Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Παγκόσμια καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο MINI Countryman

Παγκόσμια καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο MINI Countryman
Παγκόσμια καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο MINI Countryman
ADD STORIES: Έμφαση στις εμπειρίες. Το πρώτο MINI plug-in hybrid στην ιστορία της μάρκας.


Βγείτε έξω και ανακαλύψτε νέα πράγματα – και δημιουργήστε αναμνήσεις. Το “ADD STORIES” προβάλλει την περιπετειώδη φύση του MINI Countryman, ένα καινοτόμο μοντέλο που γεφυρώνει την πόλη με την εξοχή, και που διψά για νέες εμπειρίες και φρέσκιες ιστορίες μακριά από την άσφαλτο. Η ολοκληρωμένη καμπάνια θα συνοδεύει το νέο MINI Countryman από την έναρξη των επικοινωνιών τον Οκτώβριο του 2016 μέχρι το λανσάρισμα που προγραμματίζεται από το Φεβρουάριο του 2017 και μετά.

Κεντρικό σημείο της καμπάνιας είναι η συνειδητοποίηση ότι οι εμπειρίες είναι το νέο status symbol ενός νεανικού, αστικού target group.

Το νέο MINI Countryman κάνει αυτές τις εμπειρίες εφικτές – και παίρνει τους επιβάτες μαζί του στο ταξίδι. Το σλόγκαν “ADD STORIES” καλεί τους θεατές να βγουν έξω και να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Το κάθε χιλιόμετρο που διανύουν τους προσφέρει νέες εντυπώσεις και ιστορίες για να μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Με την πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του MINI Countryman, η καταξιωμένη Βρετανική μάρκα συνεχίζει την προέλασή της στην premium compact κατηγορία. Το νέο MINI Countryman είναι το μεγαλύτερο, πιο ευέλικτο μοντέλο στην 57χρονη ιστορία της μάρκας. Η πλήρης ανανέωση συμβαδίζει με σημαντικές βελτιώσεις στην ευρυχωρία, λειτουργικότητα, το σπορτίφ στυλ και τα premium χαρακτηριστικά.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 μεταμορφώνει τη γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση MINI σε μία συναρπαστική, βιώσιμη εμπειρία. Είναι το πρώτο MINI με plug-in hybrid σύστημα κίνησης για αμιγή ηλεκτροκίνηση μηδενικών ρύπων.

«Το να βγεις έξω και να ανακαλύψεις τον κόσμο έχει μία νέα και σημαντική αξία για το target group μας», εξήγησε ο Marc Lengning, επικεφαλής του MINI Brand Management. «Το νέο MINI Countryman προάγει σε μία νέα διάσταση τη μάρκα MINI – επειδή ‘μένοντας στην πόλη΄ σημαίνει παράλληλα ‘φεύγοντας από την πόλη’ το Σαββατοκύριακο και ‘επιστρέφω’ με νέες εμπειρίες και ιστορίες».

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης καμπάνιας λανσαρίσματος, το “ADD STORIES” θα διοχετεύσει υλικό σε όλα τα κανάλια, αλλά θα δώσει έμφαση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα σε δύο βίντεο: Το “CityCountry” είναι ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων που οδηγεί τον θεατή σε ένα ταξίδι περιπέτειας για αναζήτηση μοναδικών στιγμών με το νέο MINI Countryman. Το δεύτερο βίντεο, “Storyteller”, που δημιουργεί ένα πρόσθετο σημείο εστίασης, υπογραμμίζει το βασικό μήνυμα της καμπάνιας.

Η MINI χρησιμοποιεί ψηφιακό περιεχόμενο όχι μόνο για να επιμηκύνει τα βίντεο, αλλά και για να κάνει διάλογο με φίλους και πελάτες της. Με αναρτήσεις, πανό και διάφορες online διαφημίσεις, η ΜΙΝΙ προσαρμόζει το περιεχόμενο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του υποψήφιου κοινού.

Το “ADD STORIES” χρησιμοποιεί ισχυρή οπτική αφήγηση για να υπογραμμίζει το βελτιστοποιημένο χώρο και την αναβαθμισμένη προϊοντική ουσία του MINI Countryman σε διάφορα θεματικά βίντεο. Τα βίντεο παρουσιάζουν προϊοντικά χαρακτηριστικά όπως το MINI Picnic Bench, ένα μαξιλάρι που ξεδιπλώνεται από το χώρο αποσκευών και γίνεται άνετο κάθισμα, ιδανικό για την ύπαιθρο , το κεντρικό όργανο με λειτουργικότητα οθόνης αφής, και το MINI Find Mate. Επίσης προβάλλονται οι εκτός δρόμου ικανότητες του MINI Countryman. Ένα πρόσθετο προϊοντικό βίντεο διάρκειας επτά λεπτών που παρουσιάζει το όχημα με κάθε λεπτομέρεια.

Στην έντυπη διαφήμιση, η ΜΙΝΙ εστιάζει σε εκδόσεις ευρείας κυκλοφορίας. Το «στήσιμο» του εντύπου τοποθετεί το νέο MINI Countryman στο φυσικό του περιβάλλον, εκτός πόλης και εκτός δρόμου.

Η MINI συνεργάζεται επίσης με ισχυρούς εταίρους που μοιράζονται τον ίδιο ενθουσιασμό για μοναδικές εμπειρίες: παράδειγμα η Καλιφορνέζικη φίρμα Channel Islands, που ήδη βοήθησε στην εξέλιξη του MINI Surfboard, για τη δημιουργία ενός δυνατού κινηματογραφικού και φωτογραφικού υλικού.

Ένας ακόμα εταίρος είναι η Ιαπωνική μάρκα φωτογραφίας και τεχνολογίας Nikon. Η MINI και η Nikon θα συνεργαστούν σε διάφορες δραστηριότητες marketing για το λανσάρισμα του MINI Countryman σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Nikon χρησιμοποιεί τη συνεργασία για την προώθηση της νέας της KeyMission 360. Η κάμερα δράσης (action camera) επιτρέπει συνεχείς λήψεις 360° σε ποιότητα 4K UHD με μία εντελώς νέα μορφή. Η συνεργασία έδεσε άριστα: η KeyMission της Nikon και το νέο MINI Countryman μοιράζονται τον ίδιο ενθουσιασμό για την περιπέτεια, τις φρέσκιες εμπειρίες και την παρθένα φύση.

Η MINI ήδη χρησιμοποιεί αποκλειστικά τη KeyMission 360 στις παγκόσμιες επικοινωνίες της για το MINI Countryman. Θα ακολουθούσουν πρόσθετες παραγωγές με κοινό υλικό για διάφορα και offline κανάλια στην πορεία της καμπάνιας “ADD STORIES” και της καμπάνιας λανσαρίσματος της Nikon KeyMission 360.

Το νέο MINI Countryman θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στις 18 Νοεμβρίου 2016 στο Los Angeles Auto Show. Το λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά προγραμματίζεται για το Φεβρουάριο του 2017. Από το Μάρτιο του 2017, το νέο MINI Countryman θα κατακτήσει τους δρόμους αλλά και off-road περιοχές εκτός Ευρώπης.