Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Diesel, diesel και πάλι diesel...Dieselomania!!! Τί έχουν πάθει όλοι...Αξίζει ή είναι καθαρά θέμα promotion και marketing; Τα σαπάκια με τα γυρισμένα χιλιόμετρα και η απόσβεση...


Diesel
Dieselomania στην χώρα των μνημονίων. Αλήθεια τί έχουν πάθει όλοι με τα Diesel; Είναι πιο καλά αυτοκίνητα; Είναι πιο καθαρά για το περιβάλλον; Είναι πιο αθόρυβα και άνετα σε ένα ταξίδι; Συμφέρουν όντως; Ή μήπως τα πάντα είναι καθαρά θέμα promotion και marketing; Θέμα πωλήσεων...
Diesel
Τοι εξώφυλλο του Autotriti...Diesel, diesel και πάλι diesel...
Το εξώφυλλο - λόγου χάρη - του επόμενου τεύχους του δημοφιλούς ελληνικού περιοδικού αυτοκινήτου Autotriti είναι αφιερωμένο κατά 99% στα Diesel (!!), αν δεν υπήρχε και το αφιέρωμα στο εξαιρετικό βενζινοκίνητο VW Scirocco R που αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα...
Την ώρα, μάλιστα,  που η Γαλλία προβληματίζεται για τον πεπαλαιωμένο στόλο των diesel οχημάτων που κυκλοφορούν τόσο στο Παρίσι όσο και στις υπόλοιπες μεγαλουπόλεις με ότι συνέπειες μπορεί να έχει κάτι τέτοιο στο περιβάλλον και την υγεία των κατοίκων, εμείς εδώ στην Ελλάδα αγοράζουμε ντουζίνες από μεταχειρισμένα πετρελαιο-σαπάκια εισαγωγής με γυρισμένα μάλιστα χιλιόμετρα, ενώ ακόμα και τα καινούρια Diesel όταν αργά ή γρήγορα θα χρειαστούν - λόγω του κατά γενική ομολογία - νοθευμένου diesel κίνησης και άλλων συνιστωσών... αλλαγή νευραλγικών τμημάτων του συστήματος πετρελαιοκίνησης (βλ. φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων κ.λπ) το πιο πιθανό είναι να παραμείνουν χωρίς την προβλεπόμενη συντήρηση (συνηθίζεται αυτό στην Ελλάδα των..."Θεσμών") και αλλαγή των πανάκριβων αυτών συστημάτων... Με άλλα λόγια θα έρθουμε και εμείς εκεί που έφτασε η Γαλλία (επιδοτεί την ηλεκτροκίνηση και τα υβριδικά μοντέλα για να ξεφύγει από τα παλιά ρυπογόνα diesel)  σε μερικά χρόνια.... 
Diesel

Διαφορά Diesel - βενζίνης στην τσέπη του Έλληνα οδηγού...Υφίσταται όντως;
Η διαφορά με τα βενζινοκίνητα είναι στην ουσία η χαμηλότερη κατανάλωση του κινητήρα που σε συνδυασμό με την χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου κίνησης αποτελούν πραγματικό θέλγητρο για τους Έλληνες καταναλωτές. Λεφτά δεν...υπάρχουν, αλλά δεν είναι και λίγοι αυτοί που "σκοτώνουν " το τουρμπάτο βενζινοκίνητο των 25.000€+  για 5.000-7.000€ σε ιδιώτες ή σε μάντρες και αντιπροσωπείες που τρίβουν τα χέρια τους με την εξέλιξη αυτή.. προκειμένου να αγοράσουν το πετρελαιοκίνητο των 19.000€ λες και θα καταφέρουν να κάνουν ποτέ απόσβεση των χρημάτων που επενδύουν...
Όταν είναι να αγοράσεις για πρώτη φορά αυτοκίνητο...βεβαίως και αξίζει να στραφείς σε κάποιες από τις πετρελαιοκίνητες προτάσεις οικονομικών μοντέλων αν και υπάρχουν αντίστοιχες οικονομικές λύσεις και σε βενζίνα ειδικά στα αυτοκίνητα πόλης, αλλά αν κάποιος π.χ. εκταμιεύσει το ποσό των 15.000 ευρώ για να ανταλλάξει το βενζινοκίνητό του με καινούριο diesel για να μπορέσει να κάνει απόσβεση του ποσού αυτού,  για ένα μέσο όρο 20.000 χιλιομέτρων τον χρόνο που υποθέτουμε ότι διανύει, θα πρέπει να περάσουν το λιγότερο δέκα χρόνια!!! Με άλλα λόγια δεν θα τα ξανακαταθέσει τα χρήματα αυτά ποτέ! Χαμένος θα βγεί!  Ειδικά όπως πάνε τα πράγματα στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια...

Εμείς τα γράψαμε...Εσείς αποφασίζετε τι αξίζει τελικά...

Diesel


#Dodge #Challenger #SRT8 392
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Σάββατο, 9 Απριλίου 2016