Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Σημαντική Διάκριση: Το BMW Group αναδείχτηκε νικητής στο διεθνή θεσμό «Κινητήρας της Χρονιάς 2015»

Κινητήρας της Χρονιάς 2015
Σημαντική Διάκριση: Το BMW Group αναδείχτηκε νικητής στο διεθνή θεσμό «Κινητήρας της Χρονιάς 2015»

Τέσσερις νίκες ήταν η συγκομιδή του BMW Group στην τελευταία έκδοση βραβείων του ‘Διεθνή Κινητήρα της Χρονιάς’, κάτι που επιβεβαιώνει την υπεροχή του στην παραγωγή κινητήρων. Η κινητήρια μονάδα του BMW i8 απέσπασε δύο νίκες κατηγορίας και παράλληλα αναδείχτηκε γενικός νικητής, ενώ την πρώτη θέση της κατηγορίας του κατέκτησε ο κινητήρας των BMW M3 και BMW M4.


Το κινητήριο σύνολο του BMW i8 ψηφίστηκε νικητής κατηγορίας για τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα BMW TwinPower Turbo, ενώ διεκδίκησε και μία ακόμα νίκη κατηγορίας ως ο καλύτερος «νέος κινητήρας». Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα αναδείχτηκε γενικός νικητής. Στην κατηγορία 2.500 - 3.000 κυβ. εκ., ο εν σειρά εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας M TwinPower Turbo των BMW M3 και BMW M4 επικράτησε στην κορυφή.

Αυτή η τετραπλή επιτυχία του BMW Group στα Διεθνή Βραβεία Κινητήρας της Χρονιάς 2015 αποδεικνύει για μία ακόμα φορά τις δυνατότητες του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, το οποίο από το 2007 πετυχαίνει συνεχή αύξηση της οδηγικής απόλαυσης με μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.

Ο διεθνής θεσμός βραβείων Κινητήρας της Χρονιάς λανσαρίστηκε το 1999, και από τότε 66 νίκες κατηγορίας και γενικές νίκες έχουν αποδέκτες κινητήρες των μοντέλων BMW. Κάθε χρόνο μία επιτροπή ειδικών, αυτή τη φορά με μέλη 65 αυτοκινητιστικούς συντάκτες από 31 χώρες, επιλέγει τους καλύτερους κινητήρες σε διάφορες κατηγορίες. Η απονομή των βραβείων έγινε την Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015, στο πλαίσιο της έκθεσης Engine Expo στη Στουτγάρδη.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης του BMW i8 αποδίδει 170 kW/231 hp και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 96 kW/131 hp αντλεί τη δική του ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που μπορεί να φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση. Ο οδηγός απολαμβάνει αξιόπιστο AWD κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές. Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη διάσημη οδηγική απόλαυση BMW σε συνδυασμό με την επαναστατική απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ., εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.

Ο εν σειρά εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας M TwinPower Turbo των BMW M3 και BMW M4 είναι εξαιρετικά υψηλόστροφος για υπερτροφοδοτούμενη μονάδα, προσφέροντας γραμμική καμπύλη ισχύος σε ευρεία κλίμακα στροφών και ένα χαρακτηριστικό ήχο. Η τεχνολογία M TwinPower Turbo διασφαλίζει τη διαθεσιμότητα της μέγιστης ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό γνώρισμα του κινητήρα είναι η εντυπωσιακή του απόδοση.