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα. Με πλήρη φόρτιση, η μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει μια αυτονομία 60 χιλιομέτρων. Σε μεγαλύτερες διαδρομές, ενεργοποιείται ένας βενζινοκινητήρας, ο οποίος λειτουργεί στη λογική των υβριδικών μοντέλων. Όταν ενεργοποιείται το μοτέρ βενζίνης ταυτόχρονα φορτίζει και τον ηλεκτροκινητήρα με στόχο την αύξηση της αυτονομίας. Η GΜ εκτιμά ότι οι οδηγοί που διανύουν 100 χλμ. την ημέρα μπορούν να πετύχουν μια οικονομία βενζίνης περίπου 2.000 λίτρων ετησίως, συγκριτικά με τη χρήση ενός οχήματος παρόμοιων διαστάσεων, με μέση κατανάλωση 7,8 λίτρα/100χλμ. Το νέο μοντέλο είναι τετραθέσιο, ενώ στο εσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες. Το μήκος του ανέρχεται σε 4,40 μέτρα, το πλάτος σε 1,79 μ., το ύψος σε 1,43 μ. και το μεταξόνιο σε 2,68 μέτρα.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ- ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ηλεκτροκινητήρας με μπαταρία ιόντων λιθίου που προσφέρει αυτονομία 60 χλμ. Υπάρχει παράλληλα και ένας βενζινοκινητήρας ο οποίος ενεργοποιείται όταν ο οδηγός θέλει να διανύσει μεγαλύτερες αποστάσεις. Συνολική ισχύς: 150 ίπποι, Ροπή: 380Νm και τελική ταχύτητα 161 χλμ./ώρα.

ΝΕΟ VW Golf 1.4 TSI (160 ΑΛΟΓΑ) DSG7 .Κάντε στην άκρη να περάσει...



Ήρθε ο νέος ηγέτης της μικρομεσαίας κατηγορίας με βελτιωμένους TSI (τουρμπάτους) κινητήρες και το εφτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τον κωδικό DSG. Το ήδη πολύ καλό VW GOLF V πουλιέται ακόμη και διατίθεται εκτός από τους κλασικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες του ομίλου με τους TSI με 122(απλό turbo), 140(μηχανικό κομπρέσσορα και turbo) και 170(μηχανικό κομπρέσσορα και turbo) ίππους (η έκδοση GT).

Το νέο GOLF VI θα διατίθεται πλέον - σε σχέση με τους Turbo κινητήρες που παρουσιάζουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον - με τον κινητήρα TSI 122 και με τον κινητήρα TSI με 160 πλέον άλογα καταργώντας τις εκδοχές με τα 140 και 170 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας έχει υποστεί την φροντίδα των μηχανικών της γερμανικής εταιρείας καθιστώντας τον ακόμα πιο αξιόπιστο και ροπάτο, ενώ η ελαστικότητά του έχει βελτιωθεί. Η δε απόκρισή του είναι εντυπωσιακή δίνοντας στο γερμανικό μικρομεσαίο εκρηκτικές ρεπρίζ για τις οποοίες χρειάζεσαι 3.000 κ. εκ σε ατμοσφαιρικό κινητήρα για να τις πετύχεις. Δεν είναι εντυπωσιακό; Μετά από σχεδόν 4 χρόνια στην αγορά οι TSI κινητήρες αποδείχθηκαν ανθεκτικοί χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και τώρα η VW με τις βελτιώσεις της έρχεται να ενισχύσει την αίσθηση αλλά και την πραγματικότητα της αξιοπιστίας.

Το νέο GOLF VI θα μπορούσαμε να πούμε ότι μοιάζει περισσότερο με το Golf IV και γενικότερα ακολουθεί την πρακτική της VW να μην αλλάζει πολύ τον σχεδιασμό των μοντέλων της κάτι που ενισχύει την ήδη πολύ καλή - σε σχέση με τον ανταγωνισμό - μεταπώληση των μοντέλων της. Τα πλαστικά στο νέο ταμπλό είναι βελτιωμένα και αγγίζουν το τέλειο ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή δείχνουν να πιάνουν την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Το μεταξόνιο έχει παραμείνει το ίδιο στα 2,57 μέτρα δίνοντας στους επιβάτες τους ίδιους χώρους με το απερχόμενο μοντέλο ενώ και ο αποθηκευτικός χώρος του πορτ- μπαγκάζ παραμένει στα 350 λίτρα τη στιγμή που ο ανταγωνισμός παρέχει πλέον καλύτερες χωρητικότητες: Honda Civic 5d: 485 λίτρα, Fiat Bravo και νέο Renault Megane 5d: 400 λίτρα, Ford Focus: 395 λίτρα, Opel Astra: 380 λίτρα είναι ενδεικτικές τιμές χωρητικότητας πορτ - μπαγκάζ από άμεσους ανταγωνιστές του γερμανικού μικρομεσαίου.
Γενικότερα ο οικογενειάρχης θα ήθελε το κάτι παραπάνω σε χώρους για να μπορεί κανείς να πει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να χαρακτηριστεί οικογενειακό...Ακόμη και το νέο Honda Jazz που ανήκει στην κατηγορία των μικρών μοντέλων έχει χωρητικότητα πορτ - μπαγκάζ 385 λίτρα!!! Οπότε κύριοι της VW είναι καιρός να ακολουθήσετε το παράδειγμα των ανταγωνιστών σας και να παρέχετε περισσότερα οικογενειακά όπλα σε αυτοκίνητα που χαρακτηρίζετε οικογενειακά. Τέλος πάντων αν εξαιρέσουμε τους χώρους το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί ουσιαστικά στο εσωτερικό του δίνοντας την εικόνα μεγαλύτερου και πολυτελέστερου αυτοκινήτου.

Στο εξωτερικό τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά, τουλάχιστον για τον αναρτώντα. Το σχέδιο παραπέμπει στις αρχές της δεκαετίας με το Golf IV να μοιάζει αρκετά με το καινούριο μοντέλο τη στιγμή που του CIVIC με χρόνια στην πλάτη του αλλά και το νέο Renault Megane δείχνουν το δρόμο στον ανταγωνισμό για το πώς θα πρέπει να μοιάζει ένα σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Επειδή όμως το θέμα της αισθητικής είναι υποκειμενικό δεν θα ήθελα να αναφερθώ περισσότερο στο εν λόγω θέμα. Άλλωστε η επιλογή είναι δική σας.

Επί της ουσίας τώρα...

Ο 1.400άρης (εκείνος με τον κομπρέσορα και την κλασική τουρμπίνα για τις πιο υψηλές στροφές), μέσω επεμβάσεων στην τροφοδοσία και στην εισαγωγή αέρα, αποδίδει πλέον 160 ίππους, ενώ το DSG (κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) με τις 7 πυκνά διατεταγμένες σχέσεις (ανά 1.000 σ.α.λ. η 5η δίνει 30,1 χλμ./ώρα, ενώ η 7η 44,5!) αποτελεί την κρυφή δύναμη του κινητήρα. Το Golf VI με τους 160 ίππους και το συγκεκριμένο κιβώτιο ξεπερνά πρώτα από όλα τον παλιό εαυτό του.

Στις ρεπρίζ δεν αφήνει να αναπνεύσουν ούτε το GT των 170 ίππων, ούτε το Astra με τους 180 ή το 1.800άρι Leon με την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Το βασικότερο είναι ότι έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης από το ρελαντί σχεδόν μέχρι τον κόφτη. Είναι ενδεικτικό ότι με την 6η από τα 60 έως τα 120 χλμ./ώρα το Golf χρειάζεται 13,6 δλ., όταν το Opel απαιτεί 18,9 δλ. Μίλησε κανείς για ελαστικότητα κινητήρα;
Την ίδια ώρα το VI πατάει άψογα, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση και ποιότητα κύλισης, και στρίβει με περισσή ακρίβεια, χωρίς το αμάξωμα να κάνει την παραμικρή περιττή κίνηση. Ακόμα και όταν ξεπερνιέται το όριο πρόσφυσης του πίσω άξονα, η πρύμνη ακολουθεί διαγράφοντας ένα μεγαλύτερο τόξο, αλλά «διακριτικά», χωρίς υπερβολές. Και όλα αυτά αφήνοντας στα χέρια του οδηγού μια αίσθηση μοναδική από τα χειριστήρια, χωρίς παράλληλα να ακούγεται και να καταναλώνει πολύ.

Χρειάζεται 10,80 λίτρα κατά μέσο όρο, ενώ πρέπει να σημειωθεί η βελτίωση της απόστασης ακινητοποίησης από τα 120 χλμ./ώρα, σημείο όπου δε διακρινόταν το V, η οποία έχει φτάσει στα 59 μ. (63 μ. το παλιό), παρ’ ότι τα ελαστικά και αυτήν τη φορά ήταν τα Michelin Energy Saver. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε τις τιμές, που ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο δε θα είναι πολύ διαφορετικές από τις υπάρχουσες. Προσωπικά μόνο και μόνο λόγω του TSI κινητήρα θα έβαζα το νέο GOLF ψηλά στην λίστα της επιλογής μου παρά τα υπόλοιπα - υποκειμενικά- μειονεκτήματα που ανέφερα. Ή μήπως θα πρέπει να περιμένω το νέο Ford Focus (αρχές 2010) με τους τουρμπάτους κινητήρες και την ιδιαίτερη αισθητική που το GOLF δεν μπορεί να προσεγγίσει....

Σε κάθε περίπτωση αν θέλετε να διαθέσετε λιγότερα χρήματα για να προμηθευτείτε το Golf μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε την έκδοση με τα 122 ονομαστικά άλογα (138 πραγματικά) που λόγω των μεγάλων αποθεμάτων ροπής από μόλις 1.500 στροφές στον κινητήρα δίνουν άριστες επιδόσεις και σε αυτήν την έκδοση του γερμανικού αυτοκινήτου. Διαβάστε το σχετικό άρθρο μας για την φθηνότερη πλην όμως πλήρη έκδοση VW GOLF TSI 122PS...









Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε...για ευφυείς



Οι συστάσεις του νέου αυτοκινήτου πόλης της Toyota με τους Αθηναίους δόθηκαν μέσω μίας ιδιαίτερα πρωτότυπης ιδέας. Σε ένα ειδικά διαμορφωμένο και μοντέρνο χώρο επί της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ 36 στο Κολωνάκι, λειτουργεί το κατάστημα iQ Concept Store.

Οι φίλοι της αυτοκίνησης έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη νέα πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας για τις αστικές μετακινήσεις. Στο iQ Concept Store μπορούν, εκτός από το να θαυμάσουν από κοντά δύο iQ σε άσπρο και μαύρο χρώμα, να μάθουν περισσότερα για το σχεδιασμό, τη φιλοσοφία και την τεχνολογία του νέου αυτού μοντέλου.

Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν πίνοντας καφέ, συμμετέχοντας σε τεστ ευφυΐας, ξεφυλλίζοντας περιοδικά από το χώρο της σχεδίασης και εξερευνώντας το www.radical-iq.gr, μέσω οθόνης αφής. Το iQ Concept Store λειτουργεί ώρες καταστημάτων.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!



Σας εύχομαι από καρδιάς να περάσετε υπέροχα κοντά στις οικογένειές σας και όχι μόνο. Υγεία, ευτυχία & αγάπη θα πρέπει να είναι οι λέξεις - κλειδιά της ζωής σας. Προσοχή στις μετακινήσεις σας, η αυτοσυγκράτηση και η υπομονή είναι προτέρημα για τους οδηγούς, η δε ασφαλής μετακίνηση είναι το ζητούμενο.

Η υψηλή διαφημιστική τεχνολογία στην υπηρεσία της αυτοκίνησης...





Δείτε το βίντεο της εταιρείας για το νέο Toyota Avensis. Προσωπικά προτιμώ την Γερμανική σχεδιαστική φιλοσοφία που κυρίως εκφράζεται μέσω του design του νέου Opel Insignia:
Βίντεο Toyota Avensis...
Βίντεο Opel Insignia...

Βέβαια πέρα από την αισθητική - που για μερικούς είναι το παν- υπάρχουν και πολλά άλλα πράγματα...Αξιοπιστία, μεταπώληση, τεχνολογία, κινητήρες, οικονομία... Αν στα προαναφερθέντα μοντέλα προσθέσει κανείς το νεόφερτο SKODA SUPERB TSI στις διάφορες εκδόσεις του με την στιβαρή κατασκευή και τους άπλετους χώρους έχουμε μια τριάδα οικογενειακών μοντέλων που θα πονοκεφαλιάσουν αρκετούς υποψήφιους αγοραστές...Τέλος πάντων η επιλογή είναι πάντα δική σας!

Maserati Quattroporte


Στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ των Ηνωμένων Πολιτειών θα παρουσιάσει η Maserati την ταχύτερη έως σήμερα Quattroporte με τους 439 ίππους, Sport GT S. Το μοντέλο συνδυάζεται με τον εορτασμό των 70 ετών από την πρώτη νίκη της εταιρείας στα 500 μίλια της Ινδιανάπολης.
Η νέα έκδοση εφοδιάζεται με τον 8κύλινδρο κινητήρα 4,7 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 439 ίππους από 400 που αποδίδει η έκδοση S και το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει νέες επιλογές.
Ακόμα οι αναρτήσεις διαθέτουν νέα αμορτισέρ, τα ελατήρια είναι πιο σκληρά και το αμάξωμα έχει χαμηλωθεί ενώ η εξάτμιση ελέγχεται από βαλβίδες που λειτουργούν με πνευματικό τρόπο για αυτούς που θέλουν πιο «αγωνιστικό ήχο».
Τέλος, η «γρήγορη» Maserati Quattroporte διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα, σπόιλερ και προφυλακτήρες ενώ στο εσωτερικό της έχουμε νέες δερμάτινες επενδύσεις.

ROADSTER SLR...


Στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ θα παρουσιάσουν οι Mercedes και McLaren την roadster SLR των 650 ίππων. Το super car βαπτίστηκε με το όνομα του βρετανού πιλότου Stirling Moss που πρωταγωνίστησε στη Formula 1, για μία δεκαετία, από το 1951 έως το 1961.
Το μοντέλο εφοδιάζεται με 8κύλινδρο κινητήρα 5,5 λίτρων με απόδοση 650 ίππους και συνδυάζεται με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δανεισμένο από την SLR 722.
Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.
Το κόστος του μοντέλου ανέρχεται σε 750.000 ευρώ και προορίζεται για 75 τυχερούς πελάτες.
Ο Sir Stirling Craufurd Moss γεννήθηκε το 1929 στο Λονδίνο ενώ το 1951 έκανε την πρώτη εμφάνισή του στο πρωτάθλημα της F1. Έχει αγωνιστεί με ομάδες όπως Mercedes-Benz, Maserati, Vanwall, Rob Walker Cooper, Lotus και έχει κερδίσει 16 Grand Prix. H καριέρα του στο δημοφιλές πρωτάθλημα έκλεισε το 1961 με το Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών.

Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου Hyundai i20


Έχουμε και λέμε σχετικά με το νεόφερτο μοντέλο της κορεατικής φίρμας:

Το i20 προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης: έναν 1.2 λίτρων με απόδοση 78 ίππους, και έναν 1.4 λίτρων με απόδοση 100 ίππους. Όλοι είναι διαθέσιμοι με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αυτόματου κιβωτίου 4 σχέσεων, για το μοντέλο των 1,4 λίτρων. Ο καινούργιος κινητήρας των 1.2 λίτρων κλέβει την παράσταση αφού εκπέμπει μόλις 124 γρ./χλμ CO2 και έχει κατανάλωση 5,2 λ./100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο, προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας.

Η έκδοση L περιλαμβάνει ABS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, air-condition, ηχοσύστημα με MP3, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και προβολείς ομίχλης.

Η έκδοση GL περιλαμβάνει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και ηλεκτρικούς καθρέπτες.

Η έκδοση GLS περιλαμβάνει επιπλέον ESP, ζάντες αλουμινίου, υπολογιστή ταξιδίου, δερμάτινο τιμόνι και ηλιοροφή.


Οι τιμές του Hyundai i20:

i20 1,2 L 10.990 €
i20 1,2 GL 11.890 €
i20 1,4 GL 12.850 €
i20 1,4 GLS 14.700 €
i20 1,4 GLS auto 15.700 €
i20 1,4 GL diesel 13.950 €

ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ...


Αυξήσεις-φωτιά στα ασφάλιστρα αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, που θα φτάσουν το 30% τη διετία 2008-2009, φέρνει η αναπροσαρμογή των κατώτατων ορίων αποζημίωσης για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, που προβλέπει η σχετική οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βάσει της κοινοτικής οδηγίας, οι ασφαλιστικές εταιρείες υποχρεώνονται να έχουν πενταπλασιάσει τα ελάχιστα ποσά κάλυψης για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές ως την 1η Ιουλίου του 2009 και να τα έχουν...

δεκαπλασιάσει ως την 1η Ιανουαρίου του 2012. Δηλαδή, τα κατώτατα ποσά κάλυψης για υλικές ζημιές από 100.000 ευρώ που είναι σήμερα, σε 500.000 ευρώ από 01/07/09 και σε ένα εκατομμύριο από 01/01/2012, ενώ αντίστοιχα εκείνα για κάλυψη σωματικών βλαβών, από 500.000 ανά θύμα και ατύχημα σήμερα, σε 2,5 εκατομμύρια από την 01/07/09 και πέντε εκατομμύρια από 01/01/2012. Τα παραπάνω προκύπτουν από το προσχέδιο του προεδρικού διατάγματος, που τέθηκε χθες για διαβούλευση 15 ημερών μεταξύ των ενδιαφερομένων, από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Η αύξηση των κατώτατων ορίων κάλυψης, και η συνεπαγόμενη σημαντική αύξηση των αποζημιώσεων, που θα κληθούν να καταβάλλουν οι εταιρείες στο μέλλον, τις έχει κάνει να προγραμματίζουν σταδιακές αναπροσαρμογές ασφαλίστρων, με αρχή το πρώτο τρίμηνο του 2008. “Από τον Ιανουάριο του ’08 μέχρι και τον Ιούλιο του ’09 -αναφέρει στην εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” ο πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκινήτου και Πρόληψης Ατυχημάτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, Γιάννης Παυλίδης- εκτιμάται ότι η μία μετά την άλλη, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες θα προβούν σε αυξήσεις των τιμολογίων τους, της τάξης του 15% μεσοσταθμικά”. Αν στο ποσοστό αθροιστεί και η ετήσια αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων στην οποία προχωρούν κάθε χρόνο οι εταιρείες, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη μία συνολική αύξηση της τάξης του 30%, μέχρι το 2009. Από εκεί και μετά, αναμένονται και νέες αυξήσεις στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης που θα κυμανθούν από 20% μέχρι 30%...

Χειρόφρενο στις πωλήσεις Ι.Χ....


ΒΟΥΤΙΑ έχει σημειωθεί στις πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω της κρίσης, ενώ δύσκολοι αναμένεται ότι θα είναι για τις αντιπροσωπείες και οι αμέσως επόμενοι μήνες καθώς οι τράπεζες έχουν κλείσει τη στρόφιγγα του δανεισμού και οι καταναλωτές - ακόμη και εάν έχουν τα χρήματαδιστάζουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί. Είναι ενδεικτικό ότι τον Νοέμβριο οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων μειώθηκαν κατά 32% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, ενώ βουτιά αναμένεται ότι θα πραγματοποιήσουν οι πωλήσεις και τον Δεκέμβριο, μήνας όπου παραδοσιακά παρουσιάζεται μειωμένη κίνηση στην αγορά.

Και στα μεταχειρισμένα
Σημαντική μείωση επίσης έχει παρατηρηθεί και στις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ιδιαίτερα όσων εισάγονται από άλλες χώρες και είναι σε μεγάλο βαθμό μεγάλου κυβισμού. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στελέχη της αγοράς καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων, η αβεβαιότητα που υπάρχει στην αγορά αναμένεται ότι θα εξακολουθήσει να πλήττει τον κλάδο και τους πρώτους τρεις μήνες του 2009, διάστημα κατά το οποίο αναμένεται ότι θα κορυφωθεί η οικονομική κρίση.

Τρεις οι λόγοι
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκίνητων κ. Ανδρέας Ανδρικόπουλος, η μείωση στις πωλήσεις που καταγράφηκε το προηγούμενο διάστημα οφείλεται σε τρεις κυρίως λόγους: Πρώτον, στα προβλήματα που πράγματι προκάλεσε η κρίση στην τσέπη κάποιων υποψήφιων αγοραστών.
Δεύτερον, στο κλίμα αβεβαιότητας που δημιουργήθηκε γενικότερα από την κρίση, κάνοντας ακόμη και όσους δεν επηρεάστηκαν άμεσα από αυτή να αναβάλουν τις αγορές τους. Τρίτον, η κρίση έκανε πολλούς να αναβάλουν τυχόν αγορές, ζυγίζοντας τις προσφορές που πραγματοποιούν σήμερα οι περισσότερες αντιπροσωπείες.

ΔΙΑΚΡΙΣΗ HYUNDAI ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ


Οι συντάκτες του Οδηγού Καταναλωτή έδωσαν την έγκριση της αποδοχής τους ως «Προτεινόμενα» στα Accent, Elantra, Sonata, Santa Fe, Entourage και στο ολοκαίνουριο Genesis για τις κατηγορίες, subcompact, compact, μεσαίου μεγέθους, μεσαίου μεγέθους SUV, minivan και πρώτης κατηγορίας μεγάλο αυτοκίνητο, αντίστοιχα. Ο τίτλος «Προτεινόμενο» είναι μια διάκριση που αφορά οχήματα που προσφέρουν στον καταναλωτή ξεχωριστή ποιότητα. Τα τελευταία έξι χρόνια, η Hyundai έχει κερδίσει περισσότερες από είκοσι φορές τον τίτλο «Προτεινόμενο» και «Καλύτερη Αγορά» στις εκτιμήσεις του Οδηγού Καταναλωτή. Για τον καθορισμό των εκτιμήσεων κάθε χρονιάς, οι ειδικοί του Οδηγού Καταναλωτή εξετάζουν με ιδιαίτερη προσοχή την τιμή, τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις εκατοντάδων οχημάτων σε 18 διαφορετικές κατηγορίες. Οι εκτιμήσεις αυτές υπολογίζουν τη συνολική ποιότητα ενός αυτοκινήτου και καθορίζουν ποια αυτοκίνητα κατέχουν τις καλύτερες ιδιότητες στην αντίστοιχη κατηγορία.

«Με τον συνδυασμό εξοικονόμησης καυσίμων, ανώτερης τεχνολογίας ασφάλειας και μοντέρνου σχεδιασμού, δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα αυτοκίνητά μας ξεπερνούν άλλα αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας», δήλωσε ο Scott Margason, Εθνικός διευθυντής προϊοντικής ανάπτυξης της Hyundai Motor America. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που βλέπουμε τόσα απ' τα οχήματα μας να μπαίνουν στη λίστα των "Προτεινόμενων", κάτι που είναι αποτέλεσμα της αφοσίωσης μας στην ασφάλεια, την ποιότητα και την αξίας της μάρκας Hyundai».




ΝΕΟ FORD KA: ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΕΣ ΤΙΜΕΣ


Τις τιμές και τις εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου Ka ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford. Το σούπερ μίνι μοντέλο της εταιρείας εφοδιάζεται με δύο μηχανικά σύνολα, διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις και οι τιμές του ξεκινούν από τα 8.995 ευρώ.

Τα μηχανικά σύνολα του νέου Ka:

· 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.242 κ.εκ. με απόδοση 69 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 102Nm στις 3.000 σ.α.λ
· 4κύλινδρος turbo πετρελαιοκινητήρας 1.242 κ.εκ. με απόδοση 75 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 145Nm από τις 3.500 σ.α.λ

Οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.

Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου Ka:

Η έκδοση Ambiente περιλαμβάνει ABS με EBD, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, κεντρικό κλείδωμα και υπολογιστή ταξιδίου.

Η έκδοση Trend περιλαμβάνει επιπλέον air-condition και ηχοσύστημα.

Η έκδοση Titanium περιλαμβάνει επιπλέον κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, προβολείς ομίχλης και bluetooth με voice control.

Οι τιμές του νέου Ka:

Ford Ka 1,2 Ambiente 8.995 €
Ford Ka 1,2 Trend 9.785 €
Ford Ka 1,3 diesel Trend 11.785 €
Ford Ka 1,2 Titanium 10.750 €
Ford Ka 1,3 diesel Titanium 12.750 €




ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ...



Το τελευταίο καιρό κυκλοφορούν έντονες φήμες για συγχώνευση της ιταλικής Fiat Auto και του γαλλικού ομίλου PSA (Peugeot-Citroën) με σκοπό να ξεφύγουν από την οικονομική κρίση που μαστίζει της αυτοκινητοβιομηχανίες παγκόσμιως. Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας Sergio Marchionne δήλωσε «βρισκόμαστε σε οικονομική κρίση και συζητάμε κάθε ενδεχόμενο συνεργασίας ώστε να ξεφύγουμε από το οικονομικό αδιέξοδο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, μετά την ύφεση, με βάση τους αριθμούς, θα μείνουν παγκοσμίως μόνο 6 εταιρείες, οπότε δεν έχουμε άλλη λύση πέραν της συγχώνευσης».

Σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές αν οι δύο εταιρείες συγχωνευθούν θα βρεθούν στην 4η θέση παγκοσμίως, αντιμετωπίζοντας πλέον στα ίσα αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen και η Renault-Nissan. Φήμες επίσης αναφέρουν πως ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί και ο Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι έχουν έρθει σε επαφή για το συγκεκριμένο ζήτημα.

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ SUBARU LEGACY: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΝΤΙΤΡΟΪΤ


Η Subaru, με ανακοίνωση της, γνωστοποίησε ότι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, τον Ιανουάριο, θα παρουσιάσει την πρωτότυπη εκδοχή της νέας γενιάς Legacy, η οποία αναμένεται να περάσει στην παραγωγή στις αρχές του 2010. Η πρώτη εικόνα που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο καταδεικνύει τη νέα σχεδιαστική οδό που έχει επιλέξει ιαπωνική εταιρεία, δίνοντας έμφαση στη μάσκα και στα -εμφανώς φουσκωμένα- τόξα των τροχών.
Το εσωτερικό της καμπίνας, θα ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες, μοντέρνα αρχιτεκτονική και ένα άνετο και φιλικό περιβάλλον για τους επιβαίνοντες. Ο κινητήρας που θα τοποθετηθεί είναι boxer, 3.6 λίτρων. Όσο για το σύστημα μετάδοσης, διατηρείται το γνωστό All-Wheel Drive System που μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

DEKRA: Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ


Στη δημοσιότητα δόθηκαν τα αποτελέσματα των δοκιμών αξιοπιστίας του γερμανικού φορέα πιστοποίησης DEKRA. Έγινε δειγματοληπτικός έλεγχος 15 εκ. αυτοκινήτων, μοιρασμένων σε 21 κατηγορίες. Από αυτές, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες επικράτησαν στις 13. Σαν μέτρο σύγκρισης λαμβάνονται τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο μέχρι τα 50.000 χλμ. είναι το Ford S-Max/ Galaxy που πέρασε το 96,7% των δοκιμών πιστοποίησης της DEKRA χωρίς πρόβλημα, ενώ ακολουθούν το Renault Clio III και το Μazda5.
Φέτος ο γερμανικός φορέας εισήγαγε και μια νέα κατηγορία, την οποία ονομάζει «Best of all classes», όπου βαθμολογεί την αξιοπιστία που βγαίνει από το μέσο όρο και στα τρία επίπεδα χιλιομετρικών αποστάσεων. Βάσει αυτών των δεδομένων το Audi A6 βρίσκεται στην κορυφή, εμπρός από τις BMW 7 και BMW 5.

Σας παρουσιάζουμε τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα για το 2008:

Αυτοκίνητα πόλης/ Μίνι

Renault Clio III, Toyota Aygo, Mazda2 (μέχρι 50.000 χλμ)
Μazda2, Honda Jazz, Mitsubishi Colt (από 50.000 μέχρι 100.000 χλμ)
Αudi A2, Toyoa Yaris, Ford Fiesta/Fusion (από 100.000 μέχρι 150.000 χλμ.)


Μικρομεσαία

Toyota Prius, Ford Focus, Mazda3 (μέχρι 50,000 χλμ.)
VW Golf V/ Jetta/ Golf Plus, Mazda3, Skoda Octavia (από 50,000 μέχρι 100,000 χλμ.)
Skoda Octavia, Ford Focus, VW Golf V/ Jetta/ Golf Plus (από 100,000 μέχρι 150,000 χλμ.)


Μεσαία

Saab 9-3, Audi A4, Toyota Avensis (μέχρι 50,000 χλμ.)
Saab 9-3, Audi A4, Toyota Avensis (από 50,000 μέχρι 100,000 χλμ.)
Audi A4, Toyota Avensis, Mazda6 (από 100,000 μέχρι 150,000 χλμ.)


Μεγάλα/ Πολυτελείας

Audi A6, BMW 7, BMW 5 (μέχρι τα 50,000 χλμ.)
Audi A8, BMW 7, Audi A6 (από 50,000 μέχρι 100,000 χλμ.)
Audi A6, BMW 7, BMW 5 (από 100,000 μέχρι 150,000 χλμ.)


Κουπέ

Mercedes SLK, BMW Z4 Cabrio/Coupe, BMW 3 Cabrio (μέχρι 50,000 χλμ.)
Mercedes SLK, Audi A4 Cabrio, BMW Z4 Cabrio/ Coupe (από 50,000 μέχρι 100,000 χλμ.)
BMW 3 Cabrio, Mazda MX-5, Audi TT Cabrio/ Coupe (από 100,000 μέχρι 150,000 χλμ.)


Οχήματα ελεύθερου χρόνου/ SUV

BMW X3, Subaru Forester, Hyundai Tucson (μέχρι 50,000 χλμ.)
Porsche Cayenne, BMW X3, Subaru Forester (από 50,000 μέχρι 100,000 χλμ.)
Toyota RAV4, BMW X5, Mitsubishi Pajero (από100,000 μέχρι 150,000 χλμ)


Πολυμορφικά

Ford S-Max/ Galaxy, Mazda5, Seat Altea/ XL/ Toledo (μέχρι 50,000 χλμ.)
Seat Altea/ XL/ Toledo, Ford C-Max, VW Touran (από 50,000 μέχρι 100,000 χλμ.)
VW Touran, VW Caddy, VW T5 (από 100,000 μέχρι 150,000 χλμ.)

ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΕΣ PHOTO RENAULT CLIO



Σας παρουσιάζουμε μερικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Renault Clio. Στους ήδη υπάρχοντες κινητήρες αναμένεται να αντικατασταθεί ο βενζινοκινητήρας των 1.600 με τον καινούριο turbo 1.400 της εταιρείας που θα αποδίδει 130 άλογα και πάνω από 200Nm ροπής για την περίσταση. Φυσικά θα υπάρχει και ο μικρότερος turbo κινητήρας των 1.200 κ. εκ που αποδίδει 100 ζωηρά άλογα. Αναμένεται γενικότερη ποιοτική αναβάθμιση του αυτοκινήτου ιδίως στο εσωτερικό ενώ και οι χώροι θα είναι σαφώς μεγαλύτεροι από το υφιστάμενο μοντέλο της γαλλικής φίρμας.




AUDI A7


Εν αναμονή της έκθεσης του Ντιτρόιτ, όπου λέγεται ότι θα παρουσιαστεί επίσημα το πρωτότυπο του Α7, η Audi αποφάσισε να κυκλοφορήσει τα πρώτα επίσημα σκίτσα του νέου της, μεγάλου, τετράθυρου κουπέ. Το Α7 αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2010, εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της γερμανικής τεχνολογίας.
Η βασική έκδοση αναμένεται να είναι αυτή των 2.8 λίτρων και 204 ίππων, ενώ θα ακολουθούν μία τρίλιτρη, υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή, ισχύος 300 ίππων και μία 4.2 V8, απόδοσης σχεδόν 400 ίππων. Αργότερα θα ακολουθήσει η ναυαρχίδα της σειράς, Α7 RS, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα twin turbo V10 σύνολο, 5.2 λίτρων και 600 περίπου ίππων. Το συγκεκριμένο μάλιστα, γίνεται λόγος ότι θα είναι ισχυρότερο από αυτό του κορυφαίου R8.
Η τετρακίνηση θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, ενώ από άποψης κιβωτίων ταχυτήτων, θα προσφέρονται μηχανικά 6 σχέσεων, καθώς επίσης αυτόματα και διπλού συμπλέκτη, DSG, 7 σχέσεων. Διάφοροι κύκλοι μιλάνε για ένα νέο, εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης, μελετημένη κατανομή του βάρους αλλά και μια υβριδική έκδοση, πιθανότατα στα πρότυπα της Porsche Panamera.

Η ΕΛΠΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ


Στις 18 Δεκεμβρίου πρόκειται να χορηγηθεί στην Οδική Βοήθεια της ΕΛΠΑ (ΟΒΕΛΠΑ), η πανελλαδική άδεια λειτουργίας που βασίζεται στις διατάξεις του Νόμου για τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας. Τη φετινή χρονιά μάλιστα, η εταιρία συμπληρώνει 50 χρόνια προσφοράς στους Έλληνες αυτοκινητιστές.
Για την εξυπηρέτηση των 300.000 οχημάτων και 150.000 συνδρομητών η ΟΒΕΛΠΑ διαθέτει 260 οχήματα (μοτοσικλέτες και γερανοφόρα –πλατφόρμες), 600 άτομα προσωπικό και 100 σταθμούς εξυπηρέτησης σε όλη την ελληνική επικράτεια. Οι υπηρεσίες της ΟΒΕΛΠΑ καλύπτουν και το εξωτερικό, αφού είναι μέλος της FIA –Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και της ΑΙΤ (Διεθνής Τουριστικής Ένωσης), ενώ συνεργάζεται με όλες τις λέσχες αυτοκινήτου της Ευρώπης, των ΗΠΑ, του Καναδά, της Ασίας και άλλων κρατών.

FIAT FIORINO QUBO: ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ...


Τo ιταλικό πολυχρηστικό όχημα έχει συμπαγείς διαστάσεις, ενώ η εξωτερική του εμφάνιση είναι ελκυστική. Έχει μοντέρνα φωτιστικά σώματα, ενώ συνολικά είναι ένα μοντέλο που κεντρίζει το ενδιαφέρον. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα. Το ύψος του αμαξώματος φτάνει τα 1,73 μέτρα, κάτι που το κάνει πολύ ευρύχωρο στο εσωτερικό του με μεγάλο εσωτερικό ύψος. Υπό κανονικές συνθήκες, το ιταλικό πολυχρηστικό όχημα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει με σχετική άνεση τέσσερα άτομα, προσφέροντας χώρο 330 λίτρων για τις αποσκευές τους. Τα δεδομένα αλλάζουν όταν επιλέξει κανείς την αναδίπλωση ή ακόμα και την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων. Σε αυτήν την περίπτωση ο χώρος αποσκευών που δημιουργείται φτάνει σε μήκος τα 2,5 μέτρα, αγγίζοντας σε χωρητικότητα τα 2.500 λίτρα.

FIAT FIORINO QUBO
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 3.959 χλστ.
Ύψος: 1.716 χλστ.
Πλάτος: 1.735 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.513

1.4 8V
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.360 κ.εκ.
Ισχύς: 73 ίπποι στις 5.200 σ.α.λ.
Ροπή: 12 χλγμ. στις 2.600 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 155 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 16,2 δλ.
Μέση κατανάλωση: 7 λίτρα/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 165 γρ/χλμ
Βάρος: 1.255 κιλά

1.3 MULTIJET
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.248 κ.εκ.
Ισχύς: 75 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 19,3 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 155 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 16,5 δλ.
Μέση κατανάλωση: 4,5 λίτρα/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 119 γρ/χλμ
Βάρος: 1.275 κιλά

HONDA JAZZ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ


Το νέο Ηonda Jazz διατηρεί τα πολυμορφικά χαρίσματα του προγενέστερου μοντέλου, ενώ έγινε πιο δυνατό σε επιδόσεις. Απέκτησε νέα εμφάνιση με νέα φωτιστικά σώματα, επανασχεδιάστηκε ο προφυλακτήρας, ενώ και το πίσω τμήμα δείχνει πιο ώριμο και σύγχρονο.
Στον τομέα των διαστάσεων, το ιαπωνικό μοντέλο έγινε πιο μεγάλο και συγκεκριμένα το μήκος του αυξήθηκε κατά 55 χιλιοστά, ενώ είναι και 20 χιλιοστά πλατύτερο. Το φινίρισμα είναι πιο προσεγμένο από το προηγούμενο. Το μεγάλο του ατού είναι για ακόμη μια φορά η ευελιξία διαμόρφωσης του εσωτερικού του. Όταν για παράδειγμα αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, σχηματίζεται μια επίπεδη επιφάνεια μήκους 1,72 μέτρων και είναι ότι πρέπει για μικρές μετακομίσεις. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 428 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να τριπλασιαστεί.



ΒΟΜΒΑ SUBARU


Μετά την αποχώρηση της Honda από την F1 και της Suzuki από το WRC, ήρθε η σειρά της Subaru να αποχωρήσει και αυτή από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ (World Rally Championship). Με ανακοίνωση της Prodrive, η ομάδα αποσύρεται από τον θεσμό για οικονομικούς λόγους.
«Δεν είναι θλιβερά νέα μόνο για τη Subaru αλλά και για εκατομμύρια φίλους της σε όλο τον κόσμο.» τονίζει ο επικεφαλής της Prodrive David Richards.
«Η αποχώρηση της Subaru από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ είναι μεγάλη απώλεια καθώς είναι μία από τις πιο ιστορικές ομάδες του αθλήματος. Η Subaru World Rally Team δημιούργησε αληθινούς πρωταθλητές, όπως τους Colin McRae, Richard Burns και Petter Solberg και η απουσία της θα γίνει αισθητή παγκοσμίως. Αν και αυτή η απόφαση κλείνει ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της Prodrive, η εστίασή μας πλέον βρίσκεται στο μέλλον».

ΑΝΤΙ SMART - ΑΝΤΙ -IQ ΑΠΟ ΤΗΝ FIAT


Το Fiat Topolino πιθανόν θα βασίζεται στην πλατφόρμα του 500 και θα διαθέτει μήκος κάτω των τριών μέτρων, ενώ θα έχει τον κινητήρα του τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό αναμένεται να διαθέτει διάταξη με τρία καθίσματα, παρόμοια με το Toyota iQ.
Την κίνηση του Topolino λέγεται ότι θα αναλάβει ένας κινητήρας 900 κυβικών με turbo που θα αποδίδει τουλάχιστον 80 ίππους. Επίσης θα υπάρχει και ατμοσφαιρική έκδοση με 65 άλογα - με την κατανάλωση όλων των εκδόσεων να αναμένεται εξαιρετικά χαμηλή.
Το Topolino θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στην Σερβία, όπου πρόσφατα σταμάτησε η παραγωγή του Zastava Yugo, ενώ στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται περί τα μέσα του 2010.


Η LANCIA ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ



Η Lancia και συγκεκριμένα το μικρομεσαίο μοντέλο της, η Delta, θα είναι ο εκπρόσωπος και συνάμα ο βασικός χορηγός της 9ης διάσκεψης των βραβευμένων με Νόμπελ Ειρήνης προσωπικοτήτων. Το θέμα της διάσκεψης είναι «Ανθρώπινα Δικαιώματα για έναν κόσμο χωρίς βία» και θα λάβει χώρα στο Παρίσι και όχι στη Ρώμη, όπως είχε γίνει τις προηγούμενες χρονιές.
Εκεί θα σηματοδοτηθεί η 60η επέτειος της Παγκόσμιας Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Θα παραβρεθούν εξέχουσες προσωπικότητες από όλο τον κόσμο που έχουν αγωνιστεί για την παγκόσμια ειρήνη και την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η Lancia θεώρησε ότι έπρεπε να στηρίξει αυτή την προσπάθεια διότι θα απουσιάζει μια νομπελίστρια που είχε κερδίσει το βραβείο πριν 17 χρόνια και τώρα είναι φυλακισμένη στην πατρίδα της.
Ο λόγος για την Aung San Suu Kyi για την οποία μάλιστα η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρήγαγε και μια ταινία μικρού μήκους διάρκειας 30’’ που θα προβληθεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στο τύπο στο Terrazza Martini.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ

Η Sportscar A.E., αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Porsche στην Ελλάδα, θέλοντας να δείξει εμπράκτως την αγάπη και το ενδιαφέρον της σε παιδιά που έχουν περισσότερο την ανάγκη όλων, φέτος συνεισφέρει το ποσό που κάθε χρόνο διαθέτει σε δώρα συνεργατών, στο πρόγραμμα «Παιδιά της Διπλανής Πόρτας» της οργάνωσης PRAKSIS. Το πρόγραμμα «Παιδιά της Διπλανής Πόρτας» ξεκίνησε το 2001 στη Θεσσαλονίκη από στελέχη και εθελοντές της Οργάνωσης PRAKSIS, με στόχο τη μείωση του φαινομένου της παιδικής εργασίας και επαιτείας. Ήδη, από το Νοέμβριο του 2006 έως το Σεπτέμβριο του 2007, από τα 78 παιδιά που προσεγγίστηκαν τα 68 συμμετείχαν ενεργά στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες δρόμου του προγράμματος, τα 54 προσήλθαν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο υποδοχής παιδιών, ενώ τα 11 εγγράφηκαν σε σχολείο και η πορεία τους παρακολουθείται συστηματικά.
Η PRAKSIS είναι μία ανεξάρτητη Μη Κυβερνητική Οργάνωση που υλοποιεί και εφαρμόζει προγράμματα ανθρωπιστικής και ιατρικής δράσης. Οι ωφελούμενοι συνάνθρωποί μας από τη δράση της PRAKSIS προέρχονται από κάθε κοινωνικά αποκλεισμένη πληθυσμιακή ομάδα, όπως ουσιοεξαρτώμενοι, αθίγγανοι, θύματα διεθνικής σωματεμπορίας, άστεγοι, παιδιά των φαναριών αλλά και συνάνθρωποί μας με ελλιπή πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας, ψυχοκοινωνικής και νομικής υποστήριξης (για περισσότερες πληροφορίες www.praksis.gr).

Η CITROEN ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΟ WRC


Η Citroen αναδείχθηκε σε παγκόσμια πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές στο WRC για το τρέχον έτος. Την ίδια διάκριση επέτυχε ξανά το 2003, το 2004 και το 2005. Πρέπει επόσης να αναφέρω ότι ο κύριος οδηγός της Sebastien Loeb κατέκτησε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή στους οδηγούς...
Δείτε σχετικά...

ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ...SUZUKI

Λόγω της μείωσης των πωλήσεων της και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των Swift και Grand Vitara η SUZUKI σχεδιάζει να απολύσει περισσότερο από το 20% του εργατικού δυναμικού στο εργοστάσιό της στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας...

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Εν μέσω της οικονομικής κρίσης η HONDA ανακοίνωσε την άμεση αποχώρησή της από το πρωτάθλημα της F1, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλό της, Takeo Fukui ο οποίος σε σχετική συνέντευξη τύπου δήλωσε: "H Honda πρέπει να προστατέψει τον πυρήνα των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, σε μία χρονική περίοδο που η οικονομική αβεβειότητα αυξάνεται ραγδαία". Τα συμπεράσματα δικά σας.

Η ΝΕΑ BMW Z4 ΕΡΧΕΤΑΙ!


Σύντομα έρχεται η νέα BMW Z4. Το μοντέλο εφοδιάζεται με σκληρή μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή η οποία χρειάζεται μόλις 20 δευτερόλεπτα για την αναδίπλωσή της. Το νέο μοντέλο είναι κατά 15 εκατοστά μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του ενώ φέρει σχεδιαστικά στοιχεία από την σειρά 6.
Η νέα Z4 θα εφοδιάζεται με:

· sDrive23i
Κινητήρας 2,5 λίτρων με απόδοση 204 ίππους.

· sDrive30i
3λιτρος κινητήρας με απόδοση με απόδοση 258 ίππους. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,6 δευτερόλεπτα.

· sDrive35i
3λιτρος διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με απόδοση 306 ίππους. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,2 δευτερόλεπτα.

Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ εναλλακτικά το δεύτερο συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο και το τρίτο με 7τάχυτο επίσης αυτόματο.

Μεταξύ λοιπών τεχνολογιών η νέα Z4 διαθέτει το σύστημα Adaptive M Suspension system το οποίο έχει την ικανότητα να αυξομειώνει το ύψος της ανάρτησης έως και 10 χιλιόστα σε τρία διαφορετικά επίπεδα.