Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

“Trust ranking 2015”: Η Opel στην 5η θέση στην εμπιστοσύνη των πελατών με ανταγωνισμό 29 μαρκών

“Trust ranking 2015”: Η Opel στην 5η θέση στην εμπιστοσύνη των πελατών με ανταγωνισμό 29 μαρκών
“Trust ranking 2015”: Η Opel στην 5η θέση στην εμπιστοσύνη των πελατών με ανταγωνισμό 29 μαρκών
Η Opel πέτυχε το καλύτερο σκορ στην κατάταξη “Trust Ranking 2015”. Η εταιρία κατατάχθηκε 5η ...
από τις 29 μάρκες – η καλύτερη επίδοση για κατασκευάστρια αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής. Υπερείχαν μόνον οι premium μάρκες Audi, BMW, Mercedes και Porsche. Η μάρκα με το σήμα του Κεραυνού συγκέντρωσε 12,4 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το μέσο όρο της βιομηχανίας για την εμπιστοσύνη των πελατών. Συνολικά, το 71% των πελατών δήλωσε ότι εμπιστεύεται την Opel. Επομένως σύμφωνα με την έρευνα, η Opel απολαμβάνει “ισχυρή εμπιστοσύνη”.

Οι ερευνητές αγοράς της ServiceValue όρισαν το customer trust index (CTI) ως “συνολικό δείκτη εμπιστοσύνης των πελατών βάσει της εμπειρίας τους” με τη συμβολή του περιοδικού αυτοκινήτου WirtschaftsWoche. Οι υπολογισμοί των ειδικών απέδωσαν μέσο όρο βιομηχανίας 58,6, που σημαίνει ότι το 58,6 % των πελατών εμπιστεύεται τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αυτό το ποσοστό είναι στο top third όλων των βιομηχανιών που αξιολογήθηκαν. Ο βιομηχανικός μέσος δείκτης CTI κυμαίνεται από 27,5 % (οικονομικές υπηρεσίες) μέχρι 77,1 % (καταστήματα ηλεκτρονικών).

«Η ικανοποίηση και η εμπιστοσύνη των πελατών είναι πρωταρχικής σημασίας. Η προσιτότητα είναι μία από τις αξίες της μάρκας Opel. Επομένως, η θετική εμπειρία δεν πρέπει να σταματά μόνο στο προϊόν αλλά να συνεχίζεται σε κάθε είδους επαφή μεταξύ πελάτη και μάρκας. Τα άριστα αποτελέσματα στο ‘Trust Ranking 2015’ δείχνουν ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση,» δήλωσε ο Carsten Wreth, Αντιπρόεδρος, Customer Experience Europe.


#GTR
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2015