ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ!!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

DREAM CARS!!!

Autocarnet.gr: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

HOT!!

Έλα και συ στην...Dream Area του καλύτερου ελληνικού Blog για το αυτοκίνητο!

HOT NEWS!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

A U T O C A R N E T: Super Cars, Sexy car girls, superbikes, Formula1 News, Bikes!!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Κάνε "LIKE" στην σελίδα μας στο Facebook και γίνε και συ ένας από μας!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

ΝΕΟ SEAT LEON FR


Κατά την ανανέωση του Seat Leon η ισπανική φίρμα δεν προχώρησε σε σημαντικές αισθητικές αλλαγές καθώς έκρινε ότι το σχήμα Leon δεν έχριζε επεμβάσεων και αρκέστηκε να βελτιώσει μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες. Αρκετές από αυτές τις λεπτομέρειες βρίσκονται και στο Seat Leon FR που αποτελεί τη δεύτερη πιο γρήγορη έκδοση μετά το Leon Cupra και φυσικά το μεγάλο «αδελφάκι» του Seat Ibiza Cupra.

Βασική μηχανολογική αλλαγή στο Seat Leon FR είναι η προσθήκη του αναβαθμισμένου 2.0 TSI που χρησιμοποιεί και το VW Golf GTI. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο που βασίζεται στο μοτέρ που κινούσε το Golf Edition 30 και στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει ισχύ 211ps στις 5300rpm και ροπή 28.4kg.m στις 1700rpm. Συνδυάζεται τόσο με μηχανικό όσο και με το κιβώτιο DSG των 6 σχέσεων και υπόσχεται 0-100km/h σε 7.2sec (DSG 7.1sec) τελική ταχύτητα 233km/h ενώ για τη διαδικασία του 0-1000m απαιτούνται 27.6sec (DSG 27.3sec).

Η δεύτερη σημαντική μηχανολογική προσθήκη στο Seat Leon FR αφορά στο XDS το οποίο αποτελεί ένα ηλεκτρονικό διαφορικό για τους κινητήριους τροχούς. Αισθητήρες ανιχνεύουν την απώλεια πρόσφυσης του εσωτερικού τροχού σε κάποια στροφή και μέσω του ESP τον φρενάρουν αποκαθιστώντας την πρόσφυση.

Αισθητικά το Seat Leon FR απέκτησε νέες επιλογές στο χρωματολόγιό του, όπως το πορτοκαλί που βλέπεται στις φωτογραφίες το οποίο σε συνδυασμό με τις έξτρα μαύρες Iberia των 18 ιντσών με τα ελαστικά 225/40 δημιουργούν ένα αρκετά επιθετικό σύνολο. Βασικές όμως ζάντες είναι οι Albea των 17 ιντσών με ελαστικά 225/45. Η εξωτερική εικόνα όμως ολοκληρώνεται και από τα ασημί καλύμματα των καθρεπτών. Στο εσωτερικό του Seat Leon FR συναντούμε μπάκετ sport καθίσματα καθώς και δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων με τα λογότυπα FR.

Προαιρετικά και ανάλογα με την αγορά θα υπάρχουν και δύο πακέτα εξοπλισμού στο Seat Leon FR. Το πρώτο ονομάζεται Technology και διαθέτει πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες φώτων και βροχής καθώς και περισσότερα ηχεία στο ηχοσύστημα. Το δεύτερο αποκαλείται Technology Plus και προσθέτει φώτα bi-xenon με daylights, GPS και Bluetooth.

Η διάθεση του ανανεωμένου Seat Leon FR αναμένεται να ξεκινήσει ταυτόχρονα με την υπόλοιπη γκάμα μέσα στην άνοιξη.


ΠΗΓΗ:Seat,highoctane.gr







ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ DAIHATSU ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ


H ελληνική αντιπροσωπεία της Daihatsu προωθεί νέο πρόγραμμα απόσυρσης με όφελος μέχρι και 2000€ σε όσους ανακυκλώσουν και διαγράψουν οριστικά το παλαιό τους αυτοκίνητο, ή ελαφρύ επαγγελματικό όχημα ή ακόμα και τη μηχανή τους. Tο πρόγραμμα της απόσυρσης ισχύει και στην περίπτωση μείωσης του τέλους ταξινόμησης.
Όσοι ανακυκλώσουν το παλαιό τους όχημα θα έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν καινούριο Terios ή Sirion με πραγματικό όφελος μέχρι και 2000€.

Αναλυτικά το όφελος για κάθε μοντέλο:
TERIOS 1,3 1500€
TERIOS 1,5 2000€
TERIOS 1,5 auto 2000€
SIRION 1,0 500€
SIRION 1,3 1000€
SIRION 1,3 auto 1000€
SIRION 1,3 4x4 1500€
SIRION 1,3 4x4 auto 1500€
SIRION 1,5 2000€

Tο πρόγραμμα της απόσυρσης ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.


ΠΗΓΗ: Autotriti

ΤΟ ALFA ROMEO MITO VELOCE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ AUTORAIS 2009...



...στο Άμστερνταμ. Όπως είχαμε υποθέσει και σε παλιότερη αναφορά μας, το Veloce φοράει τον γνωστό 1400άρη 4κύλινδρο turbo κινητήρα, που χρησιμοποιεί και το Fiat Grande Punto Abarth , αλλά με απόδοση 180 ίππων πραγματοποιώντας τα 0-100χλμ/ώρα σε 7.5 sec. Η νέα έκδοση του πανέμορφου μοντέλου της ιταλικής φίρμας εκτός του τουρμπάτου κινητήρα με τον κωδικό T-JET διαθέτει σπορ ανάρτηση για άριστα κρατήματα και επιθετική οδήγηση καθώς και δυνατά φρένα με μεγάλους δίσκους. Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι το μοντέλο έχει δεχθεί και αισθητικές περιποιήσεις με ένα ιδιαίτερα κομψό αλλά ταυτόχρονα και επιθετικό body kit αλλά κει μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του ιταλικού μοντέλου. Δεν μένει παρά να έρθει και στην Ελλάδα για να δούμε πώς θα συμπεριφέρεται στους ελληνικούς δρόμους...










SAINT TROPEZ, VW GOLF VI GTI ΚΑΙ...

...ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO



Τα λόγια περιττεύουν. σας αφήνω να απολαύσετε τον υπέροχο ήχο και τα στροφιλίκια του ηλιόλουστου Saint Tropez. Όποιος θα ήθελε να είναι στην θέση του Γάλλου οδηγού να το δηλώσει...

ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ



Ένα νέο περιοδικό αυτοκινήτου που θεωρείται το κορυφαίο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο σε θέματα δοκιμών ήρθε και στην χώρα μας, το Quattroruote. Τα τεστ που πραγματοποιούνται στην πίστα δοκιμών του Quattroruote γίνονται με επιστημονικές μεθόδους και έχουν πιστοποίηση ISO 9001. Δεν μένει παρά να το δοκιμάσουμε...

ΠΗΓΗ: http://www.quattroruote.gr/

Porsche 911/998



Ο φωτογραφικός φακός κατάφερε να κλέψει μερικά ακόμα στηγμιότυπα του αντικαταστάτη της Porsche 911! Κάθε φορά μαθαίνουμε κάτι παραπάνω για τη νέα Porsche 998, από τις spy photos που βλέπουν το φώς της δημοσιότητας. Οι αλλαγές εντοπίζονται στα νέα στρόγγυλα μπροστά φώτα τεχνολογίας LED, στους νέους πλαϊνούς καθρέπτες ενώ το πίσω μέρος που στις παλιότερες φωτογραφίες δεν φαινόταν καθαρά λόγω της βαριάς κάλυψης, πλέον αποκαλύπτεται!

Στις νέες αυτές φωτογραφίες λοιπόν, διακρίνεται μια μικρή αεροτομή στο πίσω πάνω μέρος του αυτοινήτου! Μηχανικά αναμένονται οι ίδιοι κινητήρες με το τωρινό μοντέλο, ενώ θα υπάρχουν 2 διαθέσιμα κιβώτια, ένα χειροκίνητο 6τάχυτο και ένα αυτόματο σειριακό 7 σχέσεων (PDK) διπλού συμπλέκτη που τοποθετήθηκε φέτος στην 997.

ΠΗΓΗ: Autoblog.gr, Worldcarfans.com



Τέλη ταξινόμησης: Θα υπάρξει πραγματική μείωση και πόση θα είναι;


Το Υπουργείο Οικονομικών αναμένεται να εφαρμόσει κλιμακούμενη μείωση των τελών κυκλοφορίας, ανάλογα με το κυβισμό του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες , η μείωση του τέλους ταξινόμησης για Ι.Χ αυτοκίνητα μέχρι 1.600cc θα φτάνει 50%, για μέχρι τα 1.800cc 40%, για μέχρι το 2.000cc 30% και για 2.000cc και πάνω, 20%.

Παράλληλα η κυβέρνηση μελετάει την πρόταση τους Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), να μειωθούν (ή ακόμα και να καταργηθούν) τα τέλη μεταβίβασης για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ώστε να μην πληγεί η συγκεκριμένη κατηγορία της αγοράς, από την επικείμενη μείωση των τελών ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων.

Παράλληλα για τα μεταχειρισμένα, ο ΣΕΑΑ έχει προτείνει την απαλλαγή των τελών κυκλοφορίας της χρονιάς που αποκτάται ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Πολύ σύντομα (ίσως και αύριο) θα κατατεθεί η τροπολογία στη Βουλή (αναμένεται το ΟΚ και από την Ε.Ε.) και θα εφαρμοστεί για τους επόμενους τέσσερις μήνες.

ΠΗΓΗ: Car + Speed

Αυτοκινητιστικές ατάκες από...κάγκουρες!


Έχουμε ακούσει ουκ ολίγες φορές ατάκες από κάγκουρες στα φανάρια υποτιμώντας αυτοκίνητα μάρκας καλύτερα από το δικό τους. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τις πιο πετυχημένες απ' αυτές:


"Τι λέει; Τραβάει ο κουβάς;"
"Πας να πάρεις τον πατριάρχη μ΄αυτό;"
"Σε κίτρινο για Taxi υπάρχει;"
"Φιλαράκι πάει η σόμπα σου;"
"Τι λέει το καμινέτο; Καπνίζει;"
"Μάστορα με λωρίδα στο καπό βγαίνει;"
"Φίλε, αργούν τα Χριστούγεννα!" (για τα λαμπάκια στους πιτσιλιστήρες)
Αλλά υπάρχει και μια παλιά κορυφαία διαφήμιση όπου αξίζει να δούμε:





ΠΗΓΗ: superfastlane.blogspot.com

Στάσεις εργασίας στον ηλεκτρικό


Σύμφωνα με ανακοίνωση του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου Αθηνών-Πειραιώς οι διοικήσεις των σωματείων των εργαζομένων αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση που κήρυξε η ΓΣΕΕ για την Πέμπτη 2 Απριλίου με στάσεις εργασίας.

Πιο συγκεκριμένα δε θα εκτελεστούν δρομολόγια από την έναρξη της κυκλοφορίας των συρμών (05:00) έως τις 09:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη.

ΠΗΓΗ: Autotriti

Νέο κινέζικο μοντέλο για την πόλη


Ένα νέο αυτοκίνητο πόλης παρουσιάζει αυτές τις μέρες στην έκθεση της Σεούλ η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Jianghuai Automobile ή αλλιώς «Jac». Ο κωδικός με τον οποίο θα ονομαστεί αρχικά το νέο κόμπακτ μοντέλο είναι «Α00» και σύμφωνα με πληροφορίες κάτω από το καπό του φιλοξενεί 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα.

Στόχος της κατασκευάστριας εταιρείας του Rein είναι η χαμηλή κατανάλωση και οι περιορισμένες εκπομπές ρύπων.
Από το σκίτσο προκύπτει, ότι οι Κινέζοι σχεδιαστές ετοιμάζουν ένα αρκετά ενδιαφέρον σύνολο με νεανικό στιλ. Το βέβαιο είναι πως πρόκειται για μοντέλο που μας ενδιαφέρει αρκετά, καθώς θα το δούμε στην Ευρώπη αλλά και στην ελληνική αγορά αρκετά σύντομα.

ΠΗΓΗ: Autotriti

PEUGEOT HYmotion 3. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

"ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ 3 ΤΡΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ;"


























Το πείραμα της Peugeot για το άμεσο μέλλον αφορά σε ένα υβριδικό scooter με τρεις τροχούς, που βρίσκεται τόσο κοντά στην παραγωγή όσο κανένα άλλο. Με κατασκευαστική φιλοσοφία αντίστοιχη με αυτή των Piaggio ΜΡ3 και Gilera Fuoco, προτείνει δοκιμασμένες, άρα και εφικτές, τεχνικές εφαρμογές στον τομέα της μετάδοσης. Ενας κινητήρας εσωτερικής καύσης 125 κ.εκ. με μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα) για τον πίσω τροχό και από ένας ηλεκτρικός σε κάθε μπροστινό, συνολικής απόδοσης 29 ίππων, που δουλεύουν όλοι μαζί στη διαδικασία της επιτάχυνσης! Ουσιαστικά, το Hymotion προσφέρει τρεις τρόπους λειτουργίας: - Ηλεκτροκίνητο όταν η ταχύτητα κίνησης είναι έως 10 χλμ./ώρα, βενζινοκίνητο στη σταθερή ταχύτητα και συνδυασμένο στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Με πλάτος στα 820 χιλιοστά, όσο μια μοτοσικλέτα δηλαδή, και προστατευμένο χώρο για δύο αναβάτες, το HYmotion 3 στις περισσότερες χώρες θα οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Σημείο χάιτεκ στην όλη κατασκευή αποτελούν οι δύο μικροκάμερες, που αντικαθιστούν τους συμβατικούς καθρέπτες, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει πίσω μας σε οθόνες τοποθετημένες στον πίνακα των οργάνων!

ΠΗΓΗ: Έθνος


Ανεφοδιασμός με οικονομία


Οσοι πελάτες επισκεφθούν τα πρατήρια Shell μπορούν να εξοικονομήσουν 2 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο καύσιμου. Να κερδίσουν, δηλαδή, ένα ευρώ σε εφοδιασμό 50 λίτρων! Η μόνη προϋπόθεση είναι η χρήση της κάρτας Smart Club. Για το διάστημα που ισχύει η προσφορά οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ή να κερδίσουν πόντους ή να ζητήσουν την άμεση επιστροφή χρημάτων που τους αναλογούν. Παράλληλα, για το ίδιο διάστημα όλα τα λιπαντικά Shell Helix θα έχουν έκπτωση 10%. Οι προσφορές ισχύουν μέχρι τέλος Απριλίου.

ΠΗΓΗ: Έθνος

Φθηνότερα Ι.Χ. μόνο για τέσσερις μήνες


Στο όνειρο του φθηνού Ι.Χ. ποντάρει η κυβέρνηση εν όψει εκλογών και ετοιμάζεται να μειώσει το ειδικό τέλος ταξινόμησης των αυτοκινήτων για τέσσερις μήνες, έτσι ώστε να πέσουν οι τιμές τους κατά 400 έως 8.000 ευρώ ή και περισσότερο, ανάλογα με τον κυβισμό τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Οικονομίας επεξεργάζονται ήδη τη σχετική ρύθμιση, η οποία θα ψηφισθεί τις επόμενες 2-3 μέρες και θα τεθεί αμέσως σε εφαρμογή. Δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί αν θα περιλαμβάνει και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, αν και αυτή είναι η πρόθεση της κυβέρνησης εφόσον το επιτρέψει η Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως υποστηρίζεται από κυβερνητικές πηγές.

Έτσι, η κυβέρνηση θα προσφέρει το προεκλογικό της δώρο στην περίοδο από τον Απρίλιο έως και τον Ιούλιο, ελπίζοντας ότι αυτό θα της δώσει μια ανάσα στις ευρωεκλογές καθώς τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων γίνονται όλο και δυσμενέστερα για την ίδια. Ανάσα θέλει να προσφέρει, όμως, και στον κλάδο του εμπορίου αυτοκινήτων, ο οποίος έχει υποστεί βαρύ πλήγμα λόγω της κρίσης, με τις πωλήσεις του να έχουν υποχωρήσει κατά 37% στο πρώτο δίμηνο του έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2008, με αποτέλεσμα ορισμένες επιχειρήσεις να έχουν βάλει ήδη λουκέτο και πολλοί εργαζόμενοι να έχουν απολυθεί ή να κινδυνεύουν με απόλυση.

Επιφυλάξεις για το μέτρο
Η ανακοίνωση του μέτρου, πάντως, έχει συναντήσει και πολλές επιφυλάξεις για διαφόρους λόγους:

●Πρώτον επισημαίνεται ότι αυτοί που θα ευνοηθούν είναι κυρίως όσοι θα αγοράσουν ακριβά καινούργια αυτοκίνητα.

Το ειδικό τέλος ταξινόμησης επιβάλλεται επί της εργοστασιακής τιμής, η οποία είναι μεγαλύτερη για τα μεγάλου κυβισμού και πολυτελή αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικά, για ένα Daihatsu Sirion 1.300 κ. εκ., το τέλος ταξινόμησης είναι 900 ευρώ και ο αγοραστής θα επωφεληθεί κερδίζοντας μόνο 450 ευρώ (εφόσον το τέλος μειωθεί κατά 50%, όπως προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο). Αντίθετα, ο αγοραστής μιας Μercedes ΜL 350 θα γλιτώσει φόρο 8.100 ευρώ, αφού το τέλος ταξινόμησης φτάνει τα 16.200 ευρώ. Το μεγάλο όφελος θα το εισπράξουν αυτοί που δεν το χρειάζονται, δηλαδή όσοι είναι σε θέση να αγοράσουν ακριβά αυτοκίνητα.

●Δεύτερον το όφελος για την αγορά είναι αμφίβολο, αφού το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται είναι αξίας κάτω των 18.000 ευρώ. Αν ο αγοραστής έχει να κερδίσει μόνο 500- 1.000

ευρώ, ίσως το κίνητρο να μην είναι αρκετό για να τον κάνει να ξεπεράσει τους ενδοιασμούς του λόγω της κρίσης και να προχωρήσει στην αγορά. Σε αυτή την περίπτωση, θα επωφεληθούν λίγοι έμποροι και αγοραστές ακριβών αυτοκινήτων.

●Τρίτον το μέτρο θα πλήξει τους ιδιοκτήτες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αφού αυτά θα απαξιωθούν με τη μείωση της τιμής των καινούργιων Ι.Χ.

●Τέταρτον την ώρα που η κυβέρνηση αντιμετωπίζει ένα υπέρογκο έλλειμμα προϋπολογισμού που παγώνει τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, επιβάλλει φόρους και σχεδιάζει νέους. Επιπλέον, ενώ η χώρα μπαίνει σε επιτήρηση και δανείζεται με υπερβολικά υψηλό επιτόκιο, η κυβέρνηση χαρίζει μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε φόρους επί των αυτοκινήτων. Δηλαδή, βασικά στους αντιπροσώπους και στους αγοραστές Ι.Χ., και όχι σε έναν παραγωγικό κλάδο της οικονομίας, από τους πολλούς που αντιμετωπίζουν τις επιπτώσεις της κρίσης, ούτε για τη στήριξη κάποιας ασθενούς κοινωνικής ομάδας.

Για τους υπαλλήλους του κλάδου που θα βρεθούν άνεργοι, θα μπορούσε να βρεθεί μια λιγότερο δαπανηρή λύση, σημειώνεται.

Ο αντίλογος της κυβέρνησης είναι ότι χωρίς τη μείωση δεν θα πραγματοποιούνταν πωλήσεις και το Δημόσιο θα έχανε τα φορολογικά έσοδα ούτως η άλλως.


ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΛΟΣ
θα το εισπράξουν όσοι είναι σε θέση να αγοράσουν ακριβά αυτοκίνητα

ΠΗΓΗ: www.tanea.gr
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ειρήνη Χρυσολωρά Πέτρος Πιτσίνης

ΕΞΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...




















ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ LINK ΜΕ ΕΞΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ...


http://www.exoticsonroad.com/


Αυτοκίνητο κατασκευασμένο από Λευκόχρυσο...





























Φυσικά ο αγοραστής είναι από το Dubai και γενικά το όλο θέμα είναι πρόκληση για τις δύσκολες μέρες που διανύουμε...Δείτε, όμως, μερικές φωτογραφίες έτσι για να ταξιδέψει ο νους και να δείτε πως θα θέλατε να είναι το επόμενό σας αυτοκίνητο...



http://tvstarnews24.blogspot.com/2009/03/blog-post_8082.html






BLOGS ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


Αναγκαστική η εκμάθηση των Blogs για τους μαθητές της Βρετανίας!
Προαιρετικά θα διδάσκονται τη βικτοριανή εποχή ή τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο οι μαθητές των δημοτικών σχολείων της Βρετανίας,αναγκαστικά όμως καλούνται να μάθουν να χειρίζονται τέλεια τα blogs,το Twitter και τη Wikipedia (!) σύμφωνα με προτεινόμενη διδακτέα ύλη!Σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian, η διδακτέα ύλη διατηρεί κάποιους από τους παραδοσιακούς τομείς διδασκαλίας, δίνει όμως έμφαση στα σύγχρονα μέσα, στο Διαδίκτυο και στην περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα η πρόταση ορίζει ότι:
- Τα παιδιά θα πρέπει να έχουν γνώση των blogs, podcast, της Wikipedia και του Twitter καθώς και να μπορούν να αποκτήσουν άνεση στον χειρισμό του πληκτρολογίου.

- Τα παιδιά θα πρέπει να μπορούν να τοποθετήσουν συγκεκριμένα... γεγονότα σε χρονολογική σειρά. Ωστόσο κάθε παιδί θα κληθεί να μάθει δύο μόνο βασικές περιόδους της βρετανικής ιστορίας, με το σχολείο να καλείται να αποφασίζει ποιες θα είναι αυτές. Έτσι οι δάσκαλοι θα μπορούν να διδάσκουν βικτοριανή ιστορία ή τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά δεν θα είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

-Το νέο σύστημα θα ασχολείται και με κοινωνικά ζητήματα που αφορούν τη ζωή ενός παιδιού, όπως οι πιέσεις που ασκούν ομάδες συνομηλίκων, ο εκφοβισμός, καθώς και οι σχέσεις με την οικογένεια και τους φίλους.

Έτσι η μεταρρύθμιση, η οποία εάν εγκριθεί θα είναι η μεγαλύτερη για τα δημοτικά σχολεία της Βρετανίας εδώ και μια δεκαετία, αποσκοπεί στο να δώσει μεγαλύτερη ελευθερία στους δασκάλους να επιλέξουν σε ποιο κομμάτι θα εστιάσουν τη διδασκαλία τους.
Την αναμόρφωση έχει αναλάβει να προτείνει ο Σερ Τζιμ Ρόουζ, για λογαριασμό της βρετανικής κυβέρνησης.

http://greece-salonika.blogspot.com/2009/03/blog-post_407.html

ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΕΞΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ



Δεν αξίζει ένα δώρο 900 ευρώ στον εαυτό σας; Θέλετε να οδηγήσετε Ferrari 599 ή Ferrari F430 ή Lamborghini Gallardo Spyder, ή Aston Martin Vantage, ή ένα Ford GT ή ακόμη και την περιβόητη SLR McLaren;

Δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε «worldclassdriving.com» και το όνειρο απέχει μόνο μερικές εκατοντάδες ευρώ (και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα βεβαίως). Φυσικά, για να σας προστατέψουν από τον… ενθουσιασμό σας θα συνοδεύεστε από έναν επαγγελματία οδηγό αγώνων. Μπορείτε επίσης να οδηγήσετε για λίγο όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα στην ίδια τιμή. Και επίσης μπορείτε να κάνετε on-line κράτηση για ένα «driving event».
Αν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα; Το slogan της εταιρίας τα λέει όλα: «Life is short. Just drive»!

ΠΗΓΗ: car + Speed / ΘΕΜΑ

Για να δώσει βοήθεια στην GM ο Ομπάμα ζήτησε το κεφάλι του CEO της GM




O Obama σύμφωνα με πληροφορίες ανακοινώνει σήμερα το σχέδιο βοήθειας προς την αυτοκινητοβιομηχανία όπου βρίσκεται στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Πήρε,λοιπόν, την κατάσταση στα χέρια του και ανάγκασε σε παραίτηση τον πρόεδρο και διευθύνον σύμβουλο της General Motors, Rick Wagoner.

Νέος πρόεδρος ορίστηκε ο Fritz Hendersonν μέχρι σήμερα επιχειρησιακό διευθυντή του ομίλου. Ο Henderson δήλωσε: “Η παραίτηση του Rick Wagoner ισχύει από σήμερα”.

ΠΗΓΗ: autoblog.gr

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...



ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΑΝ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΕΣΕΙΣ!

Η ΖΩΝΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ


ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ...




Φυσικά το θέμα της χρήσης της ζώνης ασφαλείας είναι πολύ σοβαρό αλλά μετά από μια δύσκολη ημέρα όλοι θέλουμε να γελάσουμε και λίγο έτσι για χαλάρωση... Πάντως πρέπει όλοι να φοράμε την ζώνη μας ανεξαρτήτως του τί πιστεύουμε γι' αυτή. Οι γνώμες των ειδικών πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψιν. Αυτά για την ώρα, θα επανέλθω με μελλοντικό άρθρο για τις ζώνες ασφαλείας.

Το 206 γίνεται πλέον 206+ για να τονίσει την αναβαθμισμένη εκδοχή του και...


Οι τιμές του αναβαθμισμένου μοντέλου που πλέον θα λέγεται 206+ (206 plus θα το ζητήσετε...) ξεκινούν από τα 10.990 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα ανάλογα και με το επίπεδο εξοπλισμού οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:

206+ URBAN 1.1 3d 10.990 €
206+ URBAN 1.1 5d 11.340 €
206+ TRENDY 1.4 3d 11.990 €
206+ TRENDY 1.4 5d 12.340 €

H έκδοση Urban περιλαμβάνει ABS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, air-condition, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα.

Η έκδοση Trendy περιλαμβάνει επιπλέον πλευρικούς αερόσακους, προβολείς ομίχλης και διαιρούμενο πίσω κάθισμα.

Τέλος θα πρέπει να αναφέρω ότι ο Peugeot 206+ συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρες 1100cc με απόδοση 60 ίππους και 1400cc λίτρων με απόδοση 75 ίππους αμφότεροι οκταβάλβιδοι κάτι που σημαίνει αρκετή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές αλλά "κρέμασμα" στις υψηλές στροφές. Βέβαια το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου του επιτρέπει να κινηθεί σβέλτα σε κάθε είδος δρόμου.

Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ KIA...


Η μόδα της εποχής επιβάλει στις εταιρείες να επιμηκύνουν τα μοντέλα και ας παραμέουν στην ίδια κατηγορία. Έτσι π.χ. το σημερινό Polo είναι πιο μεγάλο από το GolfIII ενώ αντίστοιχα παραδείγματα μπορούμε να δούμε και σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αντίστοιχα η KIA επενδύει σε μεγάλα αμαξώματα σχεδιάζοντας τη νέα ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ της εταιρείας. Έτσι λοιπόν η κορεάτικη εταιρεία προτίθεται να παρουσιάσει για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση της Σεούλ τη νέα ναυαρχίδα της KIA VG της οποίας η πρώτη φωτογραφία διέρρευσε στο διαδίκτυο πριν από το επίσημο ντεμπούτο του πρωτότυπου σεντάν. Στη φωτογραφία μπορείτε να διακρίνετε τις καθαρές γραμμές και τα νεύρα που διατρέχουν το μοντέρνο και εντυπωσιακό αμάξωμα ενώ και η σπορ διάθεση του μοντέλου είναι διάχυτη. Μένει να δούμε και τους κινητήρες με τους οποίους θα εξοπλίζεται το αξιόλογο απ' ότι φαίνεται μοντέλο.

Ένα νέο blog για το αυτοκίνητο

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΒLOG ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...


http://superfastlane.blogspot.com/

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...


"ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΒΟΥΝΑ...ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..."
http://www.electricoyster.com/electric3d/index.html
Μετακινήστε το δείκτη του ποντικιού σας πάνω στην οθόνη (πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά)

TESLA ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...



"ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΑ"

Η… ηλεκτρική Tesla ξαναχτυπάει, αυτή τη φορά με ένα sport sedan μοντέλο! Μετά το roadster που σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών… supercars παρουσίασε το Model S, ένα όμορφο sport sedan μήκους σχεδόν πέντε μέτρων που μπορεί να μετακινήσει πέντε ενήλικες με τις αποσκευές τους.

Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει σχεδόν 250 ίππους, με την τελική ταχύτητα του μοντέλου περιορίζεται ηλεκτρονικά (δηλαδή πάει και παραπάνω) στα 210 km/h , ενώ το 0-100 km επιτάχυνσης καλύπτονται σε περίπου 6 sec. Πηγή της ενέργειας που δίνει ζωή στον κινητήρα του εντυπωσιακού μοντέλου είναι μία συστοιχία μπαταριών λιθίου, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούμε καθημερινά σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, laptops και οι οποίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου!

Η φόρτιση γίνεται είτε από μια απλή πρίζα (των 220V), είτε από ειδική εγκατάσταση στο parking του σπιτιού σας, η οποία επίσης χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό ρεύμα του δικτύου της περιοχής σας. Η φόρτιση με την απλή πρίζα διαρκεί μέχρι 3,5 ώρες, ενώ με την ειδική εγκατάσταση (κοστίζει περίπου 3.000 €) περιορίζεται στα 45 λεπτά.
Σημειώστε ότι το Model S θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις μπαταριών, με ακτίνα δράσης 260, 370 και 480 km.

Οι παραγγελίες για το Model S έχουν ήδη αρχίσει μέσω του διαδικτύου στο http://www.teslamotors.com/, με αρχική τιμή τα 50.000 δολάρια. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στα μέσα του 2011, ενώ εντός της χρονιάς θα γίνουν τα εγκαίνια των εκθέσεων της Tesla στο Λονδίνο και το Μόναχο.

ΠΗΓΗ: car + Speed


5o Εαρινό Ράλλυ - 8ο Ράλλυ Λιμνών


Λέσχη Κλασσικού Αυτοκινήτου Μακεδονίας
Ξεκινώντας η Λέσχη τον κύκλο δραστηριοτήτων για το 2009, πραγματοποιεί στις 11 και 12 Απριλίου την πρώτη της εκδήλωση που φέρει τον τίτλο ‘5ο Εαρινό Ράλλυ – 8ο Ράλλυ Λιμνών’ με προορισμό την όμορφη Καστοριά.
Αφετηρία θα είναι η ΝΕΑ ΠΕΛΛΑ
Ενδιαμεσοι σταθμοί: ΕΔΕΣΣΑ – ΑΡΝΙΣΣΑ – ΚΕΛΛΗ – ΒΕΥΗ – ΔΡΟΣΟΠΗΓΗ – ΒΙΤΣΙ – ΟΞΥΑ
Tελικός προορισμός: ΚΑΣΤΟΡΙΑ όπου και θα πραγματοποιηθεί ο τερματισμός το Σάββατο το απόγευμα.


ΠΗΓΗ: http://superfastlane.blogspot.com/2009/03/5o-8.html

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΚΟΛΟΜΒΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΕΟ FORD FIESTA...


...ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ Αμερική. Τα πρώτα 100 Fiesta, λοιπόν, πάτησαν την... ρόδα τους στο Λιμάνι τη Βαλτιμόρης στις 26/3/2009. Πρόκειται για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της γερμανικής φίρμας στη Γερμανία. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα έχουν την τύχη να οδηγήσουν για περίπου 6 μήνες 100 τυχεροί αμερικανοί οδηγοί ανάμεσα στους 3.300 που είχαν υποβάλει την σχετική αίτηση για ένταξη στo project "Fiesta Movement", οι οποίοι και θα μοιραστούν τις εντυπώσεις τους σε μέσα ενημέρωσης και κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, Flickr και το YouTube.
Η πρεμιέρα του αμερικανογερμανικού μοντέλου στην Βόρεια Αμερική έχει προγραμματιστεί στις αρχές του 2010.




"Ασφυκτιά" η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα και όχι μόνο...


Έχοντας εργαστεί στην αγορά αυτοκινήτου των ΗΠΑ στον τομέα εταιρικών πωλήσεων, και διαθέτοντας ένα πλούσιο βιογραφικό συνεργασίας με μεγάλες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτου στα τμήματα χρονομισθώσεων τους στην Ελλάδα, ο Κωνσταντίνος Γιαννάκης δημιούργησε το 2002 την εταιρεία παροχής υπηρεσιών χρονομίσθωσης αυτοκινήτων Limitless.

Η καινοτομία της εταιρείας είναι ότι αξιοποιεί ένα πρωτοπόρο λογισμικό το οποίο μέσω του διαδικτύου και μέσω ενός δικτύου 110 εμπόρων που συνεργάζεται αναζητεί την ιδανική λύση χρονομίσθωσης για τους πελάτες της. «Η αγορά χρονομίσθωσης αυτοκινήτων σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως για παράδειγμα στην Πορτογαλία καλύπτει το 33-38% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτου ενώ στη χώρα μας από τα 267.242 νέα αυτοκίνητα που μπήκαν στην κυκλοφορία το 2008 μόνο 13% αφορούσαν τη χρονομίσθωση, γεγονός που δηλώνει ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης», εξηγεί ο κ. Γιαννάκης.

«Αν και λόγο της κρίσης είναι βέβαιο ότι θα ταξινομηθούν λιγότερα αυτοκίνητα το 2009 τόσο στις λιανικές πωλήσεις όσο και στις εταιρικές (λόγο μείωσης προσωπικού των μεγάλων εταιρειών) μας δίδεται μία μοναδική ευκαιρία να καταστήσουμε την χρονομίσθωση στην συνείδηση του καταναλωτή ως μία από τις πιο συμφέρουσες λύσεις λόγω των πλεονεκτημάτων που προσφέρει, αυξάνοντας τελικά το ποσοστό των χρονομισθωμένων αυτοκινήτων. Αυτό μας δημιουργεί μία αισιοδοξία για το μέλλον της συγκεκριμένης αγοράς», τονίζει.


Τη χρονιά που διανύουμε σύμφωνα με τον Κ. Γιαννάκη το ευνοϊκότερο σενάριο είναι να πωληθούν 200.000 αυτοκίνητα ενώ το πιο απαισιόδοξο σενάριο είναι ο αριθμός αυτός να πέσει στα 180.000. «Η ανακοίνωση της επιστροφής των τεκμηρίων τον περασμένο Σεπτέμβριο δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα στην αγορά των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, καινούργιων και μεταχειρισμένων. Στα μικρότερου κυβισμού μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είχαν δημιουργηθεί στρεβλώσεις στην αγορά, αφού αρκετά πωλούνταν σε εξωφρενικά υψηλές τιμές ιδιαίτερα στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα που σε άλλες χώρες τις ΕΕ αποτελούν σκραπ. Στο σημείο αυτό υπάρχει ευθύνη των παραγόντων της αγοράς και του κράτους. Λόγω της κρίσης ίσως υπάρξει ένας ορθολογισμός στις τιμές, δυστυχώς όμως ο εξορθολογισμός στις τιμές θα πραγματοποιηθεί χωρίς συγκεκριμένη στόχευση π.χ. μείωση ρύπων / οδική ασφάλεια κλπ», υπογραμμίζει.

Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατούσε στις μάντρες μεταχειρισμένων ο κ. Κ. Γιαννάκης εξηγεί τους λόγους που έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο αρκετούς εμπόρους μεταχειρισμένων: «Κατά την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου με ανταλλαγή κάποιες αντιπροσωπείες καινούργιων δεν κρατούσαν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα (ιδιαίτερα σε περιπτώσεις παλαιότερων αυτοκινήτων), αλλά συνιστούσαν να τα αγοράσουν συνεργαζόμενες μάντρες και πίεζαν μάλιστα να κάνουν μία καλύτερη τιμή στο πελάτη ο οποίος θα έδινε το ποσό ως προκαταβολή για την αγορά του νέου αυτοκινήτου. Το γεγονός αυτό συγκέντρωσε σημαντικό αριθμό μεταχειρισμένων σε κάποιες μάντρες τα οποία τη συγκεκριμένη περίοδο έμειναν αδιάθετα».

Σημειώνει, δε, ότι σήμερα κάποιες εισαγωγικές εταιρείες δεν έχουν στοκ ούτε ένα αυτοκίνητο υποχρεώνοντας τους επισήμους εμπόρους να αναλαμβάνουν τον συγκεκριμένο κίνδυνο. Μία μέθοδος, όπως αναφέρει, με την οποία οι έμποροι αντλούν κεφάλαια για την υποχρέωση αυτή αλλά και για την αγορά των ανταλλαγών, είναι και η διαδικασία stock finance.

Στη συγκεκριμένη διαδικασία, θυγατρικές εταιρείες τραπεζών αγοράζουν τα αυτοκίνητα έπειτα από αίτημα του εμπόρου και τα διαθέτουν στην εμπορική εταιρεία προς πώληση έναντι κάποιου τόκου που προσδιορίζεται από τη συμφωνία ανάλογα με την ημερομηνία πώλησης. «Είναι η λεγόμενη κλεψύδρα άγχους για τους εμπόρους οι οποίοι προσπαθούν να πουλήσουν άμεσα για να πληρώσουν μικρότερο τόκο», δηλώνει. Αν όμως παρέλθει ένα χρονικό διάστημα κάποιων μηνών και το αυτοκίνητο δεν έχει πωληθεί τότε ο έμπορος αναγκάζεται να το αγοράσει από την τράπεζα καταβάλλοντας το τίμημα του αυτοκινήτου συν τους προβλεπόμενους τόκους. «Στη σημερινή συγκυρία όπου οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν μειωθεί κατά 38% και τα τραπεζικά δάνεια για αγορά αυτοκινήτου έχουν σχεδόν σταματήσει είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν έμπορο να βρει χρήματα για να υλοποιήσει τους όρους της συμφωνίας του με την θυγατρική της τράπεζας. Έτσι αρκετοί οδηγούνται σε αδιέξοδο», επισημαίνει.

«Δύο μέτρα κατά τη γνώμη μου είναι αυτά που θα έδιναν πραγματική ανάσα στην αγορά και αφορούν στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα», τονίζει ο Κωνσταντίνος Γιαννάκης. «Τα αυτοκίνητα που έρχονται στη χώρα μας είναι καταδικασμένα να «πεθάνουν» εδώ, λόγο της αρχικής δασμολογικής επιβάρυνσης τους η οποία μοιραία επηρεάζει και την τιμή μεταπώλησης τους και καθιστά τα ελληνικά μεταχειρισμένα ασύμφορα σε περίπτωση επανεξαγωγής τους σε χώρες εντός αλλά και εκτός ΕΕ. Θα έπρεπε λοιπόν να διαμορφωθεί ένα σύστημα αναλογικής αποδασμολόγησης τους σε περίπτωση επανεξαγωγής», δηλώνει ολοκληρώνοντας την περιγραφή του πρώτου μέτρου.

«Στην αγορά επίσης υπάρχουν πληθώρα ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ηλικίας 1– 4 ετών τα περισσότερα εκ των οποίων πληρούν την κοινοτική οδηγία ρύπων EURO4. Θα μπορούσε λοιπόν να εφαρμοστεί το μέτρο της απόσυρσης παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητων π.χ. μη καταλυτικά, καταλυτικά 1ης ή και 2ης γενιάς με αυτά τα αυτοκίνητα. Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα όπως χαμηλό κόστος για τον καταναλωτή, θετική επίπτωση στην οδική ασφάλεια, μείωση ρύπων και όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνεται το ισοζύγιο των τρεχουσών συναλλαγών της χώρας μας. Το δεύτερο μέτρο αποτελεί και επίσημη θέση του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικίασης Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ) οι επιχειρήσεις μέλη του οποίου, επηρεάζονται άμεσα από ένα τέτοιο μέτρο αφού η ανταγωνιστικότητα ή και η βιωσιμότητα πολλών από αυτών εξαρτάται από την δυνατότητα εκποίησης μέρους του στόλου τους μετά τη λήξη της τουριστικής περιόδου», καταλήγει.

ΠΗΓΗ: Autolist.gr

Χωρίς φόρο για 4 μήνες τα Ι.Χ.


Ερχεται μεγάλη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα αυτοκίνητα. Η απόφαση έχει παρθεί στο υπ. Οικονομίας και η σχετική ρύθμιση θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα πρόσφατα φορολογικά μέτρα, που θα κατατεθεί την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή.

Πρόκειται για μία ρύθμιση που θα έχει συγκεκριμένο χρόνο ισχύος, μόλις 4 μήνες, και στη συνέχεια ο Ειδικός Φόρος θα επανέλθει στα κανονικά του επίπεδα. Δεν αποκλείεται με απόφαση της τελευταίας στιγμής η ρύθμιση να προβλέπει κατάργηση του Ειδικού Φόρου για την αυστηρά περιορισμένη διάρκεια των 4 μηνών. Στόχος του υπ. Οικονομίας, όπως τόνισαν στον ETf επιτελικά στελέχη του Γ. Παπαθανασίου, είναι να δοθεί μία ανάσα στην αγορά του αυτοκινήτου, η οποία βρίσκεται σε πρωτοφανή πίεση τους τελευταίους μήνες, με αποτέλεσμα δεκάδες επιχειρήσεις, που απασχολούν εκατοντάδες υπαλλήλους, να απειλούνται με κλείσιμο. Η ρύθμιση αυτή θα διευκολύνει τις εταιρίες να προχωρήσουν σε πωλήσεις αυτοκινήτων με μειωμένες τιμές κατά το ισόποσο του 100% ή 50% του Ειδικού Φόρου.

Με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι θα τονωθεί η ζήτηση, που έχει καταρρεύσει το τελευταίο διάστημα, και θα διοχετευθούν στην αγορά τα «στοκαρισμένα» καινούργια αυτοκίνητα των εταιριών εισαγωγής. Το μέτρο θα έχει περιορισμένο χρόνο εφαρμογής τους 4 μήνες για δύο λόγους. Ο πρώτος αφορά στο γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει απορρίψει τη γενικευμένη χρήση του σε προηγούμενο ανάλογο αίτημα από την Ελλάδα.

Ο δεύτερος έχει να κάνει με το γεγονός ότι το υπ. Οικονομίας στοχεύει μεν στο να διευκολύνει τις επιχειρήσεις του κλάδου να «απαλλαγούν» από τα στοκαρισμένα αυτοκίνητα που κατά χιλιάδες είχαν εκτελωνισθεί το 2008, αλλά δεν θέλει να δώσει χρόνο να γίνουν νέες εισαγωγές στο διάστημα αυτό, που θα επιβαρύνουν και πάλι την αγορά. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, όπως φαίνεται από τα παραδείγματα που ακολουθούν, η κίνηση αυτή του υπ. Οικονομίας διευκολύνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού και πολύ λιγότερο των μικρού κυβισμού και ήδη αρκετά φθηνότερων από άλλες ευρωπαϊκές χώρες αυτοκινήτων.

Οι εμπνευστές της απόφασης αυτής –έπειτα από έρευνα στην αγορά αυτοκινήτου– εκτιμούν ότι στο τετράμηνο που θα ισχύσει η ρύθμιση αυτή θα καταστεί δυνατό να υλοποιηθούν, μεταξύ άλλων, συμφωνίες για μαζικές πωλήσεις αυτοκινήτων σε εταιρίες (π.χ. σχετικές με τον τουρισμό), των οποίων το ενδιαφέρον είχε «παγώσει» λόγω της κρίσης ή είχαν αναπροσαρμοσθεί σχετικά με τον αριθμό των αυτοκινήτων που αφορούσαν.

Η απώλεια δημόσιων εσόδων από τη μη απόδοση του Ειδικού Φόρου εκτιμάται ότι στην περίπτωση αυτή δεν «μετράει» σημαντικά στον Προϋπολογισμό, γιατί αφενός οι πωλήσεις αυτές δεν θα γίνονταν ή θα γίνονταν σε περιορισμένο αριθμό, αφετέρου με την κίνηση αυτή αποφεύγεται το κλείσιμο επιχειρήσεων που βρίσκονται σε δύσκολη θέση, πριν από το καλοκαίρι. Βέβαια, τα στελέχη του υπ. Οικονομίας που χειρίζονται τη σχετική απόφαση του Γ. Παπαθανασίου παραδέχονται ότι η κίνηση αυτή δεν αλλάζει τη συνολική κατάσταση στην αγορά αυτοκινήτου, αλλά «σε κάθε περίπτωση δίνει μια ανάσα και περιορίζει τις απώλειες θέσεων εργασίας τουλάχιστον μέχρι το φθινόπωρο, αφού οι επιχειρήσεις θα παραμείνουν ενεργές προκειμένου να πετύχουν την πώληση των αυτοκινήτων…».

Το ερώτημα, βέβαια, που μένει να απαντηθεί τους επόμενους μήνες είναι το κατά πόσο οι σχετικές μειώσεις τιμών που θα προέλθουν από την αφαίρεση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης θα προκαλέσουν και την απαραίτητη ζήτηση για αντικατάσταση παλιών αυτοκινήτων, δεδομένου ότι το «κίνητρο της απόσυρσης» έχει… αποσυρθεί οριστικά και τελεσίδικα ως λύση.


Καθώς οι πωλήσεις νέων Ι.Χ. σημειώνουν κατακόρυφη πτώση τους τελευταίους μήνες και ενώ η αγορά των μεταχειρισμένων γνωρίζει πρωτοφανή ύφεση, οι επιχειρήσεις αυτοκινήτων βρίσκονται αντιμέτωπες με πρωτοφανή οικονομική στενότητα. Πέραν του «κανονιού» του Απέργη στα βόρεια προάστια της Αθήνας, λουκέτο έχουν βάλει μικρότερες εταιρίες στην επαρχία, ενώ ακόμη και μεγάλοι όμιλοι δίνουν καθημερινά μάχη με τις επιταγές. Στην αγορά κυκλοφορούν εδώ και μήνες ουκ ολίγα σενάρια για επικείμενες πτωχεύσεις επιχειρήσεων, στις οποίες περιλαμβάνονται μερικά από τα πλέον «λαμπερά» ονόματα του κλάδου. Στην Τράπεζα της Ελλάδος είναι γνωστές οι περιπτώσεις τουλάχιστον δύο ομίλων, επιταγές των οποίων σφραγίστηκαν, ενώ οι εμπορικές τράπεζες εξετάζουν μία προς μία τις γραμμές χρηματοδότησης που είχαν ανοιχτές. Οι ίδιες γνωρίζουν ότι με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν μάλλον ατυχές ένα μεγάλο «κανόνι», σαν αυτά που περιγράφονται από τις φήμες, μιας και οι υποχρεώσεις θα βαρύνουν τις ίδιες, με πολύ αμφίβολο αντιστάθμισμα από το «υποτιμημένο» εμπόρευμα. Την ίδια στιγμή, μεταξύ των μεγάλων ομίλων δεν λείπουν τα «καρφώματα». Για παράδειγμα, ένας πολύ γνωστός όμιλος για τον οποίο διέρρευσε (πιθανώς μέσω φημολογίας αντιπάλου του) ότι κλείνει λόγω υπερβολικών υποχρεώσεων προς τράπεζα, ανταπέδωσε τις φήμες με τη διαρροή ότι ο επικεφαλής του αντιπάλου… αυτοκτόνησε.

ΠΗΓΗ: Autolist.gr

TOYOTA IQ & AVENSIS ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΑΣ



Η αντιπροσωπεία της Toyota προσφέρει ένα νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για το μίνι iQ και για το νέο Avensis . Πρόκειται για ειδικά προγράμματα που αφορούν μόνο πωλήσεις σε ιδιώτες. Οι προϋποθέσεις του νέου χρηματοδοτικού προγράμματος είναι προκαταβολή από 0%, εξόφληση από 12 έως 72 μήνες και τελικό επιτόκιο 5,9%. Υπάρχει δυνατότητα μερικής ή ολικής αποπληρωμής του δανείου χωρίς ποινή. Η Toyota ενημερώνει επίσης ότι τα έξοδα φακέλου είναι 250 ευρώ και στις δύο περιπτώσεις/




ΠΗΓΗ: Toyota

Brawn GP, η νέα δύναμη στην Formula1



Σε υπερδύναμη της Formula 1 αναδεικνύεται η Brawn GP. Η ομάδα που πριν από λίγες εβδομάδες δεν ήξερε καν αν θα βρίσκεται στη Μελβούρνη είδε τους οδηγούς της να κυριαρχούν στις κατατακτήριες του Αυστραλιανού Grand Prix. Ο Jenson Button πήρε την 4η pole position της καριέρας του, στην πίστα που τα κατέφερε για τελευταία φορά το 2006. Δίπλα του στην εκκίνηση θα έχει τον Rubens Barrichello, ο οποίος ολοκλήρωσε την επιτυχία της ομάδας. Ο Sebastian Vettel έδωσε δείγματα του τεράστιου ταλέντου του και έφερε τη Red Bull στην 3η θέση, αφήνοντας στην 4η τον Robert Kubica με την BMW Sauber. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Timo Glock., Felipe Massa, Jarno Trulli, Kimi Raikkonen και Mark Webber.
1o μέρος (Q1)

Το πρώτο μέρος των κατατακτηρίων ξεκίνησε με τους οδηγούς να μη βιάζονται να βγουν στην πίστα. Ο Giancarlo Fisichella με τη Force India ήταν ο πρώτος που βγήκε από το pit lane, με τους υπόλοιπους να τον ακολουθούν. Όπως είναι φυσιολογικό, σχεδόν κάθε μονοθέσιο που έκανε γύρο περνούσε στην κορυφή της κατάταξης. Από νωρίς οι Williams έδειξαν τις δυνατότητές τους και με τους Nakajima και Rosberg ανέβηκαν στις πρώτες θέσεις.

Στη συνέχεια, οι Ferrari έκαναν ένα σύντομο πέρασμα από την κορυφή, αλλά μετά ανέλαβαν δράση οι οδηγοί της Brawn GP. Οι Button και Barrichello «πετούσαν», ιδιαίτερα ο Βραζιλιάνος, που ανέβηκε στην πρώτη θέση. Λίγο αργότερα ο Nico Rosberg προσπάθησε να απαντήσει, αλλά σταμάτησε μόνο 31 χιλιοστά πίσω από τον Barrichello.

Η αντεπίθεση της Ferrari ξεκίνησε 5 λεπτά πριν από το τέλος, με τους Massa και Raikkonen να φορούν τα πολύ μαλακά ελαστικά και να βγαίνουν στην πίστα. Κατάφεραν να φτάσουν σε εκείνο το σημείο μέχρι τη 2η και 4η θέση αντίστοιχα, αλλά δεν ήξεραν την «καταιγίδα» που θα ακολουθούσε. Όσο πλησιάζαμε προς το τέλος πολλοί οδηγοί αύξησαν το ρυθμό τους και οι θέσεις άλλαζαν συνεχώς. Ο Mark Webber με τη Red Bull πέρασε προσωρινά στην 1η θέση, για να δει όμως τις Brawn να σπάνε τα χρονόμετρα.

Ο Barrichello σημείωσε τον καλύτερο χρόνο που έχουμε δει μέχρι στιγμής και ολοκλήρωσε το 20λεπτο στην πρώτη θέση, με τον Jenson Button να είναι 2ος. Ο Webber έμεινε στην 3η θέση, μπροστά από τους Glock και Heidfeld. Ο Lewis Hamilton μόλις που κατάφερε να περάσει στη 15η θέση. Οι 5 που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν στο 2ο μέρος ήταν οι Sebastien Buemi, Nelson Piquet, Giancarlo Fisichella, Adrian Sutil και Sebastien Bourdais.

Αντί για πρωταγωνιστές κομπάρσοι οι οδηγοί της Ferrari στην Αυστραλία

2o μέρος (Q2)

Στο ξεκίνημα του 2ου μέρους των κατατακτηρίων, οι οδηγοί της Ferrari ήταν αυτοί που βγήκαν πρώτοι στην πίστα για να κάνουν τις προσπάθειές τους. Οι συμμετέχοντες σε αυτό το μέρος ωστόσο δεν ήταν 15 αλλά 14 καθώς ο Lewis Hamilton λόγω ενός προβλήματος στον πίσω άξονα δεν βγήκε καθόλου από το γκαράζ της McLaren.

Ο Sebastian Vettel ανέβηκε νωρίς στην κορυφή της κατάταξης, με τον Nico Rosberg να είναι μόνο 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πολύ κοντά τους ήταν και ο Robert Kubica, 30 χιλιοστά πιο πίσω. Όλοι αυτοί, βέβαια, λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή την Brawn GP. Όταν τα λευκά μονοθέσια αποφάσισαν να βγουν στην πίστα και να επιτεθούν, τα χρονόμετρα κατάλαβαν τι τα περιμένει και έσπασαν μόνα τους. Ο Rubens Barrichello έπεσε κάτω από το 1:25 και ανέβηκε πρώτος, με τον Jenson Button να ακολουθεί σε απόσταση μικρότερη του 1 δεκάτου.

Ωστόσο, στο 2ο μέρος αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι η τελική 10άδα, που θα παλέψει στο τέλος για την pole position. Εκτός από τον Hamilton, που δεν προσπάθησε καθόλου λόγω βλάβης, είχαμε κι άλλα τρανταχτά ονόματα που έμειναν εκτός 10άδας. Ο Fernando Alonso δεν τα κατάφερε στην τελευταία του προσπάθεια και ακολούθησε τους Nick Heidfeld, Kazuki Nakajima και Heikki Kovalainen στα pit για να παρακολουθήσουν από την τηλεόραση τη συνέχεια.

Όταν ο Hamilton μιλούσε για θέσεις εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας όλοι πίστευαν ότι απλά η McLaren έκρυβε τα χαρτιά της.

3ο μέρος (Q3)

Η συνηθισμένη διαδικασία στο 10λεπτο του 3ου μέρους πέρυσι ήταν οι οδηγοί να κάνουν πρώτα μία γρήγορη προσπάθεια, να επιστρέφουν στα pit και να ξαναβγαίνουν για την τελευταία τους. Το σκηνικό αυτό επαναλήφθηκε και στον πρώτο φετινό αγώνα, με τη μικρή εξαίρεση του Felipe Massa που έκανε τον πρώτο γύρο του με τα σκληρότερα ελαστικά. Σε αυτήν την πρώτη προσπάθεια ο Jenson Button ήταν ταχύτερος όλων, δείχνοντας τις προθέσεις του.

Η δεύτερη και καθοριστική προσπάθεια των οδηγών ήταν και αυτή που έγραψε ιστορία. Ο Rubens Barrichello έκανε έναν εξαιρετικό γύρο και πέρασε πρώτος, θέτοντας το ορόσημο για όποιον ήθελε να κατακτήσει την pole position. Όσοι τον ακολουθούσαν προσπάθησαν αλλά μόνο ένας τα κατάφερε: ο Jenson Button. Ο Βρετανός έκανε έναν απίστευτο γύρο και πήρε την pole επιβεβαιώνοντας αυτό που φαινόταν στις δοκιμές. Η Brawn είναι άπιαστη.

Έτσι, η πρώτη σειρά της εκκίνησης ανήκει στην Brawn GP, με τον Sebastan Vettel να είναι best of the rest και να παίρνει την 3η θέση. Ο οδηγός της Red Bull θα έχει δίπλα του στην εκκίνηση τον Robert Kubica με την BMW Sauber. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Timo Glock., Felipe Massa, Jarno Trulli, Kimi Raikkonen και Mark Webber.

Τελικά αποδείχτηκε ότη η Brawn GP έκρυβε τις δυνατότητές της... απλά αυτές ήταν πολύ μεγάλες για να τις θάψει κάτω από το χαλί.

Άλλαξε η ισορροπία δυνάμεων

Αυτό που αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε με τις ελεύθερες δοκιμές επιβεβαιώθηκε στις κατατακτήριες του Grand Prix Αυστραλίας. Ο χάρτης δυναμικότητας της Formula 1 έχει αλλάξει, τουλάχιστον για τους πρώτους αγώνες. Η Brawn GP είναι πλέον μία από τις μεγάλες δυνάμεις του σπορ. Η δουλειά που έκανε η ομάδα που παλιά λεγόταν Honda τα τελευταία 2 χρόνια φαίνεται ότι αποδίδει και αναγεννήθηκε από τις στάχτες της για να κατακτήσει την κορυφή.

Πέρα από όλη την ιστορία με τους διαχύτες, που ίσως δίνουν πλεονέκτημα σε κάποιες ομάδες αλλά δεν είναι παράνομοι (τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί το Εφετείο της FIA), όπως εσφαλμένα αναφέρεται από πολλά μέσα, αρκετές νέες δυνάμεις έρχονται στο προσκήνιο. Οι Toyota και Williams ανήκουν στην ομάδα του διαχύτη και είναι προφανές ότι θα τα πάνε καλά. Αξίζει να σταθούμε, όμως, στη Red Bull και τον Sebastian Vettel. Δεν ξέρουμε τι στρατηγική ακολουθεί αλλά η επίδοση του νεαρού Γερμανού επισκιάζει άλλα, πολύ πιο «δυνατά χαρτιά» της F1.
Οι «παραδοσιακές» δυνάμεις καταποντίστηκαν. Κανένα μονοθέσιο της McLaren στη 10άδα, μόνο ένα της BMW Sauber (με τον εξαιρετικό Robert Kubica στην 4η θέση) και οι δύο Ferrari στην 7η και 9η θέση. Επίσης, ο Fernando Alonso 12ος. Αν μη τι άλλο, ο αυριανός αγώνας θα είναι ένας από τους πιο περίεργους που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Και προφανώς ένας από τους πιο ενδιαφέροντες. Πού είναι αυτός που έλεγε ότι η F1 είναι ανιαρή;.


ΠΗΓΗ: msfree.gr

ΑΓΟΡΑΣΤΕ PREMIUM ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΟΥΗΔΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΜΕ ΜΟΝΟ 18.500 ΕΥΡΩ...


ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;


Προς ενημέρωσή σας όλες οι εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού του σουηδικού οικογενειακού VOLVO S40 έχουν έκπτωση 3.950 ευρώ. Έτσι η τιμή της βασικής έκδοσης 1.6 Kinetic ξεκινάει από 18.500 ευρώ. Αλλαγές στο επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης δεν υπάρχουν.

Επίσης και τα μοντέλα C30 και V50 δίδονται με έκπτωση 2.500 ευρώ, S60 με έκπτωση 6.740 ευρώ και XC70 με έκπτωση 5.950 ευρώ. Όλες οι προσφορές ισχύουν για αγορά με μετρητά ή με έντοκη χρηματοδότηση. Για το S60 εναλλακτικά της έκπτωσης ισχύει άτοκη χρηματοδότηση με 50% προκαταβολή και εξόφληση σε 24 μήνες.


ΠΗΓΗ: VOLVO