Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

«El-nak jr»-Ανδρέας Βίγκος: Να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας!

«El-nak jr»-Ανδρέας Βίγκος: Να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας!
Στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ, εναρκτήριο γύρο του Κυπέλλου Χώματος συμμετείχαν οι «El-nak jr»-Ανδρέας Βίγκος, επιστρέφοντας πίσω από το τιμόνι του MG ZR 105, με το οποίο κατέκτησαν τον...
τίτλο στη C6 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2016. Το δίδυμο που θα αγωνιστεί και φέτος στον κορυφαίο θεσμό ράλλυ της χώρας, χρησιμοποίησε τον αγώνα που είχε ως επίκεντρο το Λουτράκι, προκειμένου να «ζεσταθεί» ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του επόμενου μήνα.
Η ειδική διαδρομή της Κινέτας αποτελούσε το πεδίο δράσης του αγώνα, με τα πληρώματα να πραγματοποιούν δύο περάσματα από αυτή και να καλύπτουν συνολικά 38.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα: «Δηλώσαμε συμμετοχή στον αγώνα, προκειμένου να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος στον Πύργο.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος συμπλήρωσε «Επωφεληθήκαμε της παύσης και φτιάξαμε το αυτοκίνητο από την αρχή, οπότε ήταν σημαντικό για εμάς να βεβαιωθούμε ότι όλα ήταν εντάξει». Ο αγώνας κύλησε χωρίς προβλήματα για τους «El-nak jr»-Ανδρέα Βίγκο που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας τους και στην τρίτη της F2, η οποία απευθύνεται σε δικίνητα αυτοκίνητα: «Ο στόχος μας στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ ήταν να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας σε σχέση με τον περσινό αγώνα. Πετύχαμε το σκοπό μας, καθώς σε σχέση με το 2016, ήμασταν κατά 20 δευτ. ταχύτεροι. Βέβαια, όλα αυτά έγιναν χάρη και στην πολύτιμη καθοδήγηση του Ανδρέα Βίγκου, με τον οποίο έχουμε δέσει σαν πλήρωμα και το διασκεδάζουμε. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και αισιόδοξος για τη συνέχεια.», τόνισε ο «El-nak jr».

Η C6, κατηγορία που αγωνίστηκε το πλήρωμα είχε έντονο συναγωνισμό, με αρκετά ικανά πληρώματα: «Είναι ωραίο να έχεις απέναντί σου αξιόλογους αντιπάλους. Μόνο έτσι βελτιώνεσαι. Τα υπόλοιπα πληρώματα της C6 είναι δυνατά και αυτό αποδεικνύεται από την επίδοση των Τσάκαλου-Κοτρωνή που με το Toyota Yaris των 1300 κ.εκ. τερμάτισαν στην πέμπτη θέση της γενικής.», δήλωσε ο οδηγός. Αναφορικά με τον αριθμό συμμετοχών ο οποίος μειώνεται στους χωμάτινους αγώνες, ο 37χρονος κυπελλούχος Ελλάδος στη C6, ανέφερε: «Οι συμμετοχές δυστυχώς λιγοστεύουν και αυτό κάνει πιο δύσκολη την ανεύρεση χορηγών και μειώνει την ευχαρίστηση. Ελπίζω να αντιστραφεί η κατάσταση στους επόμενους αγώνες.»
Επόμενος αγώνας για τους “El-nak jr”-Ανδρέα Βίγκο είναι το Ολυμπιακό Ράλλυ που θα πραγματοποιηθεί στις 1-2 Απριλίου και θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ. Το πλήρωμα θέλει να ευχαριστήσει τους χορηγούς που στηρίζουν την προσπάθειά του.