Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού-Λαγκαδά: Αποτελέσματα

44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού-Λαγκαδά: Αποτελέσματα
44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού-Λαγκαδά: Αποτελέσματα
Η αυλαία του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδος έπεσε το διήμερο 31 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου 2015, με το 44ο Ράλλυ Θερμαϊκού που διοργανώθηκε από το Σωματείο "Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης" και ολοκληρώθηκε με νικητές τους ...
Γιάννη Βαλαβάνη-Σωτήρη Καπάρα (Honda Civic Type-R), τη στιγμή που Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος αναδείχθηκαν οι ο Δημήτρης Κουμποτής-Σάββας Μαυροματίδης (Peugeot 106 S16), οι οποίοι τερμάτισαν στη 2η θέση της κατάταξης.

Το ενδιαφέρον για τον τίτλο του θεσμού διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι τον τελευταίο αγώνα, στον οποίο ξεκαθάρισε το τοπίο. Το Ράλλυ Θερμαϊκού έχει σημαντική ιστορία και η ειδική διαδρομή που πραγματοποιήθηκε φέτος, οι "Πέντε Βρύσες" με μήκος 8,5 χιλιομέτρων, βοήθησε σε αυτή την πορεία, αφού στο παρελθόν είχε χρησιμοποιηθεί σε πολλούς αγώνες της Βορείου Ελλάδος. Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Γιάννης Βαλαβάνης-Σωτήρης Καπάρας (Honda Civic Type-R) πήραν σημαντική διαφορά από το πρώτο πέρασμα στην διαδρομή, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να κάνουν αγώνα συντήρησης και έπειτα από 3 περάσματα, να αναδειχθούν νικητές του 44ου Ράλλυ Θερμαϊκού. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Δημήτρης Κουμποτής-Σάββας Μαυροματίδης (Peugeot 106 S16), οι οποίοι πάντως πέτυχαν το αποτέλεσμα που αναζητούσαν, προκειμένου να στεφθούν Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος για το 2015. Την τριάδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Βασίλης Καραβασίλης-Κώστας Καρλιώτης (Honda Civic Type-R), που συνόδευσαν τα προαναφερθέντα πληρώματα στο βάθρο τόσο της γενικής, τόσο και της κατηγορίας F2.

Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Δήμος-Θανάσης Ντίτορας (Citroen Saxo VTs) στην πρώτη τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Δημητρίου-Ευάγγελος Δημητρίου (Peugeot 106 S16) και Σίμος Θεοφανίδης-Χρήστος Θεοφανίδης (Citroen Saxo VTs). Εκτός όμως από την κατάταξη του 44ου Ράλλυ Θερμαϊκού-Λαγκαδά, το διήμερο περιλάμβανε και τον 2ο Αγώνα Βετεράνων Α.Ο.Θ. που ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Γιώργου Ραπτόπουλου. Στη συγκεκριμένη κατάταξη, οι Νίκος Πολιτάνος-Κωνσταντίνος Πολιτάνος (Nissan Sunny GTI-R) ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους, εμπρός από τους Σπύρο Αλεξανδρίδη-Πέτρο Κώνστα (Toyota Celica GT).

Το 44ο Ράλλυ Θερμαϊκού-Λαγκαδά, άφησε γλυκιά γεύση στους ανθρώπους που συμμετείχαν σε αυτό είτε ως αγωνιζόμενοι, είτε ως οργανωτές, είτε ως θεατές και σε αυτό συνετέλεσε η θερμή στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο εν λόγω εγχείρημα. Το Δ.Σ. του Δήμου Λαγκάδα και ο δήμαρχος κ. Καραγιάννης, άνθρωποι με πολύ θετική σκέψη, συμφώνησαν και συνέπραξαν με τον Α.Ο.Θ. ώστε η περιοχή να αποκτήσει και πάλι έναν αγώνα αυτοκινήτου και το Ράλλυ Θερμαϊκού, ίσως, ένα νέο μόνιμο «σπίτι». Εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε πως, παρά τον περιορισμένο χρόνο, η προσπάθεια πέτυχε. Μπορεί οι συμμετοχές να μην ήταν οι αναμενόμενες και σίγουρα υπήρξαν λάθη μικρά για κάποιους, μεγάλα για άλλους. Αδιαμφισβήτητο όμως παραμένει το γεγονός πως «στήθηκε» ένας αγώνας εκ του μηδενός σε λιγότερο από 20 ημέρες. Η βοήθεια του Δήμου και παραγόντων της περιοχής ήταν άμεση, στοχευόμενη και αποτελεσματική. Βοήθεια που δίνει ελπίδες για μια μεγαλύτερη, ίσως πανελλαδική διοργάνωση το 2016.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τον Δήμο Λαγκαδά, την Τσιταμίδης Ανταλλακτικά, την Ford Στάθης Σ.&Ν., τα συνεργεία αυτοκινήτων Αναγνωστόπουλος – Βραχιωλής, την Autogas Καραβασίλη, την Express Service Ιατρική Φροντίδα, την Σπιτική Πίτα, την οδική βοήθεια Καμζέλης, τις μπαταρίες Παζαρλής Delcore, τα Μ.Μ.Ε. που και αυτήν την φορά στήριξαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φυσικά τους κριτές που με υπομονή και επιμονή διασφάλισαν την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

Σημειώνεται, πως κατά τη διάρκεια της απονομής τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή, για να τιμηθεί η μνήμη δύο οδηγών που δε βρίσκονται πια κοντά μας, του Γιώργου Ραπτόπουλου και του Κώστα Τανούση.