Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ: ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ…ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ!

Στέλιος Καμπούρης, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων: Τα περιστατικά αυτά τείνουν να καταστούν ο κανόνας…και όχι η εξαίρεση. Η κρίση «τσάκισε» τα εισοδήματα των περισσότερων συμπολιτών μας με συνέπεια το αμάξι να τους μοιάζει…σαν μια αχρείαστη πολυτέλεια. Αν όμως δεν έχουν να δώσουν, τι παραπάνω μπορούμε να κάνουμε εμείς; Τα κρατάμε στο συνεργείο μας και ελπίζουμε ότι κάποια μέρα οι ιδιοκτήτες θα επιστρέψουν, θα τα πάρουν και εμείς…θα πληρωθούμε!
«Ξέρεις ποιο είναι το τραγικό της υπόθεσης; Οι πελάτες γνωρίζουν…εκ των προτέρων το κόστος της επισκευής, τους ενημερώνουμε για να είναι έτοιμοι. Π.χ, τους λέμε ότι για μια αλλαγή αμορτισέρ, για ένα γενικό σέρβις ή για μια αντικατάσταση συμπλέκτη μαζί με τα εργατικά, το κόστος θα κυμανθεί ...
κοντά στα 300 ευρώ. Το επαναλαμβάνω γιατί είναι πολύ σημαντικό: Γνωρίζουν τι θα πληρώσουν. Και τότε…ξεκινούν οι αναποδιές. Έρχεται ο πελάτης να πάρει το αυτοκίνητο του και μας λέει στην ψύχρα: «Δεν έχω λεφτά». Αρχίζουν την γκρίνια. Λένε «είσαι ακριβός», «δεν μας ενημέρωσες». Το τι ακούμε δεν λέγεται. Έχουμε κορεστεί…και κουραστεί σε τέτοιο σημείο, που πλέον λέμε στους πελάτες να φέρνουν οι ίδιοι τα ανταλλακτικά και να μας πληρώνουν μόνο την παροχή υπηρεσιών, τα εργατικά δηλαδή. Έχουμε βαρεθεί να ακούμε το μακρύ και το κοντό του καθενός. Τους λέμε ότι το ανταλλακτικό θα κοστίσει 10 ευρώ και αυτοί μας παραπονιούνται επειδή το βρήκαν αλλού…στα 9 ευρώ. Ας το φέρουν οι ίδιοι λοιπόν. Όσον αφορά τα παρατημένα οχήματα, οι ιδιοκτήτες τους απλά…είναι «εξαφανισμένοι». Τους παίρνουμε τηλέφωνο και αυτοί μας λένε:


Διάβασε το πλήρες άρθρο στο bangladeshnews.gr