Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η νέα BMW G 310 R – η πρώτη BMW roadster κάτω από 500 cc

Η νέα BMW G 310 R – η πρώτη BMW roadster κάτω από 500 cc
Η νέα BMW G 310 R – η πρώτη BMW roadster κάτω από 500 cc
Ένας κύλινδρος, χαμηλό βάρος, δυναμικές επιδόσεις – η BMW G 310 R ενσωματώνει την ουσία μιας BMW roadster:
Διαθέτει όλα τα σημαντικά, και τίποτα περιττό. Ρεαλιστική με την καλύτερη του όρου έννοια, προσφέρει ακριβώς αυτά που είναι απαραίτητα – για δυναμικές επιδόσεις και άνεση, στην πόλη και στο επαρχιακό δίκτυο. Η BMW G 310 R φέρνει αυτά τα σημαντικά χαρακτηριστικά σε μία κατηγορία κυβισμού που είναι νέα στη BMW Motorrad. Σαν μία γνήσια BMW roadster κινείται με περισσή άνεση σε ποικίλα περιβάλλοντα: ζωηρή και σβέλτη στους στενούς δρόμους της πόλης, δυναμική και απολαυστική στο επαρχιακό δίκτυο. Με μία εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και ξεκούραστη θέση οδήγησης, προσφέρεται για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.

Στους δρόμους του κόσμου … σαν στο σπίτι της.
Έχοντας σχεδιαστεί από λευκή κόλλα χαρτί, η G 310 R αντιπροσωπεύει όλα όσα που συμβολίζει η BMW Motorrad: καινοτομία, ποιότητα και ασφαλώς μακροχρόνια ουσιαστική συνεργασία με τον ιδιοκτήτη της. Προοριζόμενη για την παγκόσμια αγορά, η BMW G 310 R λειτουργεί με τις πιο ποικίλες κατηγορίες καυσίμου, πληροί όλες τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και τις τοπικές απαιτήσεις– και φέρνει τις premium προσδοκίες μιας BMW στην κατηγορία κάτω των 500 cc.

Δυναμική σχεδίαση roadster απηχεί την αισθητική της S 1000 R .
Η δυναμική, εκφραστική σχεδίαση της BMW G 310 R αποκαλύπτει άμεσα το ζωηρό, ισχυρό χαρακτήρα της και την κάνει να ξεχωρίζει στην κατηγορία της. Έχει εμφανή οπτική συγγένεια με τα αθλητικά μέλη της οικογένειας όπως η BMW S 1000 R. Η μικρή μάσκα του προβολέα, τα διακοσμητικά ένθετα στο ρεζερβουάρ και οι χαρακτηριστικές αναλογίες roadster με ένα εντυπωσιακό εμπρός τμήμα και η δυναμική ουρά χαρίζουν στη BMW G 310 R μία ώριμη παρουσία στο δρόμο. Επιφάνειες διαμορφωμένες με ακρίβεια προσδιορίζουν το δυναμικό προφίλ της μοτοσυκλέτας. Οι συμπαγείς δυναμικές αναλογίες και το κοντό μεταξόνιο υπόσχονται γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ η ανοδική ουρά αφήνει αιχμές για το σπορ DNA της.

Παρά την εμφανώς ‘γυμνή’ φύση της BMW G 310 R, οι πλαϊνές επιφάνειες στο χρώμα του σώματος δημιουργούν μία αθλητική σιλουέτα. Λεπτομέρειες υψηλού κύρους όπως το ανάποδο πιρούνι, ποιοτικά υλικά, συμπληρωματικός εξοπλισμός και άριστη ποιότητα κατασκευής υποδηλώνουν την απόλυτη φινέτσα στην κατηγορία, υπογραμμίζοντας τις premium φιλοδοξίες της BMW G 310 R.

Καινοτόμος μονοκύλινδρος κινητήρας για δυναμική οδηγική απόλαυση και πολλαπλές δυνατότητες χρήσης σε όλο τον κόσμο.
Καρδιά της νέας BMW G 310 R αποτελεί ένας τελείως νέος, υγρόψυκτος μονοκύλινδρος, 4βάλβιδος, υποτετράγωνος (80Χ62,1mm) κινητήρας 313 cc με 2ΕΕΚ και τροφοδοσία ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ο κεκλιμένος προς τα πίσω κύλινδρος σε σχεδίαση open-deck και η περιστροφή της κεφαλής του κατά 180 μοίρες, κάτι που κάνει εφικτή την τοποθέτηση του αυλού εισαγωγής μπροστά. Με ισχύ 25 kW (34 hp) στις 9 500 rpm και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7 500 rpm, ο κινητήρας της νέας G 310 R είναι ένας πολύ δυναμικός συνεργάτης σε συνδυασμό με το χαμηλό ξηρό βάρος των 158.5 kg (DIN).

Προηγμένη εργονομία και άνετη απόκριση.
Η νέα G 310 R προσφέρει μία τρομερά ξεκούραστη θέση οδήγησης για χαλαρά, άνετα και χωρίς στρες ταξίδια. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της BMW Motorrad, όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι απλοί και ασφαλή στη χρήση. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην εύκολη και ασφαλή λειτουργία, λαμβάνοντας υπόψη ποικίλους σωματότυπους αναβατών.

Στρίβει με απόλυτη ευελιξία αλλά παραμένει πάντα ουδέτερη και προβλέψιμη. Διαχειρίζεται με έλεγχο και ακρίβεια τις παρατεταμένες στροφές και τα γρήγορα περάσματα με κατευθυντική ευστάθεια, επιβεβαιώνοντας το αθλητικό ταλέντο της χωρίς να θίγεται η άνεση. Εξαιρετικά συμπαγής και με ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων για άνετη μέχρι σπορ οδήγηση, η νέα G 310 R προσφέρει μία νέα διάσταση οδηγικής εμπειρίας στην κατηγορία.

Το σωληνωτό, ατσάλινιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το ανάποδο πιρούνι και το ιδιαίτερα μακρύ ψαλίδι προσφέρουν ένα υψηλό βαθμό ευστάθειας, ακριβή απόκριση διεύθυνσης και αξιόπιστη συμπεριφορά. Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, η νέα G 310 R έχει ένα στρεπτικά άκαμπτο, πολύ στιβαρό σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα με βιδωμένο πίσω υποπλαίσιο. Στην εμπρός ανάρτηση χρησιμοποιείται ένα συμπαγές ανάποδο πιρούνι ενώ πίσω υπάρχει ένα αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με γόνατο ελατηρίου τοποθετημένο απευθείας πάνω σε αυτό.

Υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης, ABS στάνταρ και όργανα πολλαπλών λειτουργιών.
Όπως όλες οι μοτοσυκλέτες BMW, η νέα G 310 R εφοδιάζεται με ABS στάνταρ. Συνδυάζει ένα ισχυρό σύστημα πέδησης με 2κάνανο ABS. Στον εμπρός τροχό, ένας μονός δίσκος 300 mm με ακτινική τετραπίστονη σταθερή δαγκάνα διασφαλίζει ισχυρή και σταθερή επιβράδυνση. Πίσω, αυτή η λειτουργία εκτελείται από μία 2πίστονη πλευστή δαγκάνα σε συνδυασμό με ένα δισκόφρενο 240 mm. Τα όργανα της G 310 R περιλαμβάνουν μια μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων που προσφέρει άριστη σαφήνεια και πληθώρα πληροφοριών.


Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW G 310 R :
Καινοτόμος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 2ΕΕΚ, κεκλιμένο προς τα πίσω κύλινδρο, και αυλός εισαγωγής τοποθετημένος μπροστά.
Ισχύς 25 kW (34 hp) στις 9 500 rpm και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7 500 rpm.
Άκαμπτο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, ανάποδο πιρούνι και μακρύ ψαλίδι για υψηλή ευστάθεια, ακρίβεια διεύθυνσης και άριστη συμπεριφορά.
Ελαστικά 110/70 R 17 μπροστά και 150/60 R 17 πίσω.
Υψηλής απόδοσης σύστημα διεύθυνσης και ABS στάνταρ.
Προηγμένη εργονομία και όργανα πολλαπλών λειτουργιών.
Χαμηλό ύψος σέλας μόλις 785 mm.
Δυναμική σχεδίαση roadster που απηχεί την S 1000 R.
Εξέλιξη στο Μόναχο από τη BMW Motorrad – παραγωγή στην Ινδία από την εταίρο TVS Motor Company.
Εξατομικευμένα, ειδικά προσαρμοσμένα, προαιρετικά αξεσουάρ με την υψηλή ποιότητα που χαρακτηρίζει τη BMW Motorrad.


Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015