Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου: Αποτελέσματα

35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου
35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου
Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας αναδείχθηκαν νικητές του αγώνα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία περάσματα από την ειδική διαδρομή "Κλένια".


Το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας" διοργάνωσε για ακόμη μια φορά άρτια, το "35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου" που αποτέλεσε τον 4ο και προτελευταίο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2015. Τα 38 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα του διημέρου 7-8 Νοεμβρίου, προσπάθησαν για το καλύτερο στη γνωστή ειδική διαδρομή "Κλένια", που είχε μήκος 11,85 χιλιομέτρων και πραγματοποιήθηκε 3 φορές.

Ο καλός καιρός βοήθησε ώστε αρκετοί θεατές να βρεθούν στην ειδική διαδρομή για να χειροκροτήσουν τα περάσματα των 38 αγωνιστικών αυτοκινήτων. Νικητές στο 35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου, αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX) που ήταν το ταχύτερο πλήρωμα σε όλα τα περάσματα και έφτασαν σε μια άνετη επικράτηση. Μάχη όμως είχαμε για τη δεύτερη θέση, μεταξύ των Γιάννη Μπαντούνα-Ηλία Παναγιωτούνη (Mitsubishi Lancer EVO VI) και Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη-Μάριου Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX). Νικητές αυτής της μάχης αναδείχθηκαν οι Μπαντούνας-Παναγιωτούνης με διαφορά μόλις 0,67 δευτερολέπτων, που είναι ενδεικτική της έντασης του συναγωνισμού με τους Χαλιβελάκη-Τσαούσογλου. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO VI της ΕΑ/8 ήταν ταχύτερο στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή, όμως το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO IX της Ν/4 ήταν ταχύτερο στο δεύτερο πέρασμα, με αποτέλεσμα το τρίτο και καταληκτικό αγωνιστικό πέρασμα, να ξεκινήσει με τους Χαλιβελάκη-Τσαούσογλου να έχουν διαφορά 0,18 δευτερολέπτων. Στο τελευταίο πέρασμα λοιπόν, ο οδηγός από τον Πύργο "βρήκε" περίπου 0,9 δευτερόλεπτα και ανταμείφθηκε με τη δεύτερη θέση.

Στην 4η θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός (Subaru Impreza Spec-C), που είχαν τη δική τους μάχη με τους Γιώργο Κλουβάτο-Ανδρέα Βλαχογένη (Mitsubishi Lancer EVO IX), η οποία έληξε υπέρ του πληρώματος του Subaru Impreza για 7,43 δευτερόλεπτα. Την εξάδα της γενικής κατάταξης, συμπλήρωσαν οι Αναστάσιος Ντεβές-Γιάννης Φουντούλης (Subaru Impreza).

Όμως πλούσιο θέαμα προσέφεραν και οι αγωνιζόμενοι με τα δικίνητα αυτοκίνητα της Κατηγορίας F2. Νικητές στην κατηγορία αναδείχθηκαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort) που κέρδισαν τόσο την Κατηγορία Ε όσο και την Ε/11, με το γνωστό πισωκίνητο και ιδιαίτερα δημοφιλές αυτοκίνητο. Τη δεύτερη θέση της F2, της Κατηγορίας Ε και της κλάσης Ε/11 κατέλαβαν οι Σπύρος Δεδεγκίκας-Πέτρος Μπούσουλας (Ford Escort RS 1800), ενώ την τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris). Το πλήρωμα από τη Φθιώτιδα, επικράτησε στην ιδιαιτέρως ανταγωνιστική κλάση Α/5, έχοντας μάλιστα να αντιμετωπίσουν πληρώματα όπως οι "Pazonen"-Παναγιώτης Παπαρήγας (Toyota Yaris) που τερμάτισαν στη 2η θέση της Α/5 και Σπύρος Έξαρχος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 105), οι οποίοι συμπλήρωσαν την τριάδα της κλάσης, στην επιστροφή του οδηγού σε αγώνα μετά από αρκετό καιρό.

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας έφερε εις πέρας ακόμη έναν αγώνα υψηλών προδιαγραφών, εγχείρημα που δε θα είχε επιτευχθεί δίχως την υποστήριξη των χορηγών και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Πιο συγκεκριμένα, το 35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου στήριξαν η Εταιρία Λιπαντικών Eneos, η "Ασημάκης Ανταλλακτικά και η "Hatkar Service A.E. ,Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής Mercedes-Benz", ενώ στο πλευρό της Οργάνωσης βρέθηκε για ακόμη μια φορά ο Δήμος Κορινθίων, με τον Δήμαρχο κ. Αλέξανδρο Πνευματικό να είναι παρών στις απονομές επάθλων.