Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η Ford στο Nürburgring

Η Ford στο Nürburgring
Η Ford στο Nürburgring
Η μάχη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA ξεκίνησε και πάλι στο Nürburgring της Γερμανίας αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από σύντομο διάλειμμα που ακολούθησε τον αγώνα στο Le-Mans. Η ομάδα της Ford Chip Ganassi φιλοδοξεί πλέον να κατακτήσει το πρωτάθλημα αφού ηγείται του Endurance Trophy (FIA) για τις LM GTE Pro Teams ενώ βρίσκεται στην 3η θέση του World Endurance Cup στην κατηγορία GT.


Η ομάδα οδηγών για το No66 Ford GT έχει γίνει διμελής από τριμελής που ήταν, καθώς ο τρίτος οδηγός του Le Mans, Billy Johnson, έχει επιστρέψει στους αγώνες στις ΗΠΑ. Με την τέταρτη θέση τους στο Le Mans που τους χάρισε βαθμούς στο WEC (καθώς οι τρεις πρώτοι που τερμάτισαν δεν συμμετέχουν στο WEC) ο Γερμανός Stefan Mücke και ο Γάλλος Olivier Pla ηγούνται της κατάταξης του World Endurance Cup στην κατηγορία GT.

«Το Le Mans ήταν μεγάλη επιτυχία για όλους τους εμπλεκόμενους στο πρόγραμμα» δήλωσε ο Mücke. «Ήταν μία τρομερή προσπάθεια από όλη την ομάδα και σε κάνει πραγματικά περήφανο για το ότι ανήκεις σε αυτή. Τώρα ήρθε η στιγμή να κατακτήσουμε μία πρώτη νίκη WEC και ασφαλώς να αγωνιστούμε για το πρωτάθλημα. Προηγούμεθα στην κατάταξη των οδηγών, που είναι θαυμάσιο συναίσθημα, αλλά η σεζόν είναι μεγάλη και οι ανταγωνιστές ισχυροί. Ασφαλώς θέλουμε να κερδίζουμε σε αγώνες αλλά απαιτείται συνέπεια και η συγκομιδή όσο το δυνατόν περισσότερων βαθμών.

Και συνέχισε: «Πραγματικά μου αρέσει το Nürburgring. Πέρσι η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική εκεί με όλο τον ενθουσιασμό που νιώσαμε από τους θεατές, και ελπίζω το σκηνικό να επαναληφθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Η πίστα είναι ενδιαφέρουσα όχι μόνο για εμάς τους οδηγούς αλλά και επειδή τα χαρακτηριστικά της παρέχουν κάποιες καλές ευκαιρίες για προσπέραση, πρέπει λοιπόν να μπορούμε να προσφέρουμε ένα ωραίο θέαμα. Το Nürburgring συνδυάζει τα πάντα: αργά τεχνικά τμήματα με στροφές υψηλών και μεσαίων ταχυτήτων. Η συμπεριφορά του GT είναι άριστα ισορροπημένη, είμαι λοιπόν σίγουρος ότι μπορούμε να αγωνιστούμε για μία θέση στο βάθρο.»

Οι οδηγοί του No67 Ford GT αγωνίστηκαν σκληρά στο Le Mans, όπου χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα στο κιβώτιο πριν ξεκινήσει ο αγώνας που τους άφησε πίσω. Η ένατη θέση στην οποία τερμάτισαν δεν ήταν αντιπροσωπευτική της προσπάθειας του πληρώματος. Ο Βρετανός αγωνιζόμενος Harry Tincknell πρόσφατα ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ομάδα της Ford και θα πλαισιώσει τους Βρετανούς Andy Priaulx και Marino Franchitti στο Nürburgring αυτό το Σαββατοκύριακο.

O Tincknell δήλωσε: «Η πίστα του Nürburgring είναι από τις αγαπημένες μου και εκεί κατά κανόνα πηγαίνω καλά. Πραγματικά έχει λίγα απ’ όλα χρειάζεσαι λοιπόν ένα αυτοκίνητο που να είναι ισχυρό σε όλους τους τομείς για να είσαι ανταγωνιστικός. Πιστεύω ότι το έχουμε αυτό με το Ford GT και ανυπομονώ να τα δώσω όλα αντιμέτωπος με τους ανταγωνιστές μας. Υπάρχουν μερικές μεγάλες ζώνες φρεναρίσματος στην πρώτη στροφή και στο τελευταίο σικέιν, που παρέχουν άριστες ευκαιρίες για προσπέραση καθώς προηγούνται των μεγάλων ευθειών. Το πρώτο κομμάτι είναι πολύ στενό και με στροφές και πρέπει να ακολουθείς με θρησκευτική ευλάβεια την αγωνιστική γραμμή για να είσαι γρήγορος. Τα εσάκια του Schumacher είναι πραγματικά γρήγορα, θα είναι ευκαιρία να δοκιμαστεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου μας και έχω την περιέργεια να δω εάν μπορούμε να πάμε με τέρμα γκάζι.»
πηγή