Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ανανεωμένο Mitsubishi ASX με νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 Di-D 114 Hp

Ανανεωμένο Mitsubishi ASX με νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 Di-D 114 Hp
Ανανεωμένο Mitsubishi ASX με νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 Di-D 114 Hp
Μετά από 5 χρόνια πετυχημένης παρουσίας στην Ευρωπαϊκή και Ελληνική αγορά, το ASX απέκτησε ένα νέο πετρελαιοκινητήρα diesel 1.6 Di-D Euro-6, οποίος αποδίδει 114 ίππους/ 3.600 r.p.m.,με ροπή 270 Nm/1750 r.p.m. και κορυφαία κατανάλωση μόλις 4,6lt/1000 kms.best-seller.


Το ανανεωμένο ASX αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση στη δυναμική κατηγορία των μικρομεσαίων crossover προσφέροντας τώρα μία γκάμα δύο κινητήρων στα 1.600 κυβ. εκ. του γνωστού βενζινοκινητήρα της Mitsubishi Motors 1.600 cc MIVEC με 117Hp/6.000 rpm και του νέου πετρελαιοκινητήρα 1.600 cc.

Το ανανεωμένο ASX έχει δεχτεί και πλήθος αλλαγών στην εσωτερική σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών με έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια των επιβατών. Μερικά από τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που είναι εξοπλισμένο ανάλογα με την έκδοση για να διευκολύνουν την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών είναι: Active Stability & Traction Control (ASTC), ABS με EBD & Brake Assist, Hill Start Assist (HSA), ESS (Emergency Stop Signal), Αερόσακοι εμπρός, πλευρικοί, οροφής και αερόσακος γονάτου οδηγού, Σύστημα ανίχνευσης και πίεσης των ελαστικών, Σύστημα κινητού τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικές εντολές και χειριστήρια στο τιμόνι, Ελαστικά 225/55 R18 με ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού, Πανοραμική γυάλινη οροφή με εσωτερικό φωτισμό LED, Μπάρες οροφής, Κεντρικός καθρέπτης με αυτόματο υποφωτισμό κ.ά.
Το ανανεωμένο ΑSX είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Mitsubishi Motors της εταιρείας της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Inform που είναι διαθέσιμη με τον βεζινοκινητήρα 1.6lt 4X2 περιλαμβάνει: Active Stability & Traction Control (ASTC), ABS με EBD & Brake Assist, Hill Start Assist (HSA), ESS (Emergency Stop Signal), Αερόσακοι εμπρός, πλευρικοί, οροφής και αερόσακος γονάτου οδηγού, Ηλεκτρικοί θερμ. εξωτ. καθρέφτες και εξωτ. χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος, Υψηλής αντίθεσης οθόνη υγρών κρυστάλλων με πολλαπλές ενδείξεις, Κεντρική κονσόλα τύπου carbon, Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, Air Condition •Ηχοσύστημα R/CD, είσοδος για Audio – AUX, 4 ηχεία, Ελαστικά 215/70 R16 με καλύμματα τροχών, Σύστημα ανίχνευσης και πίεσης των ελαστικών.

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Invite Plus, που είναι διαθέσιμη σε 1,6lt petrol 4x2 & 1,6lt και diesel 4x2 & 4x4 περιλαμβάνει: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, με επιλογές 2WD-4WD και λειτουργία κλειδώματος 4WD (μόνο εκδόσεις 4WD), Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, Αυτόματος κλιματισμός, Cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι, Ηχοσύστημα R/CD με χειριστήρια στο τιμόνι & 6 ηχεία, θύρα USB, Αισθητήρας φώτων & βροχής, Day Running Lights, Μπροστινή γρίλια με επιχρωμιωμένο πλαίσιο, Προβολείς ομίχλης εμπρός με επιχρωμιωμένο πλαίσιο, Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Πίνακας οργάνων υψηλής αντίθεσης με έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων, Κεντρική κονσόλα με υλικό gloss black και ασημί λεπτομέρειες, Υφασμάτινο κεντρικό ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο εμπρός, Κεντρικό υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες στο πίσω κάθισμα, Ντουλαπάκι με θερμαινόμενη/ψυχόμενη θέση, Ελαστικά 215/70 R16 με ζάντες αλουμινίου, Πλάτη πίσω καθισμάτων διαιρούμενη κατά 60:40
Τέλος η κορυφαία έκδοση του ASX Intense Panorama που είναι διαθέσιμη μόνο με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 Di-D 4WD περιλαμβάνει επιπλέον: Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί (KOS / 2WD), Φιμέ πίσω τζάμια (παράθυρα, φινιστρίνι και πίσω πόρτα), Ηλεκτρ. θερμ. & αναδιπλούμενοι καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένο φλας, Σύστημα κινητού τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικές εντολές και χειριστήρια στο τιμόνι, Ελαστικά 225/55 R18 με ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού, Πανοραμική γυάλινη οροφή με εσωτερικό φωτισμό LED, Μπάρες οροφής, Κεντρικός καθρέπτης με αυτόματο υποφωτισμό

Το ίδιο – ακόμα καλύτερο

Στο ανανεωμένο ASX οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
• Μπουτόν All Wheel Control (AWC) αντί περιστροφικού επιλογέα,
• Ανανεωμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για βελτιωμένη συμπεριφορά και οδηγική άνεση.
• Νέα υφάσματα εσωτερικού,
• Νέο χρωμιωμένο ένθετο στις εμπρός πόρτες,

Δυναμική ποιότητα
Στο εσωτερικό, η φιλοσοφία δυναμικής, σπορ κομψότητας συνεχίζεται με εμφανή έμφαση στα σχήματα, την ταπετσαρία και τα υλικά, χωρίς προσπάθεια εντυπωσιασμού. Σε αρμονία με το εξωτερικό, η καμπίνα του ASX αντικατοπτρίζει μία αίσθηση ‘’δυναμικής ποιότητας’’ όπως εκφράζεται μέσα από το ταμπλό των οργάνων, την ποιοτική επένδυση του κεντρικού πίνακα οργάνων που εκτείνεται μέχρι τις πόρτες ή τα ένθετα που πλαισιώνουν το ηχοσύστημα ή κοσμούν τις επενδύσεις των θυρών. Οι επιφάνειες και τα υλικά επιλέχθηκαν για να επιτυγχάνουν την κατάλληλη αίσθηση και εμφάνιση. Αν και η χρωματική φιλοσοφία του εσωτερικού βασίζεται στο μαύρο, η χρήση αντιθέσεων μέσα από τη δομή των επιφανειών και τα υλικά δημιουργεί μια εικόνα ‘’δυναμισμού μέσα από την απλότητα’’.



Κινητήρες - Χαμηλών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων

Το ASX, γνήσιος εκπρόσωπος της στρατηγικής πράσινης τεχνολογίας της MMC, χρησιμοποιεί:
 νέο 4-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 Di-D
 8-valves SOHC Common rail, Άμεσου ψεκασμού Euro 6 χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων (“low impact”), Di-D”.
 Ιπποδύναμη 114Ηρ στις 3,600 rpm,
 ροπή 270 Νmμ στις 1,750 rpm και
 διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση με μόλις 4,7 lt/100 kms στο μικτό κύκλο και
 εκπομπές CO2 119gr/km.

ClearTec
Ο Di-D της Mitsubishi αποκτά μεγαλύτερη περιβαλλοντική συμβατότητα με την προσθήκη (ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά) ενός ολοκληρωμένου πακέτου ClearTec μειωμένων εκπομπών CO2, που περιλαμβάνει:
 Σύστημα “Automatic Stop & Go”
 Electric power steering
 Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας Πέδησης (Generation Control System)
 Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης
 κ.λ.π.,…

Αναλυτικά:
1 - “Automatic Stop & Go” (AS&G):
=> Το “Auto Stop & Go” σταματά και επανεκκινεί αυτόματα τον κινητήρα χωρίς χρήση του κλειδιού ανάφλεξης όταν το όχημα είναι σταματημένο (για παράδειγμα στα φανάρια).

=> Όταν το αυτοκίνητο σταματά, ο οδηγός αφήνει το συμπλέκτη και επιλέγει νεκρά στο κιβώτιο, η ένδειξη στον πίνακα οργάνων ανάβει και ο κινητήρας σβήνει αυτόματα. Για να ξεκινήσει πάλι το μόνο του χρειάζεται είναι πίεση του συμπλέκτη για επιλογή της σχέσης.

=> Το Auto Stop & Go ενεργοποιείται αυτόματα γυρίζοντας το κλειδί ανάφλεξης στη θέση “ON”. Το σύστημα θα μπορεί να σβήσει και να ξεκινήσει τον κινητήρα περίπου 3 λεπτά μετά την αρχική εκκίνηση.

=> Με ένα διακόπτη στο ταμπλό ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα, εάν το επιθυμεί, όπως στην περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης με συνεχείς στάσεις και επανεκκινήσεις.

=> Η αρχή του συστήματος “Auto Stop & Go” είναι ότι προσαρμόζεται στις ανάγκες του αυτοκινήτου (π.χ. παροχή ενέργειας). Αυτό σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις ο κινητήρας δε θα σβήσει (εξωτερική θερμοκρασία κάτω από 3° C, δεν επιτεύχθηκε ταχύτητα ≥ 5km/h μετά από auto-start, κ.λ.π.,…), ενώ σε άλλες περιπτώσεις ο κινητήρας θα ξεκινήσει από μόνος του.

2 - Electric power steering (EPS):
Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Ένα ακόμα παράδειγμα της έμφυτης ευελιξίας της αρχιτεκτονικής “Project Global” της MMC είναι η δυνατότητα επιλογής διαφορετικού τύπου συστημάτων διεύθυνσης για διαφορετικά αυτοκίνητα, είτε είναι υδραυλικά με διάφορα στάδια ρύθμισης.

3 - “Generation Control System” (GCS):
Για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, το ASX εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης (ή “Generation Control System”) που περιλαμβάνει τον εναλλάκτη και την μπαταρία του αυτοκινήτου.

Αυτό το σύστημα GCS επιτρέπει την ανάκτηση ηλεκτρικής ισχύος στο φρενάρισμα και την επιβράδυνση για την φόρτιση της μπαταρίας.

 Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται στη συνέχεια όταν το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί, επιταχύνει ή κινείται με ταχύτητες ταξιδιού για μείωση της παραγωγής ενέργειας σε τέτοιες περιπτώσεις. Όταν μειώνεται το φορτίο του εναλλάκτη αυξάνεται η οικονομία καυσίμου.

4 – Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης:
=> Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί το ASX διαθέτουν ειδική γόμα και σχεδίαση που μειώνουν την αντίσταση κύλισης περίπου 5 %

Άλλα χαρακτηριστικά του ASX που μειώνουν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον είναι:
- Φίλτρο σωματιδίων κλειστής ροής (με κινητήρα Diesel)
- Πίσω φώτα LED
- Λάδι χαμηλού ιξώδους (0W30)
- κ.λ.π.,…

Βενζινοκίνητη έκδοση
Για πελάτες που αναζητούν μία βενζινοκίνητη έκδοση, το ASX θα προσφέρεται επίσης με ένα κινητήρα 1.6 DOHC 16v MIVEC.

Τα χαρακτηριστικά αυτής της οικογένειας κινητήρων είναι:
Χαμηλό βάρος (περίπου 88 kg):
=> αλουμινένιο μπλοκ κυλίνδρων, πολλαπλή εισαγωγής & κάλυμμα κυλινδροκεφαλής από ρητίνη.

- Συμπαγείς διαστάσεις (Πλάτος: 465 mm x Μήκος: 450 mm x Ύ: 615 mm):
=> Κυλινδροκεφαλή με μικρή περιεχόμενη γωνία βαλβίδων,
=> μηχανισμός βαλβίδων άμεσης ενεργοποίησης,
=> Καδένα χρονισμού,
=> ενσωματωμένα περιφερειακά εξαρτήματα στο μπλοκ κυλίνδρων.

- Υψηλή ισχύς (117ps):
=> Εκκεντροφόροι επικεφαλής (DOHC),
=> 4-βαλβίδες ανά κύλινδρο,
=> σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής MIVEC,
=> αυλός εισαγωγής υψηλής ροής,

- Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,9 l/100 km όταν φέρει AS&G):
=> βασικά κινούμενα εξαρτήματα χαμηλής τριβής,
=> θάλαμος καύσης με αντι-κρουστικά χαρακτηριστικά,
=> ρηχά χιτώνια υδρόψυξης,
=> ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού,
=> σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής MIVEC.

Το ASX θα διατίθεται επίσης σε έκδοση 2-wheel drive, με πλήρες πακέτο ClearTec (ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά) και 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Συνοπτικά, οι τιμές επιδόσεων του ASX διαμορφώνονται ως εξής (τα δεδομένα υπόκεινται σε τελική έγκριση):



1.6 Di-D 2WD Euro6 1.6 petrol 2WD
(6-τάχυτο M/T) (5-τάχυτο M/T)

Κυβισμός 1.560 cc 1.590 cc
Ισχύς* 114 ps @ 3.600 rpm 117 ps @ 6.000 rpm
Ροπή* 270 Nm @ 1.750 rpm 154 Nm @ 4.000 rpm
CO2* 119 g/km 131 g/km
* Αποτέλεσμα εσωτερικής δοκιμής


Δομή και Ασφάλεια - Ολοκληρωμένη Προστασία

Το ASX, εξελίχθηκε με βάση τη μεσαίου μεγέθους παγκόσμια πλατφόρμα “Project Global” της MMC. Στοχεύει στο ‘‘πάντρεμα’’ της φιλοσοφίας επιβατικού δρόμου του Lancer με την επιβλητική θέση οδήγησης του Outlander και την άνεση του ευφυούς ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος ΑWD (2WD και 4WD εκδόσεις θα διατίθενται ανάλογα με την αγορά και τις προδιαγραφές ).

Άριστη προσαρμογή
Έχοντας κοινά με το Outlander το 70% των εξαρτημάτων, το ASX χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της κάτω δομής του Outlander (εξαιρουμένου του πίσω πατώματος που είναι νέο) όπως και τη βασική αρχιτεκτονική του πλαισίου του (ανάρτηση, φρένα, σύστημα 4WD …) κατάλληλα προσαρμοσμένα γι’ αυτό το μικρότερο και ελαφρύτερο όχημα.

1 - Τα γόνατα MacPherson μπροστά και η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων με υστερούντες βραχίονες πίσω έχουν επαναρυθμιστεί, ενώ τα δισκόφρενα (294 mm αεριζόμενα μπροστά / 302 mm συμπαγή πίσω) υποστηρίζονται από ένα μηχανικό σύστημα που ανιχνεύει την απότομη ενεργοποίηση των φρένων, παρέχοντας υποβοήθηση πέδησης σε περίπτωση ανάγκης μέσω πρόσθετης υποπίεσης (servo).

2 – Το ανανεωμένο ASX χρησιμοποιεί μία βελτιστοποιημένη έκδοση του “AWC” της Mitsubishi, ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος 4WD που προσφέρει στον οδηγό μία επιλογή τριών προγραμμάτων για έλεγχο της πρόσφυσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ή τις οδηγικές συνθήκες. Το σύστημα διαθέτει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που πραγματοποιεί προληπτικό έλεγχο για να προσδιορίζει τη βέλτιστη κατανομή ροπής εμπρός/πίσω από δεδομένα αισθητήρων για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος και τις οδικές συνθήκες, λαμβάνοντας υπόψη και τις εντολές του οδηγού:

- Στη λειτουργία 2WD, η ροπή κατανέμεται μόνο στους εμπρός τροχούς για ευέλικτη συμπεριφορά και καλύτερη οικονομία καυσίμου.
- Στη λειτουργία 4WD AUTO, η κατανομή ροπής ελέγχεται για να επιτυγχάνεται ελκτική πρόσφυση και κατευθυντικότητα σε χωμάτινους δρόμους και / ή σε αντίξοες συνθήκες δρόμους (από 98 % μπροστά / 2 % πίσω μέχρι 50 % μπροστά / 50 % πίσω).
- Τέλος, στη λειτουργία 4WD LOCK, η κατανομή ροπής ανάμεσα στους μπροστά και στους πίσω τροχούς κλειδώνει στο 50-50 για βελτίωση της πρόσφυσης σε κακές οδικές επιφάνειες και ξεκόλλημα του οχήματος. Έτσι, οι υψηλές επιδόσεις 4WD είναι εφικτές σε όλους τους δρόμους και όλες τις συνθήκες.

Η σταθερότητα του οχήματος αυξάνεται περαιτέρω με τη μετάδοση περισσότερης ροπής στους πίσω τροχούς στα 4WD AUTO και 4WD LOCK mode. Επιπλέον, ο βελτιωμένος έλεγχος για αποφυγή ανεπιθύμητου φρεναρίσματος σε κλειστές στροφές βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση όταν οι εμπρός τροχοί δεν βρίσκονται σε ευθεία κατά την εκκίνηση.

Συμπαγές και ελαφρύ, το σύστημα AWC του ASX επιτυγχάνει καλή οικονομία καυσίμου με χρήση βαλβολίνης χαμηλού ιξώδους στο κιβώτιο της τετρακίνησης.

3 – Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση electric power steering (EPS) συμβάλει στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων. Η κολόνα τιμονιού ρυθμίζεται τηλεσκοπικά ως προς την κλίση (κατά 40 mm) και την απόσταση (κατά 40 mm).

Το ASX επιτυγχάνει πρόσθετη εξοικονόμηση ενέργειας, αφού το μοτέρ του EPS βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο (και όχι στο χώρο του κινητήρα όπως στα περισσότερα οχήματα), ακριβώς κάτω από το τιμόνι έτσι ώστε η μονάδα να μην επηρεάζεται από τη θερμότητα του κινητήρα και να διασφαλίζει σταθερότερη απόδοση.

Ισχυρό…
Όπως όλα τα μέλη της οικογένειας “Project Global”, το ASX έχει το πλεονέκτημα μιας εξαιρετικά άκαμπτης δομής αμαξώματος που εγγυάται δυναμική οδική συμπεριφορά, παθητική ασφάλεια, άνεση (συμπερ. ΝVH) και αντοχή.

Επομένως, μεγάλη προσπάθεια αφιερώθηκε στην ίδια τη δομή, ακολουθώντας μερικές πολύ λογικές αρχές:

 Χάρη στην υψηλή ακαμψία του αμαξώματος η ανάρτηση αντιδρά με ακρίβεια στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, για να μπορεί ο οδηγός να ακολουθεί την πορεία που έχει επιλέξει.
 Το αμάξωμα πρέπει να διαθέτει πρακτικές ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και έναν στιβαρό χώρο επιβίωσης για την προστασία των επιβατών σε περιπτώσεις συγκρούσεων από κάθε κατεύθυνση.
 Η σχεδίαση πρέπει να προσφέρει ένα σημαντικό επίπεδο προστασίας για τους πεζούς.
 Το αμάξωμα πρέπει να είναι σχεδιασμένο με γνώμονα τη λεγόμενη συμβατότητα σύγκρουσης, ώστε να ελαχιστοποιείται η ζημιά σε άλλα ελαφρύτερα οχήματα σε περίπτωση σύγκρουσης.
 Ωστόσο, εάν η εφαρμογή τέτοιων μέτρων επιφέρει αύξηση βάρους, αυτό θα επηρεάσει δυσμενώς τις οδηγικές επιδόσεις και την οικονομία του καυσίμου. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας το αμάξωμα να σχεδιάζεται όσο το δυνατόν ελαφρύτερο αλλά παράλληλα να πληροί τις βασικές απαιτήσεις.

Το πλευρικό πλαίσιο της πόρτας αποτελείται από μία ενισχυμένη δομή τύπου δακτυλίου, ενώ οι γωνίες των ανοιγμάτων όπως οι πίσω πλαϊνές και η πίσω πόρτα είναι ιδιαίτερα ενισχυμένες για να επιτυγχάνεται ένα υψηλό επίπεδο ακαμψίας.

Επιπλέον αυτών, στο αμάξωμα του ASX χρησιμοποιείται μία σημαντική αναλογία ατσαλιού υψηλής αντοχής για τη μείωση του βάρους και την αύξηση της ακαμψίας, με ατσάλι 590 MPa σε ποσοστό 14% και 980 MPa στο 5% της δομής.

Ασφαλές…
Όπως έγινε και με το Outlander, στο αμάξωμα του ASX έχουν εφαρμοσθεί μέτρα για το περιορισμό των επιπτώσεων σε συγκρούσεις από όλες τις κατευθύνσεις:
- Βελτιστοποίηση σχήματος των οκταγωνικής διατομής ευθύγραμμων εμπρός πλαϊνών δοκών για καλύτερη απορρόφηση ενέργειας
- Φέρουσα δομή τριών-διαδρομών που συνδέει το πίσω άκρο της εμπρός πλευρικής δοκού με αυτή του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία για αποτελεσματική διάχυση της ενέργειας σε μία μετωπική σύγκρουση.
- Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών έχει δομή crush box που απορροφά την ενέργεια κρούσης για να αποτρέπει τη μετάδοσή της σε όλο το μήκος της δοκού σε μικροσυγκρούσεις. Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο αμάξωμα και μειώνει το κόστος επισκευών.
- Ενισχυμένη δομή αμαξώματος τύπου ζωνών απορρόφησης – στην οποία οι ενισχύσεις των πλαϊνών δοκών συγκολλώνται μεταξύ τους – πολύ αποτελεσματική μέθοδος απορρόφηση ενέργειας κρούσεις σε μετωπικές, οπίσθιες και πλευρικές συγκρούσεις.
- Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής (βλέπε παραπάνω) μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία.

Όλα αυτά τα μέτρα (και ακόμα περισσότερα) συμπληρώνουν τη δομή RISE που αποτελεί πατέντα της Mitsubishi Motors (“Reinforced Impact Safety Evolution”). Υπενθυμίζουμε ότι η δομή RISE ενσωματώνει και συνδέει μεταξύ τους δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η σχεδίαση αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια σε μία σύγκρουση πολλαπλών κατευθύνσεων, διαχέοντας τα φορτία της ενέργειας σε μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις και ελέγχοντας την παραμόρφωση.

Άλλα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του ASX περιλαμβάνουν:
- Σύστημα αποσύνδεσης πεντάλ φρένου:
Αυτός ο μηχανισμός στόχο έχει να αποτρέψει τη διείσδυση του πεντάλ φρένου σε μία σύγκρουση υψηλή ταχύτητα για προστασία των ποδιών του οδηγού.
- Καθίσματα αυχενικής προστασίας:
Η θέση και το μέγεθος των προσκέφαλων επιτρέπει στο σώμα των επιβατών να βυθίζεται ταχύτερα στο κάθισμα και να περιορίζεται η προς τα πίσω υπερέκταση της κεφαλής, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα το κεφάλι και την πλάτη πάνω στο προσκέφαλο και την πλάτη του καθίσματος. Έτσι δεν καταπονείται η περιοχή του αυχένα σε μία οπίσθια σύγκρουση.

Παράλληλα, η ασφάλεια των πεζών οδήγησε στην εφαρμογή περαιτέρω μέτρων όπως:
- Σχεδίαση καπό με διπλή εξοχή (που δημιουργεί μία ζώνη παραμόρφωσης για τους πεζούς),
- Δομή βάσεων παρμπρίζ ανοικτής διατομής,
- Πλαστικά εμπρός φτερά,
- Εμπρός προφυλακτήρας που απορροφά ενέργεια (περιορισμός τραυματισμού ποδιών)

Πέραν αυτών – στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής της πλατφόρμας “Project Global” – το ASX προσφέρει επίσης όλη τη γκάμα συστημάτων ενεργητικής & παθητικής ασφάλειας, όπως (διαθεσιμότητα ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά):

- Active Stability Control,
- Traction Control,
- Hill Start Assist system,
- ABS,
- Electronic Brake Distribution,
- Brake Assist,
- Emergency Stop signal System,
- Μέχρι 7 αερόσακους (συμπερ. αερόσακου γονάτων οδηγού) ανάλογα με την αγορά και την έκδοση κ.λ.π.,…