Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Το Ιστορικό Μουσείο "La Macchina del tempo" φωτίζεται με κόκκινο χρώμα για την 106η επέτειο της Alfa Romeo

Το Ιστορικό Μουσείο "La Macchina del tempo" φωτίζεται με κόκκινο χρώμα για την 106η επέτειο της Alfa Romeo
Η Alfa Romeo γιορτάζει την 106η επέτειο και ο ιστορικός πλάτανος 24 μέτρων που φυτεύτηκε μπροστά από το Ιστορικό Μουσείο φωτίζεται με το πιο αντιπροσωπευτικό χρώμα της μάρκας.
Οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν τον κορμό και το φύλλωμα του δέντρου κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στο Μουσείο, παρατηρώντας την εξέλιξη της μάρκας και των design της με την πάροδο του χρόνου, καθώς και να απολαύσουν στιγμές από τις μεγάλες της νίκες.

Η Alfa Romeo γιορτάζει την 106η επέτειό της. Για αυτή τη γιορτή, ο μεγάλος πλάτανος που στέκεται με περηφάνεια στην πλατεία μπροστά από το Ιστορικό Μουσείο "La macchina del tempo" στο Arese έχει φωτιστεί με κόκκινο χρώμα. Το δέντρο είναι ύψους 24 μέτρων και φυτεύτηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 όταν χτίστηκε το συγκρότημα. Όταν το κτίριο ανακαινίστηκε, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στον πλάτανο.

Οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν από τον χώρο του φουαγιέ τον κορμό του δέντρου από τα παράθυρα που εκτείνονται από το πάτωμα μέχρι την οροφή, και από τον πάνω όροφο το φύλλωμά του.

Τα έργα αποκατάστασης του Ιστορικού Μουσείου ολοκληρώθηκαν στις 24 Ιουνίου 2015, κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πρεμιέρας της νέας Giulia. Έκτοτε, το "La Macchina del tempo", το σύγχρονο αυτό μουσείο που απεικονίζει την ιστορία της μάρκας, έχει ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό. Κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου λειτουργίας, πάνω από 100.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο έχουν επισκεφτεί το Μουσείο και έχουν απολαύσει την "εμπειρία Alfa Romeo" χάρη στα εντυπωσιακά αυτοκίνητα που εμφανίζονται στην οθόνη, τη Χρονική Ανασκόπηση, τα 4D φιλμ, την πίστα δοκιμών αφιερωμένη στα ιστορικά αυτοκίνητα και τον χώρο έκθεσης Arese Motor Village, αποτελώντας την ιδανική σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

Το αρχιτεκτονικό σχέδιο επαναδιαμόρφωσε τη λειτουργικότητα του Μουσείου, προσαρμόζοντάς το στις νέες δραστηριότητες και στην αναμενόμενη ροή επισκεπτών. Το στοιχείο κλειδί στον σχεδιασμό είναι η κόκκινη κατασκευή η οποία διασχίζει ολόκληρο το συγκρότημα: από την οροφή που προεξέχει επάνω από την είσοδο των επισκεπτών, μέσω της εισόδου και έως την αρχή της διαδρομής επίδειξης με το νέο κλιμακωτό αρχιτεκτονικό χαρακτηριστικό. Αυτή η τελευταία αρχιτεκτονική προσθήκη, η οποία φαίνεται ξεκάθαρα από τον αυτοκινητόδρομο χάρη στη φωτεινή "Alfa red" απόχρωση, είναι το σύμβολο της αναγέννησης του μουσείου: ένα μοντέρνο χαρακτηριστικό, φτιαγμένο μέσα σε μία αρχιτεκτονική ιδέα του 1970, η οποία παρέχει την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του παρόντος.

Η διάταξη του μουσείου εσωτερικά δίνει έμφαση στον εντοπισμό των χαρακτηριστικών τα οποία ανήκουν στο DNA της Alfa Romeo και απεικονίζεται μέσω μίας γοητευτικής φωτεινής έξυπνης εγκατάστασης, η οποία επεκτείνεται κατά μήκος του κτηρίου κατακόρυφα: φώτα, λέξεις και σήματα του στιλ τα οποία ζωντανεύουν σε μία οθόνη με φθίνουσα ελικοειδή κίνηση, που συμβολίζει τη στιλιστική συνέχεια και την τεχνολογική χρονική συνοχή.

Η οθόνη παρουσιάζει 69 μοντέλα τα οποία είναι τα πιο σημαντικά όχι μόνο για την εξέλιξη της μάρκας, αλλά και για την ίδια την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Από το πρώτο αυτοκίνητο A.L.F.A, το 24 HP, έως τους θρυλικούς νικητές του Mille Miglia όπως την 6C 1750 Gran Sport που οδηγούσε ο Tazio Nuvolari, την 8C coachbuilt by Touring και το Gran Premio 159 "Alfetta 159" νικητή της Formula 1 που οδηγούσε ο Juan Manuel Fangio, από την Giulietta, ένα αυτοκίνητο σύμβολο τη δεκαετία του 1950, έως τη θρυλική 33 TT 12.

Όλη η ουσία της μάρκας έχει συγκεντρωθεί σε τρεις αρχές: «Χρονική διάρκεια», η οποία αντιπροσωπεύει βιομηχανική συνέχεια, «Ομορφιά», η οποία συνδυάζει το στιλ με το design, «Ταχύτητα», συνοψίζοντας τεχνολογία και χαμηλό βάρος. Σε κάθε μία αρχή είναι αφιερωμένος ένας όροφος του μουσείου. Οι επισκέπτες μπορούν, επομένως, να θαυμάσουν καθώς προχωρούν μέσα από την έκθεση τόσο την εξέλιξη της μάρκας και του design, όσο και τις σημαντικές νίκες που έχει πετύχει η Alfa Romeo.

Το ταξίδι μέσα στο θρύλο τελειώνει με ένα παιχνιδιάρικο και εντυπωσιακό φινάλε: το "bolle emozionali" (συναισθηματικές φυσαλίδες) αφιερωμένο στην εμπειρία του κόσμου της Alfa Romeo, με ένα φιλμ εικονικής πραγματικότητας 360° και ένα γεμάτο συναισθήματα δωμάτιο όπου οι επισκέπτες κάθονται σε διαδραστικά καθίσματα και παρακολουθούν 4D φιλμ αφιερωμένα στη θρυλική επιτυχία της Alfa Romeo.