Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

14η Ανάβαση Δημητσάνας: Αναλυτικά τα αποτελέσματα

14η Ανάβαση Δημητσάνας: Αναλυτικά τα αποτελέσματα
14η Ανάβαση Δημητσάνας: Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Η δύσκολη περίοδος που όλοι διανύουμε, δημιουργεί ολοένα και μεγαλύτερες ανάγκες για αποδράσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεφύγουμε για λίγο από την καθημερινότητα.
Η 14η Ανάβαση Δημητσάνας, που διοργανώνεται παραδοσιακά κατά το μήνα Ιούλιο από το Αθλητικό Σωματείο "Start Line", στάθηκε ως μια τέτοια αφορμή το διήμερο 18-19 Ιουλίου, με 54 οδηγούς να προσφέρουν θέαμα σε ένα ιδανικό ορεινό περιβάλλον, όπως αυτό της πανέμορφης Δημητσάνας.

Ο αγώνας αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Επάθλου Αναβάσεων Β' Ζώνης, στο οποίο θυμίζουμε πως οι κλάσεις και κατά συνέπεια η κατάταξη, δημιουργούνται και προκύπτουν με βάση τον κυβισμό των αυτοκινήτων και όχι τις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες αυτά ανήκουν. Η μικρότερη κλάση του αγώνα, αυτή των αυτοκινήτων έως 1400 κ.εκ. συγκέντρωσε 3 συμμετοχές, με 2 οδηγούς να φτάνουν στον τερματισμό και τον Θανάση Κρασούλη (Peugeot 205, EA/5) να επικρατεί του Βασίλη Παπαχριστόπουλου (Peugeot 106, A/5).

Η πιο πολυπληθής κλάση του αγώνα, ήταν αυτή για αυτοκίνητα από 1401 έως 1600 κ.εκ., που συγκέντρωσε 17 συμμετέχοντες. Ταχύτερος, αποδείχθηκε ο "Κανέλλος" (Peugeot 106 S16, EA/6), ενώ τον ακολούθησαν οι Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106 S16, EA/6) και Χαράλαμπος Ροϊδόπουλος (Peugeot 205 Maxi, EE/10), μετά από μάχη που κρίθηκε στα δέκατα του δευτερολέπτου.

Περνώντας στην κλάση 1601-200 κ.εκ. που συγκέντρωσε 11 συμμετοχές, τον καλύτερο συνολικό χρόνο πέτυχε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος (Opel Ascona, EE/11), ενώ στο βάθρο τον ακολούθησαν οι Περικλής Αλεξανδρόπουλος (Opel Kadett, EE/11) και Χρήστος Παπαδόπουλος (Renault Clio Williams, EA/7).

Όσον αφορά στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. αυτή είχε 10 εκκινούντες και ταχύτερος αποδείχθηκε ο Σωτήρης Σπυρόπουλος (BMW E30, EE/12), που επικράτησε με μικρή διαφορά του Αργύρη Τσούλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A/8). Την τριάδα της κλάσης, έκλεισε ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3, EE/12).


Κλείνοντας την αναφορά στο αγωνιστικό μέρος του αγώνα, η Formula Saloon συγκέντρωσε 10 συμμετοχές, με τις 4 εξ αυτών να αγωνίζονται στο πλαίσιο των ατμοσφαιρικών αυτοκινήτων της κατηγορίας, τη στιγμή που οι 6 από αυτές ανήκαν σε υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος (Ford Escort, E/E11) σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας και φυσικά τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, στοιχείο που φυσικά είναι άτυπο, καθώς θυμίζουμε πως στους αγώνες ανάβασης δεν εξάγεται γενική κατάταξη όλων των συμμετεχόντων. Στην Formula Saloon, τον οδηγό από την Καλαμάτα ακολούθησαν οι Γιώργος Παναγόπουλος και Νικήτας Μαλαπάνης, αμφότεροι με BMW E30. Στην κατηγορία Formula Saloon για αυτοκίνητα με Turbo, ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Δέλλας (Ford Escort MKII GRS), με τους Όμηρο Στρουσόπουλο (Renault 5 GT) και Γιάννης Καρνέζη (Toyota Starlet) να ακολουθούν.

Ακόμη μια Ανάβαση Δημητσάνας, η 14η κατά σειρά πέρασε στην ιστορία, αφήνοντας σε όλους τους εμπλεκόμενους μια γλυκιά γεύση, αφού έστω και για λίγα, αποτέλεσε το έναυσμα για ενασχόληση με κάτι πιο ευχάριστο από τη δύσκολη πραγματικότητα!





SOUND VIDEO: Lamborghini Aventador SV εξιτάρουν τις αισθήσεις... #DREAMCARS #LAMBORGHINI #VIDEO