Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Το Opel Astra ‘οδηγός’ για την Opel με πάνω από 130.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη

Το Opel Astra
Το Opel Astra ‘οδηγός’ για την Opel με πάνω από 130.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη

Ο Φεβρουάριος ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος μήνας με πωλήσεις ρεκόρ για την Opel στη Γερμανική αγορά. Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας αυξήθηκαν πάνω από 28% στις 19.160 μονάδες συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι.
Επομένως, η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων ξεπέρασε σημαντικά το σύνολο της αγοράς με αύξηση πάνω από 12%. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά περίπου 1 ποσοστιαία μονάδα στο 7,7% – το καλύτερο αποτέλεσμα Φεβρουαρίου από το 2012. Η Opel πέτυχε συνολική αύξηση πάνω από 25% (ή 7.200 μονάδες) το πρώτο δίμηνο του 2016, τριπλάσια από αυτή του συνόλου της αγοράς (αύξηση 7,8%). Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε πάνω από 1 ποσοστιαία μονάδα στο 7,6% το ίδιο διάστημα.


Η ισχυρή εικόνα του Φεβρουαρίου οφείλεται και πάλι στην υψηλή ζήτηση για το νέο Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” – το νέο Opel Astra. Η τελευταία γενιά του συμπαγούς μοντέλου πούλησε πάνω από 2.300 οχήματα το Φεβρουάριο – αύξηση περίπου 84% συγκριτικά με τα περσινά αποτελέσματα του προκατόχου του. Σε όλη την Ευρώπη, η Opel έχει ήδη λάβει περίπου 130.000 παραγγελίες για το bestseller της. Το Corsa ήταν επίσης εγγύηση για την επιτυχία. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 29,5% το Φεβρουάριο και με ταξινομήσεις 4.486 μονάδων ήταν 2ο στην κατηγορία του (Car-B & KBA). Οι ταξινομήσεις του Meriva αυξήθηκαν σχεδόν κατά 22%. Ο πρωταθλητής ευελιξίας της Opel υπερασπίστηκε την pole position του στην κατηγορία MPV-B. Το Opel Mokka κατάφερε ομοίως να αναχαιτίσει τον ανταγωνισμό στην αγορά SUV-B.

«Μετά από έναν ήδη καλό Ιανουάριο, καταφέραμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις μας στην Ευρώπη. Αυτό δείχνει πόσο ελκυστική είναι η τρέχουσα γκάμα μας. Το νέο Opel Astra, το Ευρωπαϊκό ‘Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ έτυχε εξαιρετικής υποδοχής και σημείωσε αύξηση 84% το Φεβρουάριο,» δήλωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Service στη Γερμανία.

Στην Ελλάδα, η Opel συνεχίζει και βελτιώνει περαιτέρω την καλή της πορεία, παρά τις αντιξοότητες και την αβεβαιότητα της περιόδου. Το Φεβρουάριο η Opel κατέλαβε τη 2η θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων προς ιδιώτες με μερίδιο αγοράς 10,7%, ένα από τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στην Ευρώπη, με αιχμή του δόρατος το Νέο Astra, COTY 2016, όπως και τα Corsa & Mokka.