Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Σπορ κομψότητα με κορυφαία αεροδυναμική, σε στυλ Monza Concept για το νέο Insignia

Σπορ κομψότητα με κορυφαία αεροδυναμική, σε στυλ Monza Concept για το νέο Insignia

  • Σπορ κομψότητα με κορυφαία αεροδυναμική, σε στυλ Monza Concept
  • Grand Sport ελαφρύτερο έως 175 kg και Sports Tourer αντίστοιχα έως 200 kg
  • Station wagon με 130+ L μέγιστη χωρητικότητα χώρου αποσκευών από πριν
  • Ασυναγώνιστη δυναμική συμπεριφορά, AWD με κατανομή ροπής (torque vectoring)
  • Άριστη ορατότητα με την επόμενη γενιά φώτων IntelliLux LED® matrix
  • Κορυφαία ασφάλεια με Lane Keep Assist, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, κάμερα 360°
  • Καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα & παρμπρίζ
  • IntelliLink infotainment και σύστημα Opel OnStar με περισσότερες λειτουργίες
  • Άριστη σχέση κόστους/απόδοσης: Grand Sport από €25.940, Sports Tourer από €26.940 στη Γερμανία – με συστήματα υποστήριξης οδηγού


Το νέο Opel Insignia είναι εξαιρετικό καλλίγραμμο. Υιοθετεί τη σπορ γραμμή ενός μεγάλου coupé, νέα του αρχιτεκτονική που το κάνει ασυμβίβαστα ευρύχωρο και απολαυστικό στην οδήγηση, και προσφέρει άριστη ασφάλεια όπως αρμόζει σε μία ναυαρχίδα. Η δεύτερη γενιά του Insignia...
εντυπωσιάζει με τις συναρπαστικές εξωτερικές γραμμές και το ευχάριστο εσωτερικό, αλλά προσφέρει και τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών: από τους καινοτόμους προβολείς Opel IntelliLux LED® matrix και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring) μέχρι υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης και ένα αναβαθμισμένο σύστημα head up display. Επιπλέον, το Insignia διατίθεται με κορυφαία συνδεσιμότητα Opel, ενσωμάτωση smartphone που τώρα προσφέρει μία νέα λειτουργία Opel OnStar – το Personal Assistant που επιτρέπει στους κατόχους Insignia να κλείνουν δωμάτια ξενοδοχείων[1] και να αναζητούν χώρους στάθμευσης[2] μέσω OnStar Advisor. Συνολικά το Insignia εντυπωσιάζει με την κορυφαία ευελιξία και οδηγική ακρίβεια, την ευρυχωρία και μία άριστη σχέση κόστους-απόδοσης και τώρα θεωρείται υπολογίσιμος αντίπαλος ακόμα και για μοντέλα premium μαρκών.

Για πρώτη φορά στην Opel, η νέα γενιά Insignia διατίθεται με ένα ευφυές σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring), οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κάμερα 360°. Μαζί με τη νέα γενιά κινητήρων turbo, μέχρι 200 kg λιγότερο βάρος (ανάλογα με την έκδοση) και χαμηλότερη θέση καθισμάτων, τα νέα Insignia Grand Sport και Sports Tourer είναι πιο ευέλικτα από ποτέ και χαρίζουν στον οδηγό μία άκρως απολαυστική οδηγική εμπειρία. Εξοπλισμένο με πολλά συστήματα υποστήριξης τελευταίας γενιά, το νέο Insignia δεν ενδιαφέρεται μόνο για την ασφάλεια των δικών του επιβατών: είναι το πρώτο Opel με ενεργό αλουμινένιο καπό το οποίο, σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου για να αυξήσει την απόσταση από τα σκληρά μέρη το κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι σημαντικά την προστασία.

«Η Opel κάνει και πάλι μία κίνηση ματ με τη νέα γενιά Insignia. Η ναυαρχίδα μας προσφέρει υψηλή τεχνολογία για όλους. Προσιτές τεχνολογίες που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη Κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία του Insignia δεν διαθέτει τόσες πολλές υπερσύγχρονες τεχνολογίες. Το κάναμε ελαφρύ, ευέλικτο και καταπληκτικό στην οδήγηση. Και οι σχεδιαστές μας δημιούργησαν για τα Grand Sport και Sports Tourer έναν εξαιρετικό συνδυασμό φινέτσας και σπορτίφ στυλ που θα κάνει ακόμα και μοντέλα ανώτερων κατηγοριών και τιμών να ζηλέψουν.» δήλωσε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann.

Το νέο μοντέλο έχει όλα τα προσόντα για να ξεπεράσει ακόμα και την επιτυχία της πρώτης γενιάς Insignia: το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009” πουλήθηκε 900.000 φορές. Τα νέα Opel Insignia Grand Sport και Sports Tourer αποκάλυψαν για πρώτη φορά τα προσόντα τους κάνοντας την πρεμιέρα τους στη Γενεύη.

Γνήσιο Συναίσθημα: Σχεδίαση εμπνευσμένη από το Monza Concept

Ήταν απόλυτα φυσιολογικό, το διάσημο Monza Concept να λειτουργήσει σαν πηγή έμπνευσης για τη σχεδίαση εσωτερικού και εξωτερικού των Insignia Grand Sport και Sports Toure – άλλωστε, αποστολή τους ήταν να αποτυπώσουν στο νέο Insignia το πολυτελές, απέριττο αλλά και αθλητικό στυλ του πρωτοτύπου.

Το αποτέλεσμα μιλά από μόνο του. Το νέο Insignia Grand Sport δείχνει λεπτό και πανάλαφρο. Η νέα γενιά ζυγίζει μέχρι 175 kg λιγότερο. Το νέο Sports Tourer είναι μέχρι 200 kg ελαφρύτερο. Ενώ το μεταξόνιο της νέας αρχιτεκτονικής έχει αυξηθεί κατά 92 mm στα 2.829 mm, οι πρόβολοι του Insignia Grand Sport έχουν μειωθεί αισθητά και τα μετατρόχια έχουν διευρυνθεί κατά 11 mm. Μία χαμηλότερη κατά 29-mm γραμμή οροφής, η περίοπτη μάσκα με τους λεπτούς προβολείς και η high-tech εμφάνιση του πίσω τμήματος κάνουν το Insignia άκρως εντυπωσιακό με αθλητικό και κομψό σχήμα που θυμίζει ένα τετράθυρο coupé. Το νέο Grand Sport είναι αεροδυναμικό όσο φαίνεται: με εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.
Το νέο Insignia Grand Sport ήδη δανείζεται πολλά στοιχεία από το σπορ Monza Concept, αλλά αυτό είναι ακόμα πιο έντονο στη νέα γενιά Insignia Sports Tourer. Το νέο μοντέλο δείχνει πολύ πιο αθλητικό και ευέλικτο. Η αθλητική γραμμή του αυτοκινήτου τονίζεται και από το μεγαλύτερο μεταξόνιο, από ένα μειωμένο εμπρός πρόβολο και από τα αυξημένα εμπρός και πίσω μετατρόχια. Το σχεδιαστικό στοιχείο της ‘λεπίδας’ ξεκινά από την εμπρός πόρτα και συνεχίζεται μέχρι πίσω, παρασύροντας και το βλέμμα στην πορεία αυτή. Η χρωμιωμένη λεπίδα του παρμπρίζ – ένα ακόμα από τα θρυλικά σχεδιαστικά στοιχεία του Monza Concept - ‘ρέει’ δυναμικά στα πίσω φώτα LED και χαρίζει μία χαμηλωμένη, αθλητική εμφάνιση στο Insignia Sports Tourer, το ύψος του οποίου δεν υπερβαίνει τα 1.483 mm. Οι ασημί ράγες οροφής (στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού) αναδεικνύουν την υψηλή σχεδιαστική ποιότητα.

Ευχάριστο, πρακτικό εσωτερικό που προφέρει αίσθηση ευεξίας

Η ‘εμμονή’ και με παραμικρή λεπτομέρεια γίνεται επίσης αντιληπτή στην καμπίνα. Όπως το εξωτερικό, ο χώρος οδήγησης αντανακλά καθαρά τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel "η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια ". Ο οδηγός κάθεται χαμηλότερα από πριν επομένως είναι καλύτερα ενσωματωμένος στο όχημα, απολαμβάνοντας μία πιο σπορ και έντονη οδηγική εμπειρία. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στα χειριστήρια και στη διεπαφή του infotainment. Ενώ το head up display αναδεικνύει τον ψηφιακό χαρακτήρα των οργάνων, η οθόνη αφής χωρίς πλαίσιο του συστήματος IntelliLink αποπνέει ένα προηγμένο και τεχνικό χαρακτήρα. Πολλές λειτουργίες ελέγχονται μέσω της οθόνης αφής για την απλοποίηση της διεπαφής. Η σχεδίαση της κεντρικής οθόνης περιλαμβάνει τρεις λειτουργικές ζώνες χειριστηρίων (από πάνω προς τα κάτω: infotainment / κλιματισμός / συστήματα υποστήριξης) για γρήγορες και διαισθητικές λειτουργίες.

Οι πίσω επιβάτες ωφελούνται από τις νέες αναλογίες και απολαμβάνουν μεγαλύτερη ευρυχωρία. Ο χώρος αποσκευών του Insignia Grand Sport 490 – 1.450 L είναι άκρως εντυπωσιακός, ενώ το νέο Sports Tourer προσφέρει μέγιστο χώρο 1.665 L – πάνω από 130 L πλέον του απερχόμενου μοντέλου. Μία προαιρετική, πανοραμική ηλιοροφή 1.400 x 860 mm που εκτείνεται πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών υπόσχεται άριστη ορατότητα.

Το Sports Tourer περιλαμβάνει νέες πρακτικές λεπτομέρειες: για πιο εύκολη φόρτωση, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίγει με μία κίνηση του ποδιού, ανέπαφα. Σε συνδυασμό με το “Keyless Open & Start” μία απλή, μικρή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα είναι αρκετή για τα άνοιγμα της πίσω πόρτας. Μία ακόμα κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα θα κλείσει την πόρτα. Το έξυπνο σύστημα μπορεί να ανιχνεύσει τα όποια εμπόδια και να σταματήσει το μηχανισμό σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης. Υπάρχει και μία ακόμα λεπτομέρεια που αφορά την τάπα καυσίμου: Οι μηχανικοί της Opel αποφάσισαν να καταργήσουν τη συνήθη περιστροφική τάπα στη νέα γενιά Insignia. Τώρα ο ανεφοδιασμός γίνεται ευκολότερα, ταχύτερα και πιο καθαρά.

Τεχνολογίες συστημάτων κίνησης που αυξάνουν την οδηγική απόλαυση

Το νέο Insignia είναι δυναμικό στην οδήγηση όσο και στην εμφάνιση. Διατίθεται με μία ευρεία γκάμα κινητήρων turbo και κιβωτίων τελευταίας γενιάς στο λανσάρισμά του. Όλα έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν άριστη απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και χαμηλή κατανάλωση. Δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τον κύκλο WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure που συγκριτικά με τον κύκλο NEDC, προσομοιώνει πολύ πιο ρεαλιστικά τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης) δείχνουν ότι η κατανάλωση των κινητήρων του νέου Insignia (Βενζίνης: 1.5-L Turbo; Diesel: 1.6 CDTI) είναι μειωμένη κατά 3 -10% συγκριτικά με τα αντίστοιχα απερχόμενα μοντέλα.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Grand Sport ξεκινά με μία νέας σχεδίασης, πολύ αποδοτική μονάδα βενζίνης, τον 1.5-L turbo με 103 kW/140 hp και and 121 kW/165 hp (κατανάλωση NEDC Grand Sport: στην πόλη 7.3 l/100 km, εκτός πόλης 4,8 -4,7l/100 km, μικτός κύκλος 5,7 l/100 km, 130-129 g/km CO2 ( κύκλος NEDC Sports Tourer στην πόλη 7.7-7.5 l/100 km, εκτός πόλης 5,3-4,8 l/100 km, μικτός κύκλος 6,2-5,8 l/100 km, 141-132 g/km CO2).

Άξιος λόγου είναι και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας της γκάμας του νέου Insignia.

Ο 2.0-L turbo (Grand Sport) αποδίδει 191 kW/260 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm (Κατανάλωση NEDC: στην πόλη 11,2 l/100 km, εκτός πόλης 7,1 l/100 km, μικτός κύκλος 8,6 l/100 km, 197 g/km CO2). Κατανάλωση NEDC Sports Tourer στην πόλη 11,5 l/100 km, εκτός πόλης 7,1 l/100 km, μικτός κύκλος 8,7 l/100 km, 199 g/km CO2).

Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος συνδυάζεται με το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλή διαδικασία αλλαγών, και ένα πολύ προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία κατανομής ροπής torque vectoring – μοναδικό στη μεσαία κατηγορία. Σε αυτό το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, δύο πολύδισκοι συμπλέκτες αντικαθιστούν το συμβατικό πίσω διαφορικό και μπορούν να επιταχύνουν ξεχωριστά τους τροχούς ατομικά σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

Η γκάμα ολοκληρώνεται για το Grand Sport από το νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο για τους δημοφιλείς κινητήρες 1.6-L diesel με απόδοση 81 kW/110 hp και 100 kW/136 hp (κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 5,1 – 4,6 l/100 km, εκτός πόλης 3,9 – 3,6 l/100 km, μικτός κύκλος 4,3 – 4,0 l/100 km, 114 - 105 g/km CO2). Επιπλέον, η Opel θα προσφέρει τον ανανεωμένο 2.0-L diesel με 125 kW/170 hp (κατανάλωση NEDC: στην πόλη 6,7 l/100 km, εκτός πόλης 4,3 l/100 km, μικτός κύκλος 5,2 l/100 km, 136 g/km CO2).

Κατανάλωση NEDC για το Sports Tourer στην πόλη 6,9 l/100 km, εκτός πόλης 4,3 l/100 km, μικτός κύκλος 5,3 l/100 km, 139 g/km CO2). Περισσότεροι κινητήρες diesel θα διατίθενται σύντομα για την έκδοση station wagon.

Προτεραιότητα στην ασφάλεια: Εξαιρετικά συστήματα υποστήριξης

Το νέο Insignia Grand Sport εντυπωσιάζει αφενός με την προηγμένη τεχνολογία πλαισίου, αφετέρου με τα υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης και άνεσης. Κανένα άλλο μοντέλο στην κατηγορία του δεν προσφέρει μία τόσο πλούσια γκάμα ευφυών τεχνολογιών όπως η νέα έκδοση της ναυαρχίδας της Opel.

Ένα από τα ‘highlights’ με όλη τη σημασία της λέξης είναι η δεύτερη γενιά του καινοτόμου και βραβευμένου συστήματος προσαρμοζόμενου φωτισμού IntelliLux LED® matrix, με 32 τμήματα LED – διπλάσια σε σχέση με του Astra – που αναλαμβάνουν τη λειτουργία της μεγάλης σκάλας. Ο μεγαλύτερος αριθμός τμημάτων LED επιτρέπει την προσαρμογή των διαφόρων δεσμών φωτισμού στις επικρατούσες συνθήκες κυκλοφορίας με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ η μετάβαση από τη μία δέσμη στην άλλη είναι πολύ πιο γρήγορη και ανεπαίσθητη.

Για περαιτέρω βελτίωση της ορατότητας οδηγώντας σε δρόμους με στροφές με αναμμένη τη μεγάλη σκάλα φώτων, οι μηχανικοί της Opel πρόσθεσαν μία καινοτόμο ενεργή λειτουργία φωτισμού στροφών στους προβολείς IntelliLux LED® matrix του νέου Insignia. Τελευταίο αλλά σημαντικό, μία ακόμα ειδική, εστιασμένη δέσμη LED που βρίσκεται στη μονάδα της μεσαίας σκάλας παρέχει πρόσθετο φωτισμό στη μεγάλη σκάλα με εμβέλεια έως 400 μέτρα.

Πρόσθετα συστήματα υποστήριξης οδηγού:

Head-up-Display: πληροφορίες για την ταχύτητα, τα σήματα της κυκλοφορίας, τα όρια ταχύτητας στον περιοριστή ή την κατεύθυνση πλοήγησης προβάλλονται στο παρμπρίζ και στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού, ώστε ότι ο ίδιος να παραμένει προσηλωμένος στο δρόμο.
Κάμερα 360°: αποτελείται από τέσσερις ατομικές κάμερες σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου. Έτσι επιτυγχάνεται μία πανοραμική εικόνα 360 μοιρών που διευκολύνει τον όποιο ελιγμό παρκαρίσματος.
Adaptive Cruise Control (ACC): μετρά την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα. Το ACC θα ενεργοποιήσει το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης εάν η απόσταση μειωθεί απότομα.
Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης: προσφέρει διακριτικές διορθωτικές παρεμβάσεις μέσω του τιμονιού (και προειδοποιήσεις LDW αν χρειαστεί) για να βοηθήσει τους οδηγούς να αποφύγουν την τυχαία απομάκρυνση από τη λωρίδα τους
Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert): το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ στον πίσω προφυλακτήρα για την ανίχνευση αντικειμένων σε απόσταση έως 20 m σε γωνία 90 μοιρών αριστερά ή δεξιά πίσω από το αυτοκίνητο, μία εξαιρετικά χρήσιμη λειτουργία βγαίνοντας με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης με περιορισμένη ορατότητα.

Κορυφαία επίπεδα άνεσης & infotainment

Η νέα γενιά Insignia θέτει πρότυπα και στον τομέα της άνεσης. Παράδειγμα, τα premium εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR “Aktion Gesunder Rücken” (Καμπάνια για υγιή πλάτη). Αυτά προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό ηλεκτρικών ρυθμίσεων πλαϊνών μαξιλαριών, λειτουργιών μασάζ, μνήμης και εξαερισμού επιπλέον των πολλαπλών στάνταρ ρυθμίσεων. Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μπορούν επίσης να προσβλέπουν σε μεγαλύτερη άνεση αφού τα δύο πλαϊνά καθίσματα διατίθενται με λειτουργία θέρμανσης, όπως τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Επίσης, το θερμαινόμενο παρμπρίζ εγγυάται άμεσα καλή ορατότητα τις κρύες ημέρες του χειμώνα, ενώ το θερμαινόμενο τιμόνι κρατά ζεστά τα χέρια του οδηγού.

Εξαιρετική ψυχαγωγία και άριστη συνδεσιμότητα – και τα δύο κλασικά στοιχεία Opel – υπόσχονται τα τελευταία συστήματα IntelliLink που είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto. Και ενώ το smartphone είναι πλήρως ενσωματωμένο στο σύστημα infotainment, τώρα μπορεί επίσης να φορτίζεται ασύρματα, χωρίς τη χρήση καλωδίου. Το επαναστατικό σύστημα συνδεσιμότητας και προσωπικής υποστήριξης 24/7 Opel OnStar προσφέρεται υπηρεσίες από Automatic Crash Response (Αυτόματη Απόκριση σε Περίπτωση Σύγκρουσης) μέχρι Stolen Vehicle Assistance (Υποστήριξη Κλεμμένου Οχήματος). Μία νέα υπηρεσία Personal Assistant θα λανσαριστεί μαζί με το Insignia, που θα επιτρέπει στους επιβαίνοντες να απευθύνονται στους συμβούλους OnStar για την επιλογή κάποιου ξενοδοχείου, ακόμα και να κάνουν κράτηση δωματίου. Επιπλέον, το 4G LTE Wi-Fi Hotspot του OnStar επιτρέπει σε όλους τους επιβάτες του Insignia να συνδέουν τις συσκευές τους στο δίκτυο

Η νέα ναυαρχίδα της Opel διατίθενται για παραγγελία σε έκδοση Grand Sport sedan από €25.940 και Sports Tourer station wagon από €26.940. (τιμή λιανικής συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία)

[1] Μέσω booking.com. Απαιτούνται ιεύθυνση e-mail και πιστωτική κάρτα.
[2] Μέσω Parkopedia