Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

BMW: Νέα ταυτότητα μάρκας που σηματοδοτεί την επέλαση πολυτελών μοντέλων του premium κατασκευαστή

BMW: Νέα ταυτότητα μάρκας που σηματοδοτεί την επέλαση πολυτελών μοντέλων του premium κατασκευαστή
Στο πλαίσιο της επικείμενης προϊοντικής της επίθεσης, η BMW σχεδίασε νέα ταυτότητα για τα πολυτελή της αυτοκίνητα που αναβαθμίζει το προφίλ και τη θέση των πιο αποκλειστικών μοντέλων της, σε μία ξεχωριστή προϊοντική κατηγορία.
Οι προσεχείς BMW Σειρά 8 και BMW X7 καθώς και τα BMW i8 και BMW i8 Roadster θα πλαισιώσουν τη BMW Σειρά 7 στην εκτεταμένη, πολυτελή γκάμα της μάρκας. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ισχυρή συναισθηματική απήχηση, επομένως μπορούν να απογειώσουν το lifestyle των πελατών της κατηγορίας με αυθεντικές εμπειρίες που διεγείρουν το συναίσθημα. Η ταυτότητα και η φιλοσοφία που μοιράζονται τα ελίτ μοντέλα της BMW απηχούνται στο νέο λογότυπο, το οποίο συνδυάζει μία ασπρόμαυρη έκδοση του λογοτύπου που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν από 100 χρόνια με το όνομα της εταιρίας “Bayerische Motoren Werke” γραμμένο ολογράφως. Η νέα ταυτότητα των πολυτελών μοντέλων της μάρκας αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στη Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 14 – 24 Σεπτεμβρίου 2017.

Με την κλασική, λιτή αισθητική του και φέροντας το πρώτο όνομα της εταιρίας, το λογότυπο παραπέμπει στη μοναδική ιστορία της BMW. Οι τολμηρές, μοναδικές λύσεις και ιδέες και η ικανότητα να ξεπερνάμε τις προκλήσεις και να βγαίνουμε ισχυρότεροι μέσα από αυτές, είναι στοιχεία βαθιά ριζωμένα στην κληρονομιά της BMW. Αυτή η φιλοσοφία – που περικλείει τα πάντα, από τον πρώτο κινητήρα αεροσκάφους που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ ύψους μέχρι το λανσάρισμα της μάρκας BMW i – έχει αποδειχτεί συνταγή επιτυχίας, ενώ παράλληλα αποδεικνύει το πάθος, την αυτοπεποίθηση και το χάρισμα της εταιρίας να φέρνει το μέλλον στο σήμερα. Αυτό είναι εμφανές και στο lifestyle ενός target group που έχει συνηθίσει να δοκιμάζει νέα πράγματα, να είναι πρωτοπόρο και να επιλέγει ελεύθερους και ανεξάρτητους δρόμους στη ζωή.

«Για τους ανθρώπους αυτούς, στόχος ζωής είναι η βέλτιστη χρήση του διαθέσιμου χρόνου που έχουν», δήλωσε η Hildegard Wortmann, Ανώτερη Αντιπρόεδρος Μάρκας BMW. «Σύνθημά τους το ‘άδραξε τη στιγμή’ – δηλαδή αξιοποίησε στο μέγιστο βαθμό την κάθε στιγμή με εποικοδομητικά και όμορφα πράγματα».

Η πολυτέλεια σε ένα αυτοκίνητο είναι ο καρπός απαράμιλλης τεχνογνωσίας σε διάφορους τομείς εξέλιξης. Η αυθεντική, ακαταμάχητη και πάνω απ’ όλα σύγχρονη πολυτέλεια, είναι προϊόν πλούσιας παράδοσης και πρωτοποριακού πνεύματος και πηγάζει από πολυετή εμπειρία, βαθύτερη γνώση και ένα ταλέντο για καινοτομίες. Οι ναυαρχίδες των μοντέλων BMW ενσαρκώνουν μία νέα έννοια της πολυτέλειας – που συνδυάζει το συναίσθημα μέσα από μία εμπνευσμένη αισθητική και τη χαρά της οδήγησης με την εμπειρία της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας.

Η συνεχής εξέλιξη της έννοιας της πολυτέλειας είναι στενά συνδεδεμένη με τους αριθμούς 7 και 8 της γκάμας BMW. Η πολυτελής λιμουζίνα BMW Σειρά 7 αποτελεί πρότυπο αποκλειστικής οδηγικής απόλαυσης όπως και το ασυναγώνιστο στυλ της μάρκας εδώ και 40 χρόνια. Περνώντας στη BMW Σειρά 8, η πρωτοποριακή, δυναμική και καινοτόμα χρήση φορμών, όπως και η δύναμη της τεχνολογικής προόδου παραμένουν στοιχεία της γοητείας του μοντέλου, με καταγωγή από το 1989. Η νέα Σειρά 8 προσθέτει φινέτσα, δυναμισμό και πολυτέλεια στη δοκιμασμένη συνταγή μιας BMW coupe. Το plug-in υβριδικό BMW i8, από την άλλη, έχει γράψει το πρώτο κεφάλαιο στο μέλλον του σπορ αυτοκινήτου. Γενικά, καινοτομίες βασισμένες σε επαναστατικά επιτεύγματα, όπως η χρήση ανθρακονημάτων σε μοντέλα μαζικής παραγωγής, παρκάρισμα με τηλεχειρισμό και φώτα λέιζερ BMW, αναδεικνύουν τον προηγμένο χαρακτήρα της τρέχουσας οικογένειας των πολυτελών BMW.

Η BMW είναι επικεντρωμένη στο συνεχές ‘χτίσιμο’ σχέσεων με τους πελάτες, στην εμπειρία, το συναίσθημα και στις αποκλειστικές προτάσεις. Στόχος της είναι να προσφέρει στους πελάτες μία ξεχωριστή εμπειρία μετακίνησης κάθε μέρα, μέσα από μοναδικές και βελτιωμένες υπηρεσίες. Τα προγραμματισμένα ραντεβού service πραγματοποιούνται μέσω μιας υπηρεσίας παραλαβής και επιστροφής προσαρμοσμένης στις ατομικές ανάγκες του πελάτη. Και η αποκλειστική υπηρεσία Add-on Mobility για κατόχους πολυτελών αυτοκινήτων παρέχει ασυναγώνιστη ευελιξία και ελευθερία. Για παράδειγμα, εάν ο οδηγός μιας BMW Σειράς 7 χρειάζεται πρόσθετη χωρητικότητα, μπορεί να μπει κατευθείαν σε μία BMW X7. Ενώ για ένα Σαββατοκύριακο με σπορ δραστηριότητες, θα μπορεί να έχει τη BMW Σειρά 8 στη διάθεσή του. Πράγματι, η συναισθηματική προστιθέμενη αξία είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή, όχι μόνο μέσα από αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο, αλλά και μέσω υπηρεσιών σχεδιασμένων για να κάνουν ακόμα πιο πλούσια την εμπειρία του ταξιδιού.

Η γκάμα μοντέλων και υπηρεσιών BMW στην παγκοσμίως επεκτεινόμενη πολυτελή κατηγορία ολοκληρώνεται με ένα κόσμο εμπειριών προσαρμοσμένου στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ενός σύγχρονου, διεθνούς target group που δεν περιορίζεται στην οδηγική απόλαυση. Το πρόγραμμα BMW i Pure Impulse Experience για ιδιοκτήτες BMW i8 είναι δομημένο ώστε να προσφέρει σε πελάτες από όλο τον κόσμο τη δυνατότητα να βιώσουν κάποια αξιοσημείωτα γεγονότα, πολιτιστικού, ‘lifestyle’ και ταξιδιωτικού χαρακτήρα – από αποκλειστικές περιηγήσεις αξιοθέατων και δείπνα σε εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin μέχρι επισκέψεις στα Βραβεία Grammy στο Los Angeles, στην έκθεση Art Basel στο Hong Kong και στους αγώνες ιππασίας του White Turf στο St. Moritz.

Η δέσμευση της εταιρίας να προετοιμάσει το δρόμο για μία πολύ ξεχωριστή εμπειρία μετακίνησης – και η επιθυμία της BMW, να δημιουργεί μοναδικές στιγμές έμπνευσης – ‘οδηγεί’ τη μεγαλύτερη επέλαση πολυτελών μοντέλων στην ιστορία της μάρκας. «Χτίζουμε ένα οικοσύστημα πολυτέλειας με μοναδικές υπηρεσίες και εμπειρίες που περιέχει όλη τη γκάμα πολυτελών μοντέλων και δημιουργεί κάποιες εξαιρετικές και αξέχαστες στιγμές», εξηγεί ο Wortmann.
Η πλούσια παράδοση της BMW σε προϊόντα υψηλής συναισθηματικής απήχησης προδίδει την αγάπη της για ξεχωριστές στιγμές – και την τόλμη της να δημιουργεί τέτοιες εμπειρίες για πελάτες και φίλους της μάρκας. Πάρτε για παράδειγμα τη BMW Art Car Collection – μία συλλογή “έργων τέχνης σε τροχούς” ασυναγώνιστη παγκοσμίως. Από το 1975, διάσημοι καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο έχουν μετατρέψει μοντέλα παραγωγής και αγωνιστικά αυτοκίνητα σε αξιοθαύμαστα μουσειακά εκθέματα. Η αυθεντικότητα της BMW Art Car Collection επιβεβαιώνεται και από το γεγονός, ότι πολλά από αυτά τα μοναδικά έργα έχουν γιορτάσει τις πρεμιέρες τους όχι σε κάποια έκθεση ή κάτι παρόμοιο αλλά στην αγωνιστική πίστα.

Αυτές τις αξέχαστες στιγμές στο χρόνο και τα μέρη των αποκλειστικών εμπειριών επιλέγει η BMW για να έρχεται σε επαφή με υποψήφιους πελάτες – ενώ προσφέρονται και για την παρουσίαση της νέας προϊοντικής κατηγορίας της. «Η παρουσία της BMW είναι απαραίτητη σε τέτοια μέρη όπου κυκλοφορούν υποψήφιοι αγοραστές πολυτελών οχημάτων», προσθέτει ο Wortmann. «Εδώ, η BMW δεν λειτουργεί απλά σαν κατασκευαστής, αλλά σαν συνεργάτης που γνωρίζει άριστα τον κόσμο της πολυτέλειας, στον οποίο και πρωταγωνιστεί».