Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

GT Concept, Mokka X & Astra στη Γενεύη - Δυναμικό το νέο Astra TCR έτοιμο για το αγωνιστικό του ντεμπούτο

Το νέο Mokka X
Το νέο Mokka X


  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το συναρπαστικό, σπορ GT Concept
  • Ντεμπούτο του νέου Mokka X, του συμπαγούς μοντέλου που λατρεύει την περιπέτεια
  • Απόδοση και ευελιξία με τα νέα Astra και Astra Sports Tourer
  • Δυναμικό και απολαυστικό, το νέο Astra TCR έτοιμο για το αγωνιστικό του ντεμπούτο

Με έκδηλη αυτοπεποίθηση η Opel παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα το GT Concept, το σπορ όχημα του μέλλοντος, στο 86ο Διεθνές Σαλόνι ...
Αυτοκινήτου της Γενεύης (3 – 13 Μαρτίου, 2016). Πρόκειται για έναν άμεσο απόγονο του Experimental GT, του πρώτου πρωτοτύπου μοντέλου στην ιστορία από Ευρωπαίο κατασκευαστή (1965). Επιπλέον, η εταιρία θα αποκαλύψει στο κοινό το νέο Mokka X. Το νέο συμπαγές SUV σκοπεύει να συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του με μία εξελιγμένη σχεδίαση εξωτερικού και εσωτερικού και προηγμένες προτάσεις συστημάτων infotainment. Το νέο Astra θα κατέχει περίοπτη θέση στο περίπτερο της Opel. Το επιτυχημένο μοντέλο εκτός από την καθημερινή πρακτικότητα θα επιδείξει και τα σπορ προσόντα του με το Astra TCR που κάνει το διεθνές ντεμπούτο του. Ο Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO του Opel Group, θα μιλήσει για τα νέα προϊόντα και τα σχέδια της μάρκας σε συνέντευξη τύπου που θα πραγματοποιηθεί στις 11:00CET, την 1η Μαρτίου.

«Τα εκθέματά μας στη Γενεύη υπογραμμίζουν ακριβώς αυτό που είναι σήμερα η Opel. Το GT Concept αποκαλύπτει ότι είμαστε πρωτοπόροι και έχουμε σαφές όραμα για το μέλλον. Το νέο Astra και το νέο Mokka X επιβεβαιώνουν ότι σεβόμαστε τις απόψεις των πελατών μας και ακολουθούμε μία πελατοκεντρική φιλοσοφία, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα που είναι επιθυμητά και προσιτά. Και το Astra TCR δείχνει ότι περιβάλλουμε με συναίσθημα και υπερηφάνεια την αγωνιστική κληρονομιά μας.»

GT Concept: Το καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο του μέλλοντος

Το 2016 είναι μία σημαντική χρονιά στην 154χρονη ιστορία της Opel εν όψει της μεγαλύτερης ανάκαμψης μάρκας στην ιστορία του αυτοκινήτου. Οι πωλήσεις είναι αυξημένες και η εταιρία φαίνεται αφοσιωμένη σε ένα συναρπαστικό μέλλον με το όραμά της για ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο – με το GT Concept που σίγουρα θα είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσίες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το GT Concept έχει όλα τα προσόντα για να προσελκύσει φίλους του αυτοκινήτου όλων των ηλικιακών γκρουπ. Ο καθαρόαιμος αθλητής με κινητήρα μπροστά, κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος, και πίσω κίνηση είναι άμεσος απόγονος του Opel GT από την εποχή της δεκαετίας του '60 και του '70 και του Monza Concept που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη το 2013. Προάγει μάλιστα, στο επόμενο επίπεδο τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel που παραπέμπει σε γλυπτική τέχνη. Το σπορ μοντέλο είναι πρωτοποριακό μεν καθαρόαιμο δε, απορρίπτοντας κάθε τι που υπονομεύει το γνήσιο χαρακτήρα του. Το GT Concept δεν έχει λαβές στις πόρτες, ούτε εξωτερικούς καθρέπτες ή οτιδήποτε περιττό διακοσμητικό στοιχείο. Πρόκειται για ένα δυναμικό εργαλείο οδήγησης, κάτι που συμβολίζουν οι κλασικές του αναλογίες σπορ αυτοκινήτου με ένα μακρύ καπό και πολύ κοντούς προβόλους καθώς και η τολμηρή, κόκκινη χαρακτηριστική γραμμή η οποία χωρίζει το όχημα οριζόντια. Η απουσία πορτμπαγκάζ, η τολμηρή και πρωτοποριακή σχεδίαση των θυρών, η κεντρική διπλή εξάτμιση, η εμφάνιση του τιμονιού και ασφαλώς το όνομα, τα πάντα παραπέμπουν στο πρώτο GT. Ωστόσο, το GT Concept δεν μιμείται απλά τον πρόγονό του: επαναπροσδιορίζει το καινοτόμο, προκλητικό πνεύμα του πρώτου GT χωρίς να δηλώνει νοσταλγία για το παρελθόν ή να φέρει δείγματα ρετρό σχεδίασης.

Σχεδιασμένο σαν ένα δημοφιλές σπορ αυτοκίνητο – και όχι σαν εξωπραγματικό super-car, το Opel GT Concept έχει έναν ισχυρό 1.0L, τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τοποθετημένο μπροστά. Ο πολύ αποδοτικός βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα που γνωρίζουμε από τα ADAM, Corsa και το νέο Astra. Αποδίδει 107 kW/145 hp και μέγιστη ροπή 205 Nm στη σπορ εκδοχή του (δεν υπάρχουν ακόμα τιμές κατανάλωσης για το Opel GT Concept). Η ισχύς με υπερσυμπίεση μεταφέρεται στον πίσω άξονα με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων που ελέγχεται από χειριστήρια στο τιμόνι (paddles). Το διθέσιο έχει συνολικό βάρος πάνω από 1.000 kg και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από οκτώ δεύτερα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 215 km/h.

Περιπετειώδες, τολμηρό και άριστα συνδεδεμένο – Νέο Mokka X

Εκτός από το GT Concept, η Opel θα παρουσιάσει μία ακόμα παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη και συγκεκριμένα το νέο Mokka X που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2016. Το Mokka γνωρίζει μεγάλη επιτυχία από τότε που λανσαρίστηκε πριν από τρία χρόνια και ήδη απαριθμεί πάνω από 500.000 παραγγελίες. Θέλοντας να διασφαλίσει τη συνέχιση της επιτυχίας με το Mokka X, η Opel ανανέωσε πλήρως το συμπαγές SUV – δίνοντάς του και νέο όνομα, όπου το ‘X’ δηλώνει την περιπετειώδη φύση του και θα χαρακτηρίζει όλα τα μελλοντικά Opel SUV και CUV.

Η εξωτερική σχεδίαση του Mokka X προδίδει μία τολμηρή προσωπικότητα. Το νέο ‘look’ του εμπρός τμήματος αποτυπώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Opel, με στοιχεία όπως η οριζόντια εμπρός μάσκα σε σχήμα φτερού και η δυναμική σχεδίαση φώτων ημέρας LED σε σχήμα “διπλού φτερού". Η πρόσοψη είναι διαμορφωμένη με μεγαλύτερη ακρίβεια με κομψές, ανάγλυφες επιφάνειες και λιγότερα πλαστικά ένθετα. Αυτό χαρίζει στο Mokka X μεγαλύτερο εύρος, στιβαρότητα και αρρενωπότητα και συνεχίζεται πίσω με ένα ακόμα στοιχείο διπλού φτερού στα πίσω φώτα που επίσης διατίθενται με τεχνολογία LED. Το προφίλ διατηρεί τα ανάγλυφα, κομψά χαρακτηριστικά του, ενώ οι σπορ λεπτομέρειες με τις μυώδεις και αθλητικές γραμμές αναδεικνύονται από την κλασική ‘λεπίδα’ της Opel’.

Η καμπίνα του νέου Mokka X είναι πλήρως ανανεωμένη με ένα εντυπωσιακό νέο ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων υιοθετεί οριζόντια διάταξη στοιχείων με κύρια χαρακτηριστικά την απλότητα, αισθητική καθαρότητα και κατασκευαστική ακρίβεια. Η κεντρική κονσόλα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, ενώ δεσπόζουν οι οθόνες αφής 7 και 8 ιντσών των συστημάτων infotainment νέας γενιάς. Συνολικά, το εσωτερικό εντυπωσιάζει τώρα με την εκλεπτυσμένη κομψότητα και τη σχεδιαστική λιτότητα με λιγότερους διακόπτες – πολλές από τις λειτουργίες ελέγχονται τώρα από ‘capacitive’ οθόνες αφής.

Το Mokka X θα είναι ένα από τα καλύτερα συνδεδεμένα οχήματα στην κατηγορία του. Δύο εκδόσεις της νέας γενιάς του συστήματος infotainment IntelliLink θα φέρουν τον κόσμο των smartphones στο αυτοκίνητο μέσω συστημάτων σύνδεσης κινητών τηλεφώνων Apple CarPlay και Android Auto. Επιπλέον, η υπηρεσία Opel OnStar – που έχει ήδη λανσαριστεί σε 13 Ευρωπαϊκές χώρες και θα επεκταθεί σε άλλες 16 το 2016 - θα διατίθεται με το Mokka X από το λανσάρισμά του. Στην Ελλάδα η υπηρεσία Opel OnStar θα είναι διαθέσιμη από το ερχόμενο φθινόπωρο. Η υπηρεσία συνδεσιμότητας και προσωπικής υποστήριξης λειτουργεί σαν φύλακας άγγελος σε κάθε αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα μετατρέπει το Mokka X σε ένα ισχυρό 4G LTE Wi-Fi Hotspot (η υπηρεσία διατίθεται προς το παρόν σε Γερμανία, Βρετανία, Ολλανδία και Ισπανία, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες).

Η νέα γενιά του 1.4 Direct Injection Turbo (112 kW/152 hp) θα διατίθεται με εξάρι αυτόματο κιβώτιο, Start/Stop και προσαρμοζόμενο σύστημα AWD (εκπομπές CO2 και κατανάλωση μικτού κύκλου σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία: 154 g/km, 6,6 l/100 km).

Στον τομέα φωτισμού, οι μηχανικοί ακολούθησαν τη στρατηγική της Opel να κάνει τις καινοτόμες τεχνολογίες προσιτές στο ευρύ κοινό λανσάροντας τους προβολείς Adaptive Forward Lighting LED. Το νέο σύστημα AFL LED προσαρμόζει τα σχέδια φωτισμού των προβολέων σύμφωνα με την εκάστοτε οδηγική κατάσταση ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση χωρίς να ενοχλεί τους άλλους οδηγούς. Συνολικά, το νέο σύστημα περιλαμβάνει εννέα διαφορετικές λειτουργίες/σχέδια φωτισμού.

Ελαφρύ, αποδοτικό, πρακτικό και συναρπαστικό: Το νέο Opel Astra

Ελαφρύτερο, οικονομικότερο, πιο ευέλικτο και ακόμα πιο άνετο – οι πελάτες έχουν πειστεί από τα προσόντα των νέων Astra και Astra Sports Tourer αφού οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 100.000. Αυτό επιβραβεύει τη διαδικασία εξέλιξης με στόχο την απόδοση του κάθε εξαρτήματος. Η πεντάθυρη έκδοση είναι μέχρι 200 kg και το Sports Tourer μέχρι 190 kg ελαφρύτερα από το προηγούμενο μοντέλο. Η αξιοσημείωτη μείωση βάρους έχει βελτιώσει θεαματικά την ευελιξία και κατανάλωση.

Η γκάμα κινητήρων του Astra παίζει μεγάλο ρόλο στην αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία: κάθε νέο Astra χρησιμοποιεί κάποια έκδοση της πλήρως ανανεωμένης γκάμας κινητήριων συνόλων Opel. Οι κινητήρες βενζίνης και diesel με κυβισμό μέχρι 1.600 κυβ. εκ. συνδυάζουν κορυφαία απόδοση με άριστη απόκριση. Στη Γενεύη θα κάνει ντεμπούτο ένας νέος κορυφαίος κινητήρας turbo diesel δύο σταδίων. Ο 1.6 BiTurbo CDTI αποδίδει 118 kW/160 hp και μέγιστη ροπή 350 Nm. Σε συνδυασμό με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, Start/Stop και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, μειώνει την κατανάλωση του Sports Tourer στα 4,1 lit / 100 km (109 g CO2 / km – 108 g στο πεντάθυρο sedan).

Τόσο η πεντάθυρη έκδοση όσο και το Sports Tourer προσφέρουν αυξημένη ευρυχωρία εσωτερικού παρά το ότι οι εξωτερικές διαστάσεις στο 5θυρο έχουν μειωθεί ενώ στο Sports Tourer έχουν μείνει ίδιες. Μάλιστα οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 35 mm και 28 mm αντίστοιχα περισσότερο χώρο για τα πόδια. Επιπλέον, το Astra Sports Tourer μπορεί να μεταφέρει περισσότερες αποσκευές – τώρα μέχρι 1,630 L, δηλαδή +80 L από πριν. Εξάλλου, η πρόσβαση στον πλούσιο χώρο αποσκευών γίνεται ευκολότερα χάρη στη νέα ηλεκτρική πίσω πόρτα που μπορεί να ανοίγει / κλείνει με μία απλή κίνηση πίεσης του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.

Τέλος, εκτός από το πεντάθυρο και το Sports Tourer, η Opel θα παρουσιάσει το αγωνιστικό Astra TCR στο διεθνές κοινό για πρώτη φορά στη Γενεύη. Ένας ισχυρός, δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με 330 hp και μέγιστη ροπή 420 Nm παρέχει ισχύ στο νέο αυτοκίνητο τουρισμού. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός διπλού μεταλλικού συμπλέκτη και ενός σειριακού, εξατάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου με χειριστήρια αλλαγών σχέσεων (paddles) στο τιμόνι. Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διπλής αποσύμπλεξης αυξάνει τη σταθερότητα στα κατεβάσματα σχέσεων. Δίσκοι 378 mm με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκοι 265 mm με 2-πίστονες δαγκάνες πίσω φρενάρουν το όχημα. Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει την κατανομή πέδησης από το cockpit. Το αυτοκίνητο θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του σε αρκετά πρωταθλήματα TCR στα χέρια ιδιωτικών αγωνιστικών ομάδων μέσα στο 2016.


#Supra #Flame
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2016