Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

BUSINESS ATHLETE: Η διεθνής καμπάνια προβολής της νέας BMW Σειρά 5 Sedan κλιμακώνεται. Τηλεοπτικό σποτ και διαδικτυακά βίντεο με πρωταγωνιστή το δημοφιλή ηθοποιό Scott Eastwood

BUSINESS ATHLETE
BUSINESS ATHLETE: Η διεθνής καμπάνια προβολής της νέας BMW Σειρά 5 Sedan κλιμακώνεται
Καθώς απομένουν μόλις μερικές εβδομάδες πριν η 7η γενιά της BMW Σειράς 5 Sedan φτάσει στα καταστήματα των εμπόρων στις 11 Φεβρουαρίου 2017, η διεθνής επικοινωνιακή καμπάνια κλιμακώνεται. Στο επίκεντρό της βρίσκεται η νέα τηλεοπτική διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Χολιγουντιανό ηθοποιό Scott Eastwood.


Παγκόσμια ηγέτιδα στην κατηγορία της: BMW Σειρά 5.

Με πωλήσεις περίπου 7,9 εκατομμυρίων, η BMW Σειρά 5 είναι ένα από τα βασικά μοντέλα της BMW. Μόνο την έκτη γενιά επέλεξαν περισσότεροι από 2.1 εκατομμύρια πελάτες, αναδεικνύοντάς την σε παγκόσμια ηγέτιδα της premium upper mid-size κατηγορίας.

Η έβδομη γενιά της BMW Σειράς 5 σκοπεύει τώρα να διατηρήσει αυτή την πρωτιά. Με βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά, απαράμιλλη γκάμα συστημάτων υποστήριξης, μοναδική συνδεσιμότητα και ‘διαισθητικά’ χειριστήρια, θέτει νέα πρότυπα στο χώρο του αυτοκινήτου. Διαθέτει Intelligent Voice Assistant, σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών BMW Head-Up Display – τώρα, με μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής κατά 70%. Σε συνδυασμό με υπηρεσίες BMW Connected και λοιπές καινοτομίες όπως On-Street Parking Information και Remote 3D View, τα συστήματα αυτά αναδεικνύουν τη νέα BMW Σειρά 5 Sedan στο απόλυτο business μοντέλο.

Ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια προ-λανσαρίσματος.

Η τρέχουσα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από το 2016 με δράσεις προ-λανσαρίσματος σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλο τον κόσμο. Εστιάζοντας κυρίως στα ψηφιακά κανάλια, η επικοινωνιακή καμπάνια δένει άριστα με τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της BMW Σειράς 5 στους τομείς συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης. Πολυάριθμα βίντεο teasers σχετικά με το BMW Connected και τη μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση προσέλκυσαν τη προσοχή, προβάλλοντας τις καινοτομίες της νέας Σειράς 5. Ήδη οι πρώτες αναρτήσεις της τρέχουσας καμπάνιας δημιούργησαν πάνω από 18 εκατομμύρια επαφές στο Facebook και πάνω από 24 εκατομμύρια αντίστοιχα στο Instagram.

Ένα πρόσθετο συστατικό της - κατά κύριο λόγο - ψηφιακής καμπάνιας είναι η επάνοδος της σειράς βίντεο The Hire στο BMWFilms.com. Μετά από διάλειμμα 15 χρόνων, παρουσιάστηκε το νέο βίντεο The Escape, έργο του υποψηφίου για βραβείο Όσκαρ σκηνοθέτη Neill Blomkamp. Αυτό περιλαμβάνει συγκλονιστικές σκηνές καταδίωξης με πρωταγωνίστρια τη νέα BMW Σειρά 5 Sedan, με τον αινιγματικό Clive Owen και πάλι στο τιμόνι. Λίγο μετά αφότου κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο, το νέο βιντεάκι εμφανίστηκε στο YouTube με πάνω από 5.5 εκατομμύρια φίλους. Οι αντιδράσεις από τον Τύπο ήταν θετικές από κάθε άποψη και αυτές και μόνο έφτασαν σε πάνω από 125 εκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο.

«Τα βίντεο της BMW Films έχουν σημαντική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι ενδεικτικά του τρόπου με τον οποίο μία διαφήμιση με αυθεντικό περιεχόμενο μπορεί να στηρίξει και να επεκτείνει μία προϊοντική καμπάνια», εξηγεί η Hildegard Wortmann, Επικεφαλής της Μάρκας BMW.

Εκτός ψηφιακού κόσμου, οι ‘κλειστές αίθουσες’ σε περισσότερες από 70 πόλεις σε όλο τον κόσμο, προσέλκυσαν πάνω από 70.000 επισκέπτες, που επιθυμούσαν να δουν τα σχεδιαστικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου business sedan από πρώτο χέρι.

BUSINESS ATHLETE.

Η επικοινωνιακή καμπάνια που ‘τρέχει’ με το σλόγκαν BUSINESS ATHLETE, κλιμακώνεται. Η νέα BMW Σειρά 5 προσφέρει απαράμιλλη συνδεσιμότητα και αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά, ενώ έχει όλα τα προσόντα για να ταράξει τα νερά στη business κατηγορία, όπως ένας BUSINESS ATHLETE. Τα στοιχεία που προβάλλονται είναι η καινοτομία, ο δυναμισμός, η business κατηγορία και η οδηγική απόλαυση, με την έμφαση να προσαρμόζεται στα διαφορετικά χαρακτηριστικά κάθε χώρας. Ρόλο-κλειδί στην καμπάνια έχει ασφαλώς ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Scott Eastwood. O Scott είναι ένα φρέσκο, νεανικό, αγαπητό πρόσωπο, ενώ η φιλοδοξία και ο δυναμισμός του ταιριάζουν άριστα στη νέα BMW Σειρά 5 Sedan.

Η συνεργασία με τον Scott Eastwood θα καλύψει όχι μόνο την κλασική τηλεοπτική διαφήμιση αλλά και μία σειρά διαδικτυακών μέσων.

Στα τηλεοπτικά σποτ, διάρκειας 30 και 45 δευτερολέπτων, η BMW Σειρά 5 επιβάλλεται με τον ισχυρό χαρακτήρα της, παραμένοντας σταθερή στην επιδίωξη των στόχων της. Αυτοκίνητο και οδηγός εξελίσσονται με πάθος και σαφή στόχο. Το μήνυμα των διαφημιστικών σποτ ολοκληρώνεται με μια λεζάντα που παρουσιάζει την plug-in, υβριδική BMW 530e iPerformance αντιπροσωπεύοντας τη βιωσιμότητα και την τεχνολογία.

«Τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας μας είναι σαφή: την επιτυχία την κερδίζεις. Ποτέ μην επαναπαύεσαι στις δόξες σου», εξηγεί η Hildegard Wortmann, Επικεφαλής της Μάρκας BMW. «Αυτό ισχύει τόσο για τη νέα BMW Σειρά 5 όσο και για τον Scott Eastwood. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που ταίριαξαν τόσο καλά μεταξύ τους».

Από την πλευρά του, ο Scott Eastwood δήλωσε: «Είμαι θαυμαστής της BMW εδώ και πολλά χρόνια και ήταν καταπληκτική εμπειρία η συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα της σε αυτή την καμπάνια».

Δημιουργός της ταινίας που γυρίστηκε στην ευρύτερη περιοχή του Los Angeles είναι ο βραβευμένος σκηνοθέτης Alex Feil. Η συνεργασία με τον Scott Eastwood έχει επεκταθεί σε μία σειρά πρόσθετων ψηφιακών ταινιών μικρού μήκους, όπως ένα βίντεο που εξηγεί τη λειτουργία του νέου χαρακτηριστικού Remote 3D View. Επιπλέον διαφημιστικό υλικό θα διανεμηθεί αποκλειστικά σε διαδικτυακά κανάλια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Παράλληλα, η καμπάνια προβολής της νέας BMW Σειρά 5 Sedan σηματοδοτεί το λανσάρισμα της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας της BMW και του νέου φωτογραφικού άλμπουμ που είναι σχεδιασμένο για να αναδεικνύει άριστα την υψηλή αισθητική, το δυναμισμό και τον καινοτόμο χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Τίτλοι όπως “Η Επιτυχία δεν κληρονομείται, Κερδίζεται” και “Φτιαγμένη για να υπερ-αποδίδει” υπογραμμίζουν τις φιλοδοξίες και τις προσδοκίες του business sedan, ενώ καινοτομίες όπως το Touch Display εμφανίζονται και σε άλλα βίντεο.

Η καμπάνια “BUSINESS ATHLETE” θα προσαρμοστεί για χρήση σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο.