Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

BMW M4 GTS υψηλών επιδόσεων στο DTM 2016

 BMW M4 GTS υψηλών επιδόσεων στο DTM 2016
Για αρκετές δεκαετίες τα ειδικά μοντέλα μεσαίας κατηγορίας της BMW M με ακόμα καλύτερες επιδόσεις και επαναστατική σχεδίαση, για δυναμική συμπεριφορά υψηλών αξιώσεων, απολαμβάνουν μακροχρόνια παράδοση στο BMW M Division.
Θέλοντας να αποδείξει με ατράνταχτα στοιχεία τις εκπληκτικές επιδόσεις του ξεχωριστού σπορ αυτοκινήτου της, η BMW M επέλεξε έναν ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο για να προσελκύσει την προσοχή του κοινού...
Για αρκετές δεκαετίες τα ειδικά μοντέλα μεσαίας κατηγορίας της BMW M με ακόμα καλύτερες επιδόσεις και επαναστατική σχεδίαση, για δυναμική συμπεριφορά υψηλών αξιώσεων, απολαμβάνουν μακροχρόνια παράδοση στο BMW M Division. Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η BMW M4 GTS, μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής 700 μονάδων (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 199 g/km)*. Θέλοντας να αποδείξει με ατράνταχτα στοιχεία τις εκπληκτικές επιδόσεις του ξεχωριστού σπορ αυτοκινήτου της, η BMW M επέλεξε έναν ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο για να προσελκύσει την προσοχή του κοινού: η BMW M4 GTS θα είναι το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας του DTM τη σεζόν του 2016.

Οι απαιτήσεις ενός τέτοιου ‘lead car’ στο δημοφιλέστερο, διεθνές πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού είναι υψηλές. Σύμφωνα με τους κανόνες του DTM, «το αυτοκίνητο ασφαλείας του DTM είναι σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο για οδήγηση υψηλών επιδόσεων σε αγωνιστικές πίστες. Είναι επίσης ισχυρό όσο χρειάζεται για να εναρμονίζεται με τις ταχύτητες των άλλων αυτοκινήτων του αγώνα ώστε να μην υπονομεύονται οι αγωνιστικές τους επιδόσεις». Με άλλα λόγια: το αυτοκίνητο ασφαλείας του DTM πρέπει να μπορεί να αναπτύσσει μία ταχύτητα στην οποία οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να διατηρούν - μεταξύ άλλων – τα ελαστικά και φρένα των αγωνιστικών αυτοκινήτων τους σε ιδανικές θερμοκρασίες.

BMW M4 GTS : εντυπωσιακές αγωνιστικές εργοστασιακές επιδόσεις.

Η BMW M4 GTS πληροί άριστα αυτές τις απαιτήσεις στην έκδοση παραγωγής. Κάτω από το καπό της φιλοξενεί τον βραβευμένο κινητήρα 3.0 λίτρων των BMW M3/M4. Χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία ψεκασμού νερού, η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 69 hp και φτάνει τους 500 ίππους. Η μέγιστη ροπή αυξήθηκε από 550Nm σε 600Nm. Επομένως, η BMW M4 GTS (απόβαρο ECE: 1.585 kg, αναλογία ισχύος / βάρους: 3.0kg/hp), που έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τη φιλοσοφία δομής ελαφρού βάρους, είναι το πιο ευέλικτο, επαναστατικό και καλύτερα ελεγχόμενο μοντέλο της σειράς. Επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 3,8 δεύτερα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 305km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη).

Τα στάνταρ ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 σε διάσταση 265/35 R19 μπροστά και 285/30 R20 πίσω, είναι ειδικά σχεδιασμένα για τη BMW M4 GTS και συμβάλλουν την έξοχη συμπεριφορά του αυτοκίνητου. Τοποθετούνται σε βελτιστοποιημένου βάρους, σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες Μ σε Acid Orange με αποκλειστικό σχέδιο ακτίνων 666Μ σχήματος αστεριού.

Επιπλέον, το DTM safety car φέρει ήδη τον υποχρεωτικό εξοπλισμό ασφαλείας, με το προαιρετικό Πακέτο Clubsport – που διατίθεται για τη BMW M4 GTS χωρίς έξτρα χρέωση και το οποίο περιλαμβάνει: roll bar σε Acid Orange πίσω από τα εμπρός καθίσματα, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων διαμορφωμένες για αγώνες και πυροσβεστήρα. Επομένως, το μόνο που χρειαζόταν για να πληροί όλες τις προϋποθέσεις για αγώνες DTM, ήταν η τοποθέτηση του ειδικού συστήματος φώτων αυτοκινήτου ασφαλείας με μία μπάρα φώτων LED στην οροφή, αλάρμ LED στην ειδικά σχεδιασμένη εμπρός ποδιά καθώς και λειτουργία ‘σινιάλου’ για τους προβολείς LED. Επίσης, προστέθηκαν ευδιάκριτα γραφικά “DTM Safety Car” και σύστημα ασύρματης επικοινωνίας χωρίς παρεμβολές μεταξύ πληρώματος του αυτοκινήτου ασφαλείας και των υπευθύνων διεξαγωγής των αγώνων.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του DTM ανυπομονεί για το νέο του αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Ο Jürgen Kastenholz είναι ο επίσημος οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του DTM από το 2010. Έχοντας οδηγήσει την BMW M4 Coupe DTM safety car τα τελευταία δύο χρόνια, ανυπομονεί για το νέο του αυτοκίνητο, στο οποίο θα καθίσει για πρώτη φορά με την έναρξη της σεζόν του DTM στο Hockenheim (6 - 8 Μαΐου 2016). «Η BMW M4 υπερέχει χάρη στην ουδέτερη συμπεριφορά, την εκπληκτική απόκριση, και τα τεράστια αποθέματα ισχύος από τις χαμηλές στροφές του κινητήρα για βέλτιστη επιτάχυνση στην έξοδο από κλειστές στροφές», σχολιάζει ο 48-χρονος οδηγός. «Η νέα BMW M4 GTS θα είναι ακόμα καλύτερη. Γι’ αυτό θα έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο από την πρώτη στιγμή – κάτι απολύτως απαραίτητο για να μπορέσουμε να ‘ηγηθούμε’ μιας ομάδας 24 αγωνιστικών αυτοκινήτων DTM».

BMW M Division .

Η BMW M Division είναι 100% θυγατρική της BMW AG. Με προϊόντα και υπηρεσίες στους πέντε τομείς BMW M Automobiles & BMW M Performance Automobiles, BMW Individual, M Sports Options & Packages, και BMW Group Driving Experience, καθώς και Safety, Emergency & Special-Purpose Vehicles, απευθύνεται σε πελάτες με εξαιρετικά υψηλές φιλοδοξίες ως προς τις επιδόσεις, την αποκλειστικότητα και το εξατομικευμένο στυλ του αυτοκινήτου τους. Έχοντας την έδρα της στο Μόναχο, η εταιρία ιδρύθηκε το 1972 σαν BMW Motorsport Division. Από τότε, το γράμμα M έχει γίνει συνώνυμο σε όλο τον κόσμο με επιτυχίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και με γοητεία των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων που χρησιμοποιούνται στο δρόμο.