Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Δημιουργική πορεία 15 χρόνων για το δημοφιλές MITSUBISHI OUTLANDER

Δημιουργική πορεία 15 χρόνων για το δημοφιλές MITSUBISHI OUTLANDER
Δημιουργική πορεία 15 χρόνων για το δημοφιλές MITSUBISHI OUTLANDER
Περισσότερο γνωστή σήμερα για το πολύ επιτυχημένο PHEV – το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό σε όλο τον κόσμο – η οικογένεια Mitsubishi Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων – πάνω από 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, οι οποίες έχουν καταγραφεί σε τρεις διαδοχικές γενιές (Ιούνιος 2001 - Αύγουστος 2016 – δείτε υποσημείωση για λεπτομέρειες) ενώ τώρα επεκτείνεται και στην Κίνα (http://www.mitsubishi-motors.com/publish/pressrelease_en/corporate/2016/news/detailg826.html)


Η σκυτάλη από γενιά σε γενιά:

Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την Εταιρεία και για τη βιομηχανία:
- Πρώτη γενιά: Παρουσίαση του όρου “crossover” – πρωτιά για τη βιομηχανία (“ASX” concept (2001*)
- Δεύτερη γενιά: Ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα της MMC “Project Global” C/D (2005)
- Τρίτη γενιά: Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της MMC (Outlander PHEV το 2012)

* « ASX » show car στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ 2001 – προάγγελος της πρώτης γενιάς Outlander (ή « Airtrek » στην Ιαπωνία)

Το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση MY16 εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα “Dynamic Shield” της MMC το φθινόπωρο του 2015.
MITSUBISHI OUTLANDER

SUV + Ηλεκτρικό
Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi Motors – βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – έχει και στρατηγική σημασία.

Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Νέου Outlander (MY16) πριν από ένα χρόνο, η MMC ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια...
... όπου κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα),
...με διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων,
... με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα
... όπου η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα & έξω, θα επιβεβαιώσει μία ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει...

***
• Παραγωγή 300.000+ μονάδων 1ης γενιάς (άνοιξη 2003 παρουσίαση σε Ευρώπη/MME34 – πωλήσεις 45.000 μονάδων στην περιοχή)
• Παραγωγή 600.000+ μονάδων 2ης γενιάς (αρχές 2007 λανσάρισμα σε Ευρώπη/MME34 – πωλήσεις περίπου 145.000 μονάδων στην περιοχή)
• Παραγωγή 598.125 μονάδων (μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2016) της 3ης γενιάς συμπερ. έκδοσης PHEV (φθινόπωρο 2012 λανσάρισμα σε Ευρώπη /MME34 – πωλήσεις 152.000 μονάδων στην περιοχή μέχρι Σεπτέμβριο 2016)

• Οι 3 μεγαλύτερες Παγκόσμιες αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Αύγουστο 2016):
- Ευρώπη (συμπερ. RU/UA): 260.000 μονάδες
- Β. Αμερική: 82.000 μονάδες
- Β. Ασία: 65.000 μονάδες
-
• Οι 3 μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές (MME34) για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Σεπτέμβριο 2016):
- Ηνωμένο Βασίλειο: 32.203 μονάδες
- Ολλανδία 26.467 μονάδες
- Γερμανία: 18.476 μονάδες