Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

“Φύλακας Άγγελος”: Απαντά αυτόματα σε συγκρούσεις και βοηθά στην ανεύρεση κλεμμένων αυτοκινήτων το Opel OnStar που επεκτείνεται σε 18 νέες αγορές

το Opel OnStar
“Φύλακας Άγγελος”: Απαντά αυτόματα σε συγκρούσεις και βοηθά στην ανεύρεση κλεμμένων αυτοκινήτων το Opel OnStar που επεκτείνεται σε 18 νέες αγορές
Ένα χρόνο αφότου λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, το σύστημα Opel OnStar επεκτείνεται τώρα σε 18 επιπλέον αγορές.
Αυτό το καινοτόμο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης θα διατίθεται σε Βουλγαρία, Κύπρο, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γιβραλτάρ, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα, Νορβηγία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία και Σουηδία. Η Opel προσφέρει τη μοναδική υπηρεσία (οι ατομικές λειτουργίες διατίθενται ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση) σε 19 γλώσσες. Επίσης, η επέκταση της υπηρεσίας Wi-Fi hotspot συνεχίζεται, με την Αυστρία, Τσεχία, Γαλλία, Ιρλανδία, Πορτογαλία και Ρουμανία να προστίθενται στις υπάρχουσες αγορές (Γερμανία, Ολλανδία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο).

Από τον Αύγουστο του 2015, το Opel OnStar έχει καταγράψει πάνω από 5,5 εκατομμύρια επαφές με πελάτες που επικοινωνούν τηλεφωνικά, μέσω εφαρμογής smartphone, το OnStar website ή το μπλε μπουτόν εξυπηρέτησης OnStar. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2016, το Opel OnStar έλαβε περίπου 880.000 κλήσεις από πελάτες και έστειλε 830.000 email διάγνωσης οχημάτων. Στο internet, οι πελάτες συνδέθηκαν στη διαδικτυακή πύλη του Opel OnStar πάνω από 1.000,000 φορές και εκκίνησαν την εφαρμογή πάνω από 3,1 εκατομμύρια φορές. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel διαθέτει OnStar.

«Ο μεγάλος αριθμός επαφών από τότε που λανσαρίστηκε επιβεβαιώνει πόσο πολύ οι πελάτες εκτιμούν την ξεγνοιασιά και άνεση που χαρίζει το σύστημα Opel OnStar στην οδηγική εμπειρία,» δήλωσε η CMO της Opel, Tina Müller. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης σε νέους πελάτες σε αρκετές χώρες σε όλη την Ευρώπη.»

Το σύστημα Opel OnStar είναι δημοφιλές στο χώρο των media αλλά και μεταξύ των πελατών. Οι πιο πρόσφατες διακρίσεις που προστέθηκαν στη λίστα βραβείων από όλη την Ευρώπη περιλαμβάνουν το “Βραβείο Συνδεσιμότητας 2016” με το Mokka από το AutoBild Allrad στη Γερμανία και το Ισπανικό Ponle Freno για την καινοτομία στην οδική ασφάλεια.

Τα σύστημα Opel OnStar συνδέει τους πελάτες με έναν καταρτισμένο σύμβουλο – όχι μηχάνημα. Για παράδειγμα η Eulalia Serrano, ενεπλάκη σε σύγκρουση με άλλο όχημα. Οι αισθητήρες του Zafira της ειδοποίησαν αυτόματα έναν ειδικά εκπαιδευμένο σύμβουλο της OnStar ο οποίος κινητοποίησε τις υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης και της κράτησε συντροφιά μέσω του hands-free συστήματος μέσα στο αυτοκίνητο.

Το Opel OnStar όχι μόνον ανταποκρίνεται αυτόματα σε συγκρούσεις και βοηθά στον εντοπισμό κλεμμένων οχημάτων – το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης κλειδώνει επίσης ή ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση (remotely), κατεβάζει διαδρομές ταξιδιού απευθείας στο εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης και στέλνει email σχετικά με την κατάσταση του οχήματος. Ανάλογα με την αγορά, ένα επιπλέον 4G/LTE Wi-Fi hotspot1 διατίθεται προαιρετικά.

Η πιο δημοφιλής υπηρεσία – με περίπου 3,1 εκατομμύρια εκκινήσεις – είναι η εφαρμογή για smartphone myOpel, την οποία οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν από το Google Play Store ή το Apple App Store αντίστοιχα. Τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής μέχρι τώρα είναι το απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα των θυρών, ο online εντοπισμός οχήματος και η ενεργοποίηση της κόρνας και του σινιάλου. Οι πελάτες μπορούν επίσης να αναζητήσουν σημαντικά δεδομένα όπως ζωή λαδιού ή πιέσεις ελαστικών, να αποστείλουν προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου (εάν υπάρχει) και να διαχειριστούν το πρόσθετο Wi-Fi1 hotspot, που επιτρέπει τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών στο όχημα.

Μέσω OnStar και της εφαρμογής myOpel, οι οδηγοί μπορούν να προγραμματίζουν άνετα το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου από το smartphone τους. Απλά εισάγουν τον προορισμό στο τηλέφωνό τους, τον επιλέγουν από το βιβλίο διευθύνσεων και τον στέλνουν στο όχημά τους πιέζοντας ένα μπουτόν. Ανεξάρτητα, οι οδηγοί τώρα μπορούν να προσθέτουν χρήσιμα σχόλια στη λειτουργία Εντοπισμού Οχήματος, ακόμα και μία φωτογραφία που θα τους βοηθήσει στην ανεύρεση του αυτοκινήτου. Για την αποφυγή προστίμων λόγω παράνομης στάθμευσης, οι χρήστες myOpel μπορούν να ρυθμίζουν μία υπενθύμιση μέσω χρονομέτρου όταν εκπνέει ο χρόνος στάθμευσης.

Το Opel OnStar βοηθά επιπλέον τους ιδιοκτήτες οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση κλοπής ενός αυτοκινήτου εξοπλισμένου με το σύστημα. Η υπηρεσία υποστήριξης κλεμμένου οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) επιτρέπει στο Opel OnStar να συνεργαστεί με την αστυνομία για την ανάκτηση του αυτοκινήτου γρήγορα και με ασφάλεια και την επιστροφή στον νόμιμο ιδιοκτήτη του. Με το Ignition Block, το Opel OnStar μπορεί να στείλει ένα σήμα στο όχημα που εμποδίζει την εκκίνηση όταν έχει δηλωθεί ως κλεμμένο.

Το Opel OnStar λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων Astra και στις εκδόσεις Color Active και Innovation του MOKKA X, ενώ από τον καινούργιο χρόνο θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μοντέλα της Opel. Η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν για τα πέντε πρώτα χρόνια στην Ελλάδα. Η υπηρεσία Wi-Fi hotspot1 θα είναι διαθέσιμη από τη νέα χρονιά.

1 Το Wi-Fi, όταν διατίθεται, απαιτεί ενεργοποίηση της υπηρεσίας OnStar. Η σύνδεση δεδομένων Wi-Fi δεν παρέχεται από την OnStar. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις του παρόχου κινητής τηλεφωνίας. Επισύρονται χρεώσεις στο τέλος της περιόδου δοκιμής. Η κάλυψη και η διαθεσιμότητα διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία και τις συνθήκες.