Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Συνεργασία SEAT & Yokohama στο SEAT Leon Eurocup

Συνεργασία SEAT & Yokohama στο SEAT Leon Eurocup
Συνεργασία SEAT & Yokohama στο SEAT Leon Eurocup
Τα πάντα γύρω από το SEAT Leon Eurocup 2015 κινούνται πάνω σε τροχούς και ένας από τους κυριότερους λόγους για αυτό είναι η Yokohama, ο επίσημος συνεργάτης και προμηθευτής ελαστικών για την τρέχουσα σεζόν.
Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Ιαπωνία το 1917 και τώρα είναι υπεύθυνη για τον εξοπλισμό με ελαστικά των SEAT Leon Cup Racer που αναμένεται να χαρίσουν και φέτος έντονες συγκινήσεις στους οπαδούς των αγώνων.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν χρησιμοποιούνται περισσότερα από 2000 ελαστικά και κάθε οδηγός μπορεί να κάνει χρήση 8 ελαστικών μάξιμουμ, ανά αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ανάμεσα στις ελεύθερες δοκιμές, τα προκριματικά καθώς και τους δύο αγώνες. Τα ελαστικά για το SEAT Leon Eurocup ζυγίζουν εννέα κιλά, έχουν πλάτος 250 χιλιοστά, διάμετρο 660 χιλιοστά και τοποθετούνται σε ζάντες 18”. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ στεγνών ελαστικών και ελαστικών βροχής, τα τελευταία μόνο σε περίπτωση που ο αγώνας χαρακτηριστεί «βρεγμένος» καθώς απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν σε άλλη περίπτωση. Κάθε στεγνό ελαστικό έχει διάρκεια ζωής μεταξύ 80 και 140χλμ ανάλογα με τη θερμοκρασία της ασφάλτου καθώς και τον τρόπο οδήγησης του κάθε οδηγού. Το ελαστικό βροχής έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αλλά επίσης αυτή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του SEAT Leon Eurocup, η Yokohama διαθέτει μια ομάδα έξι ατόμων που έχει τον έλεγχο για κάθε θέμα που σχετίζεται με τα ελαστικά. «Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τις ομάδες όσον αφορά στο καλύτερο στήσιμο του αυτοκινήτου σε ό,τι έχει να κάνει με τα ελαστικά» εξηγεί ο Beppo Burger, Τεχνικός Διευθυντής της Yokohama. «Κάθε οδηγός έχει τις ίδιες πιθανότητες να χρησιμοποιήσει τα οχτώ ελαστικά που έχει διαθέσιμα. Κάθε ελαστικό φέρει ένα barcode που μας επιτρέπει να εργαστούμε γρήγορα και να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο ελαστικό σε κάθε αυτοκίνητο».

Το SEAT Leon Eurocup χρησιμοποιεί τους ίδιους τεχνικούς συνεργάτες όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC). « Εργαζόμαστε σε όλες τις χώρες. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει χώρα που η Yokohama δεν έχει παρουσία. Επίσης, υποστηρίζουμε περίπου 10 – 12 πρωταθλητές αγώνων,» λέει ο Burger. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξη δε σταματάει ποτέ και οι οδηγοί του SEAT Leon Eurocup μπορούν να βασίζονται στα τελευταία υλικά και ιδέες που αφορούν θέματα όπως η διάρκεια των ελαστικών, ο χειρισμός, η πρόσφυση και η ταχύτητα».

Η επόμενη ευκαιρία που θα έχουν οι οδηγοί του ενιαίου πρωταθλήματος για να πειραματιστούν με την ανάπτυξη και την καλή δουλειά που γίνεται από τη Yokohama θα είναι στο Nürburgring, το Σαββατοκύριακο 19 και 20 Σεπτεμβρίου, στον πέμπτο γύρο της σεζόν.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το SEAT Leon Eurocup, επισκεφτείτε www.seat-sport.com/eurocup.

Το SEAT Leon Eurocup 2015 είναι το Πρωτάθλημα Ενιαίου Τύπου που διοργανώνεται από την SEAT Sport για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Μετά τους έξι αγώνες της πρώτης χρονιάς, η δεύτερη αγωνιστική σεζόν περιλαμβάνει επτά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα στους πιο διάσημους αγωνιστικούς προορισμούς όπως Paul Ricard (Γαλλία), Estoril (Πορτογαλία), Silverstone (Ηνωμένο Βασίλειο), Red Bull Ring (Αυστρία), Nürburgring (Γερμανία), Monza (Ιταλία) και Circuit de Catalunya (Βαρκελώνη, Ισπανία).

Οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν ξανά με το SEAT Leon Cup Racer, το οποίο εκφράζει το καινοτόμο πνεύμα της SEAT, που συνδυάζει την εντυπωσιακή σχεδίαση με έναν εξαιρετικά ισχυρό κινητήρα. Η δυναμική εμφάνιση του Leon Cup Racer μεταφέρει την ισχύ του από την πρώτη κιόλας ματιά και αποτελεί σαφώς αναγνωρίσιμο μέλος της γκάμας Leon. Παρότι έχει αναπτυχθεί από το μηδέν από την SEAT Sport ως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Cup Racer είναι στενά συνδεδεμένο με το Leon Cupra, το κορυφαίο εμπορικό μοντέλο της γκάμας για σπορ οδηγική απόλαυση.

Το SEAT Leon Cup Racer εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 330PS ενώ η μετάδοση ισχύος στον εμπρός άξονα γίνεται από ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Επιπλέον διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση και πανίσχυρα αγωνιστικά φρένα καθώς και ένα rollcage πιστοποιημένο από την FIA.

Από το 1970, η Ισπανική μάρκα έχει δημιουργήσει μια πλούσια αγωνιστική κληρονομιά, κερδίζοντας τον παγκόσμιο τίτλο του WTCC το 2008 και 2009, τρείς τίτλους στο WRC στην κατηγορία των δύο λίτρων το 1996, 1997 & 1998 και διοργανώνοντας επιτυχημένους single-brand διαγωνισμούς σε όλο τον κόσμο. Μέσω άλλων διεθνών και εγχώριων προγραμμάτων, η SEAT Sport έχει κατακτήσει περισσότερους από 25 αγωνιστικούς τίτλους.