Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η BMW ποντάρει όλο και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση

Η BMW ποντάρει όλο και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση

Το BMW Group πέτυχε τον καλύτερο Ιούλιο στην ιστορία του, με πωλήσεις που ανήλθαν στις 180.726, αύξηση 0,4% από πέρσι. Η εταιρία πούλησε επίσης περισσότερα οχήματα από ποτέ κατά τη διάρκεια του πρώτου 7μήνου της χρονιάς φτάνοντας τις 1.401.551 παραδόσεις (+4,3%) σε όλο τον κόσμο.


«Μετά το ρεκόρ πρώτου εξαμήνου, οι πωλήσεις μας τον Ιούλιο παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο, με πρωταρχικό στόχο μας την κερδοφορία», δήλωσε ο Dr Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. για τις Πωλήσεις και τη Μάρκα BMW. Και συνέχισε: «Παρά το συνεχιζόμενο αρνητικό κλίμα στην αγορά των ΗΠΑ, και την αλλαγή μοντέλου των BMW X3 και BMW Σειράς 5 στην Κίνα, καταφέραμε να φτάσουμε στα περσινά υψηλά επίπεδα λόγω της στρατηγικής που εφαρμόζουμε που είναι ισορροπημένη αύξηση πωλήσεων παγκοσμίως. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίσουν την εξαιρετικά ανοδική τους πορεία, μία επιτυχία στην οποία πρωτεύοντα ρόλο παίζουν τα εννέα ηλεκτρικά μας μοντέλα».

Ο Ιούλιος σηματοδότησε ένα ακόμα ορόσημο για την απαράμιλλη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group: από την αρχή της χρονιάς, πάνω από 50.000 BMW i, BMW iPerformance και ηλεκτρικά MINI έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Τώρα, το BMW Group έχει συνολικά εννέα ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά: οι πωλήσεις αυτών των οχημάτων ανήλθαν στις 50.711 τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, αύξηση 74,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Το αποτέλεσμα αυτό κάνει το BMW Group τον 3ο μεγαλύτερο κατασκευαστή BEV/PHEV παγκοσμίως. Το BMW i3 είναι το δημοφιλέστερο compact ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας στην Premium Κατηγορία σε όλο τον κόσμο από το 2014, με την καμπύλη πωλήσεων να υποδηλώνει σαφή ανοδική τάση.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις μάρκας BMW τον Ιούλιο βρέθηκαν στα περσινά εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Συνολικά 153.511 (+0,1%) αυτοκίνητα BMW παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο 7μηνο της χρονιάς ήταν το πιο επιτυχημένο στην ιστορία της μάρκας με 1.191.547 πωλήσεις, αύξηση 4,5%. Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλε μία ευρεία γκάμα μοντέλων. Η οικογένεια BMW X παραμένει σημαντικός συντελεστής ανόδου – παρά την τρέχουσα αλλαγή μοντέλου της BMW X3 – με τις συνολικές πωλήσεις της BMW X να σημειώνουν άνοδο 15,4% (407.492). Η BMW Σειρά 1 (107.460 / +8,5%) και η BMW Σειρά 7 (37.159 / +21,9%) πέτυχαν επίσης αξιοσημείωτη αύξηση. Εξάλλου, το μήνα Ιούλιο, η νέα BMW Σειρά 5 κατέγραψε αύξηση 34,9% (17.712) σε όλες τις αγορές πλην της Κίνας. Η BMW Σειρά 5 βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση αλλαγής μοντέλου στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις τον Ιούλιο σημείωσαν πτώση 47,2% (6.766) από πέρσι.

Οι πωλήσεις οχημάτων MINI συνεχίστηκαν ανοδικά τον Ιούλιο, με 26.974 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο, αύξηση 2,0% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Τους πρώτους επτά μήνες του 2017, πουλήθηκαν συνολικά 208.188 οχήματα MINI, +3,4% από πέρσι. Τα MINI Cabrio (21.248 / +23,4%) και MINI Clubman (34.086 / +6,5%) παρουσίασαν μεγάλη άνοδο από την αρχή της χρονιάς. Το νέο MINI Countryman ήταν ο κύριος συντελεστής ανόδου με πωλήσεις +33,5% (6.810) τον Ιούλιο.

Τον Ιούλιο, η BMW Motorrad πέτυχε νέο ρεκόρ με 14.835 παραδόσεις μοτοσικλετών και maxi-scooters. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει αύξηση 7,6% συγκριτικά με πέρσι. Με συνολικά 103.224 παραδόσεις το πρώτο επτάμηνο της χρονιάς και αύξηση 9,2% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι, η BMW Motorrad φαίνεται ότι διανύει μία ακόμα χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων το 2017.

Πωλήσεις BMW και MINI στις περιοχές / αγορές.

Με φόντο την όλο και πιο ρευστή οικονομική κατάσταση σε αρκετές αγορές, το BMW Group συνεχίζει την στρατηγική εξισορρόπησης πωλήσεων σε όλο τον κόσμο για την επίτευξη επικερδούς, βιώσιμης ανάπτυξης.

Αντιξοότητες στην πολύ σημαντική Βρετανική αγορά οδήγησαν σε ελαφρά πτώση πωλήσεων στην Ευρώπη τον Ιούλιο, αλλά οι πωλήσεις στην περιοχή από την αρχή της χρονιάς παραμένουν ελαφρώς πάνω από το πολύ υψηλό περσινό επίπεδο, με άνοδο 1,7%. Η Γαλλία (51.569 / +3,6%) και η Ισπανία (35.731 / +8,9%) ήταν δύο από τις περιοχές που συνετέλεσαν στην άνοδο. Οι πωλήσεις του BMW Group στην Ασία εξακολουθούν να αυξάνονται φέτος, κάτι που οφείλεται κυρίως στην Κίνα, όπου οι συνολικές πωλήσεις BMW και MINI σημείωσαν άνοδο 17,0% τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς.

Η ύφεση στην Αμερικανική αγορά αυτοκινήτου αντανακλάται στις τιμές τους BMW Group στις περιοχές της Αμερικής, που από την αρχή της χρονιά βρίσκονται 3,5% κάτω από τα περσινά επίπεδα.