Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Υψηλή δημοτικότητα για την CarUnity: Εγγεγραμμένα ήδη πάνω από 4.000 αυτοκίνητα

CarUnity
Υψηλή δημοτικότητα για την CarUnity: Εγγεγραμμένα ήδη πάνω από 4.000 αυτοκίνητα
Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα της κοινοχρησίας (car-sharing) οχημάτων Opel, η κοινότητα έχει αναπτυχθεί δυναμικά. Η CarUnity απαριθμεί ήδη αυτή τη στιγμή πάνω από 4.000 εγγεγραμμένα οχήματα.


Η Opel γιορτάζει τα πρώτα γενέθλια της CarUnity στοχεύοντας σε περαιτέρω επέκταση της κοινότητας κοινοχρησίας οχημάτων (car-sharing). Έχοντας δώσει αρχικά έμφαση στην περιοχή Rhine-Main της Γερμανίας, η Opel ετοιμάζεται να επεκταθεί. Το Βερολίνο και η περιοχή Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας θα αυξήσουν τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της CarUnity, για παράδειγμα ξεκινώντας ολοκληρωμένες συνεργασίες με τοπικά μέσα ενημέρωσης μητροπολιτικών περιοχών.

«Η κοινοχρησία οχημάτων με την υπογραφή της Opel έχει πειστικά πλεονεκτήματα,» σχολιάζει η Διευθύντρια Μάρκετινγκ Tina Müller. «Προσφέρουμε στους χρήστες ευέλικτη, προσιτή μετακίνηση ή την ευκαιρία να κερδίζουν χρήματα με το αυτοκίνητό τους. Γενικά, ωφελούνται τόσο η κοινωνία όσο και το περιβάλλον, επειδή η CarUnity χρησιμοποιεί αυτοκίνητα που ήδη υπάρχουν, εξοικονομώντας πόρους.»

Αντίθετα με τον ανταγωνισμό, η καινοτόμος φιλοσοφία CarUnity είναι μία ανοιχτή πλατφόρμα car-sharing που επιτρέπει στους χρήστες να προσφέρουν το δικό τους αυτοκίνητο για ενοικίαση ή να ενοικιάζουν ένα αυτοκίνητο της επιλογής τους, ανεξάρτητα εάν πρόκειται για Opel ή άλλη μάρκα. Επιπλέον των ιδιωτών και των εργαζομένων της Opel, πάνω από 60 Διανομείς Opel αυτή τη στιγμή διαθέτουν τα αυτοκίνητά τους μέσα από την κοινότητα CarUnity.

«Το σλόγκαν της CarUnity είναι ’better off sharing’ και ταιριάζει απόλυτα στην Opel και την καινοτόμο φιλοσοφία της» προσθέτει ο Dr. Jan Wergin, Διευθυντής της Κοινότητας της Opel Carsharing. «Η Προσιτότητα για όλους είναι μία από τις αξίες της μάρκας μας.»

Η εξέλιξη της Opel από κατασκευάστρια οχημάτων σε πάροχο υπηρεσιών μετακίνησης, είναι ένα σημαντικό στοιχείο του σχεδίου της για το μέλλον. Το 2015, εκτός από το λανσάρισμα της CarUnity και την υπηρεσία προσωπικής σύνδεσης και υποστήριξης Opel OnStar, ξεκίνησε και ένα επιτυχημένο πρόγραμμα ride-sharing στις εγκαταστάσεις της στο Rüsselsheim.

Η διαμόρφωση του μέλλοντος της μετακίνησης είναι επίσης στρατηγικής σημασίας στη General Motors, μητρική εταιρία της Opel. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η GM λανσάρισε ένα νέο brand κοινοχρησίας οχημάτων με την ονομασία “Maven” και συνήψε μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη “Lyft”, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία συλλογικής μετακίνησης (ride-share) στις ΗΠΑ.