Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

#Everydayheroes: Απολαυστικό βίντεο με τα Movano, Vivaro και Combo σε ρόλο σκληρών προπονητών

Everydayheroes
#Everydayheroes: Απολαυστικό βίντεο με τα Movano, Vivaro και Combo σε ρόλο σκληρών προπονητών
Ο Mats Hummels στοχεύει, σουτάρει και χτυπάει δοκάρι. Από εκεί, η μπάλα επιστρέφει στην οροφή ενός Opel Movano παρκαρισμένου πίσω από το τέρμα. Και αυτό υποτίθεται ότι είναι διαφήμιση για...
μία εταιρία αυτοκινήτων; Ναι επειδή οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει μία παραδοσιακή διαφήμιση. Στη νέα επιτυχία της Opel στα social media, πρωταγωνιστούν αθλητές. Ωστόσο, πρωταγωνιστές δεν είναι μόνο τα αστέρια της εταίρου της Opel Borussia Dortmund. Σύντομα οι ντρίμπλες και τα σουτ μετατρέπονται σε συναρπαστική μονομαχία με τους ‘καθημερινούς ήρωες’ Movano, Vivaro και Combo και τους οδηγούς τους.

Τα αστέρια της Borussia Dortmund μένουν έκπληκτα από τις ικανότητες στο ποδόσφαιρο των υποτιθέμενων μαστόρων και τεχνιτών.

Αυτοί οι τεχνίτες αποδεικνύονται ότι είναι οι F2Freestylers, προφανώς οι πιο διάσημοι ‘τεχνικοί-ποδοσφαιριστές’ (freestylers) στον κόσμο. Έχουν εντυπωσιάσει τη διαδικτυακή κοινότητα σε όλο τον κόσμο με τις ικανότητές τους. Επιπλέον, το δίδυμο επιδεικνύει τα κόλπα του και στο νέο διαφημιστικό της Opel. Το βίντεο με τις ντρίμπλες, τις ακροβατικές κινήσεις και τα ακριβή σουτ μέσα από το van έχει ξετρελάνει τους φίλους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τη Δευτέρα προβλήθηκε στα επίσημα κανάλια της Borussia Dortmund και ήδη έχει ξεπεράσει τις 5.3 εκατομμύρια θεάσεις ενώ έχει πάρει 193.000 ‘LIKE’ σε λιγότερο από δύο ημέρες.

«Τα Social video πάνω σε θέματα όπως ποδοσφαιρικές συνεργασίες, μηχανοκίνητος αθλητισμός ή άλλες εκδηλώσεις είναι ένας νέος πυλώνας επικοινωνίας της μάρκας Opel. Αυτά ενισχύουν τη συναισθηματική πιστότητα της μάρκας και προβάλλουν την Opel με εντυπωσιακό και αντισυμβατικό τρόπο. Ακριβώς αυτή είναι η δύναμή μας,» δήλωσε η CMO της Opel, Tina Müller.

Αυτό που ξεκίνησε με το “Umparken im Kopf” (Change your mind) συνεχίζεται στο νέο διαδικτυακό βίντεο – η Opel προβάλλεται με τρόπο λαμπερό. Το ίδιο ισχύει και για τα οχήματα Opel που συμμετέχουν. Αυτά δεν εντυπωσιάζουν μόνο με τις γνωστές αρετές τους όπως ενότητα και αξιοπιστία, καθώς η ευελιξία των τριών LCV αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του διαφημιστικού σποτ #everydayheroes. Επιπλέον, προβάλλεται ο εμφανής απολαυστικός χαρακτήρας των Movano, Vivaro και Combo. Ο επίπεδος χώρος φόρτωσης και οι ανοιχτές πίσω πόρτες χρησιμοποιούνται για να αναδείξουν την τεχνική τους οι F2Freestylers. Το τολμηρό βίντεο της Opel διατίθεται στα κανάλια της Opel και της Dortmund, στο Facebook, στο YouTube και με hashtag #everydayheroes.


ΒΙΝΤΕΟ:

Η Ομάδα:
Adam Opel AG:
Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Tina Müller
Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Μάρκετινγκ: Tobias Gubitz
Διαφημιστικό Γραφείο: Scholz & Friends Hamburg
Δημιουργικό: Διευθύνων Σύμβουλος Wolf Heumann, Δημιουργικός Διευθυντής Carsten Jamrow
Παραγωγή: Lovestone Film GmbH
Διευθυντής: Marco Grandia