Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Το BMW Group Hellas συνέχισε την ανοδική του πορεία και το 2016

Το BMW Group Hellas συνέχισε την ανοδική του πορεία και το 2016
Το BMW Group Hellas συνέχισε την ανοδική του πορεία και το 2016
Κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά με τις μάρκες BMW, MINI και BMW i. Αύξηση πωλήσεων 26,5% για το Group συγκριτικά με το 2015. Οι ταξινομήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 28,2%, σύνολο 3.845 οχήματα. Οι ταξινομήσεις MINI αυξήθηκαν κατά 22,5%, σύνολο 1.585 οχήματα.

Αύξηση πωλήσεων 26,5% σημείωσε το BMW Group Hellas το 2016 βάσει των πρώτων αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων). Η εταιρία συγκέντρωσε 5.430 συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW, MINI και BMW i κατακτώντας την πρώτη θέση ως Group στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων.

Για τη BMW, 3.845 οχήματα παραδόθηκαν το 2016 σε πελάτες έναντι 2.999 μονάδων το 2015 (αύξηση 28,2%). Οι πρωτιές πωλήσεων σε διάφορες κατηγορίες πολυτελών αυτοκινήτων συνεχίστηκαν το 2016 στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer (410 οχήματα) και στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4 (490 οχήματα). Στην κατηγορία SUV/SAV τα μοντέλα της BMW Σειράς X (Χ1, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) σημείωσαν ανοδική πορεία στην Ελληνική αγορά με 1.480 συνολικές ταξινομήσεις.

Η μάρκα BMW i με τα premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW i3 και BMW i8 συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της με 44 συνολικές ταξινομήσεις.

Σημαντική αύξηση πωλήσεων 22,5% σημείωσε και η ΜΙΝΙ το 2016. Με ταξινομήσεις 1.585 οχημάτων, η Βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.294 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Το 3θυρο MINI hatch, το 5θυρο MINI και το MINI Countryman προσέλκυσαν ακόμα περισσότερους πελάτες ξεπερνώντας μαζί τις 1.200 ταξινομήσεις.

Το μερίδιο αγοράς της BMW στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στο 4,9% (2015: 4,0%). Αντίστοιχα, η ΜΙΝΙ σημείωσε αύξηση με μερίδιο αγοράς 2,0% έναντι 1,7% το 2015.