Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Το αφεντικό της Opel Karl-Thomas Neumann νέος ‘LinkedIn Influencer’

Το αφεντικό της Opel Karl-Thomas Neumann νέος ‘LinkedIn Influencer’
Το αφεντικό της Opel Karl-Thomas Neumann νέος ‘LinkedIn Influencer’
Ο Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO του Opel Group, θα επεκτείνει τις δραστηριότητες κοινωνικής επικοινωνίας του στο LinkedIn. Σαν μέλος του προγράμματος Influencer που περιορίζεται σε 500 συμμετέχοντες σε όλο τον κόσμο, ο Neumann...
θα προσφέρει μία μηνιαία έκθεση με τις τάσεις της βιομηχανίας, την προσωπική του επαγγελματική διαδρομή και το κίνητρό του να επαναφέρει την Opel σε τροχιά επιτυχίας. Ο CEO της Opel δίνει συχνά το παρών στο Twitter και το Youtube-Videocast.

“Το LinkedIn είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο επαγγελματιών στον κόσμο με πάνω από 400 εκατομμύρια μέλη. Χαίρομαι πραγματικά που είμαι μέλος του προγράμματος ‘LinkedIn Influencer’ και ανυπομονώ να μοιραστώ τις εμπειρίες μου για την επάνοδο της Opel, με ειδικούς και ανώτερα στελέχη. Επίσης μπορώ να προωθώ την Opel σαν ένας εργοδότης με επιρροή» δήλωσε ο Neumann.

Το LinkedIn γίνεται όλο και ισχυρότερο σαν πλατφόρμα επικοινωνίας και γνώσης τους τελευταίους μήνες. Η δέσμευση του Neumann στις ψηφιακές επικοινωνίες και στο εν λόγω κανάλι, αποτελεί περαιτέρω απόδειξη του προφίλ της ‘προσιτότητας’ της μάρκας, ενώ εναρμονίζεται και με τις δραστηριότητες της Opel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε θέματα ανθρωπίνων πόρων. Η Γερμανική εταιρία για μία φορά ακόμα διερευνά νέους δρόμους στην προσέλκυση ταλέντων και στην ψηφιακή παρουσία του CEO. Η Opel πρόσφατα ανακοίνωσε μία στρατηγική συνεργασία με την πρωτοποριακή, κινητή online πλατφόρμα προσλήψεων Truffls.




Amazing #GT-R
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2016