Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Έξι καινούρια αυτοκίνητα με κάτω από 10.000 ευρώ που μπορείτε να αγοράσετε χωρίς να αναστενάξει η τσέπη σας. Τι συμβαίνει με τις βλάβες των diesel

Το Dacia Sandero κοστίζει μόνο 9.490 ευρώ, ενώ έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και ανήκει στην μεγαλύτερη κατηγορία των supermini

Ως γνωστόν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα έχουν χαμηλότερη τιμή αγοράς από τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα, ενώ τον τελευταία καιρό έχουν εφοδιαστεί με μοτέρ που στην κυριολεξία "δεν καίνε τίποτα"!
Επιπρόσθετα είναι ιδανικά και εντελώς απροβλημάτιστα για την κίνηση σε αστικό κύκλο δεδομένου ότι δεν έχουν φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF), προβλήματα με βαλβίδες EGR(διάβασε εδώ σχετικά...) και όλα τα άλλα ζημιογόνα extra με τα οποία υποχρεωτικά εφοδιάζονται τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα ώστε να πιάνουν την στοχοθεσία που έχει τεθεί από την ΕΕ για τους εκπεμπόμενους ρύπους των αυτοκινήτων (μέχρι πότε άραγε;).


Είναι γνωστό, άλλωστε, σε όλους μας ότι εξ' αιτίας της κακής ποιότητας πετρελαίου και της συνεχούς κίνησης μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες, τα φίλτρα μικροσωματιδίων "μπουκώνουν" και απαιτούν διαρκώς επαναλαμβανόμενες αναγεννήσεις σε υψηλόστροφες διαδρομές κάτι που δεν είναι εύκολο να συμβεί σε μία μεγάλη πόλη με κυκλοφοριακό πρόβλημα (διάβασε εδώ σχετικά...) με ότι συνέπειες μπορεί να έχει κάτι τέτοιο για το αυτοκίνητο και το περιβάλλον. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πολλοί κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων λόγω των προβλημάτων που εμφανίζονται στα συγκεκριμένα μοτέρ,  "ψάχνονται" μέσα σε συζητήσεις σε εξειδικευμένα forum και αναζητούν ειδικές προσφορές από εξειδικευμένες εταιρείες που "αφαιρούν" (dpf/egr off & reprogramming) τα συγκεκριμένα φίλτρα με ειδικές τεχνικές και πρόγραμμα....
EGR VALVE
Θα μπορούσε να πει κανείς σκάνδαλο dieselgate No2 σε μια χώρα που οι έλεγχοι σε τέτοιου είδους τακτικές είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτοι. Τελικός χαμένος το περιβάλλον στο οποίο όλοι μας ζούμε και άρα η ίδια η υγεία μας...
DPF


Τι ακριβώς προβλήματα αντιμετωπίζουν καθημερινά οι οδηγοί πετρελαιοκίνητων με DPF

Άμα η αναγέννηση δεν ολοκληρωθεί σωστά, όπου η τυπική διαδικασία είναι να οδηγηθεί το όχημα σε υψηλές στροφές (πάνω από 3000rpm για 15-25 λεπτά) στην εθνική, τα φίλτρα μπλοκάρονται αφού γεμίζουνε σκόνη αιθάλης. Αυτή η κατάσταση οδηγεί σε μηχανικά προβλήματα, όπως το ράγισμα του turbo αφού δημιουργείται ‘back pressure’ και τα εκπομπόμενα καυσαέρια δεν μπορούν να φύγουνε και πέφτουν πάνω στο μπλοκαρισμένο DPF.

Ένα ακόμα αντίκτυπο είναι η αυξημένη στάθμη λαδιών αφού το κάρτερ γεμίζει με πετρέλαια, προκαλώντας σημαντικά προβλήματα στη μείωση της τριβής των πιστονιών στην επαφή τους με το μπλοκ του κινητήρα. Ένας ακόμα επικίνδυνος παράγοντας είναι η πιθανότητα φωτιάς διότι ένα μπλοκαρισμένο DPF προκαλεί υπερθέρμανση στην εξάτμιση.

Με γνώμονα, λοιπόν, ότι τα μικρά βενζινοκίνητα μοτέρ δεν χρειάζονται τέτοιου είδους φίλτρα για να εκπέμπουν ρύπους μέσα στα καθορισμένα όρια και με βάση το γεγονός ότι στο κλεινόν άστυ τα μικρά βενζινοκίνητα δεν απαιτούν αναγεννήσεις φίλτρου, 20λεπτο ταξίδι με πάνω από 3.000 στροφές στο μοτέρ και όλα αυτά...για να ολοκληρωθούν επιτυχώς αυτές οι αναγεννήσεις χωρίς να προκληθεί ζημιά στον κινητήρα του αυτοκινήτου, σαφώς αποτελούν την ιδανική λύση για αγορά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι αρκετές εταιρείες leasing στρέφονται πλέον στην αγορά μικρών βενζινοκίνητων μοντέλων που θα κρατήσουν καλύτερα την τιμή τους στο προσεχές μέλλον μετά και από τα diesel-σκάνδαλα που έχουν ξεσπάσει ανά τον κόσμο.

Δες, λοιπόν,  μερικά απ' αυτά τα μικρά βενζινοκίνητα με πολύ χαμηλές καταναλώσεις και χωρίς το "ρίσκο" του diesel που μπορείς να αποκτήσεις χωρίς να...αναστενάξει η τσέπη σου και ο οικογενειακός σου προϋπολογισμός. Είναι όλα χιλιαράκια, μοντέρνα και με πολλούς χώρους που πολλές φορές προσεγγίζουν ακόμα και αυτούς ενός supermini:


1. SEAT Mii 1.0 60 PS Reference

Το ισπανο-γερμανικό είναι σύμφωνα με τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, το φθηνότερο αυτοκίνητο της αγοράς στην έκδοση εξοπλισμού Reference και με το 3θυρο αμάξωμα, αφού κοστίζει μόλις 8.540 ευρώ, ενώ  8.940 ευρώ κοστίζει το αντίστοιχο 5θυρο μοντέλο. 

2. Dacia Sandero 1.0 75 PS Life

Το γαλλο-ρουμανικό Dacia Sandero 1.0 75 PS , στην αρχική του εξοπλιστική έκδοση Life με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 75 ίππων κοστίζει μόλις 9.490 ευρώ

3. Skoda Citigo 1.0 60 PS Active

To Skoda Citigo 1.0 60 PS Active είναι μια ακόμη οικονομική λύση. Η αρχική του έκδοση Active (3θυρο) με τον 1.000άρη κινητήρα βενζίνης των 60 ίππων κοστίζει 9.550 ευρώ, όντας από τα πιο οικονομικά μοντέλα.

4. VW take up! 1.0 60 PS

Το VW up! είναι ξαδερφάκι με τα Citigo και Mii και κοστίζει κάτω από 10.000 ευρώ. Το 3θυρο κοστίζει 9.620 ευρώ και 9.990 ευρώ το 5θυρο μοντέλο.

5. Suzuki Celerio 1.0 GL

Το κόστος κτήσης του 5θυρου μίνι με τους τεράστιους χώρους είναι 9.780 ευρώ, ενώ επιπλέον συνοδεύεται από ένα αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού.

6. Mitsubishi Space Star 1.0

9.990 ευρώ κοστίζει το πολύ ευρύχωρο Mitsubishi  Space Star, το μικρό μοντέλο της Mitsubishi με τον οικονομικό 1.000άρη βενζινοκινητήρα που επιπλέον είναι μια πολύ αξιόπιστη λύση από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου για τους υποψήφιους αγοραστές.