Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ράλλυ Ακρόπολις - Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 2ος γύρος: Πυροβολισμοί!

Ράλλυ Ακρόπολις - Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Ράλλυ Ακρόπολις - Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 2ος γύρος: Πυροβολισμοί!
Το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις του 2016 δεν προσμετρά μόνο στο ERC, αλλά και στο Πανελλήνιο ...
Πρωτάθλημα Ράλλυ! Κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά σε εθνικό επίπεδο, ωστόσο όσοι συμμετέχουν και τις δύο ημέρες έχουν τη δυνατότητα να «κρατήσουν» το καλύτερό τους αποτέλεσμα. Έτσι, η σημερινή πρώτη ημέρα σηματοδότησε το 2ο γύρο του Παν.Π.Ρ., έπειτα από αυτόν που είχε προηγηθεί πριν από μερικές εβδομάδες στον Πύργο, με τους Αθανασούλα-Παναγιωτούνη να αποκομίζουν φυσιολογικά τη μέγιστη συγκομιδή βαθμών. Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5 δεν είχε ανταγωνισμό σε εθνικό επίπεδο, αφού κανείς Έλληνας συμμετέχων δεν είχε αυτοκίνητο αντίστοιχων προδιαγραφών.
Παρ’ όλα αυτά, η μάχη της 2ης θέσης στον ελληνικό αγώνα συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον και κρίθηκε στην τελευταία ε.δ., με δύο πληρώματα να σημειώνουν εντυπωσιακές επιδόσεις και το 2ο σκαλί του βάθρου να κρίνεται εντέλει στις λεπτομέρειες. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι αμφότερα τα ελληνικά πληρώματα, αν συμμετείχαν στην κατηγορία του ERC2, θα είχαν σημειώσει με άνεση το «1-2»!
Ο λόγος, λοιπόν, για τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατάφεραν στην τελευταία ε.δ. να διατηρήσουν τη 2η θέση που είχαν από την έναρξη της ημέρας στην κατοχή τους. Το πλήρωμα του Lancer έκανε έναν πραγματικά εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από τη Νέα Γραβιά, ενώ στη συνέχεια κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τους Φιλιππίδη-Μαχαίρα που ακολουθούσαν. Οι τελευταίοι έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους με το δικό τους Lancer ένατης γενιάς, και στην τελευταία ειδική σημείωσαν έναν εκπληκτικό χρόνο στο Παλαιοχώρι 2, όντας 4οι Γενικής! Παρ’ όλα αυτά, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης κατάφεραν να διατηρηθούν μπροστά για μόλις 1,6 δευτερόλεπτα, κατακτώντας το 2ο σκαλί του βάθρου.
Αρκετά πιο πίσω, οι Καμιτσάκης-Μπαρδάκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX είχαν τη δική τους μάχη με τους Κυπρίους Παντελή-Κωνσταντίνου με Lancer δέκατης γενιάς, επικρατώντας με βραχεία κεφαλή. Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσαν και οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, κερδίζοντας στο νήμα τους «Ιαβέρη Jr»-Κολτσίδα με ίδιο αυτοκίνητο. Ο πρώην Πρωταθλητής της F3 αντιμετώπισε πρόβλημα με τη σπασμένη κολόνα του τιμονιού σε όλο το πρώτο loop ειδικών, ενώ στο δεύτερο είχε και μία μικρή έξοδο από το δρόμο. Τις εντυπώσεις όμως έκλεψαν και οι Αναγνωστάκος-Μπακλώρης με το MG ZR, οι οποίοι σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις σε επίπεδο Γενικής, επικρατώντας άνετα στην κατηγορία F2.
Στους άτυχους συνδυασμούς της ημέρας συγκαταλέγονται οι Χαλιβελάκης-Τσαούσογλου, που εγκατέλειψαν έπειτα από έξοδο, οι Σπανός-Γκοτοβός από πρόβλημα στα φρένα, οι Μποζιονέλος-Παναρίτης από δυναμό και οι Λευκαδίτης-Τσιούκας από ημιαξόνιο.
Η δεύτερη ημέρα (σήμερα Κυριακή) , που βαθμολογείται ξεχωριστά, όπως προαναφέραμε, περιλαμβάνει 126,68 χιλιόμετρα, και το ενδιαφέρον θα είναι αντίστοιχο με σήμερα.