ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ!!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

DREAM CARS!!!

Autocarnet.gr: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

HOT!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

HOT NEWS!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

A U T O C A R N E T: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

3 Μαρ 2009

BMW 5-SERIES GT CONCEPT



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO...

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ...


Από την Ζούγκλα
και το iteanet.blogspot.com


Χρυσό πληρώνει ο Έλληνας καταναλωτής τον αποκαλούμενο «μαύρο χρυσό», στα πρατήρια υγρών καυσίμων της χώρας.
Στο κράτος της άκρατης κερδοσκοπίας και της παντελούς έλλειψης ελέγχων, το ντόμινο της διεθνούς αγοράς λειτουργεί μόνο σε βάρος του μέσου καταναλωτή και ποτέ υπέρ του.
Όταν ανεβαίνει η διεθνής τιμή του πετρελαίου εν ριπή οφθαλμού έχει ανέβει και η μέση τιμή στα πρατήρια βενζίνης. Αντιθέτως, όταν πέφτει, η επίσημη δικαιολογία όλων μηδενός εξαιρουμένου είναι ότι η μείωση δεν έχει περάσει στην αντλία. Τουλάχιστον αστεία, αν όχι ... τραγικά πράγματα.
Και αυτό με την ανοχή της πολιτικής ηγεσίας, που αδυνατεί να ελέγξει την σαφέστατη ύπαρξη καρτέλ στο χώρο του πετρελαίου.
Είναι απλά τα πράγματα, κι ας προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν ότι το άσπρο είναι μαύρο κι ότι η αγορά λειτουργεί βάσει των κανόνων του ανταγωνισμού. Κανόνες δεν υπάρχουν, πολύ δε περισσότερο ο ανταγωνισμός τελεί εν υπνώσει.
Όταν η παγκόσμια τιμή του πετρελαίου ξεκίνησε τη φρενήρη κούρσα της στις αρχές του 2008, με αποκορύφωμα την εκτόξευση της τιμής στα μέσα του Ιουλίου στα 147 δολάρια ανά βαρέλι, η μέση τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα ήταν κοντά στο 1 ευρώ και 30 έως 40 λεπτά ανά λίτρο.
Σχεδόν 8 μήνες μετά, και με αφορμή την παγκόσμια οικονομική κρίση, η διεθνής τιμή του πετρελαίου κυμαίνεται με μικρές αυξομειώσεις κοντά στα 40 δολάρια το βαρέλι. Στην Ελλάδα όμως η βενζίνη συνεχίζει σε κάποια πρατήρια ακόμη να κοστίζει πάνω από 90 λεπτά το λίτρο .
Σύμφωνα με τον πίνακα που μπορείτε να δείτε παρακάτω, η μέση τιμή σε ορισμένα ενδεικτικά πρατήρια βενζίνης σε διαφορετικές περιοχές ξεπερνά τα 85 λεπτά. Υπάρχουν δε βενζινάδικα που μεταπωλούν το λίτρο ακόμη και 95 λεπτά τη στιγμή που η τιμή του πετρελαίου είναι στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα καθώς η διεθνής ζήτηση είναι δραματικά μειωμένη.
Μόλις σήμερα στις αγορές εμπορευμάτων της Ασίας η τιμή του ελαφρού αργού για συμβόλαια παράδοσης Απριλίου υποχώρησε κάτω από τα 40 δολάρια.
Ακόμη και η τιμή του πάντα ακριβότερου Μπρεντ της Βόρειας Θάλασσας είναι κάτω από τα 42 δολάρια το βαρέλι.
Ουσιαστικά, ενώ ο μαύρος χρυσός έχει χάσει διεθνώς το ένα τέταρτο της ανώτερης ιστορικής τιμής του, στη χώρα μας αυτή η αναλογία στα πρατήρια δεν έχει περάσει. Η τιμή του πετρελαίου παραμένει δυσανάλογα υψηλή.
Δεν είναι υπερβολή να γίνει η εξής αναλογία: Αν με διεθνή τιμή ανά βαρέλι κατά μέσο όρο 40 δολάρια, η τιμή της βενζίνης στα ελληνικά πρατήρια είναι κοντά και πάνω από τα 90 λεπτά το λίτρο, τότε στην απευκταία περίπτωση που η παγκόσμια τιμή πιάσει τα επίπεδα του καλοκαιριού οι καταναλωτές θα πρέπει να αναμένουν τιμή κοντά στα 3 -3,5 ευρώ το λίτρο.
Προφανής λοιπόν η κερδοσκοπία που είναι σε πλήρη εξέλιξη χωρίς κανείς να νοιάζεται αν ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να πληρώσει αυτό το «αποκριάτικο καπέλο».
Αιτία προφανώς της άκρατης ακρίβειας η δυσλειτουργία της ελεύθερης αγοράς, η έλλειψη κανόνων και κυρίως ελέγχων. Το καρτέλ, είτε είναι στο χώρο των διυλιστηρίων, είτε στη λιανική πώληση, λειτουργεί με δικούς του κανόνες υπερκέρδους. Πρόσφατα ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, χαρακτήρισε αδικαιολόγητες τις αυξήσεις στις τιμές λιανικής, προαναγγέλλοντας τη λήψη περαιτέρω μέτρων μαζί με τα συναρμόδια Υπουργεία.
«Τις πρώτες ημέρες της ανάληψης των καθηκόντων μου κάλεσα όλους τους εμπλεκόμενους στο κύκλωμα πετρελαιοειδών και τους ζήτησα αυτοσυγκράτηση. Ωστόσο, οι τιμές λιανικής ανεβαίνουν, σε ένα βαθμό αδικαιολόγητα. Γι’ αυτό η κυβέρνηση δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια», παρατήρησε ο κ. Χατζηδάκης.
Ήδη, όπως είπε, μικτά κλιμάκια του υπουργείου, αποτελούμενα από υπαλλήλους του τομέα Ενέργειας και της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, θα διενεργούν επιτόπιους ελέγχους σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα υγρών καυσίμων κατά το πρότυπο των κοστολογικών ελέγχων που γίνονται ήδη σε επιχειρήσεις.
Η κυβέρνηση διά του αρμόδιου υπουργού επιχειρεί να στείλει μήνυμα προς όλες τις πλευρές που εμπλέκονται στο κύκλωμα των υγρών καυσίμων, ότι σε καμιά περίπτωση δε θα ανεχθεί φαινόμενα κερδοσκοπίας.
Αλλά φαίνεται δεν το έχει καταφέρει -και είναι άγνωστο αν τελικά μπορεί να το καταφέρει...

ΝΕΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ MAZDA


Τα χρηματοδοτικά της προγράμματα για τον μήνα Μάρτιο ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Mazda. Σύμφωνα με αυτά δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας να αποκτήσουν όλα τα επιβατικά μοντέλα της χωρίς προκαταβολή και εξόφληση έως 84 μηνιαίες δόσεις.

Αναλυτικότερα, το μοντέλα Mazda 2, 3, 3 MPS και 6 μπορούν να αποκτηθούν χωρίς προκαταβολή, ονομαστικό επιτόκιο 6,5% και εξόφληση έως 84 μήνες ενώ τα μοντέλα Mazda 5, MX-5, RX-8 και CX-7 προσφέρονται με 0% προκαταβολή, ονομαστικό επιτόκιο 6,9% και εξόφληση σε 84 μηνιαίες δόσεις.

Όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα πραγματοποιούνται μέσω της Εθνικής τραπέζης, της Alpha Bank και της EFG Eurobank Ergasias.

ΤΟ ΝΕΟ VW POLO ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΕΥΗ




ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
Την πέμπτη γενιά του Polo παρουσίασε η Volkswagen στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Από τους πιο δυνατούς παίχτες στην κατηγορία των supermini είναι δίχως αμφιβολία το νέο VW Polo που μοιάζει περισσότερο από ποτέ με το νέο Golf αλλά και το Scirocco! Σχεδιαστικά, η ομάδα του Walter de Silva κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύγχρονο «μικρό» που συνδυάζει στοιχεία από το νέο Golf και από το Scirocco αν και το πίσω μέρος με τα τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα αφήνει ανάμεικτες εντυπώσεις. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι οι οριζόντιες γραμμές στη μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, που κάνουν το νέο Polo να δείχνει χαμηλότερο και φαρδύτερο απ' όσο πραγματικά είναι.

Το μήκος της νέας γενιάς φτάνει τα 3,952 μέτρα και είναι περίπου 3,6 cm μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του αγγίζει τα 1,682 μέτρα και είναι φαρδύτερο κατά 3,2 cm ενώ το ύψος του είναι μικρότερο κατά 1,3 cm. Λόγω των αυξημένων διαστάσεων του αμαξώματος έχει μεγαλώσει και το πορτμπαγκάζ καθώς διαθέτει 280 lt. Ωφελημένοι αναμένεται να είναι και οι χώροι για τους επιβάτες ενώ η αισθητική του ταμπλό συμβαδίζει με την γνωστή τυπική άποψη της γερμανικής εταιρίας. Από πλευράς εξοπλισμού θα υπάρχουν στάνταρ τέσσερις αερόσακοι και σύστημα ηλεκτρονικής ευστάθειας (ESP).

Αναφορικά με την γκάμα των κινητήρων το ενδιαφέρον στρέφεται στην turbo έκδοση 1.2 TSI που αποδίδει 105 PS ενώ ο τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού προσφέρει αξιόλογες επιδόσεις και εξαιρετική κατανάλωση (μόλις 5,5 lt/100km). Ξεχωριστό ενδιαφέρον συγκεντρώνει η έκδοση 1.6 TDI με τους 90 PS (υπάρχει και μία μικρότερη με 75 PS) που πλαισιώνει τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες στα 1.2 και 1.4 lt (με 70 και 85 PS). Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με εξάρια κιβώτια ταχυτήτων ενώ υπάρχουν και αυτόματες εκδόσεις με κιβώτιο DSG επτά σχέσεων. Για όσους γλυκοκοιτάζουν το νέο μικρό της VW, οι πωλήσεις του νέου Polo στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι.

ΠΗΓΗ: Car + Speed

Aston Martin DBS Volante για λίγους...


Η DBS Volante αποτελεί το 16ο convertible μοντέλου στα 95 χρόνια της βρετανικής φίρμας
Η οροφή της είναι υφασμάτινη και για να αναδιπλωθεί απαιτούνται μόλις 14 sec
Εξοπλίζεται με V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 lt, αποδίδει 510 PS και «πιάνει» τα 0-100 km/h σε 4,3 sec!
Έχουν περάσει 95 χρόνια από την ίδρυση της Aston Martin και οι βρετανοί προετοιμάζονται πυρετωδώς για την πρεμιέρα του 16ου convertible μοντέλου τους που θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ο λόγος για την επικίνδυνα γοητευτική DBS Volante που εξοπλίζεται με V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 lt και αποδίδει 510 PS. Χάρη στον πανίσχυρο κινητήρα τα 0-100 km/h πραγματοποιούνται σε μόλις 4,3 sec ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 307 km/h. Η ροπή των 570 Nm μεταφέρεται μέσω εξατάχυτου μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου στους πίσω τροχούς ενώ ο οδηγός μπορεί να αλλάξει σχέσεις και από τους διακόπτες στο τιμόνι.

Η οροφή είναι υφασμάτινη και για να ξεγυμνωθεί η DBS Volante απαιτούνται μόλις 14 sec. Στο 2+2 εσωτερικό υπάρχουν θεωρητικά δύο θέσεις για τους πίσω επιβάτες αλλά πρακτικά μπορούν να χωρέσουν π.χ. μόλις δύο παιδιά ή κανά δύο σακίδια. Εκτός από την γνωστή φινέτσα που χαρακτηρίζει το ταμπλό, ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος ξεχωρίζοντας το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 13 ηχεία, τις συνδέσεις USB και iPod, τον σκληρό δίσκο με το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης κ.α.

ΠΗΓΗ: Car & Speed / Πρώτο Θέμα


VW SCIROCCO YOUTUBE VIDEO

ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΙΚΟΝΩΝ


Χτυπήστε στον browser που χρησιμοποιείτε το http://images.google.com και κατόπιν δώστε το αυτοκίνητο των ονείρων σας με μια τυπική περιγραφή μοντέλου. Θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα που ομολογουμένως είναι εντυπωσιακό.

2 Μαρ 2009

ΚΙΤ ΞΕΝΟΝ


ΚΙΤ ΧΕΝΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ H7 ME 88 ΕΥΡΩ ΛΙΑΝΙΚΗ!!! ΤΟ ΚΙΤ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΠΑΛΑΣΤ! ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ 6000 KELVIN KAI ΣΕ ΤΥΠΟΥΣ Η7 ΚΑΙ Η1 ΑΠΟ ΤΗΝ PTM ELECTRONICS.

ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ OPEL ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ


H Opel αποκάλυψε το νέο της υβριδικό οικογενειακό, το Ampera. Αν και γνωρίζαμε ήδη αρκετές λεπτομέρειες για το καινούργιο υβριδικό μοντέλο της Opel (όπως, για παράδειγμα, ότι βασίζεται στο Chevrolet Volt), η γερμανική εταιρεία δεν μας είχε αποκαλύψει μέχρι σήμερα την εμφάνισή του, αλλά μία μόνο σκοτεινή φωτογραφία στην οποία αχνοφαίνονταν οι γραμμές του. Το Ampera είναι, τελικά, πολύ πιο εντυπωσιακό από το "αδελφό" Volt, με το οποίο μοιράζεται τόσο το πλαίσιο όσο και την επαναστατική τεχνολογία Voltec της GM, στην οποία ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αποστάσεις μέχρι 60 km, ενώ ο βενζινοκινητήρας, όποτε λειτουργεί, φορτίζει αποκλειστικά τις μπαταρίες.

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ www.autocar.gr

ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ...MUSTANG Η' ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ;



ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ...

Εν μέσω οικονομικής κρίσης ένας Αμερικανός ιδιοκτήτης καφετέριας βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να αυξήσει την πελατεία του.

Ο Donald Crabtree άνοιξε το πρώτο Topless καφέ στο Vassalboro του Maine, στο οποίο οι σερβιτόροι και οι σερβιτόρες δουλεύουν γυμνοί από τη μέση και πάνω!!

Στη μικρή αυτή πόλη, που αριθμεί 4,500 κατοίκους, ο κύριος Crabtree κάνει χρυσές δουλειές, αφού έξω από την καφετέρια σχηματίζονται ουρές.

Ο ιδιοκτήτης αντιμετώπισε δυσκολίες μέχρι να πάρει την άδεια από το δημοτικό συμβούλιο της πόλης, καθώς ο συνδυασμός καφέ και γυμνού προκάλεσε πολλές αντιδράσεις. Τελικά την περασμένη εβδομάδα κάμφθηκαν οι όποιες αντιρρήσεις και ο κ. Crabtree προχώρησε στο σχέδιό του.

"Ξέρω τι αρέσει στον κόσμο. Τους αρέσει το γυμνό. Αν άνοιγα απλώς μια καφετέρια σε μία εβδομάδα θα ήμουν χωρίς δουλειά" δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι αιτήσεις για... δουλειά στο Topless καφέ ξεπέρασαν τις 150. Ο Crabtree προσέλαβε δέκα γυναίκες και πέντε άνδρες με αυστηρά κριτήρια. Αυτό που τους ζήτησε είναι να είναι πολύ ευγενικοί με κάθε πελάτη.

Οι περισσότεροι από όσους υπέβαλαν αίτηση, ήταν άνδρες και γυναίκες που πρόσφατα είχαν χάσει τη δουλειά τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.

Η δουλειά στο συγκεκριμένο καφέ πάντως πληρώνει καλά. Μια σερβιτόρα έλαβε φιλοδώρημα 100$ για έναν καφέ και κάθε σερβιτόρος κερδίζει περίπου 30$ ανά τραπέζι.

Παρά το γεγονός ότι το Topless καφέ λειτουργεί μόλις μια εβδομάδα ο ιδιοκτήτης του ήδη έχει κέρδη καθώς οι πελάτες του(κυρίως γυναίκες και ζευγάρια) αυξάνονται συνεχώς.

ΑΝ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;
ΑΠΟ ΤΟ apneagr.blogspot.com

1 Μαρ 2009

ΑΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΧΑΡΜΑΙΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ ΟΔΗΓΗΣΤΕ 30 ΧΛΜ ΑΚΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΑΛΑΞΙΔΙ. ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 2/3/2009...



...ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΛΕΥΡΟΜΟΥΤΖΟΥΡΩΜΑΤΑ...


Το αποκορύφωμα του αποκριάτικου γλεντιού είναι τα Γαλαξειδιώτικα Κούλουμα της Καθαρής Δευτέρας. Το μεσημέρι μετά την παρέλαση των αρμάτων τρώνε συντροφιές-συντροφιές σε σπίτια, ή στην εξοχή.
Μετά κατεβαίνουν στην αγορά, όπου γίνεται το "μουντζούρωμα" και το "αλεύρωμα". Δηλαδή από σακούλες, που άλλες είναι γεμάτες με φούμο και άλλες με αλεύρι ρίχνουν οι εορταστές στους ανυποψίαστους και μεταξύ τους. Η παραλία μετατρέπεται πολύ γρήγορα σε πεδίο μάχης.
Το έθιμο έχει τις ρίζες του ίσως από τη Βυζαντινή εποχή, που οι παλιάτσοι των ιπποδρόμων χρωμάτιζαν τα πρόσωπά τους. Αυτό όμως έλαβε μεγάλη ακμή στην εποχή της ιστιοφόρου ναυτιλίας, δηλαδή το 1840 και έκτοτε. Και αυτό γιατί τότε τα ιστιοφόρα ταξίδευαν από το Μάρτιο μέχρι το Νοέμβριο, έτσι οι εκδηλώσεις της Αποκριάς ήταν συγχρόνως και αποχαιρετιστήριες εκδηλώσεις.

37,66% Η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ '09



Η πτώση των πωλήσεων στο σύνολο των επαγγελματικών κατηγοριών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου τον Ιανουάριο του 2009 ανήλθε σε 37,86%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Πιο συγκεκριμένα, σε όλη την επικράτεια πουλήθηκαν 1.507 οχήματα, αντί των 2.425 του Ιανουαρίου 2008.

Η μείωση στην κατηγορία των pick up έφτασε το 36,25% (1.407 μονάδες πέρισυ, 897 φέτος), ενώ στα vanette περιορίστηκε στο 4,72% (360 μονάδες πέρισυ, 343 φέτος). Αντίστοιχα η πτώση στα van ανήλθε στο 42,86% (329 μονάδες πέρισυ, 188 φέτος) και στα C+C στο 19,59% (97 μονάδες πέρισυ, 78 φέτος). Όσο για τα ταξί, κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση, που έφτασε σε ποσοστό το 72,73% (297 μονάδες πέρισυ, 81 φέτος).

Στις πιο μεγάλες κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων, δε σημείωσαν απώλειες τα λεωφορεία έως 24 θέσεων (15 μονάδες πέρισυ, 15 φέτος). Το αντίθετο συνέβη στα λεωφορεία άνω των 25 θέσεων, των οποίων η πτώση ταξινομήσεων ανήλθε στο 83,75% (80 μονάδες πέρισυ, 13 φέτος). Στα φορτηγά με μικτό βάρος άνω των 16 τόνων η μείωση έφτασε το 16,79% (131 μονάδες πέρισυ, 109 φέτος), ενώ στα φορτηγά με μικτό βάρος από 3,5 έως 16 τόνους η πτώση ήταν ανεπαίσθητη, μόλις 1,01% (99 μονάδες πέρισυ, 98 φέτος).

ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

PICKUP
ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. ToyotaHilux 257
2. NissanNP300 PickUp 188
3. NissanNavara 146
4. IsuzuD-Max 110
5. FordRanger 68

VANETTE
ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. FiatDobloCargo 101
2. VWCaddy 34
3. FiatFiorino 32
4. OpelCorsaVan 32
5. CitroenBerlingo 29

VAN
ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. Ford Transit 57
2. Fiat Ducato 31
3. VW Transporter 23
4. Mercedes Vito 20
5. Toyota Hiace 19

C+C
ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑΜΟΝΤΕΛΑ
1. Mercedes Sprinter 37
2. Ford Transit 14
3. Isuzu N-Series 7
4. Nissan Cabstar 6
5. Mitsubishi Canter 5

TAXI
ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑΜΟΝΤΕΛΑ
1. Skoda Octavia 47
2. Mercedes E Class 7
3. VW Passat 6
4. Toyota Corolla 5
5. Mercedes C Class 4
5. VW Jetta 4

ΠΗΓΗ: 4TROXOI

ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ ΤΗΣ NISSAN ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ


ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ ΤΗΣ NISSAN
To NISSAN CUBE είναι ένα πολυχρηστικό όχημα compact διαστάσεων, το οποίο απολαμβάνει μεγάλη δημοτικότητα εδώ και κάποια χρόνια στην Ιαπωνία και μέχρι σήμερα δεν είχε κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Στην Ευρώπη, το Cube θα έρθει με ένα 1.600άρη βενζινοκινητήρα 111 λίτρων ή με έναν «καθαρό» diesel 1,5 λίτρων, με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου και απόδοση 196 ίππων. Φυσικά, το ευρωπαϊκό μοντέλο θα διατηρήσει τη σημαντική ευελιξία στη διαμόρφωση του εσωτερικού του (τα καθίσματα αναδιπλώνονται, αφαιρούνται κ.ο.κ.), αλλά και τους πολύ καλούς του χώρους. Στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του 2009.

Για να δούμε οι πωλήσεις του θα το μετατρέψουν σε αγοραστικό Κύκλο εν μέσω της οικονομικής κρίσης;

ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΤΟ VOLVO S80


Οι πρώτες εικόνες του ανανεωμένου Volvo S80 ήρθαν στη δημοσιότητα λίγο πριν το διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Με ένα μικρό φρεσκάρισμα το σουηδικό μοντέλο είναι περισσότερο δυναμικό σχεδιαστικά και πιο άνετο και πολυτελές στο εσωτερικό
μέρος.

Το ανανεωμένο μοντέλο είναι χαμηλότερο, πιο μακρύ και πιο φαρδύ από τον προκάτοχό του.Εφοδιάζεται με τρεις βενζινοκινητήρες, έναν 2,5 λίτρων με απόδοση 200 ίππους, έναν 3λιτρο V6 turbo με απόδοση 280 ίππους και έναν V8 με απόδοση 315 ίππους ενώ όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, το μοντέλο θα διατίθεται με έναν turbo 2,4 λίτρων με απόδοση 205 ίππους.

Στις Ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται το ερχόμενο Καλοκαίρι.

ΠΗΓΗ: Autotriti

28 Φεβ 2009

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΧΑΡΜΑΙΝΑΣ...




ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΑΛΑΞΕΙΔΙ...ΓΙΑ ΑΛΕΥΡΟΜΟΥΤΖΟΥΡΩΜΑΤΑ...

"ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΧΑΡΜΑΙΝΑΣ"
η ιστορία μοιάζει μύθος, μα είναι αληθινή πέρα για πέρα, γιατί η γιαγιά μου, που μου την διηγόταν, μου έλεγε πάντα στην αρχή: ‘‘Δεν μπορεί παρά να’ ναι αληθινή, αλλιώς ο κόσμος δεν θα την έλεγε ξανά και ξανά στα παιδιά του και στα εγγόνια του!’’

Τότε, λοιπόν, που τα παραμύθια ήτανε ακόμα αλήθεια, ζούσε στην Άμφισσα ένα παλικάρι, ο Κωνσταντής. Ήτανε ένας όμορφος, ψηλός και περήφανος νέος. Πάνω απ’ όλα ήταν ειλικρινής και ντόμπρος. Δούλευε στο βυρσοδεψείο του θείου του, στη Χάρμαινα. Από τ΄ άγρια χαράματα ώσπου να πέσει ο ήλιος, ο Κωνσταντής μεταμόρφωνε το τομάρι σε απαλό σαν μετάξι δέρμα. Μοχθούσε καθημερινά για να βγάλει το ψωμί του, αλλά δεν τον ένοιαζε, ούτε η σκληρή δουλειά, ούτε η φτώχεια. Αγαπούσε την Λενιώ και ήταν ευτυχισμένος.

Η Λενιώ, ήταν όμορφη, καλοσυνάτη νέα, χωρίς ... κανένα ψεγάδι απάνω της. Βοηθούσε στ΄ αμπέλια και στα ελαιόδεντρα που είχε ο πατέρας της. Ήταν μοναχοθυγατέρα και ανεκτίμητη για τους γονείς της. Αγαπούσε τον Κωνσταντή και λαχταρούσε να τον συναντήσει, στο Κάστρο της Ωριάς. Οι δύο νέοι ήταν ερωτευμένοι και έπλαθαν όνειρα για το μέλλον τους. Η ζωή απλωνόταν μπροστά τους και τους χαμογελούσε. Πίστευαν ότι τίποτα δεν μπορούσε, να τους αρπάξει την ευτυχία τους.

Μόλις χάραξε ο Θεός την μέρα, ο Κωνσταντής φόρτωσε το κάρο του με ολοκαίνουργα δέρματα και έφυγε από την πόλη. Είχε να παραδώσει τα εμπορεύματα και ν΄ αγοράσει εργαλεία, απαραίτητα για την δουλειά του. Περιόδευε από πόλη σε πόλη και από χωριό σε χωριό για βδομάδες και οι παραγγελίες των δερμάτων ολοένα αυξανόταν. Όλες του οι προσπάθειες, δεν πήγανε στράφι και μετά από κάμποσο καιρό γύρισε στην Άμφισσα με ένα δαχτυλίδι για την αγαπημένη του. Έτρεξε ανυπόμονα στο σπίτι της Λενιώς για να την ζητήσει, από τον πατέρα της, σε γάμο. Πλησιάζοντας τον ‘‘ζώσανε τα φίδια’’, γιατί το σπίτι έστεκε αλλόκοτο. Ήταν αμπαρωμένο και μια σκιά θανάτου πλανιόταν στον αέρα.

Έμαθε από τους γείτονες και τον καρδιακό του φίλο Γιάννο, τον απρόσμενο θάνατο της αγαπημένης του. Η Λενιώ, είχε πάει στην Πηγή της Χάρμαινας, για να γεμίσει την στάμνα της δροσερό νερό. Ξαφνικά, χάλασε ο καιρός και άρχισαν να πέφτουν αστραπές και κεραυνοί. Μία καταρρακτώδης βροχή πλημμύρισε τους χωματόδρομους. Άρχισε να σουρουπώνει, ερημιά, ψυχή δεν φαινόταν τριγύρω. Ήταν μόνη της κάτω από τα γέρικα πλατάνια. Ο αέρας φυσούσε με μανία και τίποτα δεν άφηνε όρθιο. Δεν πρόλαβε να φύγει. Ένας κεραυνός τη χτύπησε και σωριάστηκε εκεί, στην πηγή τους, μ’ ένα φρεσκοκομμένο ματσάκι γιασεμί, να ανεμίζει στα μακριά μαλλιά της.

Οι γονείς της Λενιώς, βουτήχτηκαν σε λύπη βαθιά. Μη μπορώντας ν’ αντέξουν το θάνατο της μονάκριβης θυγατέρας τους, πούλησαν το βιό τους, κακήν κακώς και πήραν των ομματιών τους και έφυγαν από την πόλη.

Καμιά φορά, η ζωή μας προλαβαίνει στα γεγονότα. Αλλιώς τα υπολογίζουμε και αλλιώς μας έρχονται τα πράγματα. Τότε γκρεμίζονται όλα τα όνειρά μας, χάνονται, σβήνουν σαν πυροτεχνήματα. Η λύπη και ο πόνος τρύπωσαν ίσαμε τα μύχια της καρδιάς του Κωνσταντή. Ένιωθε ανήμπορος, μπρος στο θάνατο, μετέωρος. Δεν μπόρεσε να αντέξει τον άδικο χαμό της αγαπημένης του και ράγισε η καρδιά του. Την άλλη μέρα, βρήκαν το άψυχο σώμα του κάτω από το Κάστρο της πόλης. Η όψη του ήταν γαλήνια και ένα αχνό χαμόγελο, διαγραφόταν στο πρόσωπό του. Πίστευε ότι η ψυχή του θα ενωνόταν με την αγαπημένη του Λενιώ. Έτσι, θα μπορούσε μα την έχει για πάντα κοντά του, χωρίς να φοβάται ότι θα πάψει να την αγαπάει. Η θρησκεία δεν τον δέχτηκε στην αγκαλιά της και καταδικάστηκε να περιπλανιέται.

Από τότε, ο Κωνσταντής στοίχειωσε και καταφεύγει στο λημέρι του, την Πηγή της Χάρμαινας. Μοιρολογούσε για τα νιάτα που δεν έζησε, θρηνούσε για την αγάπη που έχασε.

Το Στοιχείο της Χάρμαινας, ήταν ένα ανθρωπόμορφο τέρας, πανύψηλο, με μακρουλά χέρια. Είχε άγριο και φριχτό παρουσιαστικό. Φύλαγε την Πηγή της Χάρμαινας, που δούλευαν οι ταμπάκηδες της πόλης και τους προστάτευε από κάθε κακό και από τ’ άλλα στοιχειά της περιοχής. Γιατί, τους αγαπούσε τους βυρσοδέψες, τους ένιωθε δικούς του ανθρώπους. Κι όταν κάποιος απ’ αυτούς, ήταν ετοιμοθάνατος, τότε γύριζε έξω από το σπίτι του και άρχιζε ένα αξιοθρήνητο ουρλιαχτό πόνου.

Όταν το έζωνε η μοναξιά, το στοιχειό, έβγαινε από το ησυχαστήριο του και περιφερόταν από σοκάκι σε σοκάκι, βγάζοντας άγριες στριγκλιές και βογκητά. Μαζί με τα ουρλιαχτά ακούγονταν και περίεργοι θόρυβοι και σύρσιμο από αλυσίδες.

Ακολουθούσε πάντα την ίδια διαδρομή. Περνούσε από το σπίτι της Λενιώς, από το πατρικό του και από τα σπίτια των φίλων του. Τότε ο κόσμος κλειδαμπαρωνόταν στα σπίτια τους και γεμάτοι φόβο, προσεύχονταν στο Θεό να τους φυλάει.

Στην Άμφισσα τότε, εκτός από το Χαρμαινιώτικο, υπήρχαν και άλλα στοιχειά. Το καθένα από αυτά, προστάτευε κάποια πηγή νερού, κάποια συνοικία, τους αμπελώνες, τα ελαιόδεντρα κα. Πολλές φορές τα στοιχειά συγκρούονταν μεταξύ τους και πάλευαν μερόνυχτα ολόκληρα. Πάντα όμως νικούσε το Χαρμαινιώτικο, γιατί ήταν το πιο δυνατό και έξυπνο. Η πάλη γινόταν στην Χάρμαινα, κάτω από τα πλατάνια και τα πεύκα. Οι Αμφισσιώτες φοβόνταν και δεν ‘‘έβγαζαν μύτη’’ κατά την διάρκεια του αγώνα. Περίμεναν καρτερικά, ώσπου να τελειώσουν όλα και να σταματήσουν οι κραυγές και τα ουρλιαχτά των στοιχειών.

Μετά από τα τριπλάσια χρόνια της ηλικίας του Κωνσταντή και της Λενιώς μαζί, το Στοιχειό της Χάρμαινας, ησύχασε, καταλάγιασε. Έπαψε να φοβίζει τους ανθρώπους. Φαίνεται, ότι ο Θεός το συγχώρησε.

Η ιστορία του, πέρασε από γενιές σε γενιές, στόμα με στόμα και σύρθηκε αθόρυβα μ μυστήριο και φόβο. Τρομαχτικό, αλλά συνάμα ελκυστικό. Και αν ποτέ, περπατήσεις στα στενά λιθόστρωτα σοκάκια της Χάρμαινας και αντικρίσεις τα πλήθινα μισοερειπωμένα εργαστήρια, να στέκουν περήφανα και δυνατά, από την βιαστική εποχή μας, τότε το φως του φεγγαριού, πλημμυρίζοντας μια βαθύτατη γαλήνη, γίνεται φιλικό και δίνει άλλη διάσταση, όχι μόνο στο χώρο, αλλά και στην ψυχή.

Η ταχύτερη Bentley όλων των εποχών!


Και επειδή μιλάμε για την ισχυρότερη Bentley θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στο νέο κιβώτιο έξι σχέσεων της ZF με το πρόγραμμα «Quickshift» που μειώνει τα ανεβοκατεβάσματα έως και 50%. Από την άλλη, το σύστημα τετρακίνησης με κατανομή της ροπής σε αναλογία 40/60 (εμπρός/πίσω) περνά με απόλυτη ασφάλεια την δύναμη στην άσφαλτο ενώ τα αμορτισέρ της αλουμινένιας ανάρτησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα εξασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα άνεσης και οδικά χαρακτηριστικά.

Με κινητήρα χωρητικότητας 6,0 lt που αποδίδει 630 PS και 81,5 kgm ροπής
•0-100 km/h σε μόλις 3,9 sec με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 329 km/h
H Bentley κάνει επίδειξη δύναμης, παρουσιάζοντας εν μέσω οικονομικής κρίσης το ταχύτερο μοντέλο που έχει κατασκευάσει στην 90χρονη ιστορία της. Η Continental Supersports εξοπλίζεται με κινητήρα χωρητικότητας 6,0 lt που αποδίδει 630 PS και 81,5 kgm ροπής. Αν, πάλι, τα παραπάνω μεγέθη δεν σας λένε και πολλά τότε οι επιδόσεις ίσως έχουν να σας πουν κάτι. Έχουμε, λοιπόν, και λέμε: 0-100 km/h σε μόλις 3,9 sec με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 329 km/h.

Παράλληλα, η Continental Supersports είναι και μία από τις πιο «πράσινες» Bentley που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Χάρη σε ένα αισθητήρα που αντιλαμβάνεται τον τύπο του καυσίμου, ο W12 μπορεί να καταναλώσει και βιοαιθανόλη E85 (αναλογία βιοαιθανόλης 85%, αμόλυβδης 25%) με αποτέλεσμα την μείωση των εκπομπών CO2 έως και 70%.

ΠΗΓΗ: Autolist

RENAULT MEGANE SPORT TOURER



Απ' τον φακό του κατασκόπου συνελήφθη κατά την διάρκεια διαφημιστικών γυρισμάτων κάπου εκεί στην Λισαβόνα της Πορτογαλίας...

ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ


Η Evoland δραστηριοποιείται στο χώρο της βελτίωσης του αυτοκινήτου, έχοντας να παρουσιάσει μια πληθώρα βελτιωμένων αυτοκινήτων, ατμοσφαιρικών και turbo. Οι μελετημένες μετατροπές της Evoland, απευθύνονται σε πελάτες υψηλών απαιτήσεων, για ιπποδυνάμεις ακόμη και πάνω από 1000 ίππους.


ΠΗΓΗ: www.autoaccessories.gr

FIAT 500 ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ


Διαθέσιμη από την ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat είναι η νέα έκδοση 500 PUR-O2 η οποία καλύπτει τις προδιαγραφές Euro5, με χαμηλές εκπομπές ρύπων της τάξης των 113 γρ. ανά χλμ. Η τιμή του μοντέλου ανέρχεται σε 13.100 ευρώ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Η έκδοση 500 Pur-O2 εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.2 απόδοσης 69 ίππων, το σύστημα Stop & Start και την εφαρμογή «eco:Drive» που προσφέρει οδηγίες «οικολογικής» οδήγησης.

Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνει ABS με EBD, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας, αερόσακο γονάτων οδηγού, κεντρικό κλείδωμα, air-condition, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου, σύστημα ανοικτής συνομιλίας κινητού και ηχοσύστημα.


ΠΗΓΗ: Autotriti

11χρονος οδηγά Mitsubishi EVO II



Προκειμένου μερικοί από εμάς να αναθεωρήσουμε την άποψή μας για το αν οδηγούμε άψογα δείτε σας παρακαλώ τον 11χρονο φίλο μας από τη Φινλανδία με συνοδηγό την μητέρα του να οδηγάει σε παγωμένο δρόμο μέσα σε Mitsubishi EVO II. Προσοχή μην δοκιμάσετε το ίδιο με τον 11χρονο γιο σας. Αν δεν σας λείπει το EVO σίγουρα θα είναι πολύ μεγάλο ρίσκο...και δεν το συνιστώ!

Νέο Toyota Verso στη Γενεύη


Από το Autotriti

Το νέο Verso θα παρουσιάσει η Toyota στο προσεχές διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα πολυμορφικό αυτοκίνητο που μπορεί να εξυπηρετήσει άνετα 7 επιβάτες με μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους από τον προκάτοχό του και εφοδιασμένο με συστήματα ασφαλείας τελευταίας γενιάς.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το βελτιωμένο σύστημα Easy Flat 7 που προσφέρει γρήγορη και εύκολη αναδίπλωση των πέντε πίσω ανεξάρτητων θέσεων.

Ακόμα, το μοντέλο εφοδιάζεται με το σύστημα Toyota Optimal Drive έχοντας ως αποτέλεσμα την αύξηση την ιπποδύναμης κατά 20% και την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 12% από το τρέχον μοντέλο.

Στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται την Άνοιξη με δύο βενζινοκινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ προαιρετικά στην έκδοση 1,8 λίτρων θα διατίθεται και το νέο αυτόματο κιβώτιο Multidrive S. Από την γκάμα των μηχανικών συνόλων δεν θα λείψουν και οι πετρελαιοκινητήρες με πρώτο τον δίλιτρο D-4D.

Το νέο Verso έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω ενώ η γεωμετρία της ανάρτησης έχει διαφοροποιηθεί.

Όσον αφορά τον τομέα της ασφάλειας, εκτός από το ενισχυμένο πλαίσιο, στον βασικό του εξοπλισμό το μοντέλο διαθέτει αερόσακους τύπου κουρτίνας για τους επιβάτες της τρίτης σειράς και σύστημα ευστάθειας του οχήματος. Στόχος των ανθρώπων της Toyota είναι το Verso θα λάβει 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP ακολουθώντας το παράδειγμα των Avensis και iQ.

27 Φεβ 2009

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO ΜΕ SUBARU IMPREZA ΚΑΙ 500+ PS...ΠΑΡΑΤΟΛΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ...


Ken Block Gymkhana Practice from Ken_Block on Vimeo.

Με ανοιχτά τα ηχεία για διάχυση ήχου Boxer...και διπλό κλικ πάνω στο videάκι για να γίνει full screen...Δεν είναι τέλειο;

ΑΠΟ ΤΟ...
http://paratolmo.blogspot.com/2009/02/blog-post_5977.html

Χρηματοδοτικά προγράμματα που ανακοινώθηκαν από τη SEAT:


20% προκαταβολή, επιτόκιο 3,5% και χρονική διάρκεια εξόφλησης 48 μήνες.
· 35% προκαταβολή, επιτόκιο 2,5% και χρονική διάρκεια εξόφλησης 48 μήνες.
· 50% προκαταβολή, επιτόκιο 1,5% και χρονική διάρκεια εξόφλησης 48 μήνες.

Εναλλακτικά οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να επιλέξουν χρηματοδοτικά προγράμματα χωρίς προκαταβολή και περισσότερους μήνες αποπληρωμής:

· Χωρίς προκαταβολή, επιτόκιο 6,5% και εξόφληση σε 60 μηνιαίες δόσεις.
· Χωρίς προκαταβολή, επιτόκιο 7% και εξόφληση σε 72 μηνιαίες δόσεις.
· Χωρίς προκαταβολή, επιτόκιο 7,5% και εξόφληση σε 84 μηνιαίες δόσεις.

Όλα τα παραπάνω επιτόκια επιβαρύνονται με εισφορά 0.6% (Ν128/75).

Λεβιέ Ταχυτήτων Tecno


Ο επιλογέας ταχυτήτων Tecno της πασίγνωστης Sparco διαθέτει εξαιρετική αίσθηση στην επαφή με το χέρι σου. Το λεβιεδάκι αυτό είναι universal και υπόσχεται να σου χαρίσει ατελείωτες εμπειρίες γρήγορης οδήγησης. Διατίθεται σε πολλούς χρωματικούς συνδυασμούς.


ΠΗΓΗ: Autoaccessories

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ BEST SELLER ΤΗΣ NISSAN QASHQAI


Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 40% προκαταβολή και εξόφληση έως 36 μηνιαίες άτοκες δόσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι το Qashqai διατίθεται με κινητήρα 1,6 λίτρων (2κίνητη έκδοση) και κινητήρα 2,0 λίτρων (4κίνητη έκδοση).

Οι τιμές του μοντέλου έχουν ως εξής:

Qashqai 1,6 4x2 19.200 €
Qashqai 2,0 4x4 25.670 €
Qashqai+2 1,6 4x2 21.490 €
Qashqai+2 2,0 4x4 29.320 €

Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνει ABS με EBD, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας, air-condition, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (στην έκδοση 2,0), υπολογιστή ταξιδίου, ράδιο CD με bluetooth, ράγες οροφής (Qashqai+2) και ηλιοροφή (Qashqai+2).

26 Φεβ 2009

Το κορυφαίο AUDI ΤΤ RS βρίσκεται προ των πυλών!















Το κορυφαίο ΤΤ της σειράς βρίσκεται προ των πυλών, έτοιμο να βάλει φωτιά στα όνειρα των απανταχού φανατικών της εταιρίας. Οι διαφορές του με το μέχρι σήμερα κορυφαίο S με τους 272 ίππους, εστιάζονται στους μεγαλύτερους αεραγωγούς μπροστά, στις ζάντες ελαφρού κράματος με τις διπλές ακτίνες, στη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος και στο νέου τύπου διαχύτη.

Ο 5κύλινδρος κινητήρας των 2,5 λτ. με τους 340 ίππους και τα 450 Nm ροπής, επιταχύνει το ΤΤ RS στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5 δτ. ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο και 6τάχυτο και φυσικά η κίνηση θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Το TT RS θα είναι διαθέσιμο και ως κουπέ και ως καμπριολέ και στο εσωτερικό του θα υπάρχει ειδικό πακέτο για τη συγκεκριμένη έκδοση, με επενδύσεις δέρματος και Αλκαντάρα, με αρκετές λειτουργίες να και φυσικά το λογότυπο RS στην κεντρική κονσόλα.

Το ΤΤ RS θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή – όχι όμως και στην αμερικάνικη – αγορά, λίγο μετά από την επίσημη παρουσίασή του στη Γενεύη.

ΠΗΓΗ: Autobild




ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η MUSTANG ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!














Στη μαρίνα του Φλοίσβου, ο Όμιλος εταιριών Τιρεκίδης, παρουσίασε στους εκπροσώπους του Τύπου τη νέα Mustang, την οποία μάλιστα θα εισάγει στη χώρα μας. Το muscle car που έγραψε ιστορία στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, θα έρχεται σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις στη χώρα μας, ξεκινώντας από την μικρή εξακύλινδρη των 4.000 κ.εκ., έως και την κορυφαία Shelby.

Οι δύο βασικές εκδόσεις είναι η V6 των 220 ίππων και η GT με το οκτακύλινδρο σύνολο των 330 ίππων. Η τιμή εκκίνησης της πρώτης είναι τα 46.000 ευρώ, με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό και φυσικά όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά καλούδια, την ώρα που η μεγαλύτερη GT ξεκινάει σχεδόν από τα 60.000 ευρώ, με αντίστοιχο φυσικά εξοπλισμό. Αξίζει να σημειώσουμε ότι υπάρχουν δύο επίπεδα εξοπλισμού (Premium και Deluxe) και στις δύο εκδόσεις.

Μετά από σύντομη επαφή με την Mustang στους ελληνικούς δρόμους, δεν ήταν δύσκολο να συνειδητοποιήσει κανείς άμεσα την αμερικανική φιλοσοφία και κουλτούρα σε τέσσερις τροχούς. Μεγάλος σε χωρητικότητα κινητήρας, με υψηλές τιμές ροπής και έμφαση στην αισθητική, η οποία στο κέντρο της Αθήνας προκαλεί το λαϊκό αίσθημα. Η Τιρεκίδης Α.Ε. που έχει αναλάβει την εισαγωγή των αυτοκινήτων, διαθέτει δύο μονάδες που παρέχουν πλήρη υποστήριξη, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα στην Λεωφόρο Μεσογείων 346 στην πρωτεύουσα και στο 9,5 χλμ. της Νέας Εθνικής Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.


MUSTANG V6 DELUXE



Standard εξοπλισμός


Κινητήρας 4.0l SOHC V6
Κιβώτιο 5 ταχυτήτων (3.31 αναλογία άξονα)
Ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων
Ράβδος στρέψης εμπρός
Ανοξείδωτη εξάτμιση με μονή απόληξη
Δισκόφρενα και στους 4 τροχούς
Ηλεκτρικά - υδραυλικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα
Μπροστινή ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση: Άξονας με σπειροειδή ελατήρια 3 συνδέσμων Personal Safety System®
Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού.
Πλευρικοί αερόσακοι
Αναδιπλούμενα διαιρούμενα (50/50) πίσω καθίσματα (μόνο coupe) Μπροστινά πατάκια
Ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι με κλίση
Έλεγχος πορείας , Stability control
Πλήρης κονσόλα με στήριγμα βραχίονα και αποθηκευτικό χώρο
One-touch ηλεκτρικές κλειδαριές στις πόρτες και παράθυρα Φωτισμός εξ αποστάσεως
Κλιματιστικό
AM/FM single-CD audio system
Κάλυμμα από vinyl (μόνο convertible)
Τροχοί αλουμινίου 16¨
Ελαστικά παντός καιρού P215/65R16
Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών


PREMIUM


Συμπεριλαμβάνει τα εξαρτήματα V6 DELUXE, συν.
*Shaker 500 Audio System με CD changer 6 δίσκων, 8 ηχεία και MP3
Ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού 6 σημείων και ηλεκτρικό μαξιλάρι Τροχοί αλουμινίου 17” η 18” με δίσκους χρωμίου


MUSTANG GT DELUXE


Standard εξοπλισμός


Συμπεριλαμβάνει τον εξοπλισμό της V6 DELUXE, συν.
Κινητήρας 4.6L SOHC V8 24V
Κιβώτιο 5 ταχυτήτων GT (3.31 αναλογία άξονα)
Ανοξείδωτη εξάτμιση με διπλή απόληξη
Ηλεκτρικό σύστημα φρένων ABS
Ράβδοι στρέψης εμπρός και πίσω
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Φώτα ομίχλης
Πίσω αεροτομή
Ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού 6 σημείων και ηλεκτρικό μαξιλάρι
Τροχοί αλουμινίου 17¨
Ελαστικά πάντως καιρού P235/55ZR17



PREMIUM

Συμπεριλαμβάνει τα εξαρτήματα GT DELUXE, συν. Shaker 500 Audio System μέ CD changer 6 δίσκων, 8 ηχεία και Mp3
Δερμάτινα καθίσματα τύπου Bucket
Τροχοί αλουμινίου 18” η 20”

ΠΗΓΗ: Autobild




Ζάντα ULTRALEGGERA της OZ


Πρόκειται για ζάντα τύπου μονομπλόκ, με έξι διπλές ακτίνες, υλικό κατασκευής Al Si 7 Mg και φινίρισμα Chrystal Titanium, Race Gold, Matt Black, Matt Graphit Silver και Race White. Διατίθεται σε διαστάσεις 15, 16, 17, 18 και 19 ιντσών για Chrystal Titanium, 17 και 18 για Race Gold, 16, 17 και 18 για Matt Black, 15, 16, 17 και 18 για Matt Graphit Silver και 17 και 18 για Race White.

Επένδυση σε ταμπλό Hyundai Coupe από ανθρακονήματα


Από το Autoaccessories

Είναι γεγονός ότι τα ανθρακονημάτινα εξαρτήματα δίνουν περίσσιο δυναμισμό στην καμπίνα, αλλά κοστίζουν κάπως ακριβά... Μία ιδανική, λοιπόν, λύση είναι να τους δώσετε "ανθρακονημάτινη μορφή", όπως στο συγκεκριμένο ταμπλό από Hyundai Coupe. Έτσι με χαμηλότερο κόστος δίνεται στο αυτοκίνητό σας την όψη του εσωτερικού που του αξίζει.



300 V POWER RACING


100% συνθετικό λιπαντικό από ειδικά εξελιγμένους εστέρες. Κατάλληλο για αγώνες μικρής διάρκειας. Προσφέρει σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης και ευστροφίας του κινητήρα λόγω δρατικής μείωσης των ελαιοδυναμικών απωλειών. Τεράστια αντοχή του λιπαντικού φιλμ στις υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις. Το χρησιμοποιούν οι HONDA MUGEN και OSELLA ALFA ROMEO.

Φίλτρο αέρος της K&N για καλύτερη αναπνοή...


Αύξησε την ιπποδύναμη του κινητήρα σου με αποτέλεσμα να δώσει λίγο νεύρο στο αυτοκίνητο, παρέχοντάς του περισσότερο ψυχρό αέρα. Το συγκεκριμένο φίλτρο της K&N επιτρέπει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, ενώ ταυτόχρονα παρακρατά τις ουσίες που μπορεί να βλάψουν τον κινητήρα. Προχωρήστε στο χώρο της βελτιώσης βήμα προς βήμα ξεκινώντας από την εισαγωγή του.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ MERCEDES E-CLASS


Σε ένα μήνα περίπου, και συγκεκριμένα στις 28 Μαρτίου, η νέα E-Class, θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από την ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes στην τιμή των 48.800 ευρώ.

Σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του ειδικού τύπου, η Mercedes-Benz Ελλάς παρουσίασε τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο και αντιπρόεδρο του Δ.Σ της εταιρείας, κ.Σταύρο Παρασκευαΐδη και τον νέο διευθυντή πωλήσεων κ. Ιωάννη Καλλίγερο.

Παράλληλα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας η νέα Mercedes E-Class, η οποία προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης στις εκδόσεις E 350 CGI BlueEFFICIENCY (V6 3,5 λτ. 292 hp) και E 500 (V8 5,4 λτ. 388 hp) και τρεις πετρελαίου, την E 220 CDI BlueEFFICIENCY (2,2 λτ. 170 hp), E 250 CDI BlueEFFICIENCY (2,2 λτ. 204 hp) και E 350 CDI BlueEFFICIENCY (V6 3,0 λτ. 224 hp).

Ωστόσο, τον ερχόμενο Ιούλιο θα λανσαριστεί η πιο εμπορική, με το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1,8 λτ., απόδοσης 184 ίππων (E 200 CGI BlueEFFICIENCY) με τιμή από 48.800 ευρώ. Από πλευράς εξοπλισμού, εκτός της βασικής έκδοσης, θα υπάρχουν άλλες δύο πιο πλούσιες, η Elegance και η Avantgarde, ενώ ακόμα θα προσφέρονται προαιρετικά το Sport πακέτο AMG (σπορ καθίσματα, επιλογέας ταχυτήτων και τιμόνι, ζάντες αλουμινίου AMG 18 ιντσών, χαμηλωμένη ανάρτηση Direct Control, οπτικό πακέτο AMG κ.ά.) και το πακέτο Exclusive (το οποίο περιλαμβάνει εσωτερικό σε δέρμα Nappa, ξύλινες επενδύσεις, βελούδινα ταπέτα κ.λ.π).


ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ TOYOTA


Τα νέα της χρηματοδοτικά της προγράμματα ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota. Σύμφωνα με αυτά, τα περισσότερα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας μπορούν να αποκτηθούν χωρίς προκαταβολή και εξόφληση έως και 72
μήνες.

Auris
RAV4
Aygo
Όλες οι εκδόσεις Aygo προσφέρονται χωρίς προκαταßολή, επιτόκιο 5,3% (+0,6% εισφορά) και χρονική διάρκεια εξόφλησης έως 72 μήνες.

· Auris
H έκδοση 1,4 λίτρων μπορεί να αποκτηθεί χωρίς προκαταßολή, επιτόκιο 5,3% (+0,6% εισφορά) και χρονική διάρκεια εξόφλησης έως 72 μήνες.
Η έκδοση 1,6 λίτρων προσφέρεται με έκπτωση 1.000 ευρώ και χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0% προκαταβολή, επιτόκιο 7% (+0,6% εισφορά) και χρονική διάρκεια εξόφλησης έως 72 μήνες.

· Corolla 1,4 / 1,6
Όλες οι εκδόσεις Corolla 1,4 & 1,6 είναι διαθέσιμες με χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0% προκαταßολή, 5,3% επιτόκιο (+0,6% εισφορά) και χρονική διάρκεια εξόφλησης έως 72 μήνες ή 20% προκαταβολή και εξόφληση σε 48 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση 1,6 SOL προσφέρεται με έκπτωση 2.000 ευρώ και συνδυάζεται μόνο με το έντοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

· Corolla Verso
Όλες οι εκδόσεις Corolla Verso μπορούν να αποκτηθούν χωρίς προκαταβολή, επιτόκιο 5,3% (+0,6% εισφορά) και χρονική διάρκεια εξόφλησης έως 72 μήνες.

· RAV4
Όλες οι εκδόσεις RAV4 προσφέρονται με χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 15% προκαταβολή, επιτόκιο 3,5% (+0,6% εισφορά) και χρονική διάρκεια εξόφλησης έως 48 μήνες.

25 Φεβ 2009

INFINITY G37 COUPE ΚΑΙ SEDAN από 54.500 ευρώ


Tο νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας ξεχωρίζει για την πολυτέλειά του, τις επιδόσεις και το κορυφαίο τεχνολογικό του υπόβαθρο. Προσφέρεται σε σεντάν και σε κουπέ έκδοση.
Την κίνηση του και των δύο μοντέλων έχει αναλάβει ένα V6 μοτέρ 3,7 λίτρων ισχύος 320 ίππων και ροπής 360 Νm. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και με 7άρι αυτόματο-σειριακό κιβώτιο με πεντάλ πίσω από το τιμόνι.
Το κουπέ σπορ μοντέλο έχει σπορ προσανατολισμό, είναι 2+2 επιβατών ενώ η σεντάν εκδοχή ξετυλίγει περισσότερο τις πολυτελείς καταβολές του με περισσότερο χώρο για τους επιβάτες.
Το G37 Sedan κοστίζει από 54.500 ευρώ και το G37 Coupe από 60.890 ευρώ.

1.500...

...καινούργια αυτοκίνητα ταξινομούνται κάθε ημέρα στο Πεκίνο, εντείνοντας το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη. Ο στόλος των οχημάτων στην πρωτεύουσα της Κίνας αριθμεί 3,56 εκατομμύρια, ενώ απαγορεύεται η κυκλοφορία σε κάθε αυτοκίνητο μία ημέρα την εβδομάδα, η οποία καθορίζεται ανάλογα με την πινακίδα του. Μόνο τις πρώτες 45 ημέρες του 2009 ταξινομήθηκαν στο Πεκίνο 65.970 καινούργια Ι.Χ., ενώ το ίδιο διάστημα καταγράφηκαν 90 νεκροί σε τροχαία δυστυχήματα.

ΠΗΓΗ: AutoNEA

137.000 ...

...μέλη μετρούσαν στα τέλη του 2008 οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη μίσθωση αυτοκινήτων με τη μέθοδο του Carsharing στη Γερμανία. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να νοικιάσουν φτηνά για λίγες ώρες και συνήθως για σχετικά σύντομες διαδρομές ένα αυτοκίνητο, τα έξοδα του οποίου επιμερίζονται σε όλα τα μέλη. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2008 σημειώθηκε αύξηση των μελών-συνδρομητών της τάξης του 18%, ενώ αυξήθηκε και ο στόλος των διαθέσιμων αυτοκινήτων κατά 22% φτάνοντας έτσι σε 3.900.


ΠΗΓΗ: AutoNEA

168...

...Αμερικανοί κατά μέσο όρο χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους επειδή πλακώθηκαν από αυτοκίνητο, ενώ βρίσκονταν από κάτω για να το επισκευάσουν. Περίπου 148.000 πολίτες της ίδιας χώρας μαγκώνουν σε ετήσια βάση τα δάχτυλά τους ανοίγοντας ή κλείνοντας την πόρτα του αυτοκινήτου τους, ενώ άλλοι 128.000 τραυματίζονται και 88 σκοτώνονται από πτώση βγαίνοντας ή μπαίνοντας σε ένα όχημα. Ευτυχώς, ο αριθμός εκείνων που πεθαίνουν κλειδωμένοι κατά λάθος σε ένα πορτ-μπαγκάζ περιορίζεται σε τρεις!

ΠΗΓΗ: AutoΝΕΑ

Η FIAT στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη


Σχεδιασμένο πάνω στην ιδέα ενός νησιού, το περίπτερο της Fiat στην 79η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης εντυπωσιάζει με τα χρώματα, το συναισθηματισμό, τη φαντασία και το σχεδιασμό του. Η «πριμαντόνα» του περιπτέρου είναι χωρίς αμφιβολία το νέο Fiat 500C, στην παγκόσμια πρεμιέρα του.

Η ισχυρή δέσμευση της Fiat για την προστασία του περιβάλλοντος και τη δημιουργία φιλικών προς αυτό αυτοκινήτων είναι εντονότερη από ποτέ και αποτελεί άξονα ανάπτυξης των μοντέλων της. Το Fiat 500 είναι η καλύτερη απόδειξη αυτού, καθώς από την παρουσίασή του ήδη καλύπτει τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5 σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων του. Η συνεχής αναζήτηση όμως είναι αυτή που θα φέρει καλύτερα ακόμη αποτελέσματα και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο το Fiat 500 στη Γενεύη θα βρίσκεται και με το λογότυπο PUR-O2, ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται για σειρά επιλεγμένων μοντέλων (500, Croma και Bravo) που προχωρούν ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός στην προσπάθεια για μείωση των εκπομπών CO2.

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Fiat 500C
Το Fiat 500C θα παρουσιαστεί πανευρωπαϊκά μέσα στην Άνοιξη. Εκφραστής του σλόγκαν «ελευθερία και ενθουσιασμός» το αυθεντικό αυτό cabriolet αποτελεί ένα φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοντέλο του 1957, προσφέροντας ταυτόχρονα την πρόσβαση στην πιο σύγχρονη τεχνολογία, που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

Χαρακτηρίζεται από μια καινοτόμο μαλακή οροφή -ένα ανοιχτό παράθυρο στον ουρανό - το νέο 500C έχει τις ίδιες διαστάσεις με το κλειστό (3.55 μ. x 1.65 μ. x 1.49 μ.) και τα ίδια μηχανικά σύνολα: τον Multijet Turbodiesel των 1,3 λίτρων με 75 ίππους και πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και δύο κινητήρες βενζίνης, τον 1.2 με 69 ίππους και τον 1.4 με 100 ίππους, διαθέσιμους με χειροκίνητο ή σειριακό αυτοματοποιημένο κιβώτιο.
Επιπλέον, ως άλλη μια απόδειξη της δέσμευσης της Fiat Automobiles για προστασία του περιβάλλοντος, το νέο 500C χρησιμοποιεί το καινοτόμο σύστημα "Start&Stop", που σταματάει τη λειτουργία του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, εξοικονομώντας καύσιμα και περιορίζοντας τη ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Σχεδιασμένο από το σχεδιαστικό κέντρο της Fiat και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο Tichy στην Πολωνία, το 500C διαθέτει όλα τα ισχυρά ατού του κλειστού μοντέλου, όπως η κορυφαία ασφάλεια στην κατηγορία του, θέσεις για 4 ενήλικες και γενναιόδωρο χώρο αποσκευών.

Fiat 500 PUR-O2

Η νέα έκδοση PUR-O2, εγκεκριμένη σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro5, χαρακτηρίζεται από τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε ολόκληρη τη βενζινοκίνητη γκάμα του Fiat 500 (CO2 =113 g/km) και την εφαρμογή "eco:Drive" που προσφέρει οδηγίες «οικολογικής» οδήγησης. Η έκδοση 500 Pur-O2 διαθέτει το βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Lounge και το εσωτερικό σαλόνι της έκδοσης Pop, εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.2 69 ίππων και το σύστημα ‘Stop & Start’.

Fiat «500 by DIESEL»
Αυτή η έκδοση περιορισμένης παραγωγής (10.000 αυτοκίνητα σε δύο χρόνια) αποτελεί καρπό της συνεργασίας μεταξύ της Fiat και της φημισμένης μάρκας ένδυσης Diesel. Ο στόχος της έκδοσης αυτής είναι να δημιουργήσει ένα "Urban Survival Vehicle", ένα αυτοκίνητο ικανό να ελίσσεται εύκολα στην κυκλοφορία της πόλης και ταυτόχρονα να εκφράζει την προσωπικότητα του σύγχρονου πελάτη. Βασισμένη στην έκδοση Sport, η έκδοση By Diesel διατίθεται σε αποκλειστικά χρώματα, είναι εξοπλισμένη με κινητήρες βενζίνης 1.2 69 ίππων, 1.4 100 ίππων και πετρελαίου 1.3 75 ίππων ενώ περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό της η σταθερή γυάλινη οροφή και ο αυτόματος κλιματισμός.

ΠΗΓΗ: Auto24

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

let's socialize...

Λάβετε το επόμενο άρθρο στο email σας: