Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Το Mega Truck κάνει το παρθενικό του ταξίδι στους ισπανικούς αυτοκινητόδρομους

Το Mega Truck
Το Mega Truck κάνει το παρθενικό του ταξίδι στους ισπανικούς αυτοκινητόδρομους

  • Το mega truck, το μεγαλύτερο φορτηγό που κυκλοφόρησε ποτέ σε ισπανικούς δρόμους, ολοκλήρωσε με επιτυχία τη πρώτη του διαδρομή
  • Το mega truck εξασφαλίζει 22% εξοικονόμηση κόστους logistics, αύξηση της αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας και προστασία του περιβάλλοντος
  • Το mega truck, ένα φορτηγό μήκους 25,25m και μέγιστης χωρητικότητας 60 τόνων, έκανε το πρώτο του ταξίδι στους ισπανικούς αυτοκινητόδρομους στη διαδρομή μεταξύ Palau-solità i Plegamans (Βαρκελώνη) και Martorell. Το παρθενικό αυτό ταξίδι πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή της SEAT ως επικεφαλής του project καθώς και των Grupo Sesé, CIMALSA, Grupo Carreras, Tecnicarton & SF Consultants.



Οι εταιρείες αυτές εργάζονται από κοινού στην CIAC Logistics Commission από τον Ιούνιο 2015 και επιμελούνται τη διεξαγωγή πιλοτικών δοκιμών με στόχο την παρουσίαση της βιωσιμότητας μεγάλων φορτηγών και την υποστήριξη τακτικής χρήσης τους. Το φορτηγό είναι εξοπλισμένο με αισθητήρες που καταγράφουν παραμέτρους της διαδρομής, ιδίως σε σχέση με θέματα ασφάλειας (πέδηση, ευελιξία, αντοχή μηχανικών στοιχείων κ.λπ.).

Κατά την παρουσίαση στο εργοστάσιο της SEAT στο Martorell, o Πρόεδρος της CIAC Vicenç Aguilera, υπογράμμισε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε επιτύχει αυτό το ορόσημο που αποτελεί το πρώτο απαραίτητο βήμα για τη βελτίωση τόσο της εφοδιαστικής αλυσίδας και των μεταφορών όσο και της προώθησης της ανταγωνιστικότητας στη χώρα μας. Και αυτό το project δεν θα ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί χωρίς τις κοινές προσπάθειες από όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες».

Ο Διευθυντής Logistics της SEAT Enric Martí τόνισε ότι: «Είμαστε πολύ περήφανοι ως επικεφαλής αυτής της πρωτοποριακής πρωτοβουλίας στην Ισπανία, η οποία θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα των διαδικασιών logistics στο εργοστάσιο στο Martorell. Η επιτυχία αυτού του πιλοτικού προγράμματος μας κάνει αισιόδοξους και ως εκ τούτου αναμένουμε να καλύψουμε τρείς διαδρομές στην Ιβηρική Χερσόνησο με το mega truck τους επόμενους μήνες».

Στην συνέχεια, ο Federico Ballester, Transport Division Director της Grupo Sesé, προμηθευτής της SEAT και αγοραστής του mega truck, πρόσθεσε: «Τομές στην εφοδιαστική αλυσίδα πρέπει να γίνουν μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογικής ανάπτυξης και στόχος μας ως εταιρεία είναι να είμαστε πάντα στην πρώτη γραμμή. Τα test που πραγματοποιούνται με το mega truck μας τοποθετούν σε προνομιακή θέση και μας δίνουν τη δυνατότητα να καθοδηγούμε αυτές τις νέες υπηρεσίες».

Επίσης, μιλώντας στην εκδήλωση ο Pere Padrosa, General Director of Transport and Mobility του τμήματος Territory and Sustainability της Καταλανικής Κυβέρνησης, ανέλυσε την τρέχουσα κατάσταση των logistics και των μεταφορών στην Καταλονία.

Στο τέλος της παρουσίασης, ο Josep Rull, Catalan Government Μinister for Territory and Sustainability, υποδέχτηκε το mega truck που κατασκευάστηκε από τη Scania στο εργοστάσιο της SEAT στο Martorell μετά από το πρώτο του ταξίδι με αφετηρία το Palau Automotive Manufacturing, εργοστάσιο που ανήκει στη Grupo Sesé και βρίσκεται στο Palau-solità i Plegamans στη Βαρκελώνη.

Τα Mega trucks κλειδί για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας
Η CIAC Logistics Commission υποστηρίζει ότι η χρήση των mega trucks αποφέρει εξοικονόμηση 22% στο κόστος logistics και σημαντική μείωση της τιμής του τόνου κάθε μεταφερόμενου εμπορεύματος. Σημειώνουμε πως δύο mega trucks ισοδυναμούν με τρία συμβατικά. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Πρόεδρος της CIAC Vicenç Aguilera «αυτή η εξοικονόμησης του κόστους, εκτός του ότι επηρεάζει άμεσα τόσο το προμηθευτή όσο και τον κατασκευαστή, ωφελεί περαιτέρω το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας».

Η χρήση των mega trucks οδηγεί επίσης στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη προστασία του περιβάλλοντος, όπως τη μείωση των εκπομπών CO2 και ρύπων κατά 14% λόγω της κυκλοφορίας λιγότερων φορτηγών στους δρόμους.

Μετά από αυτό το πρώτο ταξίδι οι υποστηρικτές του συγκεκριμένου project θα συνεχίσουν να εργάζονται για την τακτική χρήση των mega trucks στους ισπανικούς δρόμους. Επί του παρόντος μπορούν να ταξιδέψουν μόνο με άδεια που χορηγείται από το National Department of Traffic (Catalan or Basque traffic departments). Στην Ευρώπη, η κυκλοφορία των mega truck επιτρέπεται στη Σουηδία, Φιλανδία, Δανία, Κάτω Χώρες, Πορτογαλία και σε ορισμένες περιοχές της Νορβηγίας.

#Chrysler 300 #SRT8 in cool white
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Σάββατο, 9 Απριλίου 2016