Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 (Άσφαλτος): Αποτελέσματα

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 (Άσφαλτος)
Ο επίλογος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016 γράφτηκε την Κυριακή 27 Μαΐου, με το καταληκτικό σκέλος και τον τερματισμό στην όμορφη πόλη του Ναυπλίου, έχοντας ως τελικούς νικητές του αγώνα που προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων αναδείχθηκαν οι Ιταλοί "Pedro"-Emanuele Baldaccini (Lancia Delta HF Integrale 16V),


Το ασφάλτινο μέρος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016, που διεξήχθη στις 28-29 Μαΐου, αποτέλεσε τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων έχοντας μάλιστα ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού προσμετρούσε στο θεσμό με συντελεστή 2.5.

Νικητές του επίσης δύσκολου, ασφάλτινου μέρους που περιλάμβανε 14 Ε.Δ. μήκους 175,1 χιλιομέτρων, μεταξύ των οποίων και δύο νυχτερινές διαδρομές το βράδυ του Σαββάτου, αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911), που μπορεί να αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα το Σάββατο, καθώς χρειαζόταν να προσθέτουν λάδι μετά από κάθε Ε.Δ., όμως την Κυριακή βελτίωσαν τους χρόνους τους και εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους, φτάνοντας στην τελική επικράτηση. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000) που ακολούθησαν σταθερό ρυθμό σε μια επιφάνεια που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι, σε σύγκριση με το χώμα και σημείωσαν ακόμη ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, μετά την νίκη στον χωμάτινο αγώνα. Στην 3η θέση του ασφάλτινου αγώνα, τερμάτισαν οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE86), ολοκληρώνοντας ένα πολύ καλό για αυτούς τριήμερο.

Οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης (Sunbeam Talbot Lotus) τερμάτισαν στην 4η θέση, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους απογευματινές και βραδινές Ε.Δ. του Σαββάτου, φτάνοντας σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Παναγιώτης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT), οι οποίοι διατήρησαν σταθερό ρυθμό και έμειναν μακριά από προβλήματα, φτάνοντας σε έναν πολύ τιμητικό τερματισμό. Την πρώτη εξάδα του ασφάλτινου αγώνα, συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000).

Ανάμεσα στα πληρώματα που εγκατέλειψαν τον αγώνα, ξεχώρισαν οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002ti), ΠΟΥ φιγουράριζαν μέχρι την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας στην πρώτη θέση της κατάταξης σημειώνοντας εντυπωσιακούς χρόνους, προτού εγκαταλείψουν από έξοδο. Πάντως ενδεικτικό των εξαιρετικών τους επιδόσεων είναι το γεγονός, πως σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης, δηλαδή και με τα πληρώματα που συμμετέχουν στο Διεθνή αγώνα, σε 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Επιπλέον, στις κυριότερες εγκαταλείψεις του ασφάλτινου αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984), από κλαταρίσματα, των Δημήτρη Χρήστου-Δημήτρη Γράψα (Toyota Celica TA23) από έξοδο στην τελευταία Ε.Δ. της δεύτερης ημέρας και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Ο 4ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, ολοκληρώθηκε ιδανικά με τον Τερματισμό και τις Απονομές να διεξάγονται με φόντο το Παλαμήδι και το Μπούρτζι αντίστοιχα, σε μια εκδήλωση ανάλογη της αίγλης ενός αγώνα όπως το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 και μιας ιστορικής ελληνικής πόλης, όπως το Ναύπλιο!



ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης

«Ο αγώνας παραμένει θαυμάσιος με υπέροχη οργάνωση. Είχα καιρό να δω τόσο καλά οργανωμένο αγώνα με τόσο όμορφη σχεδίαση. Αγωνιστικά είχε τρεις ευχάριστες ειδήσεις: Γιώργος Μουρτζούκος, Παναγιώτης Παραδείσης και Νίκος Μαργέτης, συνολικά σαν οδηγοί και παρουσίες».

Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης

«Ήταν ένα εξαιρετικός αγώνας, ό,τι πιο δύσκολο έχουμε κάνει ως τώρα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα που κατάφεραν να τερματίσουν. Και του χρόνου!»

Σπύρος Πετρίδης-Τόλης Πάλλας

«Είμαστε ευχαριστημένοι. Σήμερα αντιμετωπίσαμε πάλι πρόβλημα με τα φρένα, όμως από τη στιγμή που είμαστε εδώ, όλα καλά. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 1.600 κ.ε.»

Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης

«Οι Ε.Δ. ήταν εξαιρετικές και πολύ τεχνικές. Χαρήκαμε πάρα πολύ τον αγώνα και ειδικά το 2ο πέρασμα από το Γυμνό. Μακάρι να είμαστε καλά και να συμμετάσχουμε και του χρόνου».

Γιώργος Χωριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος

«Αισθάνομαι λίγο κουρασμένος ύστερα από τρεις μέρες. Ευχαριστηθήκαμε οδήγηση από ειδική σε ειδική, σε κάποιες περιπτώσεις χωρίς να βγάλουμε καν κράνος. Ο αγώνας ήταν πολύ καλά οργανωμένος, είχε απ’ όλα και μου θύμιζε παλιά Ακρόπολις».

Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου

«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Σήμερα πήγαμε καλύτερα, αφού μέχρι χθες είχαμε προβλήματα, που όμως όλα διορθώθηκαν χάρη στο σέρβις μας, το οποίο είναι μοναδικό. Αφού είμαστε εδώ, όλα πήγανε καλά».

Αναλυτικά Δελτία Τύπου, Δηλώσεις, Αποτελέσματα και Φωτογραφικό Υλικό μπορείτε να βρείτε στην Επίσημη Ιστοσελίδα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016!


Αποτελέσματα