Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η Mopar® στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016

Η Mopar® στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016
Η Mopar® στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016

• Σειρά αποκλειστικών αξεσουάρ για τα μοντέλα της Fiat και Alfa Romeo.
• Υψηλής ποιότητας προϊόντα "merchandising" για τις Fiat, Alfa Romeo και Abarth.
• Mopar Owner Centre, η πλατφόρμα της EMEA για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της FCA.
• Η Εξυπηρέτηση Πελατών της FCA γίνεται ολοένα και και πιο ψηφιακό, με εφαρμογές για κινητά, μια νέα λειτουργία chat στην περιοχή MyBrand και στο Twitter.
• Το σύστημα UconnectTM LIVE: νέa έκδοση με οθόνη αφής 7" HD με το "εφέ tablet" κάνει την πρώτη του εμφάνιση.
• Προστασία Οχήματος Mopar - με μήνυμα, αλλά και φιλοσοφία "Αισθάνεσαι ωραία, οδηγείς χαρούμενος".

Η Mopar®, η μάρκα αναφοράς της FCA για αξεσουάρ, υπηρεσίες, την Εξυπηρέτηση Πελατών και τα γνήσια ανταλλακτικά, θα πάρει μέρος στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που θα διεξαχθεί 3-13 Μαρτίου στη Γενεύη. Στα περίπτερα που φιλοξενούν τα αυτοκίνητα του Ομίλου, το κοινό θα είναι...
σε θέση να δει από κοντά ένα μεγάλο φάσμα των προϊόντων που προσφέρονται στον καταναλωτή, τόσο κατά το χρόνο της αγοράς όσο και σε μεταγενέστερα στάδια, για να τα προσαρμόσουν με αποκλειστικές υπηρεσίες και αξεσουάρ.


Μια σειρά αποκλειστικών αξεσουάρ για τα μοντέλα των Fiat και Alfa Romeo

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το κοινό θα είναι σε θέση να θαυμάσει μια σειρά από αξεσουάρ για τα Fiat 500X, Fiat 500L, Fiat 124 spider και τη νέα Alfa Romeo Giulietta. Αυτή η σειρά είναι μόνο ένα μικρό αλλά σημαντικό δείγμα από τα πολλά προϊόντα που δημιουργούνται για κάθε μοντέλο και δένουν αρμονικά με τα τεχνικά και στυλιστικά χαρακτηριστικά των διαφόρων αυτοκινήτων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εξατομικευτούν πλήρως.

Ένα από τα δύο Fiat 124 spider στην έκθεση της Γενεύης διαθέτει εξαίσιες λεπτομέρειες που σχεδιάστηκαν από τη Mopar και θυμίζουν το ιστορικό 124 spider: από τη σχάρα με σατέν εφέ πάνω στο πορτμπαγκάζ μέχρι τους premium ασημί καθρέπτες, και τις ολοκαίνουργιες ζάντες που βασίζονται σε ένα ιστορικό σχέδιο. Η Mopar έχει δημιουργήσει επίσης μια ειδική σειρά από αξεσουάρ για το 500X που κάνουν το νέο Fiat crossover ακόμα πιο ξεχωριστό. Στη Γενεύη, οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν ένα μοντέλο σε έκδοση Lounge, σε λευκό Gelato, με μια πρακτική βάση στήριξης tablet, που μπορεί να προσαρμοστεί στο μπροστινό κάθισμα. Την γκάμα των αξεσουάρ που σχεδιάστηκεαν από τη Mopar συμπληρώνουν τα χαλάκια με λογότυπό της σε μεταλλική πλακέτα και οι βαλβίδες ελαστικών με το λογότυπο της Fiat.

Στο περίπτερο της Fiat, θα υπάρχει επίσης ένα 500L εξοπλισμένο με αυθεντικά αξεσουάρ Mopar που τονίζουν τον πρακτικό, οικογενειακό προσανατολισμό του οχήματος, όπως το ειδικά σχεδιασμένο κάθισμα αυτοκινήτου που κάνει τα ταξίδια με τα παιδιά σας απλά και ασφαλή και το Cargo Bay Organizer που αυξάνει την πρακτικότητα του μεγάλου χώρου φόρτωσης. Επίσης, το κομψό πεντάλ και τα χρωμιωμένα στοιχεία στο χαλάκι δίνουν μια σπορ αίσθηση στο εσωτερικό.

Τέλος, στο περίπτερο της Alfa Romeo, το κοινό θα μπορεί να θαυμάσει ένα παράδειγμα της νέας Giulietta με ανθρακονημάτινα καλύμματα καθρεπτών και, στον τοίχο, μια επιλογή από αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις 4C, Giulietta και Giulia. Ειδικότερα, η τελευταία μπορεί να εξοπλιστεί με τιμόνι από ανθρακονήματα και Alcantara, ενώ τα καλύμματα καθρεπτών και το χαλάκι φτέρνας είναι διαθέσιμο σε ανθρακόνημα.


Υψηλής ποιότητας προϊόντα merchandising για τις Fiat, Alfa Romeo και Abarth

Οι επισκέπτες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης μπορούν να ανακαλύψουν τη νέα γραμμή merchandising αφιερωμένη τόσο στο Fiat New 500 και το νέο 124 spider όσο και στις Alfa Romeo και Abarth. Όλα τα στοιχεία που παρουσιάζονται έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για τους λάτρεις της μάρκας FCA και αποτελούν μέρος μιας αποκλειστικής συλλογής που στοχεύει να εκφράσει και να εκπροσωπήσει έναν τρόπο ζωής ικανό να σαγηνεύσει ολόκληρο τον κόσμο.

Ειδικότερα, ένα από τα αστέρια της έκθεσης στο περίπτερο της Fiat θα είναι η γραμμή που δημιουργήθηκε για το 124 spider και είναι σχεδιασμένη για να καλύψει τις ανάγκες όσων λατρεύουν να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους όσο γίνεται πιο άνετα, με ένα άγγιγμα κομψότητας και πρωτοτυπίας. Ο οδηγός θα εκτιμήσει τα δερμάτινα δίχρωμα γάντια ενώ διαθέσιμες θα είναι και οι μαλακές τσάντες ταξιδίου με δερμάτινες λεπτομέρειες και ύφασμα Sonnenland, όπως και η μαλακή οροφή. Τέλος, μια τσάντα με σκληρό περίβλημα που αποτελείται από δέρμα και ύφασμα Sonnenland είναι ειδικά διαθέσιμη για την πίσω σχάρα αποσκευών. Σε συνεργασία με την Italia Independent, έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά αντρικά και γυναικεία γυαλιά ηλίου που θυμίζουν λεπτομέρειες των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο όχημα.

Επίσης, στο κατάστημα της Mopar στο περίπτερο της Fiat, θα βρίσκεται και η ολοκαίνουργια συλλογή για το νέο 500, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το Centro Stile. Η συλλογή, η οποία πληροί τις απαιτήσεις του νεανικού κοινού που αναζητά πάντα νέες τάσεις και αποκλειστικά προϊόντα, εκτείνεται από μοντέρνα αντικείμενα, όπως μπλούζες με ενσωματωμένο ακουστικά μέχρι πιο μοντέρνα προϊόντα για τις γυναίκες, όπως οι τσάντες με τεχνικό ύφασμα, που χαρακτηρίζονται από αποκλειστικά σχέδια και το "power bank" για επαναφόρτιση του smartphone.

Χώρος θα υπάρχει και για τη νέα συλλογή της Alfa Romeo, που επικεντρώνεται γύρω από το ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας. Η αποκλειστική σειρά διαθέτει μια ποικιλία από αξεσουάρ και έχει σχεδιαστεί ειδικά με το Centro Stile Alfa Romeo. Σε αυτά περιλαμβάνονται ανώτερης κατηγορίας τεχνικά προϊόντα που κατασκευάζονται με υλικά υψηλής απόδοσης, όπως είναι το ανθρακόνημα, το αλουμίνιο ή το Nycroteh, όπως και δερμάτινα είδη, αξεσουάρ και είδη ένδυσης.

Τέλος, στη Γενεύη, η Abarth θα παρουσιάσει τη νέα της merchandising σειρά εμπνευσμένη από τα εμβληματικά κουτιά που περιέχουν τα κιτ μετατροπής, τα οποία αποτελούσαν πάντα ένα σύμβολο της εξέλιξης και των επιδόσεων. Η ανεπιτήδευτη συλλογή, σε καθαρό στυλ Abarth, είναι κατασκευασμένη από πραγματικό ξύλο πεύκου και παρουσιάζει μια σειρά γραφείου και μια σειρά αξεσουάρ Home&Design. Επιπλέον, το κατάστημα της Mopar στο περίπτερο της Abarth θα φιλοξενήσει διάφορες συλλογές που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με διάσημες μάρκες, όπως η Breil και η Kappa, καθώς και τη συλλογή για το 695 Biposto. Μια επιλογή από αντικείμενα εμπνευσμένα από το Abarth 124 spider, φτιαγμένα με top-end υλικά και ποιοτικές λεπτομέρειες χαρακτηριστικού ιταλικού σχεδιασμού θα παρουσιαστεί επίσης στην έκθεση.


Mopar Owner Centre, η πλατφόρμα της EMEA για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της FCA

Το Mopar Owner Centre, που έχει κατακτήσει βραβείο στα Italian Key Interactive Awards, είναι η after-sales πλατφόρμα των ιστοσελίδων των μαρκών της FCA και προσφέρει στους πελάτες ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου αφιερωμένου στη φροντίδα και τη συντήρηση των μοντέλων των Fiat, Alfa Romeo και Abarth.

Το διαθέσιμο στο κοινό περιεχόμενο, που ξεπερνά τις 8.000 σελίδες και είναι εύκολα προσβάσιμο από το τμήμα service και υποστήριξης των ιστοσελίδων της μάρκας, παρέχει μια συνολική επισκόπηση των after-sales υπηρεσιών: υπηρεσίες και αξεσουάρ, γνήσια γνήσια ανταλλακτικά και εξυπηρέτηση πελατών, ηλεκτρονικό κατάστημα merchandising (online για τις Fiat, Alfa Romeo και Mopar) αλλά και τεχνική τεκμηρίωση. Και όλα αυτά είναι διαθέσιμα σε 22 χώρες της EMEA (Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Αυστρία, Ελβετία, Ιρλανδία, Ελλάδα, Μαρόκο, Δανία, Νότια Αφρική, Ρωσία, Σερβία, Ουγγαρία και Τσεχία).

Κάνοντας εγγραφή του αυτοκινήτου σας στην περιοχή "MyBrand" (my Fiat και my Abarth) οι ιδιοκτήτες οχημάτων της FCA έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από υπηρεσίες, αποκλειστικό περιεχόμενο και ειδικές προσφορές, αλλά και καινοτόμες υπηρεσίες. Οι περιοχές "MyBrand" είναι διαθέσιμες σε 15 χώρες (Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Πολωνία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ελλάδα, Δανία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ιρλανδία, Σουηδία και Ελβετία).

Μάθετε περισσότερα στο http://www.mopar.eu/eu/owner/


Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της FCA γίνεται ολοένα και πιο ψηφιακό

Οι εφαρμογές της Εξυπηρέτησης Πελατών θα παρουσιαστούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Περισσότερες από 478.000 λήψεις αυτών των εφαρμογών έχουν καταγραφεί στην Ευρώπη. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι "Ciao Fiat Mobile", "Alfa Romeo Infomobile" και "Abarth24h Mobile" και είναι διαθέσιμες σε 5 γλώσσες και για τις 15 χώρες της Ευρώπης, δωρεάν τόσο από το App Store όπως και από το Google Play. Οι εφαρμογές προσφέρουν εύκολη, γρήγορη πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και βοήθεια.

Επιπλέον, οι @FiatCare και @AlfaRomeoCare είναι οι Twitter σελίδες για υποστήριξη, όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν βοήθεια για τις ανάγκες τους, χάρη σε μια ομάδα ειδικών συνεργατών και είναι ήδη διαθέσιμες για Ιταλούς, Γάλλους, Γερμανούς και Άγγλους πελάτες, ενώ η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και στα ισπανικά από τα μέσα του 2016.

Τέλος, από τα μέσα Δεκεμβρίου, τα κανάλια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες για να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν βελτιωθεί και μια νέα λειτουργία συνομιλίας έχει προστεθεί. Στις περιοχές "MyAlfaRomeo" στις ιστοσελίδες fiat.it και alfaromeo.it, οι επισκέπτες μπορούν να συνομιλήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Μια ομάδα αφοσιωμένων συνεργατών θα παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο σε όλους τους πελάτες που είναι εγγεγραμμένοι στην αποκλειστική περιοχή MyAlfaRomeo.


Σύστημα UconnectTM LIVE, το τελευταίο σύνορο του infotainment

Εδώ και μερικούς μήνες, οι εξαιρετικές λειτουργίες του συστήματος UconnectTM έχουν υπεισέλθει στο πεδίο δραστηριοτήτων της Mopar. Ειδικότερα, το τελευταίο σύνορο του infotainment παρουσιάζεται με τη μορφή των υπηρεσιών UconnectTM LIVE, μια σειρά από λειτουργίες που είναι διαθέσιμες για χρήση σε τρεις συσκευές με οθόνες αφής 5", 6,5" και 7" (η τελευταία είναι εντελώς νέα, καθώς διαθέτει οθόνη 7" HD με "εφέ tablet"). Και οι τρεις συσκευές UconnectTM LIVE μοιράζονται κοινά στοιχεία, όπως hands-free σύστημα με τεχνολογία Bluetooth, αναγνώριση φωνής και πολλές μουσικές επιλογές, καθώς και μια ραδιοφωνική υπηρεσία FM/AM. Ο οδηγός μπορεί να συνδέσει συσκευές πολυμέσων μέσω USB ή με τη χρήση της υποδοχής 3,5 mm, ή να ακούσει μουσική από ένα συμβατό smartphone που θα συνδέσει μέσω Bluetooth. Το σύστημα είναι επίσης εξοπλισμένο με μια συσκευή ανάγνωσης SMS για την ανάγνωση μηνυμάτων κειμένου που λαμβάνονται από συμβατά τηλέφωνα χρησιμοποιώντας τεχνολογία μετατροπής κειμένου σε ομιλία σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, κατόπιν παραγγελίας, διατίθεται ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB) και ενσωματωμένο 3D σύστημα πλοήγησης TomTom, ενώ τους επόμενους μήνες θα είναι διαθέσιμα και τα CarPlay και Android AutoTM, αποκλειστικά για το UconnectTM 7" HD LIVE.

Συγκεκριμένα, το Apple CarPlay θα επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιήσει το iPhone του πιο διαισθητικά, χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια του αυτοκινήτου και το Android Auto θα δίνει στον οδηγό χρήσιμες πληροφορίες που θα εμφανίζονται μόνο όταν είναι απαραίτητο.

Οι υπηρεσίες UconnectTM LIVE είναι εξαιρετικές καθώς δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να παρακολουθεί εφαρμογές στην οθόνη αφής, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός, είναι να κατεβάσει την εφαρμογή UconnectTM LIVE στο smartphone του από το Apple Store ή το Google Play Store.

Οι κατηγορίες των εφαρμογών του UconnectTM είναι οι "Infotainment", "Navigation" και "Saving&Efficiency". Η πρώτη παρέχει άμεση πρόσβαση στο TuneIn, την εφαρμογή που προσφέρει στους χρήστες πρόσβαση σε πάνω από 100.000 διαδικτυακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς παγκοσμίως, το Deezer, μια μουσική υπηρεσία web που προσφέρει πρόσβαση σε περισσότερα από 35 εκατομμύρια κομμάτια, το Reuters, που προσφέρει συνεχή ενημέρωση με ειδήσεις από όλο τον κόσμο, και το Facebook και το Twitter, για τη συνεχή επαφή με τους φίλους σας. Τέλος, όπου υπάρχει, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και το eco: Drive, η βραβευμένη εφαρμογή για τον τρόπο οδήγησης που επιτρέπει στους χρήστες να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου έως και 16% ενώ συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2, παρέχοντας συμβουλές οδήγησης σε πραγματικό χρόνο.

Η κατηγορία "Navigation" διατίθεται στα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με το UconnectTM 5" Radio Nav LIVE και UconnectTM 6.5" Radio Nav LIVE και προσφέρει τις υπηρεσίες TomTom LIVE με φωνητικές εντολές και υψηλής ποιότητας πληροφορίες για την κυκλοφορία. Χάρη στην εμπειρία της TomTom στη συνδεδεμένη στο διαδίκτυο πλοήγηση, που περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών για την κυκλοφορία στον κόσμο, με πάνω από 100 εκατομμύρια χιλιόμετρα μετρήσεις κυκλοφορίας να συλλέγονται κάθε μέρα, είναι πιο αποτελεσματική και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα είστε καλύτερα ενημερωμένοι. Κάθε δύο λεπτά, το σύστημα πλοήγησης ενημερώνεται με τις πιο πρόσφατες κυκλοφοριακές συνθήκες. Με ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα επεξεργασίας, το UconnectTM παρέχει τα πιο γρήγορα δρομολόγια και τις πιο ακριβείς εκτιμήσεις για την ώρα άφιξης. Εκτός από πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνθήκες, οι χρήστες λαμβάνουν επίσης πληροφορίες σχετικά με μόνιμες και κινητές θέσεις των ραντάρ ελέγχου ταχύτητας, όπου αυτά είναι διαθέσιμα, οι τοπικές υπηρεσίες αναζήτησης TomTom Search & Go καθώς και προβλέψεις καιρού σε πραγματικό χρόνο.

Τέλος, μέσα από την κατηγορία "Saving&Efficiency" οι οδηγοί αποκτούν άμεση πρόσβαση στο my:Car και, χάρη στις προειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο, λαμβάνουν υπενθυμίσεις σχετικά με τις διαδικασίες συντήρησης. Επίσης, αποκτούν πρόσβαση και σε ένα διαδραστικό εγχειρίδιο χρήσης και όλες τις λειτουργίες που επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειριστούν τη συντήρηση των οχημάτων τους όσο γίνεται πιο αποτελεσματικά. Όταν ένα smartphone είναι συνδεδεμένο μέσω Bluetooth, οι πιο σημαντικές προειδοποιήσεις μεταφέρονται αυτόματα στον προσωπικό λογαριασμό UconnectTM LIVE, κάνοντας τη συντήρηση ευκολότερη από ποτέ.


Mopar Προστασία Οχήματος - «Αισθάνεσαι καλά, Οδηγείς Χαρούμενος»

Η Mopar Προστασία Οχήματος προσφέρει συμβάσεις παροχής υπηρεσιών που εγγυάται η Fiat Chrysler Automobiles, διασφαλίζοντας απόλυτη σιγουριά στους πελάτες μας. Ειδικότερα, η προσαρμόσιμη σειρά υπηρεσιών της Mopar Προστασίας Οχήματος προσφέρει διάφορα πλάνα συντήρησης και επεκτάσεις εγγύησης - όσον αφορά τη διάρκεια και τα διανυθέντα χιλιόμετρα - που εξασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο θα βρίσκεται πάντα σε άριστη κατάσταση - όλες σε ανταγωνιστικές τιμές. Επιπλέον, ο πελάτης έχει συνεχή πρόσβαση σε ένα ευρύ δίκτυο εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό επίπεδο, με ιδιαίτερα εξειδικευμένους τεχνικούς οι οποίοι χρησιμοποιούν μόνο γνήσια ανταλλακτικά.

Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μία από τις παρακάτω επιλογές:
• "Maximum Care" - κάλυψη για τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη που επεκτείνει την εγγύηση του οχήματος.
• "Easy Care" - προπληρωμένα προγραμματισμένα πλάνα συντήρησης σε ανταγωνιστικές τιμές.

Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να είναι ξένοιαστοι, απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας που παρέχονται σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς και να επωφεληθούν από την αξία ενός προγράμματος που μπορεί να μεταφερθεί στο νέο ιδιοκτήτη, αν το όχημα πωληθεί.


Η Nissan παρουσιάζει το όραμά της για την αυτοκίνηση, στο Σαλόνι της Γενεύης #NISSAN #Έκθεσηαυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Τρίτη, 1 Μαρτίου 2016