Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ράλλυ Ακρόπολις - Σκέλος 1: Πραγματικό Ακρόπολις!

Ράλλυ Ακρόπολις - Σκέλος 1
Ράλλυ Ακρόπολις - Σκέλος 1: Πραγματικό Ακρόπολις!
Τη φήμη του ως ενός από τους σκληρότερους αγώνες ράλλυ επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά το Ράλλυ Ακρόπολις.
Με την επιστροφή του στη Στερεά Ελλάδα, άνθρωποι και μηχανές ήρθαν αντιμέτωποι με τις δύσκολες και απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, σε μια προσπάθεια να συνδυάσουν ταχύτητα με... επιβίωση. Οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού αλλά και του Ελληνικού Πρωταθλήματος έδωσαν σήμερα σπουδαίες μάχες σε έξι ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 104,84 χλμ., μπροστά σε χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στην ευρύτερη περιοχή.
Το πρώτο σκέλος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 χαρακτηρίστηκε από σπουδαίες μάχες, με εναλλαγές σε επίπεδο κορυφής. Μετά το πέρας των έξι ειδικών της σημερινής ημέρας, ο Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5 βρίσκεται επικεφαλής, με μόλις 2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Ralfs Sirmacis με το Skoda Fabia R5. Ο Ρώσος αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων με το Fiesta, και συγκεκριμένα με τον κινητήρα, ο οποίος και είχε μειωμένη ισχύ στο πρώτο loop ειδικών. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο 22χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, που τέθηκε από νωρίς επικεφαλής. Ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη του εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο χώμα! Ο Lukyanuk βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του στη συνέχεια, και, όταν στο τέλος τού αφαιρέθηκε μία ποινή 10 δευτερολέπτων που είχε δεχθεί για πρόωρη εκκίνηση, βρέθηκε πρώτος με βραχεία κεφαλή στο τέλος της ημέρας. Σε κάθε περίπτωση, όλα είναι ανοιχτά αύριο, και η μάχη για την πρώτη θέση σε καμία περίπτωση δεν έχει τελειώσει.
Ο μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας ήταν ο Πρωταθλητής Ευρώπης του 2015, Kajetan Kajetanowicz, που μόλις στην πρώτη ειδική του αγώνα τούμπαρε με το Ford Fiesta R5, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο μέχρι να επανέλθει στο δρόμο. Στη συνέχεια μπορεί να κέρδισε ειδικές, αλλά το γεγονός ότι βρίσκεται περισσότερο από 14 λεπτά μακριά από την κορυφή δεν του επιτρέπει να ελπίζει σε κάτι σημαντικό.
Με τον Kajetanowicz ουσιαστικά εκτός, οι Jaromir Tarabus και Λάμπρος Αθανασούλας, αμφότεροι με Skoda Fabia R5, δίνουν τη δική τους μάχη για το βάθρο. Ο Έλληνας οδηγός αρχικά ήταν τρίτος, αλλά ένα τετ-α-κε και η υπερβολική φθορά των ελαστικών του είχαν ως αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος πίσω από τον Τσέχο. Η μεταξύ τους διαφορά, που αγγίζει τα 20 δευτερόλεπτα, δεν είναι απαγορευτική, και ο Αθανασούλας θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Raul Jeets και Jaroslav Koltun με Ford Fiesta R5 και Skoda Fabia R5, αντίστοιχα, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 2 δευτερόλεπτα!
Στην κατηγορία ERC2, o Πολωνός Wojciech Chuchala με το Subaru Impreza WRX έχει σημειώσει πολύ καλές επιδόσεις και βρίσκεται επικεφαλής, παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε με τη σπασμένη εξαγωγή του αυτοκινήτου του. Την ίδια ώρα, ο Peter Ranga με το Lancer EVO IX παραμένει σε απόσταση βολής, έτοιμος να εκμεταλλευτεί το παραμικρό λάθος.
Στην κατηγορία ERC3, ο Murat Bostanci από την Τουρκία με το Ford Fiesta R2 τέθηκε επικεφαλής με το πέρας της τελευταίας ειδικής, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Lukasz Pieniazek με το Opel Adam R2, από πρόβλημα στο κιβώτιο.
Η αυριανή, δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει ακόμα έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 126,68 χιλιομέτρων! Κάτι που σημαίνει ότι ο αγώνας έχει πολύ δρόμο και, ως γνωστόν, σε ένα Ακρόπολις κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα.