Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Seajets Ράλλυ Ακρόπολις 2015: Αποτελέσματα 1ου αγώνα (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα)

Seajets Ράλλυ Ακρόπολις 2015: Αποτελέσματα 1ου αγώνα (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα)
Seajets Ράλλυ Ακρόπολις 2015: Αποτελέσματα 1ου αγώνα (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα)
Παραδοσιακά, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Η φετινή του εκδοχή δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, με κάθε ημέρα να προσμετρά ξεχωριστά στο εθνικό Πρωτάθλημα. Οι κακές καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν, όπως ήταν φυσιολογικό, και τους Έλληνες οδηγούς, και καθόρισαν το τελικό αποτέλεσμα. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος με το Skoda Fabia R5 ήταν μακράν ταχύτεροι των υπολοίπων, όντας στο κυνήγι των πρωταγωνιστών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έτσι, φυσιολογικά επικράτησαν στον πρώτο ελληνικό αγώνα, αποκομίζοντας το μέγιστο αριθμό βαθμών. Βέβαια, με μόλις έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του θεσμού, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη του τίτλου, ο οποίος και καταλήγει, σύμφωνα με τη λογική, στους Κύρκο-Πολυζώη. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO IX μπορεί να στάθηκε άτυχο σήμερα, αφού μία έξοδος στην 1η ειδική τούς κόστισε περισσότερο από 20 λεπτά -μέχρι να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στο δρόμο- και εντέλει τις όποιες ελπίδες τους για διάκριση, όμως η εγκατάλειψη των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη από ηλεκτρικά στο Mitsubishi Lancer EVO IX τούς φέρνει αγκαλιά με τον τίτλο.

Με τους Κύρκο και Βελάνη εκτός μάχης, οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με το Mitsubishi Lancer EVO X κατάφεραν να τερματίσουν στη 2η θέση της ελληνικής κατάταξης, αν και δεν έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Παν.Π. Ράλλυ. Πίσω τους, το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λαϊνόπουλος-Κολοτούρος με το Subaru Impreza, χωρίς να απειληθούν και αφού πραγματοποίησαν πολύ καλό αγώνα. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Παυλίδης-Πετρόπουλος στην πρώτη τους με το Mitsubishi Lancer EVO IX και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης με το Subaru Impreza, έχοντας τη δική τους μάχη, που κρίθηκε μόλις στα 10 δευτερόλεπτα υπέρ των πρώτων. Στη μάχη βρέθηκαν και οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Lancer EVO VIII, που περιορίστηκαν στην 6η θέση της Γενικής, μόλις 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κωνσταντάκο.

Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη της ημέρας, όμως, δόθηκε στην F2, ανάμεσα στους Μποζιονέλο-Παναρίτη με το Ford Escort και τους Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, με τελικούς νικητές τους δεύτερους, έπειτα από ποινή 10 δευτερολέπτων στους πρώτους και ενώ τους χώριζαν μόλις 0,2 δλ. υπέρ του πληρώματος του Escort. Αύριο είναι μια άλλη ημέρα για τους Έλληνες οδηγούς, και μάλιστα με υψηλότερο συντελεστή από ό,τι σήμερα, ενώ το ενδιαφέρον παραμένει στο ίδιο υψηλό επίπεδο.

Για περισσότερες φωτογραφίες, πατήστε εδώ!