Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η νέα BMW M5 MotoGP Safety Car

Η νέα BMW M5 MotoGP Safety Car

Καινοτόμα οχήματα υψηλών επιδόσεων για την Ασφάλεια στην υψηλότερη βαθμίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε δύο τροχούς:
η BMW M GmbH έχει παραμείνει πιστή σε αυτή την αρχή σε όλη τη διάρκεια μιας συνεργασίας σχεδόν 20 χρόνων με τη διοργανώτρια του MotoGP, Dorna Sports, στα πλαίσια του ‘Επισήμου Αυτοκινήτου του MotoGP’. Αυτό επιβεβαιώνεται και με τη νέα BMW M5 MotoGP Safety Car, που είναι η νέα άφιξη στο στόλο Αυτοκινήτων Ασφαλείας. Το νέο Safety Car βασίζεται στην BMW M5 sedan υψηλών επιδόσεων (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10,5 l/100 km*, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 241 g/km*), που έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση τον Αύγουστο. Η νέα BMW M5 MotoGP Safety Car θα κάνει την πρεμιέρα της στον τελευταίο αγώνα του MotoGP για φέτος στη Βαλένθια στην Ισπανία (10 - 12 Νοεμβρίου) και θα ηγηθεί του στόλου Αυτοκινήτων Ασφαλείας τη σεζόν του 2018.



«Ένα MotoGP Safety Car αντιμετωπίζει τεράστιες προκλήσεις. Είναι ‘ζωτικό’ να ηγείσαι μιας ομάδας μοναδικών αγωνιστικών πρωτοτύπων υψηλών επιδόσεων σε όλων των ειδών τις συνθήκες», δήλωσε ο Frank van Meel, Πρόεδρος της BMW M GmbH. «Η καινοτόμα αγωνιστική τεχνολογία είναι απαραίτητο συστατικό στοιχείο. Η νέα BMW M5 αποτελεί την τέλεια βάση για ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά της διασφαλίζουν άριστη συμπεριφορά, ακόμα και στα όρια της δυναμικής οδήγησης – στο δρόμο και στην πίστα. Η εξέλιξη ποτέ δεν μένει στάσιμη στο MotoGP, που πάντα πιέζει τα όρια όλο και περισσότερο. Το ίδιο ισχύει και για την BMW M GmbH – και η νέα M5 MotoGP Safety Car είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πάθους μας για την καινοτομία και τα μέγιστα επίπεδα επιδόσεων».

Αξιοσημείωτο είναι το νέο σύστημα τετρακίνησης M xDrive, αποκλειστικά σχεδιασμένο για μοντέλο M, που χρησιμοποιείται στην BMW M5 για πρώτη φορά. Με ακριβή συμπεριφορά και τέλεια πρόσφυση, το σύστημα εγγυάται βελτιστοποιημένη δυναμική συμπεριφορά σε όλων των ειδών τις συνθήκες. Η καρδιά της BMW M5, ένας V8 κινητήρας 4.4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, έχει αναβαθμιστεί πλήρως από τους μηχανικούς M. Προσφέρει σημαντικά αυξημένες επιδόσεις συγκριτικά με τα προηγούμενα μοντέλα, αποδίδοντας ισχύ 441 kW/600 HP και μέγιστη ροπή 750 Nm στην M5 παραγωγής. Η νέα BMW M5 χρειάζεται μόνο 3,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h. Η ισχύς μεταφέρεται στο δρόμο μέσω του νέου, οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Το πλαίσιο περιλαμβάνει κινηματικά και ελαστοκινηματικά στοιχεία ειδικά για μοντέλο Μ που συμβάλλουν στη βελτιστοποιημένη δυναμική συμπεριφορά. Το βάρος – ένα ακόμα ζωτικό στοιχείο για υψηλές επιδόσεις - έχει μειωθεί περαιτέρω με χαρακτηριστικά όπως η οροφή από ελαφρύ πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).

Σχολαστικές, χειροποίητες βελτιώσεις στην BMW M Manufaktur στο Garching μετέτρεψαν το βασικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων στην BMW M5 MotoGP Safety Car, έτοιμη για το ρόλο του course car στο παγκοσμίως ταχύτερο πρωτάθλημα μοτοσικλετών. Η διαδικασία περιλάμβανε την προσθήκη αξεσουάρ BMW M Performance Parts, πολλά από τα οποία διατίθενται ως retrofit εξαρτήματα για την BMW M5 παραγωγής. Αυτά αναδεικνύουν τη σπορ εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και πληρούν όλες τις λειτουργικές απαιτήσεις για αεροδυναμική, ψύξη και ελαφριά δομή. Ανάμεσά τους διάφορα εξαρτήματα από carbon, όπως πλαϊνές ποδιές, πίσω διαχύτης, πίσω αεροτομή, ‘νεφρά’ (μάσκα), καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών και αεραγωγοί. Το σπορ σύστημα εξαγωγής BMW M Performance είναι από τιτάνιο με απολήξεις από ανθρακόνημα, και προορίζεται για αγωνιστική χρήση.

Η μεταμόρφωση της BMW M5 σε Αυτοκίνητο Ασφαλείας του MotoGP ολοκληρώθηκε με την προσθήκη ειδικών αγωνιστικών αξεσουάρ και του απαραίτητου εξοπλισμού ασφαλείας. Το εμπρός splitter είναι ένα πρωτότυπο ειδικά σχεδιασμένο για την BMW M5 MotoGP Safety Car. Οι μεντεσέδες του καπό προέρχονται απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τα μπάκετ καθίσματα της BMW M4 GTS εγγυώνται ένα συνδυασμό άνεσης και μέγιστης προστασίας για τους επιβαίνοντες, όταν το όχημα είναι εν δράσει στην αγωνιστική πίστα. Στην οροφή έχει τοποθετηθεί επίπεδος φάρος, σύγχρονης τεχνολογίας LED. Ελέγχεται μέσω ειδικού πάνελ στο cockpit. Ένα ακόμα σημαντικό σύστημα σηματοδότησης δημιουργούν τα εμπρός αλάρμ που αποτελούνται από μπλε φώτα LED στις εμπρός γρίλιες και τους φωτεινούς δακτυλίους των προβολέων (corona rings).

Ο σχεδιασμός της νέας BMW M5 MotoGP Safety προδίδει τον αγωνιστικό χαρακτήρα της: πηγή έμπνευσης ήταν η νέα αγωνιστική BMW M8 GTE, που θα τρέξει του χρόνου για την BMW στις 24 Ώρες του Le Mans. Η ομάδα εξέλιξης της BMW M συνεργάστηκε με το τμήμα BMW Motorsport για τη δημιουργία της BMW M8 GTE. Η σχεδίαση αντανακλά αυτή τη στενή συνεργασία.


Η συνεργασία μεταξύ BMW M GmbH και Dorna Sports χρονολογείται από το 1999. Ο στόλος BMW M αποτελεί τον πυρήνα της εμπλοκής στο θεσμό του ‘Official Car of MotoGP’. Υπάρχουν πλείστες ακόμα δραστηριότητες. Το BMW M Award για την καλύτερη πρόκριση στα MotoGP απονέμεται στο τέλος κάθε σεζόν από το 2003. Το BMW M MotoGP Experience προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να βιώσουν το MotoGP από πρώτο χέρι. Οι ειδικοί του BMW M MotoGP τους προσφέρουν αποκλειστικές πληροφορίες. Σε επίλεκτα Σαββατοκύριακα Grand Prix, η BMW M GmbH παρουσιάζει τα νεότερα μοντέλα και προϊόντα της σε τοπικές δράσεις.

Περισσότερες πληροφορίες για τη BMW M GmbH διατίθενται online στην ιστοσελίδα: www.bmw-m.com

Τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.
Κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.5 l/100 km*, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 241 g/km*

* Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι προκαταρκτικές, βασίζονται στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη διάσταση του επιλεγμένου ελαστικού.