Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Νέες BMW R nineT Racer και R nineT Pure

Νέες BMW R nineT Racer και R nineT Pure
Νέες BMW R nineT Racer και R nineT Pure
Οι νέες BMW R nineT Racer και R nineT Pure : αυθεντική roadster αίσθηση και σπορ, δυναμικές επιδόσεις με κλασικό χαρακτήρα. Για πολλούς λάτρεις της μοτοσικλέτας ισχύει το “less is more”. Γι’ αυτό και επιλέγουν ‘απλ’ μοτοσικλέτες, εκείνες που με αυθεντικό και έμπιστο τρόπο ενσαρκώνουν τη συγκεκριμένη προσέγγιση.


Η BMW Motorrad αποκρίθηκε σε αυτήν την τάση με την R nineT του 2013 – ένα μοντέλο που γνώρισε αυξανόμενη μέχρι σήμερα επιτυχία και έκτοτε είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Αυτός ήταν ένας καλός λόγος για την ομάδα της BMW Motorrad να παρουσιάσει την R nineT Scrambler το 2015, μία ακόμη εντυπωσιακή κλασική μοτοσικλέτα, η οποία επίσης χαίρει ενθουσιώδους αποδοχής.

Με κίνητρο αυτή τη θετική ανταπόκριση, η BMW Motorrad παρουσιάζει τώρα την R nineT Pure και την R nine T Racer – δύο ακόμη προσθήκες στο Heritage κόσμο της BMW Motorrad: μία λιτή roadster και μία παλαιάς σχολής σπορ μοτοσικλέτα με μισό φέρινγκ. Δύο concept ιδιαίτερα δημοφιλή τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 τα οποία εξακολουθούν να νοσταλγούν πολλοί μοτοσικλετιστές μέχρι σήμερα.

Και τα δύο μοντέλα της BMW Heritage φορούν το δυνατό αεροελαιόψυκτο boxer κινητήρα των 1170 cc με ισχύ 81 kW (110 hp) συνδυασμένο με 6-τάχυτο κιβώτιο. Και οι δύο κινητήρες υπακούν στις προδιαγραφές EU4. Το κλασικό τους στυλ αντανακλάται στις εξατμίσεις από ανοξείδωτο ατσάλι με τις απολήξεις στην αριστερή πλευρά.

Πλαίσιο, ιδανικό για customising . Οι R nineT Racer και R nineT Pure χρησιμοποιούν το πλαίσιο σωληνωτού τύπου από χάλυβα της R nineT Scrambler, το οποίο αποτελείται από τρία τμήματα, το μπροστινό πλαίσιο, το πίσω κυρίως πλαίσιο και το αφαιρούμενο πλαίσιο του συνεπιβάτη. Το τελευταίο επιτρέπει τη διαμόρφωση του χαρακτήρα και της εμφάνισης των δύο boxer μοντέλων της BMW σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη, επιτρέποντας, για παράδειγμα, την προσαρμογή διαφορετικού τύπου σέλας από την γκάμα γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad.

Τον έλεγχο του μπροστινού τροχού αναλαμβάνει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ στον πίσω τροχό βρίσκεται το Paralever της BMW, το οποίο συνεργάζεται με το κεντρικό, μονό αμορτισέρ. Οι 5-άκτινες ζάντες ελαφρού κράματος έχουν διαστάσεις 3,5 x 17" εμπρός και 5,5 x 17" πίσω και φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 ZR 17 και 180/55 ZR 17 αντίστοιχα. Την ασφαλή επιβράδυνση των μοτοσικλετών αναλαμβάνουν πλευστοί δίσκοι 320 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός με στάνταρ ABS. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα ASC (Automatic Stability Control) για αποφυγή σπιναρίσματος του πίσω τροχού σε ολισθηρούς δρόμους. Διατίθενται επίσης ως έξτρα ακτινωτές ζάντες οι οποίες δίνουν έμφαση στην κλασική εμφάνιση των μοτοσικλετών.

R nineT Pure : αυθεντική roadster για δυναμική, κλασική οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους. Η R nineT Pure είναι η ενσάρκωση της αγνής, κλασικής roadster με αυθεντική σχεδίαση, δηλαδή είναι λιτή και απέριττη. Η σχεδίασή της εμπεριέχει κλασικά και μοντέρνα στοιχεία από κατασκευαστικής άποψης υιοθετώντας λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας, όπως τα μασπιέ και οι πλάκες του πιρουνιού από ‘σφυρήλατο’ αλουμίνιο με διάφανη, ανοδιωμένη επεξεργασία επιφάνειας.

Το ρεζερβουάρ και το μπροστινό φτερό της BMW R nineT Pure είναι βαμμένα σε μη μεταλλικό Catalano Grey. Σε συνδυασμό με το μαύρο στην ανάρτηση και στη μετάδοση, το συγκεκριμένο χρώμα τονίζει τον αυθεντικό χαρακτήρα της R nineT Pure ως μία roadster για δυναμική, κλασική οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους.

R nineT Racer : αίσθηση κλασικής σπορ μοτοσικλέτας του ’70. Η R nineT Racer σκόπιμα ανακαλεί μνήμες δημοφιλών σπορ μοτοσικλετών του ’70. Συμπαγής και με σκυφτή θέση οδήγησης, δίνει την αίσθηση μίας σπορ μοτοσικλέτας παλαιάς σχολής, χάρη στο εντυπωσιακο μισό φέρινγκ, το μονόσελο με ‘κοκοβιό’, το κλιπ στο τιμόνι και τα πίσω τοποθετημένα μασπιέ. Και τα συνδυάζει όλα αυτά με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η R nineT Racer έχει ανάλαφρη και αθλητική εμφάνιση χάρη στην απλή απόχρωση Lightwhite συνδυασμένη με γραφικά στοιχεία που παραπέμπουν στα παλιά χρώματα της BMW Motorsport. Ο σκελετός είναι βαμμένος σε Aluminium Silver και δημιουργεί μία ‘αρχιτεκτονική’ αντίθεση με το μαύρο άξονα μετάδοσης, υπογραμμίζοντας το σπορ χαρακτήρα μοτοσικλέτας παλαιάς σχολής, σχεδιασμένης για απολαυστική, δυναμική οδήγηση σε δρόμους γεμάτους στροφές.

Κύρια χαρακτηριστικά των BMW R nineT Racer και R nineT Pure:
Ισχυρός, δικύλινδρος boxer κινητήρας 1170 cc με ισχύ 81 kW (110 hp) προδιαγραφών EU4.

Πλαίσιο φιλικό στο customizing - επιτρέπει την εξατομίκευση σύμφωνα με προσωπικές προτιμήσεις.
5-άκτινες ζάντες ελαφρού κράματος 3,5 x 17" μπροστά και 5,5 x 17" πίσω (ακτινωτές ζάντες στον προαιρετικό εξοπλισμό)
Δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός. 

Στάνταρ ABS.

ASC (Automatic Stability Control) στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Εξάτμιση 2 σε 1 από ανοξείδωτο ατσάλι (γυαλισμένο στη Racer, θαμπό – βουρτσισμένο στην Pure). 

High-end λεπτομέρειες όπως γέφυρες πιρουνιού και μασπιέ από ‘σφυρήλατο’ αλουμίνιο με διαφανή ανοδίωση. 

R nineT Pure σε μη μεταλλικό χρώμα Catalano Grey, ως κλασική, αυθεντική roadster.

R nineT Racer με μισό φέρινγκ, μονόσελο με ‘κοκοβιό’ και μασπιέ πολύ πίσω, όπως στις σπορ μοτοσικλέτες του ’70.
R nineT Racer σε μη μεταλλικό Lightwhite χρώμα με γραφικά που παραπέμπουν στα παλιά χρώματα της BMW Motorsport και με σκελετό βαμμένο σε Aluminium Silver.