Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Παρουσίαση στρατηγικής της SEAT 2016-2025

Παρουσίαση στρατηγικής της SEAT 2016-2025
Παρουσίαση στρατηγικής της SEAT 2016-2025

  • Στόχος η επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας
  • Μοντέλα με υψηλά περιθώρια κέρδους, ικανοποιημένοι πελάτες, ο καλύτερος εργοδότης στην Ισπανία: οι τρείς πυλώνες της εμπορικής στρατηγικής SEAT
  • Η μάρκα θα λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, όπως είχε προγραμματιστεί
  • Οι επενδύσεις ξεκινούν με την προσαρμογή της Γραμμής Παραγωγής 1 σε νέα πλατφόρμα


Τη στρατηγική της SEAT μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο ...
Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της SEAT Dr. Francisco Javier García Sanz και ο νέος Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT Luca de Meo, στα 550 στελέχη και διευθυντές αγορών όπου δραστηριοποιείται η SEAT. Οι τρεις πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της SEAT είναι η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως τον καλύτερο εργοδότη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία.

Κατά την παρουσίαση, ο Dr. Francisco Javier García Sanz επιβεβαίωσε τη δέσμευση του Ομίλου Volkswagen στη SEAT: «Τώρα είναι η ώρα να δράσουμε προς την επίτευξη μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων, ανεξάρτητα από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών. Ο Όμιλος Volkswagen έχει πλήρη εμπιστοσύνη στο μελλοντικό μας πλάνο, που είναι απόλυτα ενταγμένο στη δική τους στρατηγική. Τα μοντέλα που έχουμε ανακοινώσει πως θα λανσαριστούν τα επόμενα δύο χρόνια, θα φτάσουν στις αγορές έτσι όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί και θα συμβάλλουν στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη της SEAT. Και αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα».

Ομοίως, ο νέος Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo, που αντικατέστησε τον Jürgen Stackmann στο τιμόνι της SEAT, υπογράμμισε τη συμβολή του προσωπικού της εταιρείας για τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν τα τελευταία χρόνια: «Θα ήθελα να αναγνωρίσω την προσπάθεια και την αφοσίωση όλων των εργαζομένων της SEAT τα τελευταία χρόνια. Από εδώ και στο εξής, εγώ προσωπικά, θα συνταχθώ με το ίδιο πάθος και αφοσίωση στη μάρκα, έτσι όπως έχουν επιδείξει και όλοι οι εργαζόμενοι. Η SEAT έχει τη δυνατότητα να σχεδιάζει και να παράγει υψηλής ποιότητας αυτοκίνητα. Εργαζόμαστε με συνέπεια, είμαστε παθιασμένοι, γρήγοροι, ευέλικτοι και διαθέτουμε τη τεχνολογία. Είμαι πεπεισμένος ότι η στρατηγική που θα παρουσιάσουμε σήμερα θα αποτελέσει μία τεράστια επιτυχία».

Επίσης κατά τη συνάντηση, η ανώτερη διοίκηση της εταιρείας, παρουσίασε το αποδοτικό πρόγραμμα που ονομάζεται LEAP, το οποίο θα εφαρμοστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, προκειμένου να προστατευθεί το επενδυτικό πρόγραμμα με στόχο την ανανέωση της γκάμας μοντέλων και περαιτέρω ενίσχυσης της μάρκας. Η SEAT θα αρχίσει να διαθέτει επενδυτικά κονδύλια για τη προσαρμογή της Γραμμής Παραγωγής 1 του εργοστασίου στο Martorell όπου κατασκευάζεται το Ibiza, σε μία νέα πλατφόρμα. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν από τα τέλη Δεκεμβρίου 2015 μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 2016 και θα προκαλέσουν διακοπή παραγωγής στη Γραμμή 1 καθώς και τερματισμό των συμβάσεων περίπου 100 εργαζομένων προσωρινής απασχόλησης. Επιπλέον, το ίδιο θα συμβεί και για 100 εργαζόμενους που προσλήφθηκαν το περασμένο καλοκαίρι προκειμένου να καλύψουν ανάγκες στην γραμμή παραγωγής του Q3.

Η SEAT βρίσκεται στο δρόμο να λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και το πρώτο από αυτά, το compact SUV, που αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2016, θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της μάρκας σε αυτή τη κατηγορία.

Το πρόγραμμα LEAP, θα συμβάλλει σε εξοικονόμηση κόστους σε ετήσια βάση 100€ εκατομμυρίων ευρώ που θα επιτρέψει στην εταιρεία τον εξορθολογισμό των διαδικασιών της, την εξάλειψη κάθε δαπάνης που δεν ενισχύει βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και την επικέντρωση της εταιρείας σε ενέργειες με προστιθέμενη αξία.

Τα κυριότερα μέτρα του αποδοτικού προγράμματος, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τη βελτίωση της δομής κόστους της εταιρείας, την εφαρμογή αναθεωρημένων διαδικασιών logistics καθώς και κατασκευές μείωσης κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, το σχέδιο περιλαμβάνει αναθεώρηση του κόστους για outsource υπηρεσίες, χορηγίες, ταξίδια και εκδηλώσεις χωρίς να επηρεάζονται οι απαραίτητες δαπάνες που συνδέονται με την παραγωγή των νέων προϊόντων.




Η Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο 2015 #HONDA #Έκθεσηαυτοκινήτου #Νέαμοντέλα #ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ
Posted by Autocarnet on Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015