Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

BMW Group: ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ. “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”

BMW Group: ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ. “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”
BMW Group: ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ. “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”
Krüger: «Η μακροπρόθεσμη εταιρική στρατηγική μας, Number ONE > NEXT, είναι σταθερά επικεντρωμένη στον πελάτη και στην εμπειρία της βιώσιμης premium μετακίνησης. Επιθυμία μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την απόλυτη εμπειρία μέσω ‘συναισθηματικών’ προϊόντων και καινοτόμων υπηρεσιών – στο παρόν και το μέλλον».

Το BMW Group παρουσίασε πριν από λίγες ώρες το τέταρτο Φουτουριστικό Όχημα (Vision Vehicle), BMW Motorrad VISION NEXT 100, στα πλαίσια της έναρξης λειτουργίας της εκθεσιακής και επικοινωνιακής πλατφόρμας, “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”, στο Barker Hangar, Santa Monica, Los Angeles. Μετά το BMW VISION NEXT 100, που αποκαλύφθηκε στην επέτειο της 100ετίας στο Μόναχο στις 7 Μαρτίου, το MINI VISION NEXT 100 και το Rolls-Royce VISION NEXT 100, σειρά έχει η BMW Motorrad και το δικό της όραμα για την premium μοτοσυκλέτα των προσεχών δεκαετιών. Το BMW Group σκοπεύει να συμβάλλει αποφασιστικά στην επίλυση των κοινωνικών προκλήσεων που θα προκύψουν στο μέλλον.

Το όραμα του BMW Group για το μέλλον.

Η διερεύνηση του τρόπου ζωής και μετακίνησης τα επόμενα χρόνια και τις προσεχείς δεκαετίες είναι μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόκληση: τι αλλαγές θα υπάρξουν στην κοινωνία, την οικονομία, στις συνθήκες διαβίωσης και κατά συνέπεια στις μετακινήσεις μας; Τι ευκαιρίες θα μας ανοίξουν οι νέες τεχνολογίες; Και ποιες θα είναι οι απαιτήσεις ψηφιοποίησης και συνδεσιμότητας για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος;

Αυτά είναι τα ερωτήματα που έθεσε το BMW Group και επιχειρεί να τα απαντήσει με τα τέσσερα Φουτουριστικά του Οχήματα (Vision Vehicles). Το καθένα εκπροσωπεί μία διαφορετική μάρκα του Group, ερμηνεύοντας μέσα από τη δική του ‘ματιά’ την έννοια της μελλοντικής μετακίνησης και ενσαρκώνοντας τις αξίες της μάρκας. Παράλληλα διερευνώνται θέματα όπως αυτόνομη οδήγηση, ψηφιοποίηση και εξατομίκευση – ενώ η έννοια της premium μετακίνησης ορίζεται κυρίως από την άνεση, τη συνεχή διαθεσιμότητα, τη συναισθηματική απήχηση και την προσαρμοστικότητα στις ατομικές ανάγκες.

«Η μακροπρόθεσμη εταιρική στρατηγική μας, Number ONE > NEXT, είναι σταθερά επικεντρωμένη στον πελάτη και στη εμπειρία μιας βιώσιμης premium μετακίνησης. Επιθυμία μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την απόλυτη εμπειρία μέσω ‘συναισθηματικών’ προϊόντων και καινοτόμων υπηρεσιών – στο παρόν και το μέλλον», δήλωσε ο Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, Harald Krüger, ανοίγοντας τη συνέντευξη τύπου στις 11 Οκτωβρίου στο Los Angeles.

BMW VISION NEXT 100: “The Ultimate Driver”.

Το BMW Vision Vehicle ενσαρκώνει τη διάσημη οδηγική απόλαυση BMW. Τα επόμενα χρόνια και τις προσεχείς δεκαετίες, οι κάτοχοι BMW θα θέλουν να οδηγούν οι ίδιοι πρωτίστως, με την υποστήριξη συνεχούς συνδεσιμότητας, ψηφιακής νοημοσύνης και τεχνολογιών αιχμής. Όμως αυτές οι τεχνολογίες αιχμής προτίθενται να κάνουν ακόμα περισσότερα: θα μετατρέπουν τους οδηγούς BMW σε Υπεροδηγούς (‘Ultimate Drivers’). Ταυτόχρονα, οι οδηγοί θα μπορούν να αναθέτουν τα οδηγικά τους καθήκοντα, εάν το επιθυμούν, στο BMW VISION NEXT 100, ενώ οι ίδιοι θα κάθονται αναπαυτικά και θα ασχολούνται με άλλα πράγματα.

MINI VISION NEXT 100: “Every MINI is my MINI”.

Η ιδέα πίσω από το φουτουριστικό MINI VISION NEXT 100 είναι η υπεύθυνη χρήση πόρων στον τομέα της προσωπικής μετακίνησης. Το μότο “Every MINI is my MINI” ενσαρκώνει την πρωτοποριακή ιδέα της κοινοχρησίας οχημάτων ‘car-sharing’, με πελάτες MINI να μπορούν μελλοντικά να έχουν πρόσβαση και να διαμορφώνουν το οποιοδήποτε MINI σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Το MINI θα είναι διαθέσιμο για όλους, ανά πάσα στιγμή, θα περισυλλέγει τους οδηγούς αυτόνομα από το σημείο που επιθυμούν, ενώ η εμφάνιση, τα οδηγικά χαρακτηριστικά και η συνδεσιμότητα του οχήματος θα προσαρμόζονται στο προσωπικό lifestyle του χρήστη. Η νέα, εξατομικευμένη εμπειρία με το MINI VISION NEXT 100 βασίζεται στη συνδεδεμένη, ψηφιακή νοημοσύνη.

Rolls-Royce VISION NEXT 100: “The Grand Sanctuary”.

Πλήρως αυτόνομο, το Rolls-Royce VISION NEXT 100 προάγει την πολυτέλεια σε νέα επίπεδα. Το εσωτερικό του Rolls-Royce VISION NEXT 100 θα είναι ένα ιδιωτικό καταφύγιο, ένα “Grand Sanctuary”, όπου ο εικονικός βοηθός όχι μόνον οδηγεί το όχημα, αλλά εκπληρώνει και όλες τις επιθυμίες του πελάτη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το εξωτερικό είναι εκθαμβωτικό, ενώ η κομψή οροφή που ανοίγει διάπλατα προς τα πάνω και η παραδοσιακή πόρτα που ανοίγει προς τα πίσω είναι η επιτομή της άνεσης στην πρόσβαση των επιβατών. Τα πάντα να αποπνέουν μία αίσθηση φινέτσας και γούστου. Το Rolls-Royce VISION NEXT 100 αντιπροσωπεύει μία μόνο πρόταση για μία μοναδική, προσωπική, εξατομικευμένη Rolls-Royce. Έχοντας ισχυρή παράδοση στην κατασκευή αμαξωμάτων (coachbuilding), η μάρκα χρησιμοποιεί καινοτόμες μεθόδους παραγωγής και προηγμένα υλικά ώστε να μπορούν οι ίδιοι οι πελάτες να δημιουργούν το όχημα των ονείρων τους, σαν ένα αποκλειστικό έργο τέχνης. Το σύστημα κίνησης θα είναι μηδενικών ρύπων.

BMW Motorrad VISION NEXT 100: “The Great Escape”

Η βασική ιδέα πίσω από το Φουτουριστικό Όχημα της BMW Motorrad είναι η δημιουργία μιας γνήσιας και χωρίς περιορισμούς εμπειρίας με μοτοσυκλέτα. Στο μέλλον, μέσα από τη βελτιωμένη συνδεσιμότητα μεταξύ αναβάτη, μοτοσυκλέτας και εξωτερικού κόσμου, θα προκύπτει μία ξεχωριστή αίσθηση ελευθερίας. Τα συστήματα υποστήριξης του BMW Motorrad VISION NEXT 100 δεν θα έχουν μόνο προνοητικό και συμβουλευτικό ρόλο όταν απαιτείται κάποια ενέργεια, αλλά και παρεμβατικό, προκειμένου να διασφαλίζεται η σωματική ακεραιότητα των αναβατών. Προστατευτική ένδυση όπως κράνη και στολές με επένδυση δεν θα χρειάζονται πλέον. Οι αναβάτες θα μπορούν απλά να απολαμβάνουν την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Ένα βασικό σύστημα υποστήριξης αυτού του Φουτουριστικού Οχήματος είναι ο μηχανισμός Αυτο-Ισορροπίας (Self-Balancing), που κρατά τη μοτοσικλέτα σε ισορροπία είτε κινείται είτε είναι σταματημένη και δεν την αφήνει να πέσει. Επομένως, αυτή η τεχνολογία επιτρέπει σε όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως ικανότητας ή εμπειρίας να απολαμβάνουν μία ακόμα πιο θετική οδηγική εμπειρία εξερευνώντας τα όρια των δυνατοτήτων τους. Η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας γίνεται κυρίως μέσω της έξυπνης ζελατίνας. Αυτή επεκτείνει το πεδίο ορατότητας του αναβάτη και παρέχει όχι μόνο προστασία από τον αέρα αλλά και σχετικές πληροφορίες, οι οποίες προβάλλονται στην οπτική ευθεία, όταν είναι απαραίτητο. Σχεδιαστικά και λειτουργικά, το BMW Motorrad VISION NEXT 100 χρησιμοποιεί διάφορα εντυπωσιακά στοιχεία από την ιστορία της BMW Motorrad, τα οποία ερμηνεύει μέσα από μία σύγχρονη οπτική. Το μαύρο, τριγωνικό τμήμα του πλαισίου, για παράδειγμα, παραπέμπει στην πρώτη μοτοσυκλέτα της BMW Motorrad, την R32, που κατασκευάστηκε το 1923. Παρατηρώντας την από το πλάι, θυμίζει γυμνή μοτοσυκλέτα με εργονομία και θέση οδήγησης roadster. Το σχήμα και η κατασκευή του κινητήρα θυμίζουν το παραδοσιακό BMW boxer, με τη διαφορά ότι παράγει μηδενικούς ρύπους.

Οι ΗΠΑ αποτελούν την τέλεια σκηνή για το παγκόσμιο ντεμπούτο του BMW Motorrad VISION NEXT 100 και το τελείωμα του “ BMW Group Iconic Impulses . The BMW Group Future Experience ”.

Το BMW Group αποφάσισε να αποκαλύψει το BMW Motorrad VISION NEXT 100 στις ΗΠΑ. Η Αμερικανική αγορά είναι από τις μεγαλύτερες για μοτοσυκλέτες BMW και από αυτές στις οποίες το BMW Group σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής του δραστηριότητας. Πρωτοπόρος στο χώρο της βιώσιμης μετακίνησης, η πολιτεία της Καλιφόρνια ήταν η ιδανική επιλογή για την παρουσίαση του τέταρτου Φουτουριστικού Οχήματος, που αποτυπώνει τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας του μέλλοντος. Ως ‘megacity’ το Los Angeles είναι η τέλεια σκηνή για το τελείωμα της εκθεσιακής και επικοινωνιακής πλατφόρμας “BMW Group Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”.
Στις ΗΠΑ βρίσκεται επίσης το πιο παραγωγικό εργοστάσιο της BMW plant στον κόσμο: το BMW Plant Spartanburg. Από τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις του BMW Group, το Spartanburg έχει ωφεληθεί από επενδύσεις που αγγίζουν τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια από το 1994 που ξεκίνησε η παραγωγή. Πάνω από το 70% της παραγωγής μοντέλων BMW X (BMW X3, X4, X4 M, X5, X5 M, X6 και X6 M) εξάγεται, με συνολική αξία 9,8 δισεκ. δολαρίων το χρόνο. Σαν αποτέλεσμα, η BMW αναδείχτηκε η μεγαλύτερη εταιρεία εξαγωγών αυτοκινήτων των ΗΠΑ το 2015.
Το BMW Group και το δίκτυο εμπόρων και προμηθευτών του αυτή τη στιγμή απασχολούν γύρω στα 70.000 άτομα στις ΗΠΑ.

Εκθεσιακή και επικοινωνιακή πλατφόρμα “ BMW Group Iconic Impulses . The BMW Group Future Experience.”

Αυτή η εκθεσιακή και επικοινωνιακή πλατφόρμα θα δώσει την ευκαιρία σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους από όλο τον κόσμο να γνωρίσουν το όραμα του BMW Group για τη μετακίνηση του μέλλοντος. Θα είναι ανοιχτή για το κοινό στο Los Angeles από 11 - 16 Οκτωβρίου 2016.

Η έκθεση βασίζεται σε ένα ‘αφηγηματικό μονοπάτι’ που οδηγεί τον επισκέπτη μέσα από διαφορετικές βιωματικές εμπειρίες και αντανακλά την 100χρονη ιστορία του BMW Group ως μιας πρωτοποριακής, καινοτόμου εταιρίας. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να ενημερώνονται για τις κυρίαρχες παγκόσμιες τάσεις (megatrends) και τις προκλήσεις και ευκαιρίες που θα αντιμετωπίσει η κοινωνία στο μέλλον. Επιπλέον, η έκθεση παρέχει πληροφορίες για το BMW Group και τις ευθύνες του απέναντι στο περιβάλλον, την κοινωνία και τους υπαλλήλους του.

Η Εσωτερική Ροτόντα αποτελεί το σκηνικό για το ντεμπούτο των Φουτουριστικών Οχημάτων και τη διεξαγωγή συνεντεύξεων τύπου και διαφόρων εκδηλώσεων. Επίσης προσφέρει μία πλατφόρμα για συζητήσεις γύρω από βασικά ερωτήματα του μέλλοντος. Προσωπικότητες από ποικίλα γνωστικά πεδία - όπως πολιτικό, επιστημονικό, επιχειρηματικό, πολιτισμικό - και το κοινό καλούνται να μοιράζονται τις απόψεις τους, μέσα σε μία ευχάριστη ατμόσφαιρα ανοιχτής ανταλλαγής ιδεών και σφαιρικής προσέγγισης κρίσιμων θεμάτων του μέλλοντος.

“Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience.” – Ημερομηνίες και Πρεμιέρες :

Μόναχο (7 Μαρτίου 2016)

Παγκόσμιο ντεμπούτο του BMW VISION NEXT 100

Πεκίνο (5 - 15 Μαΐου 2016)

Ασιατικό ντεμπούτο του BMW VISION NEXT 100 – Έναρξη λειτουργίας της εκθεσιακής και επικοινωνιακής πλατφόρμας “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experiences”

Λονδίνο (16 - 26 Ιουνίου 2016)

Παγκόσμιο ντεμπούτο των MINI VISION NEXT 100 & Rolls-Royce VISION NEXT 100 – Εκθεσιακή και επικοινωνιακή πλατφόρμα “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience”

Los Angeles (11- 16 Οκτωβρίου 2016)

Παγκόσμιο ντεμπούτο του BMW Motorrad VISION NEXT 100 – Εκθεσιακή και επικοινωνιακή πλατφόρμα “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience.”


Το BMW Group

Το BMW Group είναι από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο με τις μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2015, το BMW Group πούλησε 2.247.000 αυτοκίνητα και 137.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το 2015 ήταν 9.22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 92.18 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2015, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 122.244 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.