Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Αττικό Ράλλυ Σπριντ 2015: Αποτελέσματα

Αττικό Ράλλυ Σπριντ 2015: Αποτελέσματα

Αττικό Ράλλυ Σπριντ 2015: Αποτελέσματα
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου διοργάνωσε με επιτυχία το 25ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ, αγώνα που αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Επάθλου Ράλλυ Ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδος 2015, συγκέντρωσε 40 συμμετέχοντες και πραγματοποιήθηκε στην Ειδική Διαδρομή "Πεντέλη", έχοντας ως επίκεντρο την Παλαιά Πεντέλη.


Ο συναγωνισμός ήταν ιδιαίτερα έντονος και μετά από 3 περάσματα στην Ειδική Διαδρομή που είχε μήκος 7,8 χιλιομέτρων, με κατεύθυνση από Παλαιά Πεντέλη προς Νέα Μάκρη, νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδρέας Ντόφης-Σπύρος Μπαρδάκης, με διαφορά μόλις 1,19 δλ. από τους Γιώργο Καμιτσάκη-Σπύρο Κολτσίδα. Αμφότερα τα πληρώματα, χρησιμοποίησαν Mitsubishi Lancer EVO IX, με τους τελικούς νικητές να σημειώνουν το ταχύτερο πέρασμα σε δύο από τα τρία σκέλη του αγώνα, τη στιγμή που για τον Γιώργο Καμιτσάκη, το Αττικό Ράλλυ Σπριντ σήμανε την επιστροφή στα ράλλυ μετά από πολλά χρόνια. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με Peugeot 106 Rallye της Α/6, οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο γενικής στο πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή και φυσικά, επικράτησαν στην κατηγορία F2 για δικίνητα αυτοκίνητα.
Αττικό Ράλλυ Σπριντ 2015: Αποτελέσματα

Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Κώστας Πατσουρέας-Νίκος Χρέππας με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ στην 5η θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Ζάγαρης-Σπύρος Λιάκος, που με το Peugeot 106 Rallye βρέθηκαν στη 2η θέση της F2. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής με Subaru Impreza N12, ενώ την τριάδα της F2 έκλεισαν οι Φίλων Παπαδόπουλος-Βαγγέλης Σωτήρχος με Peugeot 206.

Συνοψίζοντας, το βουνό της Πεντέλης αποδείχθηκε φιλόξενο για τις προσπάθειες των πληρωμάτων, το Σάββατο 13 Ιουνίου 2015, με την ΑΛΑ να προσφέρει τη δυνατότητα στους αγωνιζόμενους για έναν αγώνα χωρίς πολλά, τηρουμένων των αναλογιών, έξοδα, εντός της Αττικής και σε πολύ κοντινή απόσταση από κεντρικές αρτηρίες, αφού άλλωστε η Εκκίνηση και ο Τερματισμός, όπως και το Service Park, στεγάζονταν στην πολύ δημοφιλή Πλατεία Αγίας Τριάδας, στην Παλαιά Πεντέλη.