Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ανάκληση αυτοκινήτων Nissan Note και Μicra

Ανάκληση αυτοκινήτων Nissan Note και Μicra
Ανάκληση αυτοκινήτων Nissan Note και Μicra
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Nissan μοντέλα Note (E11) και Micra (K12)εκτελεί η εταιρεία NIK. I. Θeoχαράκης Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Νissan στην Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε η γενική γραμματεία Βιομηχανίας

Η ανάκληση στην ελληνική αγορά αφορά 276 οχήματα, με ημερομηνίες παραγωγής:


NOTE (E11): από 27/6/2008 έως 3/9/2008,

MICRA (K12): από 27/6/2008 έως 7/10/2008

Σε κάποια από τα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει η πιθανότητα το βελονοειδές ρουλεμάν του κάτω πινιόν να μην έχει τοποθετηθεί από τον κατασκευαστή του τιμονιού, λόγω ελλιπούς ελέγχου κατά τη διαδικασία παραγωγής. Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που έχει παραληφθεί το ρουλεμάν αυτό, το πάνω ρουλεμάν θα υποστεί πρόσθετη επιβάρυνση και εφόσον συνεχίσει το αυτοκίνητο να οδηγείται με αυτό το σύμπτωμα, το πινιόν μπορεί να αποσυνδεθεί από την κρεμαγιέρα με αποτέλεσμα σε ακραία περίπτωση την απώλεια της κατευθυντικότητας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Στο μεταξύ, γνωστοποιήθηκε ότι η ανάκληση αυτοκινήτων Nissan μοντέλα Almera(N16), Almera Tino (V10), Terrano (R20), Patrol (Y61), X-Trail (T30) και Pick-up (D22) για έλεγχο και, εφόσον χρειαστεί, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού, αφορά επιπλέον 2765 οχήματα. Οι περίοδοι παραγωγής αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:

ALMERA (N16): από 04/01/2004 έως 24/11/2006 (NMUK) και από 01/11/2004 έως 13/12/2005 (NML)

ALMERA TINO (V10): από 07/01/2004 έως 21/11/2005

TERRANO (R20): από 12/01/2004 έως 28/11/2006

PATROL (Y61): από 06/01/2004 έως 26/12/2008

X-TRAIL (T30): από 10/01/2004 έως 28/11/2008

PICK-UP (D22): από 06/01/2004 έως 26/12/2008

Υπενθυμίζεται ότι σε κάποια από τα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει η πιθανότητα εμφάνισης αστοχίας στον αερόσακο συνοδηγού. Συγκεκριμένα, σε ορισμένες εκδόσεις αναφλεκτήρων αερόσακων υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί διαρροή αέρα που μπορεί να επιτρέψει την εισροή υγρασίας στο εσωτερικό τους, προκαλώντας αλλοίωση του προωθητικού αερίου μέσα στον αναφλεκτήρα. Η αλλοίωση αυτή μπορεί να προκαλέσει μη κανονικό άνοιγμα του αερόσακου ενώ, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η συνθήκη αυτή μπορεί να δημιουργήσει υπερβολική πίεση μέσα στον αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου, με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση του αερόσακου από τη βάση στήριξής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου Nissan ISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων του αερόσακου του συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Nικ. I. Θεοχαράκης Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.