ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ!!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

DREAM CARS!!!

Autocarnet.gr: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

HOT!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

HOT NEWS!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

A U T O C A R N E T: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

7 Μαρ 2009

VW Scirocco Tuning by Sportec


Ουκ ολίγοι είναι οι βελτιωτικοί οίκοι που έχουν βάλει το χεράκι τους βελτιώνοντας το VW Scirocco, δείτε στο κάτω μέρος της σελίδας στα σχετικά άρθρα. Η νέα πρόταση βελτίωσης φέρει την υπογραφή της Sportec.

Το βελτιωμένο VW Scirocco Sportec έχει δεχτεί κυρίως μηχανολογικές επεμβάσεις καθώς εξωτερικά η μοναδική διαφοροποίηση εντοπίζεται στις ζάντες Sportec Mono των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 245/30 οι οποίες έχουν τοποθετηθεί προκειμένου να βελτιστοποιηθεί το κράτημα λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης.

Ο κινητήρας του VW Scirocco που επιλέχθηκε για βελτίωση είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος 2.0 TFSI των 200ps. Στο πρώτο στάδιο βελτίωσης η ιπποδύναμη ανέβηκε στους 240ps, ενώ για όσους έχουν τα ανάλογα χρήματα και αναζητούν το κάτι παραπάνω υπάρχει το δεύτερο στάδιο όπου σκαρφαλώνει στους 350ps. Αυτό γίνεται μέσω επαναπρογραμματισμού της CPU, τοποθέτησης νέας τουρμπίνας, μεγαλύτερου intercooler και καινούργιο σύστημα εξαγωγής. Επίσης το καπάκι του κινητήρα αντικαταστάθηκε με ένα από carbon.

Για να χαλιναγωγηθεί η επιπλέον ιπποδύναμη του VW Scirocco Sportec τοποθετήθηκε μπλοκέ διαφορικού στους εμπρόσθιους κινητήριους τροχούς και sport ανάρτηση η οποία χαμήλωσε την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 35mm.






ΠΗΓΗ: www.highoctane.gr

ΤΟ ΝΕΟ VW POLO



Μέχρι τον Ιούνιο κοντά μας...

Όπως αναμένονταν η νέα, 5η γενιά του VW Polo είναι εμφανώς επηρεασμένη από την 6η γενιά του VW Golf. Η σχεδιαστική φόρμα, τα μπροστινά φώτα και οι προφυλακτήρες μοιάζουν να προέρχονται σχεδόν αυτούσια από το Golf. Αντίθετα το πίσω μέρος του VW Polo δε μοιάζει με κάποιο άλλο VW, αυτό όμως δεν το κάνει και εμπνευσμένο. Το μήκος του ανέρχεται σε 3952mm, το πλάτος του σε 1682mm και το ύψος του σε 1454mm, με το τελευταίο να είναι και το μοναδικό που έχει ελαττωθεί.

Στο εσωτερικό του VW Polo όλα είναι όπως τα περιμένεις. Σοβαρή και τυπική γερμανική η σχεδίαση με το ενδιαφέρον να τραβά το 3άκτινο τιμόνι ενώ τα υλικά φαίνονται ακόμα και από τις φωτογραφίες ότι είναι στην κορυφή της κατηγορίας.

Το πλέον ενδιαφέρον κομμάτι του όμως βρίσκεται στον τομέα των κινητήρων. Εκεί υπάρχουν 4 μηχανικά σύνολα βενζίνης και 3 πετρελαίου από 77ps μέχρι 105ps. Ανάμεσα σε αυτά όμως ξεχωρίζει ο καινούργιος 1.2 TSI που με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει 105ps και σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5.5lt/100km και εκπομπές ρύπων 129gr/km. Στη βενζίνη εκτός του 1.2 TSI υπάρχουν ο 1.2 των 60ps και 70ps, καθώς και ο 1.4 των 85ps που συνδυάζεται και με το 7τάχυτο DSG.

Παράλληλα το VW Polo έχει μειώσει το βάρος του κατά 7.5% (50-80kg ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό) και διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό ESP και Hill Hold Control. Ανάμεσα στα στοιχεία εξοπλισμού που θα διαθέτει στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται πανοραμική οροφή, φώτα bi-xenon, GPS και αερόσακοι οροφής για τους πίσω επιβάτες.

Η παραγωγή του VW Polo ξεκινά άμεσα με τις πωλήσεις να ξεκινούν τον Ιούνιο. Φυσικά η γκάμα θα εμπλουτιστεί με το 3θυρο VW Polo, καθώς και με το VW Polo GTI.

ΠΗΓΗ: vw / highoctane.gr



Το πρώτο SUV της Ferrari!
















Το Car + Speed αποκαλύπτει τα τελικά σχέδια της Ferrari για το πρώτο SUV στην ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Απομένουν μόνο οι τελικές υπογραφές από τα διευθυντικά στελέχη του ιταλικού γκρουπ και άμεσα θα ξεκινήσει η διαδικασία εξέλιξης των μηχανικών μερών.
Βλέπετε οι ιταλοί αποφάσισαν να γεμίσουν με χρήματα τα ταμεία τους και να ακολουθήσουν τα… θριαμβευτικά εμπορικά βήματα της Porsche με την Cayenne.
Το συγκεκριμένο Project οι ιταλοί το έχουν αρκετά χρόνια στο μυαλό τους, με τον δρόμο να ανοίγει ουσιαστικά μετά και τη συμμαχία του γκρούπο της Fiat με την Chrysler. Ετσι το επερχόμενο SUV θα μπορεί να κατασκευάζεται στα εργοστάσια των αμερικανών, καλύπτοντας τόσο την ευρωπαϊκή, όσο και την αναμενόμενη αυξημένη ζήτηση της αμερικανικής αγοράς.

Ferrari FS 599 Fuoristrada
Το αυτοκίνητο θα φέρει την ονομασία Ferrari FS 599 Fuoristrada. Θα διαθέτει σχήμα ενός crossover με τέσσερις πόρτες, αυξημένο ύψος από το έδαφος και φυσικά τετρακίνηση.
Όσο αφορά τα μηχανικά μέρη, γίνεται λόγος για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες που φορά η California και η 599 GTB. Δηλαδή, τον V8 με τους 400 PS που θα κινεί την βασική έκδοση, αλλά και τον V12 με τους 600 PS που χρησιμοποιούν η «γρήγορη». Εφόσον το SUV της Ferrari πάρει τον δρόμο προς την παραγωγή θα είναι ένα από τα ισχυρότερα SUV μαζικής παραγωγής που θα κυκλοφορούν.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το «κόκκινο» SUV θα χτιστεί πάνω στο πλαίσιο που θα κατασκευαστεί και το επερχόμενο SUV της Alfa Romeo.

Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι…

ΠΗΓΗ: Car & Speed (Πρώτο Θέμα)


Πτώση κατά 33% τον Φεβρουάριο η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα


Όπως ήταν αναμενόμενο, η πορεία της ελληνικής αγοράς εξακολουθεί να επηρεάζεται από την παγκόσμια οικονομική κρίση και η πτωτική πορεία συνεχίστηκε και για τον μήνα Φεβρουάριο.

Συγκρίνοντας με τον Φεβρουάριο του 2008, τον περασμένο μήνα οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων ήταν κατά 33% λιγότερες καθώς ταξινομήθηκαν συνολικά 15.592 μονάδες. Σε σχέση με τον Ιανουάριο, η διαφορά διαμορφώνεται σε 4.655 λιγότερες ταξινομήσεις καθώς το πρώτο μήνα του 2009 είχαν πουληθεί 20.247 νέα αυτοκίνητα.

Τις τρεις πρώτες θέσεις για τον Φεβρουάριο κατέχουν, με την σειρά, οι Toyota (11,0%), VW (10,4%) και Ford (8,9%). Τα δημοφιλέστερα μοντέλα από την αρχή του χρόνου είναι τα Ford Fiesta, Opel Corsa και VW Golf. Αξίζει να σημειωθεί πως τους δύο πρώτους μήνες του 2009 έχουν πωληθεί συνολικά 35.839 νέα επιβατικά μοντέλα ενώ για την ίδια περίοδο του 2008 είχαν ταξινομηθεί 56.848 μονάδες.



ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ ΣΤΙΣ 8/3/2009


Επειδή κάποια πράγματα θα πρέπει να γνωστοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερο ακόμα και αν δεν έχουν σχέση με την εξειδικευμένη θεματολογία ενός Blog όπως είναι το autocarnet σας παρουσιάζω και ένα post απ' το apneagr.blogspot.com σχετικά με αναδάσωση που θα πραγματοποιηθεί αύριο στην Πεντέλη.

Η Νομαρχία Αθηνών και οι Δήμοι Μελισσίων και Νέας Πεντέλης διοργανώνουν δεντροφύτευση 30.000 δέντρων αύριο Κυριακή 8 Μαρτίου στο Πεντελικό όρος.

Και αυτή η αναδάσωση θα είναι μία ακόμα «γιορτή» για τους εθελοντές της Αττικής που έχουν πάρει υπό την προστασία τους την αναγέννηση των καμμένων εκτάσεων του Πεντελικού. Μεγάλη είναι και η διάθεση προσφοράς των χορηγών.

Ήδη η εταιρεία CONSOLIDATED CONTRACTORS COMPANY με διεθνή δράση που εδρεύει στην περιοχή έχει προσφέρει 10.000 δενδρύλλια και ανέλαβε την κατασκευή δύο μεγάλων υδατοδεξαμενών κατάλληλων για συνδρομή σε αεροπυρόσβεση. Επίσης η εταιρεία ΜΕΤΡΟ Α.Ε. διαθέτει 3.000 δενδρύλλια και η μη Κυβερνητική Οργάνωση «ΚΑΘΑΡΗ ΕΛΛΑΔΑ» 1.000 δενδρύλλια.

Τα υπόλοιπα θα... διατεθούν από τη Διεύθυνση Αναδασώσεων της Περιφέρειας Αττικής. Οι λεπτομέρειες για την αναδάσωση, την τοποθεσία και την οργάνωση της συμμετοχής των εθελοντών θα ανακοινώνονται με δελτία τύπου από τη Νομαρχία και τους Δήμους Μελισσίων και Νέας Πεντέλης.

F1 - Bridgestone: O τεχνικός διευθυντής Τ. Κομπαγιάσι αναλύει…


Οι τέσσερις φετινές γόμες είναι: σκληρή, μέση, μαλακή και πολύ μαλακή
Δυο νέοι τύποι βρόχινων ελαστικών για βροχή και ακραίες καιρικές συνθήκες
Ειδική γόμα για τα βρόχινα ελαστικά στο Μονακό
Οι δοκιμές εξέλιξης ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος της F1 στις 29/3 κορυφώνονται την ερχόμενη βδομάδα στη Βαρκελώνη με τη συμμετοχή και των 10 ομάδων που θα αγωνίζονται φέτος.
Η προηγούμενη βδομάδα βρήκε τις οχτώ απ’ αυτές (σ.σ: έλειπαν Force India, Brawn GP) στη Χερέθ όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και τις τέσσερις γόμες που θα είναι διαθέσιμες φέτος. Στο περιθώριο των δοκιμών ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone, Τεστούρο Κομπαγιάσι απάντησε σε μερικές ερωτήσεις:

Ποια τα συμπεράσματα απ’ αυτό το τεστ;
Ακόμη μια φορά ο καιρός δημιούργησε προβλήματα με έντονες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και δυνατούς ανέμους. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο σοβαρό τεχνικό θέμα παρά την πληθώρα γομών. Οι ομάδες έχουν αποδεχτεί ότι με τόσο μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς θα περάσει καιρός προτού καταφέρουν να μεγιστοποιήσουν ξανά την απόδοση των ελαστικών. Όμως είναι προφανές ότι βρίσκονται σε καλό δρόμο.

Γιατί φέρατε όλες τις γόμες στη Χερέθ;
Γιατί δεν θα γίνονται δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οπότε πρέπει να αξιολογηθούν όλες από τώρα.
Γιατί τόσο μεγάλες διαφορές φέτος στη χρήση των βρόχινων ελαστικών;
Οι φετινές αλλαγές των κανονισμών στοχεύουν και στη σημαντική μείωση της αεροδυναμικής απόδοσης. Στο στεγνό οδόστρωμα η απώλεια αυτή εξισορροπείται εν μέρει από την επιπλέον πρόσφυση που παρέχουν τα σλικ ελαστικά. Στο βρεγμένο η αεροδυναμική πίεση παραμένει μειωμένη αλλά τα βρόχινα ελαστικά είναι ίδια με τα περσινά. Οπότε συνολικά η πρόσφυση είναι λιγότερη και οι οδηγοί πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα.

Στο Μονακό εάν βρέξει το πρόβλημα θα είναι μεγάλο…
Παραδοσιακά στο Μονακό χρησιμοποιούμε ειδική μαλακή γόμα για τα βρόχινα ελαστικά καθώς χρειάζεται καλύτερη πρόσφυση. Ειδικά για φέτος έχουμε εξελίξει έναν νέο τύπο βρόχινου ελαστικού για το Μονακό. Τώρα αξιολογούμε εάν θα μπορούσε να αντέξει και σε άλλες πίστες.

Πως πήρατε την απόφαση να σημαδέψετε έτσι τα ελαστικά σας;
Η πιο μαλακή από τις δυο διαθέσιμες σε κάθε αγώνα, γόμα, θα φέρει μια πράσινη λωρίδα στο πλάι. Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις, αυτή πρόσφερε την καλύτερη ορατότητα. Χρησιμοποιούμε το πράσινο χρώμα για να δείξουμε την υποστήριξή μας στην προσπάθεια της FIA, «Make Cars Green».

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ / Car + Speed

ΚΑΙ ΕΝΑ VIDEO ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA ROMEO SPIDER...

ΔΥΟ ALFA ROMEO SPIDER CABRIO 2,2 ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ


Αυτή την Κυριακή 8 Μαρτίου 2009 το «Πρώτο Θέμα» κρύβει μια απίστευτη προσφορά.

Δύο πολυτελέστατες, κατακόκκινες, φινετσάτες, αεροδυναμικές, Alfa Romeo Spider Cabrio 2.200 cc, αξίας 50.000 ευρώ η καθεμία, περιμένουν 2 υπερτυχερούς αναγνώστες να τις ανακαλύψουν και να τις κερδίσουν.

Μέσα στις σελίδες του ένθετου περιοδικού του "ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ", BIG FISH υπάρχουν τα 2 ΤΥΧΕΡΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ που χαρίζουν δύο ετοιμοπαράδοτα ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ CABRIO της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ALFA ROMEO.

Ανοίξτε το ένθετο περιοδικό του "ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ", BIG FISH, ψάξτε να βρείτε σε μία από τις σελίδες του την αυτοκόλλητη καρτολίνα που γράφει «ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ» και ελάτε στα γραφεία του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ με το τυχερό σας κουπόνι.

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr



ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣΕ LAMBORGHINI ΤΩΝ 300.000 ευρώ















Κάποιος Έλληνας έδωσε 300.000 ευρώ για να πάρει την άσπρη Lamborghini diablo που φαίνεται στις φωτογραφίες και να την οδηγεί. ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!!!


ΠΗΓΗ: troktiko.blogspot.com

ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ OPEL


Ατελέσφορες ήταν οι συνομιλίες μεταξύ της γερμανικής κυβέρνησης και της Opel, θυγατρικής της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας GM, που αναζητά εναγωνίως οικονομική βοήθεια για να γλυτώσει την χρεωκοπία.

Υπήρξαν "πολλά ερωτήματα που πρέπει να διευκρινιστούν" τόνισε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Καρλ-Τέοντορ τσου Γκούτενμπεργκ, μετά τη συνάντησή του με στελέχη της GM και της Opel στο γραφείο της καγκελαρίου Μέρκελ στο Βερολίνο.

Η Αγκελα Μέρκελ είπε στον επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της GM Καρλ-Πέτερ Φόρστερ ότι δεν είναι επαρκή τα μέτρα τα οποία πρότεινε την περασμένη Δευτέρα η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία στη γερμανική κυβέρνηση σχετικά με τη διάσωση της Opel.

Μετά τις σημερινές συνομιλίες, ο Φόρστερ είπε ότι η GM θα προσπαθήσει να αποσαφηνίσει τα θέματα, αλλά απέφυγε να προσδιορίσει χρονικό όριο.

Από την πλευρά του, ο Καρλ-Τέοντορ τσου Γκούτενμπεργκ, ο οποίος την επόμενη εβδομάδα θα μεταβεί στις ΗΠΑ για συνομιλίες σχετικά με τη GM, είπε ότι η κυβέρνηση θα εξετάσει κάθε επιλογή σχετικά με ένα θέμα το οποίο χαρακτήρισε ιδιαίτερα περίπλοκο.

Παράλληλα, σημερινό δημοσίευμα στη γερμανική εφημερίδα Bild-Zeitung υποστηρίζει ότι οι κατοχυρώσεις ευρεσιτεχνίας της Opel δεν είναι πλέον στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της General Motors και πως η GM τις έχει παραχωρήσει ως εγγυήσεις στο αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών σε αντάλλαγμα της δημόσιας αρωγής που έχει δεχθεί.

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ

ΒΕΛΤΙΩΣΗ AUDI A3


Ο βελτιωτικός οίκος ΒΒ αυξάνει την ιπποδύναμη του Audi Α3 στους 300 PS μετατρέποντάς το έτσι σε μία πολεμική μηχανή. Οι επεμβάσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη τουρμπίνα, νέο σύστημα εισαγωγής καθώς και επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου. Η βελτίωση του κινητήρα είναι μια σίγουρη λύση για αυτούς που αποζητάνε δύναμη στους τροχούς.

Στοιχεία αντιπροσώπου

ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Λεώφ. Παπανικολάου 44, Ρετζίκι Θεσ/κης
Τηλ: 2310 675675, 2310 675000
Fax: 2310 674677

ΠΗΓΗ: Autoaccessories

Intercooler kit για Supra twin turbo


Μεγάλο intercooler kit από την Spearco για την αναβάθμιση των τρίλιτρων διτούρμπινων supra. Έχει βάση για σκάστρα Turbonetics Raptor η οποία περιλαμβάνεται στο kit μαζί με όλα τα κολάρα για την τοποθέτηση. Είτε χρησιμοποιώντας τις εργοστασιακές τουρμπίνες είτε με μετατροπή σε μονοτούρμπινο μπορεί να υποστηρίξει άνετα ιπποδυνάμεις μέχρι 650hp.

ΠΗΓΗ: Autoaccessories

6 Μαρ 2009

ΓΕΝΕΥΗ ΚΑΙ ...Ferrari 599XX Concept


Βασισμένο στην 599 GTB Fiorano, το νέο πρωτότυπο μοντέλο της Ferrari συνοδεύεται από την κωδική ονομασία 599ΧΧ. Στην πράξη πρόκειται για την «αγωνιάρικη» έκδοση της Fiorano. Διαθέτει μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 6λιτρου V12 κινητήρα της, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 700 ίππους.

Περαιτέρω ενισχύσεις έχει και το αμάξωμα του ιταλικού concept (σε πλαίσιο και αμάξωμα), ενώ αρκετή τεχνολογία από Formula 1 συναντάμε τόσο στο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων όσο και στο διαφορικό του πίσω άξονα. Σύντομα η 599ΧΧ αναμένεται να περάσει στην παραγωγή, απευθυνόμενη φυσικά σε πολύ λίγους και τυχερούς.

ΠΗΓΗ: Autotriti

RENAULT MEGANE RS 250PS - ΓΕΝΕΥΗ


Το νέο Megane RS βασίζεται στο 3θυρο κουπέ αμάξωμα (η Renault δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να βάλει 5θυρη έκδοση RS) και κινείται από έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 250 ίππους και 34,7 κιλά ροπής.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Όπως και οι αντίστοιχες εκδόσεις των Clio και Twingo, το Megane RS θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: τη «νορμάλ» Sport και την πιο σκληροπυρηνική Cup, με πιο σπορ ρυθμίσεις σε πλαίσιο και αναρτήσεις και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

ΠΗΓΗ: Περιοδικό Autocar



ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ JEEP PATRIOT


Ένα από τα σημεία στα οποία είχε δεχτεί κριτική το Jeep Patriot ήταν η σπαρτιάτικη εμφάνιση και η ποιότητα των υλικών του εσωτερικού. Συνεπεία αυτού η αμερικανική μάρκα προχώρησε σε αλλαγές στην καμπίνα του μεσαίου της 4x4.

Το Patriot πλέον διαθέτει μαλακά, ποιοτικότερα πλαστικά, στρογγυλούς αεραγωγούς με χρωμιωμένο περίγραμμα, νέα κεντρική κονσόλα με επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, διαφορετικές επενδύσεις στα υποβραχιόνια των θυρών και μοκέτα στο δάπεδο του χώρου αποσκευών.

Δωρεάν μετακινήσεις για τις γυναίκες στις 8 Μαρτίου



Δωρεάν θα είναι οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης όσο και με τον ΟΣΕ και τα ΚΤΕΛ για τις γυναίκες την ημέρα της «γιορτής της γυναίκας».

Τη σχετική απόφαση πήρε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο οποίος τόνισε ότι τη μέρα αυτή όλες οι γυναίκες θα έχουν δωρεάν μετακινήσεις, τόσο με τα μέσα μεταφοράς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όσο και με τον ΟΣΕ και τα ΚΤΕΛ σε όλη την Ελλάδα.

Σε δήλωσή του ο κ. Στυλιανίδης επισημαίνει ότι «η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μία ελάχιστη, συμβολική χειρονομία αναγνώρισης του ρόλου και της συμβολής της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία.

Η παγκόσμια αυτή ημέρα, ημέρα χωρίς εισιτήριο στα συγκοινωνιακά μέσα για όλες τις γυναίκες, πρέπει να μας υπενθυμίζει ότι η τιμή και ο σεβασμός προς τις γυναίκες, πρέπει να αποδίδονται όλο το χρόνο, μέσα από τις ενέργειες και τις πράξεις μας».

ΠΗΓΗ: Εφημερίδα Καθημερινή

F1: ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗ HONDA


Η ιστορική Honda Racing F1 Team αλλάζει ιδιοκτησία, αφού η Honda αναγκάζεται να την αποχωριστεί. Το νέο όνομα της ομάδας θα είναι “Brawn GP“, αφού ο νέος της ιδιοκτήτης θα είναι ο Ross Brawn. Οι δύο οδηγοί της ομάδας θα είναι ο Jenson Button και ο Rubens Barrichello. Η Brawn GP θα κάνεις τους πρώτους της δοκιμαστικούς γύρους την ερχόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη και με τους δύο οδηγούς της. Όλα δείχνουν ότι ο πρώτος αγώνας που θα δώσει είναι στην Αυστραλία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ EURONCAP


Δείτε και τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών σύγκρουσης Euroncap. Προσέξτε την επίδοση που πέτυχε το λιλιπούτειο μοντέλο της Toyota (IQ):

ΚΑΤ' ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ

Αξιολόγηση
Προστασία επιβατών
Προστασία ανηλίκων
Προστασία πεζών
Safety Assist

Citroen C3 Picasso
4 αστέρια
81%
76%
43%
40%

Mazda 6
5 αστέρια
77%
81%
49%
71%

Mitsubishi Lancer
5 αστέρια
81%
80%
34%
71%

Subaru Impreza
4 αστέρια
84%
73%
72%
57%

Toyota Avensis
5 αστέρια
90%
86%
53%
86%

Toyota iQ
5 αστέρια
91%
71%
54%
86%

Lancia Delta με 200 PS...



H Lancia ανακοίνωσε την παρουσίαση δύο νέων εκδόσεων της Delta (Hardblack και Executive), οι οποίες θα φορούν έναν ολοκαίνουριο κινητήρα. Το νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ είναι 1,8 lt και η απόδοσή του φτάνει τους 197 PS. Είναι όμοιος με αυτόν της Alfa Mi.To GTA με διαφορετική ιπποδύναμη.

Σύμφωνα με τους ιταλούς, η διαδικασία του 0-100 km/h επιτάχυνσης θα καλύπτεται σε 7,4 sec, και η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 230 km/h. Ο κινητήρας πληροί τις προϋποθέσεις Euro 5, όσο αφορά τους ρύπους με 185 g CO2 και η μέση κατανάλωσή του κυμαίνεται στα 7,8 lt/100 km.
Σχεδιαστικά, η Lancia Delta Executive θα ξεχωρίζει από τις νέες ζάντες αλουμινίου και τα φώτα LED. H έκδοση Hardblack εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα, ωστόσο το αμάξωμά της θα είναι βαμμένο στο Lava Black και θα διαθέτει επίσης μαύρο alcantara στο εσωτερικό της, ώστε να έχει πιο άγριο χαρακτήρα.

ΠΗΓΗ: Car + Speed

Η DACIA ΕΚΠΛΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΥΗ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ SUV. ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;


Η Dacia αποκαλύπτει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο της πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο αποκαλείται Duster. Η «ρουμανική» εταιρία στοχεύει σε ένα νέο μοντέλο που θα κάνει σαφές την βελτίωση της Dacia προς ένα ανώτερο επίπεδο, από άποψη ποιότητας κατασκευής και υλικών.
Όπως διακρίνεται και από τις εικόνες, το αρκετά φουτουριστικό αμάξωμά του το τοποθετεί στην κατηγορία crossover. Συγκεκριμένα, το μήκος του φτάνει τα 4,250 mm, το ύψος του τα 1,490 mm ενώ το μεταξόνιο τα 2,800 mm.

Ο χώρος αποσκευών αγγίζει σε χωρητικότητα τα 470 lt, ενώ οι χρωματισμοί στις ταπετσαρίες είναι καφέ και μπλε. Οι ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών «στολίζουν» με δυναμικό τρόπο το Duster ενώ οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι τόσο ψηλά τοποθετημένοι που έχεις την εντύπωση πως βρίσκονται… στην οροφή.
Όσο αφορά τα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό του πρωτότυπου Dacia υπάρχει ένας πετρελαιοκινητήρας 1,5 lt με ισχύ 105 PS και 24,5 kgm ροπής. Σύμφωνα με την εταιρία, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 9,6 sec ενώ το κιβώτιο είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,3 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 139 g/km CO2, μεγέθη που επιβεβαιώνουν τις «πράσινες» ανησυχίες της Dacia.

ΠΗΓΗ: Car + Speed


Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης: Συνεχής ενημέρωση...από το Car + Speed (Πρώτο θέμα)

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=25093

Δείτε όλα τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην Έκθεση της Γενεύης μέσα από την ματιά των ρεπόρτερς του Πρώτου Θέματος (Περιοδικό αυτοκινήτου Car + Speed).

Η ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ LADA;


Ποιος θα αγόραζε Lada σήμερα; Ίσως με το Niva η Lada να έκανε το ακατόρθωτο. Πούλησε πολλά κομμάτια ενός απασχαιωμένου μοντέλου των προηγούμενων δεκαετιών σε αγοραστές με ψώνιο το χώμα, το κυνήγι, την περιπέτεια και όλα αυτά σε ένα πολύ οικονομικό καιαξιόπιστο πακέτο...

Η Avtovaz που κατασκεύαζε τα Lada όμως έκλεισε. Η εταιρεία διέκοψε τη λειτουργία της κεντρικής γραμμής παραγωγής της, καθώς οι προμηθευτές της αρνούνται να της παράσχουν πρώτες ύλες χωρίς την καταβολή χρημάτων. Από το εργοστάσιο απολύθηκαν 3.200 εργαζόμενοι, επιπλέον των 12.500 που έχουν τεθεί σε υποχρεωτική άδεια.

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν έχει προσπαθήσει να διασώσει την εταιρεία και τον κλάδο γενικώς, καθώς πλήττονται από τα αυτοκίνητα εισαγωγής, αλλά και την αυξανόμενη παραγωγή ξένων μοντέλων στο εσωτερικό της χώρας. Σε επίσκεψή του σε εργοστάσιο οχημάτων τον Δεκέμβριο, ο Πούτιν είχε αποκαλέσει τις εισαγωγές αυτοκινήτων “απαράδεκτες” σε εποχή κρίσης. Πρόσφατα μάλιστα, οι ρωσικές αρχές προέβησαν σε αύξηση των δασμών για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα.





SUV της Skoda με 1.2 TSi


Από το Car +Speed / Πρώτο Θέμα

Πρόκειται για την τελική μορφή του SKODA YETI, του πολυαναμενόμενου Crossover / SUV της γερμανοτσεχικής φίρμας

Όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες οι άνθρωποι της Skoda δεν αλλοίωσαν την χαριτωμένη σχεδίαση του πρωτότυπου μοντέλου -που παραπέμπει και στο Roomster- από την οποία ξεχωρίζουν οι πλαστικές επιφάνειες και οι στρόγγυλοι προβολείς. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,2 μέτρα και για να έχετε μία καλύτερη εικόνα το Yeti είναι κατά 11,5 εκατοστά κοντύτερο από το Nissan Qashqai.

Η διάθεση του νέου μοντέλου της Skoda θα ξεκινήσει το φθινόπωρο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Η προσθιοκίνητη εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο TSI των 1,2 lt που αποδίδει 105 PS ενώ η τετρακίνητη με τον ισχυρότερο TSΙ των 1,8 lt ισχύος 160 PS. Για αυτούς που μπορούν να… κινηθούν νόμιμα με diesel υπάρχει ο δίλιτρος TDI που θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδοχές με 109, 138 και 170 PS. Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να υπάρξουν οσονούπω ενώ δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται πως το σύστημα τετρακίνησης θα χρησιμοποιεί συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς.



ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!


Μέτρα για την απόσυρση των 1,5 εκατομμυρίων παλαιών οχημάτων της χώρας μας, όπως και των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών, εξετάζουν οι ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος, αλλά κυρίως τόνωσης των αυτοκινητοβιομηχανιών. Την επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων μελετά όμως και η κυβέρνηση. Η πρόταση αφορά αυτοκίνητα προ του 1993 και προτείνεται μπόνους από 1000 έως 2000 ευρώ ανάλογα τον κυβισμό και την ηλικία τους. Στα αντικίνητρα συγκαταλέγονται τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας από 100 έως 150 ευρώ για όσους τα κρατήσουν. Οι Έλληνες εισαγωγείς και έμποροι χαρακτηρίζουν το μέτρο θετικό, αρκεί να μη μείνει μόνο στα λόγια.

Infiniti: Υβριδικό Essence 600 ίππων


Το Essence είναι ένα υβριδικό κουπέ το οποίο αποδίδει συνδυαστική ιπποδύναμη 600 ίππων στους πίσω τροχούς.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 3,7 λίτρων είναι τοποθετημένος εμπρός και ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ανάμεσα σε κινητήρα εσωτερικής καύσης και κιβώτιο. Οι μπαταρίες βρίσκονται τοποθετημένες στο χώρο αποσκευών, ενώ το μήκος του αμαξώματος δεν ξεπερνά τα 4,70 m.

O σχεδιασμός του εσωτερικού δίνει προτεραιότητα στον οδηγό, ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει κάθε λογής πολυτέλεια και αυτός της ασφάλειας έχει ακόμη και σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης. Η συνεργασία της Infiniti με την Louis Vuitton, που εγκαινιάστηκε πρόσφατα, συνεχίζεται στο Essence. Η μάρκα κατασκευής πολυτελών ειδών εξοπλίζει το υβριδικό μοντέλο με τρεις βαλίτσες, οι οποίες βρίσκονται στο χώρο αποσκευών.

ΠΗΓΗ: Περιοδικό Autocar




ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Honda-Mitsubishi


Μια σειρά από νέα χρηματοδοτικά προγράμματα που ενσωματώνουν πρόσθετες εξασφαλίσεις προσφέρουν η Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ και η Ιάσων ΑΕΒΕ, εισαγωγικές αντιπροσωπείες των Honda και Mitsubishi αντίστοιχα. Τα νέα χρηματοδοτικά παρέχονται μέσω της Alpha Bank, θα ισχύουν από την 1η Μαρτίου και αφορούν όλα τα επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα της Honda και της Mitsubishi. Οι επιπλέον παροχές που προσφέρονται είναι η συνέχιση της πληρωμής των δόσεων του δανείου σε περίπτωση προσωρινής διακοπής της εργασίας λόγω ακούσιας ανεργίας, νοσοκομειακής περίθαλψης, προσωρινής ανικανότητας, ενώ θα γίνεται συνολική αποπληρωμή για όλο το υπόλοιπο ποσό του δανείου σε περίπτωση απώλειας ζωής, μόνιμης ολικής ανικανότητας από ασθένεια ή ατύχημα.

Επιτόκιο Περίοδος χάριτος Προκαταβολή Διάρκεια (μήνες)
6,5% - 35% 12 έως 60
8,1% - 20% 12 έως 84
9,1% - 0% 12 έως 84
11,1% 1η δόση σε 6 μήνες 40% 6 έως 60



5 Μαρ 2009

Ο κ. Takanobu Ito νέος πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co. Ltd.


Η Honda Motor Co. Ltd. ανακοίνωσε ότι ο Takanobu Ito, ο σημερινός Senior Managing Director της εταιρείας, θα γίνει ο έβδομος πρόεδρος & CEO (President & Chief Executive Officer) της Honda Motor, από τα τέλη Ιουνίου 2009. Ο Takeo Fukui, σημερινός πρόεδρος & CEO, θα παραμείνει στο συμβούλιο και θα αναλάβει τη θέση του διευθυντή & συμβούλου της Honda Motor. Αυτή η διαδοχή ηγεσίας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Honda Motor, στη συνέχεια της ετήσιας συνάντησης των μετόχων, η οποία προγραμματίζεται για τα τέλη Ιουνίου 2009.

Ο Ito ξεκίνησε την καριέρα του στη Honda το 1978, στον τομέα έρευνας & ανάπτυξης (R&D), κυρίως σαν μηχανικός σχεδίασης πλαισίου. Ο Ito ήταν υπεύθυνος εξέλιξης του αλουμινένιου αυτοφερόμενου πλαισίου για το σπορ μοντέλο NSX με κινητήρα στο κέντρο, που άρχισε να πωλείται το 1990, παγκόσμια πρωτιά ανεξαρτήτως όγκου παραγωγής. Επίσης, ανέλαβε καθήκοντα ως υπεύθυνος εξέλιξης μιας σειράς μικρομεσαίων sedan για την Ιαπωνική αγορά στις αρχές τις δεκαετίας του 1990.

Από τον Απρίλιο του 1998 μέχρι το Μάρτιο του 2000, ο Ito εγκαταστάθηκε στην Αμερική ως εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Honda R&D Americas Inc., και ενεπλάκη ενεργά στην εξέλιξη του πρώτου SUV μάρκας Acura, του MDX (το οποίο κυκλοφόρησε στην Αμερική τον Οκτώβριο του 2000).

Τον Ιούνιο του 2000, ο Ito διορίστηκε αντιπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της Honda Motor, ενώ ταυτόχρονα πήρε προαγωγή για τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου της Honda R&D Co. Ltd. (Honda R&D). Στη συνέχεια, έγινε πρόεδρος & διευθυντής της Honda R&D τον Ιούνιο του 2003. Ο Ito ανέλαβε επίσης ρόλο στον τομέα παραγωγής ως γενικός διευθυντής του εργοστασίου της Honda στη Σουζούκα, τον Απρίλιο του 2005.

Τον Απρίλιο του 2007, ο Ito έγινε COO (Chief Operating Officer) των αυτοκινητικών δραστηριοτήτων της Honda Motor και Senior Managing Director τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς.

Από τον Απρίλιο του 2009, θα αναλάβει και πάλι την ανώτερη θέση του προέδρου & διευθυντή της Honda R&D, μία θέση που θα διατηρήσει, μετά τον επιτυχή διορισμό του ως προέδρου & CEO της Honda Motor. Η επίσημη ανάθεση αναμένεται στα τέλη Ιουνίου του 2009.

Ο Takeo Fukui έχει διατελέσει πρόεδρος & CEO της Honda Motor από τον Ιούνιο του 2003 που ανέλαβε τη θέση. Κατά τη διάρκεια της εξαετούς θητείας του Fukui, η Honda μπόρεσε να εξελίξει ενεργά την παγκόσμια δομή της παραγωγής της, με πλέον αξιοσημείωτα γεγονότα την ίδρυση ενός αμερικανικού εργοστασίου στην Ιντιάνα και την απόφαση για τη δημιουργία δύο εγκαταστάσεων παραγωγής -των εργοστασίων Yorii και Ogawa- στη Saitama της Ιαπωνίας.

Επιπλέον, ο Fukui ενίσχυσε την εταιρεία να ασχοληθεί με νέους επιχειρηματικούς τομείς, όπως η ίδρυση δραστηριοτήτων για κινητήρες τζετ και αεροσκάφη, και η είσοδος σε πλήρη κλίμακα στον τομέα των ηλιακών κυψελών με την πρωτότυπη ηλιακή κυψέλη επόμενης γενιάς της Honda. Επίσης, υπό τη διεύθυνση του Fukui η εταιρεία συνέχισε να πρωτοπορεί στη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω τεχνολογικών και προϊοντικών καινοτομιών. Η σταθερή δέσμευση της Honda για μείωση των εκπομπών CO2 σε παγκόσμια κλίμακα υπογραμμίστηκε το 2006, όταν ανακοίνωσε για όλη την εταιρεία στόχους μείωσης εκπομπών CO2 από τις σειρές προϊόντων της και από τις γραμμές παραγωγής της.
Η υλοποίηση του νέου Insight ως ενός προσιτού υβριδικού προϊόντος ήταν το αποτέλεσμα ισχυρής καθοδήγησης του Fukui, με βάση την άποψη ότι τα υβριδικά οχήματα πρέπει να είναι προσιτά σε περισσότερα άτομα, ώστε η τεχνολογία να συμβάλει πιο αποτελεσματικά στη μείωση των εκπομπών CO2.

Ο Fukui προσχώρησε στη Honda ως μηχανικός το 1969, και έγινε μέλος της ομάδας του project που εξέλιξε τον κινητήρα Honda CVCC (Compound Vortex Controlled Combustion). Ο Fukui διαθέτει επίσης πλούσια εμπειρία στην εξέλιξη μοτοσικλετών και στις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας. Το 1988, έγινε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Honda Motor, και στη συνέχεια ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή του εργοστασίου της Σουζούκα, προέδρου της Honda of America Mfg. Inc., προέδρου & διευθυντή της Honda R&D, και, πιο πρόσφατα, προέδρου & CEO της Honda Motor, έναν τίτλο που κατέχει από τον Ιούνιο του 2003.

Και άλλο μοντέλο από την ινδική TATA


Με στόχο να διεισδύσει περισσότερο σε δυτικές αγορές όπως αυτή της Ευρώπης, η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Tata ανέθεσε στον ιταλικό οίκο Pininfarina τον σχεδιασμό του πρωτότυπου σεντάν μοντέλου με την ονομασία Pr1ma Concept.

Aπό σχεδιαστικής άποψης, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στο διακριτικά κουπέ τελείωμα του πίσω άκρου της οροφής, αλλά και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED στις πλευρές του εμπρός προφυλακτήρα.

ΠΗΓΗ: Autotriti

ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ: Το πιο φθηνό επταθέσιο μοντέλο της αγοράς είναι γεγονός


Διαθέσιμο στη χώρα μας είναι το επταθέσιο Dacia Logan MCV, πρόκειται για την station wagon πολυχρηστική έκδοση αμαξώματος του σεντάν Logan. Η τιμή του μοντέλου της ρουμάνικης θυγατρικής της Renault ανέρχεται σε 12.750 ευρώ.

Τα μοντέλο εφοδιάζεται με 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων και 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 70 ίππων.

Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ABS με EBD, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα, air-condition, κεντρικό κλείδωμα και υπολογιστή ταξιδίου.

5.385...


...χιλιόμετρα με ποσότητα υδρογόνου που αναλογεί σε ένα λίτρο βενζίνη έχει καλύψει το ΡΑC-CΑR ΙΙ. Χάρη στη συγκεκριμένη επίδοση κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ οικονομικής κατανάλωσης, που βρίσκεται καταχωρημένο και στο Βιβλίο Γκίνες. Το ΡΑC-CΑR ΙΙ εξελίχθηκε από φοιτητές του Ελβετικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας με έδρα τη Ζυρίχη και αυτές τις ημέρες συγκέντρωσε τα βλέμματα των επισκεπτών της Διεθνούς Έκθεσης Υδρογόνου και Ενεργειακών Κυψελών, που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο.

280...


...τρελές κατασκευές λαμβάνουν μέρος κάθε χρόνο σε μία παρέλαση που γίνεται στο Χιούστον των ΗΠΑ. Πρόκειται για μοντέλα παραγωγής, τα οποία μετατρέπονται από καλλιτέχνες σε μοναδικά τροχοφόρα, γι΄ αυτό και ονομάζονται Αrt Cars. Η πιο απλή μορφή μετατροπής εντοπίζεται στην ιδιόμορφη βαφή του αμαξώματος, υπάρχουν όμως και πιο προχωρημένα δείγματα, όπως το εικονιζόμενο Camera Van. Το αμάξωμά του θυμίζει μωσαϊκό με αμέτρητες κάμερες αντί για ψηφίδες, ενώ καμιά δεκαριά από αυτές λειτουργούν κανονικά και μπορεί να φωτογραφίζει ο οδηγός τους εμβρόντητους περαστικούς!


ΠΗΓΗ: AutoNEA

Aston Martin One-77


Στη βρετανική φίρμα δεν φαίνεται να πτοούνται ιδιαίτερα από τις οικονομικές φοβίες των τελευταίων μηνών. Έκαναν πράξη το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού και προχώρησαν στην έκδοση παραγωγής της One-77, εξοπλίζοντάς την με όλα τα πανάκριβα καλούδια που την ανακηρύσσουν ως την ακριβότερη και μία από τις πιο γρήγορες Aston Martin όλων των εποχών.
Ο αρχικός στόχος ήταν να αυξηθεί ο κυβισμός του V12 κινητήρα 6 λίτρων που κινεί τις DBS, DB9 και την νέα Vantage και να αποδίδει κοντά στους 700 ίππους, αλλά και να μειωθεί το βάρος της κατά 10%. Και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν, καθώς ο V12 έφθασε τα 7.300 κ.εκ. και το ανθρακονημάτινο σασί -που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Multimatic- μείωσε το βάρος του αμαξώματος κατά 25%.
Με αυτό τον τρόπο, η Aston Martin των 1,2 εκατομμυρίων λιρών φθάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5'', σε συνεργασία με το νέο εξατάχυτο σειραϊκό κιβώτιο. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Aston Martin καθεμιά από τις One-77 θα προσαρμόζεται ακριβώς στα γούστα του αγοραστή της. Θα πείτε… αυτό έλειπε, με 10 περιουσίες να μην είναι και προσωπικό το supercar που αγοράζεις.

ΠΗΓΗ: CityAuto

Ford Iosis MAX Concept


Στο Σαλόνι της Γενεύης, που διεξάγεται αυτές τις μέρες, η Ford παρουσιάζει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, πάνω στο οποίο αναμένεται να βασιστεί και το νέο Focus, που θα διατίθεται τόσο στην αγορά των ΗΠΑ όσο και της Ευρώπης. Σχεδιαστικά, υιοθετεί τη φιλοσοφία kinetic design, δηλαδή το αυτοκίνητο δείχνει ότι κινείται ενώ είναι στατικό. Το εμπρός μέρος του Iosis, όπως ονομάζεται, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των MPV, είναι αμιγώς ίδιο με το νέο Focus, ενώ το πίσω του δείχνει τα σχεδιαστικά μονοπάτια που θα ακολουθήσει η επόμενη γενιά του C-Max, που θα πωλείται μόνο στην Ευρώπη, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσει και στην αγορά των ΗΠΑ στο μέλλον.
Το νέο στοιχείο του Ιosis Concept αφορά στη τοποθέτηση υπετροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων, της γενιάς EcoBoost με άμεσο ψεκασμό, που αποδίδει 178 ίππους. Το θετικό είναι ότι το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με το οποίο επιτυγχάνονται καλύτερες επιδόσεις τόσο στις εκπομπές ρύπων όσο και στην τιμή κατανάλωσης: πιθανότατα είναι 20% πιο αποδοτικό και παρόμοιο με ένα κινητήρα φυσικού αερίου. Την ίδια κινητήρια μονάδα πιθανότατα θα δούμε στην επόμενη γενιά του Focus και είναι η δεύτερη που φέρει στην παραγωγή η blue oval εταιρεία μετά τον EcoBoost των 3,5 λίτρων διάταξης V6 που είχαμε δει στην αγορά των ΗΠΑ.


ΠΗΓΗ: CityAuto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

let's socialize...

Λάβετε το επόμενο άρθρο στο email σας: