Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η Nissan δίνει και πάλι ζωή στο θρυλικό Patrol του 1987, που έτρεξε στο rally Paris – Dakar

Η Nissan δίνει και πάλι ζωή στο θρυλικό Patrol του 1987, που έτρεξε στο rally Paris – Dakar
Έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση εδώ και 30 χρόνια, η Nissan επαναφέρει στη ζωή ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο λόγος για το θρυλικό Nissan Patrol Fanta Limon που έτρεξε το 1987 στο παγκοσμίου φήμης rally του Paris – Dakar, όπου πλέον έχει αποκατασταθεί πλήρως, διατηρώντας αφενός την παλιά του αίγλη και επιστρέφοντας αφετέρου στους γνώριμους για αυτό, αμμόλοφους της Σαχάρα.


Με θρυλικά κατορθώματα που δεν έχουν προηγούμενο, το συγκεκριμένο Patrol έχει γράψει με μεγάλα γράμματα το δικό του κεφάλαιο στον “μύθο” του Dakar. Πήρε τη νίκη στην κατηγορία diesel και ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που τερμάτισε στο συγκεκριμένο rally στην πρώτη δεκάδα.

Το συγκεκριμένο Patrol Fanta Limon απέκτησε μια δεύτερη “ζωή”, χάρη στο μεράκι και το πάθος μιας ειδικής ομάδας μηχανικών στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE) στη Βαρκελώνη. Για πάνω από δύο χρόνια, η συγκεκριμένη ομάδα δούλεψε με πάθος σε ώρες εκτός εργασίας και τα Σαββατοκύριακα, μετατρέποντας το οξειδωμένο “σκαρί” που βρισκόταν σε ένα Ισπανικό μουσείο, σε ένα εξαιρετικό αγωνιστικό εκτός δρόμου.

Η ιστορία της επιτυχίας του αυτοκινήτου το 1987 στο rally Paris – Dakar δεν ήταν μια εύκολη υπόθεση. 312 οχήματα διένυσαν 13.000 εξαντλητικά χιλιόμετρα στην Ευρώπη, την Αλγερία, τον Νίγηρα, το Μάλι, τη Μαυριτανία και τη Σενεγάλη. Η ομάδα της Nissan Fanta Limon συμμετείχε με δύο οχήματα : το 211 με τους Miguel Prieto και Ramon Termens ως οδηγό και συνοδηγό αντίστοιχα και το 212 επανδρωμένο από τους αδελφούς Jorge και Hansi Babler. Στη διάρκεια του αγώνα τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα καθώς το φορτηγό υποστήριξης της ομάδας χάλασε, αφήνοντας τα δύο αυτοκίνητα χωρίς ανταλλακτικά για το υπόλοιπο του αγώνα. Συν τοις άλλοις, το αυτοκίνητο 212 αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα μετά από ατύχημα σε έναν αμμόλοφο, αλλά το 211 αγωνίστηκε μέχρι το τέλος. Αυτό ήταν και το πρώτο diesel όχημα που κατάφερε να τερματίσει στον αγώνα και μάλιστα στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης.

Μετά από αυτή την επιτυχημένη αποστολή, τα συγκεκριμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα αποσύρθηκαν από τους αγώνες με την τύχη του 212 να παραμένει άγνωστη έως και σήμερα. Από την άλλη πλευρά, το 211 δόθηκε ως έκθεμα στο Salvador Claret, μια ιδιωτική συλλογή αυτοκινήτων και στη συνέχεια στο μουσείο αυτοκινήτων νότια της Girona στην Ισπανία, όπου και παρέμεινε εκεί για σχεδόν τρεις δεκαετίες.

Παρακολουθήστε video με την ολική επαναφορά του θρυλικού Patrol στους αμμόλοφους της Σαχάρα