Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Οι οδηγοί της Opel, Huttunen και Ingram, στο βάθρο του Ράλλυ Ρώμης (Rally di Roma Capitale)

Οι οδηγοί της Opel, Huttunen και Ingram, στο βάθρο του Ράλλυ Ρώμης (Rally di Roma Capitale)
Η Opel έχασε με μικρή διαφορά τη νίκη στο Rally di Roma Capitale, προτελευταίο αγώνα της περιόδου για το Πρωτάθλημα FIA ERC Junior U27.
Μετά από δώδεκα εξαιρετικά δύσκολες ειδικές διαδρομές στην περιφέρεια της ιταλικής πρωτεύουσας, ο εργοστασιακός οδηγός της Opel από τη Φινλανδία, Jari Huttunen (23 ετών από το Kiuruvesi) βρέθηκε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τσέχο Filip Mares. Ο Βρετανός Chris Ingram (23 ετών από το Μάντσεστερ) πήρε την τρίτη θέση με το δεύτερο εργοστασιακό Opel ADAM R2. Για πρώτη φορά στους τελευταίους 14 μήνες, ο νικητής ενός αγώνα FIA ERC Junior δεν ήταν οδηγός της Opel.

Ο Διευθυντής της Opel Motorsport, Jörg Schrott, συνεχάρη τον αντίπαλο νικητή: «Είμαι πολύ απογοητευμένος που δε νικήσαμε, γιατί ήμασταν ικανοί γι’ αυτή τη νίκη. Όμως ο ανταγωνισμός στην κορυφή του ERC Junior είναι τόσο έντονος, που απαιτεί να έχεις τη μέγιστη απόδοση συνεχώς. Από τη στιγμή που δεν τα καταφέραμε στην εντέλεια εδώ στη Ρώμη, ένα μεγάλο σερί νικών μας διακόπηκε. Συγχαρητήρια στο Filip Mares που οδήγησε πραγματικά καλά όλο το Σαββατοκύριακο και άξιζε τη νίκη».

Μετά το πρώτο σκέλος και οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της Opel, Huttunen και Ingram, προηγούνταν στην κατάταξη της κατηγορίας Junior, όμως την τρίτη ημέρα ο αντίπαλός τους, Mares, ανέτρεψε την κατάσταση κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, οι οποίες κάποιες φορές κατέστησαν την επιλογή ελαστικών, θέμα τύχης. «Ειδικά την Κυριακή το πρωί, στην ειδική διαδρομή 7 των 32 χιλιομέτρων, καθώς και στην επόμενη διαδρομή 8, χάσαμε πολύ χρόνο», δήλωσε ένας φανερά απογοητευμένος Huttunen, ο οποίος κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές του αγώνα (5) μαζί με το συνοδηγό του Antti Linnaketo. Όσο για τον Ingram και το νέο του συνοδηγό Ross Whittock, είχε προβλήματα προσαρμογής. «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Συνολικά, η τρίτη θέση είναι καλή και το πρωτάθλημα είναι ακόμη ανοιχτό», δήλωσε ο Ingram.

Ο Πολωνός Aleks Zawada, ο οποίος πήγε στην Ιταλία ως επικεφαλής της βαθμολογίας του ERC Junior U27 μετά από τη νίκη του στην Τσεχία, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα από τη δεύτερη κιόλας ειδική διαδρομή το πρωί του Σαββάτου με πρόβλημα στον κινητήρα και αναχώρησε χωρίς βαθμούς από τη Ρώμη.

Έτσι, οι λάτρεις των ράλι ανυπομονούν να απολαύσουν τη συναρπαστική μάχη ανάμεσα σε τέσσερις οδηγούς για τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης στο FIA ERC Junior 2017, στο φινάλε της σεζόν, στις 6 με 8 Οκτωβρίου στη Λετονία. Ο Ingram προηγείται στη βαθμολογία με 122 βαθμούς και τον ακολουθούν από κοντά οι Mares (121) και Huttunen (106). Όμως μόνο τέσσερις από τους έξι αγώνες προσμετρούν στην τελική βαθμολογία, το οποίο σημαίνει ότι τέσσερις οδηγοί (Ingram, Huttunen, Mares και Zawada) διατηρούν ελπίδες για τον τίτλο με μόνο τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Opel, Ingram and Huttunen, να μπορούν να τον κατακτήσουν με μία νίκη.

Τερματίζοντας στην έκτη θέση στο FIA ERC Junior U27, η Ιταλίδα εργοστασιακή οδηγός της Opel Tamara Molinaro (19 χρονών από το Moltrasio) κατέκτησε το ERC Ladies’ Trophy έναν αγώνα πριν την ολοκλήρωση της σεζόν με τον έμπειρο συνοδηγό της Giovanni Bernacchini στο πλευρό της – παρότι δεν ήταν σε καλή φυσική κατάσταση. «Νιώθω εντελώς εξαντλημένη, αναγκάστηκα να κάνω εμετό μερικές φορές. Ειδικά οι ειδικές διαδρομές των 32 χιλιομέτρων ήταν πολύ δύσκολες. Είμαι χαρούμενη που τερματίσαμε και που κερδίσαμε το τρόπαιο των γυναικών. Ευχαριστώ το Opel Rallye Junior Team, που μου εξασφάλισε ένα τέλεια στημένο αυτοκίνητο σε όλους τους αγώνες», δήλωσε η νεαρή Ιταλίδα.