Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Την 1η Ιουνίου μετατίθεται η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Συνεχίζονται οι εργασίες εγκατάστασης του εξοπλισμού σε σταθμούς Μετρό

«Έξυπνες» επιβιβάσεις από την 1η Ιουνίου υποσχέθηκε ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, προσδιορίζοντας χρονικά την έναρξη λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Το σύστημα βέβαια εξακολουθεί να μην είναι σε πλήρη ετοιμότητα, ενώ παρά την τυπική πιλοτική εφαρμογή του σε ορισμένα μέσα (λεωφορεία και τρόλεϊ) τα σημεία τριβής με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν έχουν καμφθεί ακόμα. Αποτέλεσμα είναι οι πιο διαδεδομένοι τύποι εισιτηρίων (μεμονωμένο εισιτήριο μιας διαδρομής), αλλά και τα μαζικά προϊόντα (κάρτες απεριορίστων διαδρομών) να μην είναι ακόμα διαθέσιμα στο κοινό.

Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες εγκατάστασης του εξοπλισμού του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Ετσι, κλειστοί θα παραμείνουν αύριο οι σταθμοί του μετρό «Αγιος Ιωάννης» και «Κεραμεικός» για την εγκατάσταση νέων εκδοτικών μηχανημάτων.

Μιλώντας στη Βουλή ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι οι αλλεπάλληλες καταστροφές επικυρωτικών μηχανημάτων του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν έχουν επιφέρει ζημία στο Δημόσιο. Αφησε μάλιστα να εννοηθεί ότι αφού ο εξοπλισμός είναι ασφαλισμένος, «άλλος πληρώνει τα σπασμένα».

Στο μεταξύ, ο κ. Σπίρτζης εξήγγειλε για ακόμη μία φορά τη φύλαξη σταθμών του μετρό και του ηλεκτρικού από αστυνομικούς, με αφορμή τις συνεχιζόμενες επιθέσεις κατά εξοπλισμού των αστικών συγκοινωνιών (φθορές σε 23 μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων σημειώθηκαν το Σαββατοκύριακο σε λεωφορεία και τρόλεϊ στις περιοχές Ζωγράφου, Σχιστού, Βύρωνα, Χαλανδρίου κ.λπ.). Αναφέρθηκε στη σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ ΕΛ.ΑΣ. και ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), η οποία θα προβλέπει την αξιοποίηση δυνάμεων της ΕΛ.ΑΣ. για τη φρούρηση σταθμών των μέσων σταθερής τροχιάς.

Πρόκειται για παλαιότερη εξαγγελία, η οποία όμως ποτέ δεν υλοποιήθηκε, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες δεν επαρκούν οι δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. ώστε να αξιοποιηθούν και στη φύλαξη του εσωτερικού των σταθμών των αστικών συγκοινωνιών. Πριν από 1,5 χρόνο περίπου, όταν τα κρούσματα κλοπών στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο είχαν λάβει ανησυχητικές διαστάσεις, ο κ. Σπίρτζης είχε εξαγγείλει ακριβώς το ίδιο μέτρο, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι η υπογραφή της προγραμματικής αυτής σύμβασης ήταν θέμα ημερών.

Εκείνη η σύμβαση που προέβλεπε την πρόσθετη αμοιβή για τους αστυνομικούς, που θα αξιοποιούνταν στη φύλαξη των εσωτερικών χώρων των σταθμών, δεν υπεγράφη ποτέ.
πηγή