Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η Goodyear λάνσαρε τη νέα ψηφιακή της πλατφόρμα στην Ελλάδα

Η Goodyear λάνσαρε τη  νέα ψηφιακή της πλατφόρμα στην Ελλάδα

Η Goodyear ανταποκρίθηκε στο ενδιαφέρον των καταναλωτών που θέλουν να γνωρίζουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ελαστικά, πριν προβούν στην αγορά τους και πλέον τους δίνει την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν πραγματικά τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.
Η εταιρεία προχώρησε στην ανάπτυξη μίας online πλατφόρμας που περιλαμβάνει περισσότερα και πιο προχωρημένα εργαλεία αναζήτησης καθώς και μια πληθώρα πληροφοριών γύρω από τα προϊόντα της.

Στο www.goodyear.gr, οι καταναλωτές θα βρουν τα κατάλληλα ελαστικά Goodyear για το όχημα τους, αξιολογήσεις περιοδικών, προτεινόμενες τιμές λιανικής , αλλά και τον κοντινότερο συνεργάτη-πωλητή ελαστικών της περιοχής τους.
Η επιλογή του κατάλληλου ελαστικού και η αναζήτηση του σωστού πωλητή, μπορεί να αποτελέσει μια δύσκολη διαδικασία. Η Goodyear όμως προσφέρει προσφέρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ελαστικά στο νέο Goodyear.gr ανανεώνοντας παράλληλα την παρουσίασή τους και προσφέροντας ένα νέο φιλικό προς το χρήστη σχεδιασμό. Η πλατφόρμα είναι απολύτως συμβατή με smartphones, tablets και ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Οι καταναλωτές έχουν πλέον τη δύναμη να βρουν το ελαστικό που τους ταιριάζει
Η κα. Nieves Fuentes, Διευθυντής Digital Marketing EMEA της Goodyear, δήλωσε: «Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία μας διεθνώς το Internet είναι πλέον η πιο διαδεδομένη πηγή πληροφοριών όταν οι καταναλωτές αναζητούν ελαστικά. Σχεδόν το 63% των ευρωπαίων καταναλωτών έχουν ενημερωθεί πλήρως προτού προβούν σε κάποια αγορά. Από αυτό το 63%, το 91% έχει το Internet ως τη βασική πηγή αναζήτησης πληροφοριών – ψάχνοντας σε μηχανές αναζήτησης και στις ιστοσελίδες των κατασκευαστών. Επίσης, οι καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην αναζήτηση της προτεινόμενης λιανικής τιμής των ελαστικών».
Συνεχίζοντας η κα. Fuentes πρόσθεσε: «Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα εξελίσσει τη διαδικασία αναζήτησης ελαστικών με τους καταναλωτές να μπορούν να κατανοήσουν ευκολότερα πιο ελαστικό χρειάζονται, ανάλογα με το οδηγικό τους στυλ. Επίσης, προσφέρονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους συνεργάτες- μεταπωλητές και οι καταναλωτές μπορούν να έρθουν σε απευθείας επαφή μαζί τους, όταν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα από το κινητό τους τηλέφωνο».