Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η BMW παρουσίασε την τεχνολογία Vehicular CrowdCell στο Mobile World Congress 2016 στη Βαρκελώνη

Κυψέλες κινητής τηλεφωνίας χαμηλής ισχύος (mobile femtocells) βοηθούν στη βελτιστοποίηση των μελλοντικών ασύρματων δικτύων.


Στο φετινό Mobile World Congress στη Βαρκελώνη (22 – 25 Φεβρουαρίου 2016) – που είναι εφάμιλλη της IFA (Βερολίνο) ως η πιο σημαντική Ευρωπαϊκή Έκθεση για την Κινητή Τηλεφωνία – το BMW Group αποκάλυψε  το ερευνητικό πρόγραμμα “Vehicular CrowdCell”. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εξελίσσει τη φιλοσοφία του “Vehicular Small Cell” που παρουσιάστηκε πέρσι στη Βαρκελώνη. Ενώ το “Vehicular Small Cell” είναι μια κυψέλη κινητής τηλεφωνίας χαμηλής ισχύος που βελτιστοποιεί τη λήψη μέσα στα οχήματα, τώρα μπορεί επίσης να αναβαθμίζει τη χωρητικότητα και κάλυψη των ασύρματων δικτύων. Το BMW Group σε συνεργασία με τις peiker και Nash Technologies παρουσιάζει μία πρωτότυπη έκδοση του “Vehicular CrowdCell” ενσωματωμένου σε ερευνητικό όχημα της BMW.

Η ραγδαία ανάπτυξη της κυκλοφορίας κινητών δεδομένων, π.χ. λόγω της αυξημένης χρήσης υπηρεσιών πολυμέσων, όπως μουσική και video screaming με κινητές συσκευές, θα απαιτεί ακόμα ισχυρότερα ασύρματα δίκτυα στο μέλλον. Μία στρατηγική για αύξηση της χωρητικότητας και κάλυψης μελλοντικών δικτύων είναι η ενσωμάτωση μεγάλου αριθμού μικρών κυψελών και αναμεταδοτών - πέραν των υφιστάμενων βασικών σταθμών.

Το 2015, το BMW Group, σε συνεργασία με τις peiker και Nash Technologies, παρουσίασε τη πρώτη στον κόσμο κυψέλη κινητής τηλεφωνίας χαμηλής ισχύος σε όχημα. Το “Vehicular Small Cell” βελτιστοποιεί τη διαθέσιμη λήψη για κινητές συσκευές μέσα σε όχημα μέσω της κεραίας. Τώρα, η εξέλιξη της φιλοσοφίας οδηγεί στη δημιουργία του “Vehicular CrowdCell”. Με βάση την κυκλοφορία δεδομένων και τις απαιτήσεις κάλυψης, οι κυψέλες κινητής τηλεφωνίας χαμηλής ισχύος εμπλέκονται ενεργά για την ενίσχυση των ασύρματων δικτύων.

Τα πλεονεκτήματα των Vehicular CrowdCells στην πράξη.
Μία πιθανή εφαρμογή των “Vehicular CrowdCells” είναι οι στόλοι κοινοχρησίας οχημάτων (car-sharing) – κυρίως με ηλεκτρικά οχήματα. Εδώ, ο μεγάλος αριθμός οχημάτων που σταθμεύουν σε πόλεις και αστικές περιοχές μπορεί να χρησιμεύσει σαν τοπικός αναμεταδότης. Εάν ένας ή περισσότεροι χρήστες βρίσκονται κοντά σε μια κυψέλη κινητής τηλεφωνίας χαμηλής ισχύος, αυτή ενεργοποιείται αν απαιτείται αύξηση του εύρους ζώνης ή για παροχή πρόσθετης κάλυψης δικτύου. Με αυτό τον τρόπο, βελτιστοποιείται δυναμικά η απόδοση του υπάρχοντος δικτύου. Οφέλη για χρήστες κινητών τηλεφώνων σε hotspots είναι μεγαλύτερη ταχύτητα δεδομένων και η κατάργηση των σημείων κακής λήψης.

«Το Vehicular Small Cell θα βελτιστοποιήσει τη συνδεσιμότητα κινητών συσκευών μέσα στο όχημα για τους πελάτες μας», εξηγεί ο Dr. Peter Fertl, project manager του BMW Group. «Ταυτόχρονα, η ενσωμάτωση σε ένα δίκτυο Vehicular CrowdCells θα επιτρέψει τη συνεχή ευρυζωνική διαθεσιμότητα και εκτός του αυτοκινήτου».

Το BMW Group είναι από τους παγκοσμίως κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων ως προς τη συνδεσιμότητα των οδηγών, των οχημάτων τους και του εξωτερικού περιβάλλοντος. Η εταιρία εργάζεται συνεχώς πάνω στην εξέλιξη πρωτοποριακών ψηφιακών υπηρεσιών μαζί με τις καινοτόμες υπηρεσίες του BMW ConnectedDrive. Το ερευνητικό πρόγραμμα “Vehicular CrowdCell” θέτει τις βάσεις για βελτίωση της συνδεσιμότητας εντός και εκτός οχήματος.