Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Πρώτη θέση στην παροχή υπηρεσιών After-Sales για τη Volvo Penta Σαρακάκης ανάμεσα σε 42 χώρες από 4 ηπείρους

Πρώτη θέση στην παροχή υπηρεσιών After-Sales για τη Volvo Penta Σαρακάκης ανάμεσα σε 42 χώρες από 4 ηπείρους
Πρώτη θέση στην παροχή υπηρεσιών After-Sales για τη Volvo Penta Σαρακάκης ανάμεσα σε 42 χώρες από 4 ηπείρους
Η Volvo Penta Σαρακάκης βραβεύτηκε με την υψηλότερη διάκριση από τη Volvo Penta AB για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο After Sales που προσφέρει στους κατόχους κινητήρων Volvo Penta ανάμεσα σε 43 χώρες από 4 ηπείρους.


Το βραβείο αυτό δόθηκε στην Volvo Penta Σαρακάκης, Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Volvo Penta στην Ελλάδα για την επίτευξη:


• Στόχου πωλήσεων ανταλλακτικών
• Εξυπηρέτηση πελατών
• Ποιοτικά κριτήρια λειτουργίας των μονάδων After Sales Volvo Penta
• Επίπεδο τεχνικής εξυπηρέτησης
• Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα

Κατά τη διάρκεια της απονομής του βραβείου στη Volvo Penta Σαρακάκης ο Διευθυντής After Sales της εταιρείας κος. Δημήτρης Γαγάνης δήλωσε: «Αποτελεί μεγάλη τιμή για όλους εμάς στη Volvo Penta Σαρακάκης η βράβευση αυτή για 2η φορά. Αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την αποτελεσματικότητα των συνεχών προσπαθειών της ομάδας After Sales της Volvo Penta Σαρακάκης και του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της. Αποκτά δε ακόμη μεγαλύτερη αξία, όχι μόνο γιατί είναι το μοναδικό βραβείο που απονέμεται σε ένα σύνολο 42 χωρών, αλλά γιατί επιτυγχάνεται σε ένα δυσμενές οικονομικό περιβάλλον όπου το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών γενικότερα έχει υποχωρήσει σε σχέση με το παρελθόν.
Η βράβευση αυτή εκτός από ικανοποίηση αυξάνει ταυτόχρονα και τις ευθύνες μας προκειμένου να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές μετά την πώληση υπηρεσίες, όπως φυσικά αρμόζει στο κύρος και την κορυφαία ποιότητα της Volvo Penta.»

Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ με μια σειρά στοχευμένων ενεργειών έχει καταφέρει να αναβαθμίσει περαιτέρω τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν τόσο οι εγχώριοι όσο και οι εισερχόμενοι στην Ελλάδα πελάτες. Οι πυλώνες στους οποίους έχει στηριχθεί η προσπάθεια αυτή είναι η συνεχής και εντατική τεχνική εκπαίδευση του προσωπικού, η αναβάθμιση της εικόνας των Εξουσιοδο-τημένων Συνεργατών, το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εποχής κόστος συντήρησης, Πρωταρχικό ρόλο παίζει βέβαια η αφοσίωση και η επιθυμία για άμεση εξυπηρέτηση όλου του έμψυχου δυναμικού τόσο της Σαρακάκης όσο και των Συνεργατών της.

#ABT #Audi #AS5 2008
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2016